-
Polskie kobiety a oferty wakacyjne
... Małgorzata Durydiwka z Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego. WAKACYJNE TOP 5 POLEK Hotel przy plaży, bogata oferta animacji i bezpieczny, wygodny ... Durydiwki z Uniwersytetu Warszawskiego coraz większego znaczenia nabiera lansowana w mediach moda na turystykę. - W mediach pojawiają się kobiety podróżniczki, np. ...
-
E-commerce w Polsce 2013
... rosnąca popularność spersonalizowanych i unikalnych produktów, takich jak ubrania szyte na miarę, ręcznie wykonana biżuteria, designerskie gadżety i zabawki oraz coraz powszechniejsza moda na zdrowy tryb życia – dodaje. Rok 2013 nie przyniósł większych zmian w rankingach sklepów posiadających największą ilość produktów. Tak, jak w latach ...
-
Wakacje 2016: biuro podróży czy własny rachunek?
... oferty biur od ok 900 zł do blisko 1400 zł. 61 wariantów, 5 top letnich destynacji Travelplanet.pl po raz kolejny sprawdził czy bardziej opłaca się ... .). Ogromna presja na ten kierunek obserwowana była już w trakcie sprzedaży wycieczek podczas wczesnych rezerwacji. Moda na Bułgarię wciąż trwa, jest ona uznawana za bezpieczny kierunek. Oferty znikają ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2017
Europejski Bank Centralny (EBC) będzie skupował obligacje jeszcze co najmniej przez kolejny rok, co zbliży jego sumę bilansową do 50 proc. PKB regionu. Silnie akomodacyjna polityka pieniężna ma szansę podtrzymać wysoki apetyt na ryzyko na rynkach. A po nas choćby potop. Polska w unijnych rankingach. Często w zbyt optymistycznym nastroju wydajemy ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował listopadowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się farmacja, która odpowiadała za aż 38% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na ...
-
Aktywność sportowa i diety Polaków
Moda na zdrowy styl życia dotarła również do Polski. Siłownie i kluby fitness pełne są trenujących, baseny pękają w szwach, a ścieżki rowerowe są ...
-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
Według domu mediowego Codemedia, najbardziej aktywnym reklamodawcą telewizyjnym minionego roku okazał się Lidl, któremu udało się podwyższyć wskaźnik GRP o pokaźne 21% rdr. Na kolejnych pozycjach podium uplasowały się Plus oraz Orange, a czwarte miejsce przypadło w udziale T-Mobile. I to właśnie telekomunikacja okazała się branżą posiadającą ...
-
Sieci handlowe: najsilniejsze marki 2019 r. to Rossmann, Lidl oraz Empik
... się następująco: Sklepy spożywcze Biedronka Lidl Rossmann Żabka Tesco Moda Pepco CCC H&M Deichmann Reserved Sklepy specjalistyczne Empik ... (osobiście, online lub w mediach społecznościowych)?” Word-of-Mouth to często dodatkowa reklama. Top 10 marek detalicznych w Polsce wg Word-of-Mouth w 2019 r. (dane skumulowane) Biedronka - 44,3 Lidl - ...
-
Gospodarka światowa: demografia większym problemem niż pandemia?
W opinii wielu inwestorów ostatnie wydarzenia na rynku związane z pandemią COVID-19 stanowią chwilowy spadek w kontekście dziesięcioletniej hossy sekularnej, podobny do sytuacji z lat 2016 i 2011. Argumentują, że luźna polityka pieniężna, w tym niskie stopy procentowe, w połączeniu z akomodacyjną polityką pieniężną, taką jak luzowanie ilościowe, w ...
-
Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii
Każdego dnia przeciętny internauta napotyka w sieci potężną dawkę reklam. Jednocześnie okazuje się, że część treści publikowanych przez reklamodawców umyka uwadze adresatów. W II kwartale br. widoczność reklamy displayowej w naszym kraju uległa jednak istotnej poprawie, podnosząc się o pokaźne 10 punktów procentowych i zbliżając się tym samym do ...
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
... osób wokół konkretnej tematyki – mówi przedstawicielka XBS Group. Poza „top 10” trendów w marketingu warto wspomnieć również o pięciu dodatkowych tendencjach, które również ... . 13)Skuteczne działania na rzecz zrównoważonego rozwoju – to już nie tylko moda, ale kwestia odpowiedzialności. Klienci świadomie wspierają firmy, które ekologię ...
-
Rynek TSL w 2023 roku. Spowolnienie we wszystkich sektorach
W bieżącym roku stopnieje nie tylko globalne PKB, ale także dynamika handlu towarowego, która skurczy się do poziomu 1-2%. W konsekwencji wyhamuje transport morski, lotniczy i drogowy, ale także logistyka kontraktowa, usługi spedycyjne i inne rynki. Zwolni również kolej, zwłaszcza długodystansowe przewozy intermodalne. Po wybuchu wojny na Ukrainie ...
-
E-commerce na szczycie. Zakupy online robią już wszyscy Polacy
... – 80%. Zakupy na urządzeniu mobilnym deklaruje obecnie 62% badanych. Najpopularniejsze kategorie to aplikacje i gry, ale zaraz za nimi moda, rozrywka, uroda i elektronika, czyli top kategorie zakupowe e-commerce. 7 na 10 badanych deklaruje, że w przyszłym roku jego wydatki z wykorzystaniem urządzeń mobilnych zwiększą się lub ...
-
6 porad jak się nie dać oszukać w Black Friday i Cyber Monday
Już 24 listopada Black Friday, zaraz potem Cyber Monday. Polacy chętnie w tym czasie robią zakupy, licząc na atrakcyjne ceny, co jest szczególnie ważne w dobie wysokiej inflacji. Niestety jest to idealny czas także dla cyberprzestępców. Co zatem zrobić, aby bezpiecznie kupować podczas Black Friday i Cyber Moday? Oto porady ekspertów ESET. ...
-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... środowisko i kochamy restauracje, które je kochają. Najwyraźniej nie jest to tylko jednokierunkowa moda, bo ekologia odbija się również na branży gastronomicznej – aspekty ekologiczne ... dla 41 proc. badanych z tej grupy. Miejsce w precedensowym polskim rankingu TOP 50 Restauratorów Forbes&FOR – jest ważne dla jednej czwartej z nich (26 proc.). ...