-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
... jest najlepszym wynikiem dla tego medium od 2012 r. Firmy najchętniej reklamowały swoje artykuły w „Twoim Stylu”, „VIVIE” i „Pani”. Warto zauważyć, że w top 10 magazynów znalazł się tytuł skierowany do mężczyzn – „Men’s Health”, a zabrakło „Avanti”, które zanotowało spadek w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim ...
-
Moda i dobra luksusowe: kryzys nie zahamował fuzji i przejęć
W minionym roku na rynku dóbr luksusowych doszło do 277 fuzji i przejęć, z czego aż 85 dotyczyło w znacznym stopniu dotkniętego pandemią rynku hotelowego - czytamy w opracowanym przez Deloitte raporcie „Global Fashion & Luxury Private Equity and Investors Survey 2021”. Najwyższe średnie wartości transakcji wygenerował segment aut luksusowych. ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... i SoV na poziomie 8,1%) oraz Clothing and accessories (5 mld kontaktów reklamowych i SoV – 7,6%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w maju 2023 była marka Allegro ... na podium należało do Ceneo.pl (1,9 mld kontaktów i zasięg na poziomie 76,2%). Ranking TOP 10 marek zamyka Ford, który odnotował 0,66 mld kontaktów ...
-
Małe centra handlowe tracą klientów
... się ze słabymi wynikami odwiedzalności centrów handlowych w tym czasie. Pozytywnie na Indeks obrotów wpłynęły wyniki sklepów modowych (+1,1 proc.) w tym: moda damska, moda męska, moda mieszana, bielizna, obuwie, galanteria skórzana, biżuteria i zegarki oraz pozostałe kategorie: zdrowie i uroda, dom, ogród i wnętrze, kawiarnie i restauracje. Spadki ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
Rozwijanie horyzontów, spełnianie marzeń oraz mądre wybory – na takie przekazy promocyjne postawiły banki i instytucje finansowe w II kwartale 2015 roku. Jak wynika z danych admonit, aplikacji badającej emisje i wydatki reklamowe w mediach, reklamodawcy z branży finansowej wydali na promocję 437 milionów złotych. Oznacza to utrzymanie budżetów ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
W 2014 roku na medialną promocję produktów dla dzieci reklamodawcy w Polsce przeznaczyli jak dotąd ok. 170 mln zł. To nadal więcej, niż wynoszą na przykład wydatki na emisję reklam wszystkich firm z branży energetycznej bądź sportowej, lecz nastroje reklamodawców w sektorze wyraźnie osłabły. W 2014 roku na emisję spotów i kreacji w telewizji, ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
Na początku roku w reklamie rzadko dostrzegamy fanfary i fajerwerki finansowe. Po sporych wydatkach w IV kwartale 2014 r. reklamodawcy finansowi zacisnęli nieco pasa. Niespodzianek jednak nie zabrakło. W I kwartale 2015 roku reklamodawcy instytucji finansowych, głównie banków i firm pożyczkowych, wydali na promocję łącznie 300,7 mln złotych. Dla ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
... sektora. Najbardziej reklamował on brandy: NeoMag, Travisto, Hepaslimin, Calominal i Halitomin. W TOP 3 reklamodawców znalazły się także: USP Zdrowie (producent takich leków jak ... Apap czy Ibuprom) oraz Olimp Laboratories produkujący suplementy diety. W TOP 10 najbardziej reklamowanych brandów w okresie od stycznia do września 2016 roku znalazły ...
-
Polski Internet: najpopularniejsi celebryci
... niezbędnego - dużego zainteresowania pośród internautów. Jak wynika z analizy IMM równie niskim zainteresowaniem Internautów cieszy się najbardziej ceniona na świecie polska top modelka Anja Rubik – „tylko” 7 tysięcy wzmianek w ciągu roku. Niewiele lepszy wynik osiągnęła jej koleżanka po fachu - Joanna Krupa – niecałe 10 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... reklamowych i SoV na poziomie 9,7% oraz „Leisure Time” (4,65 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital we wrześniu 2024 została ... Food (9,97 mld kontaktów reklamowych, SoV – 17,7% i zasięg – 89,51%). Top reklamodawcy TV Najbardziej aktywnym reklamodawcą w telewizji we wrześniu była marka ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... i SoV na poziomie 9,1% oraz Leisure time (4,94 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,1%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w styczniu 2025 została marka ... „Food” (8,84 mld kontaktów reklamowych, SoV – 13,3% i zasięg – 90,77%). Top reklamodawcy TV Najbardziej aktywnym reklamodawcą w telewizji w styczniu była marka Lidl. ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD” (7,1 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,3% oraz „Automotive” (6,2 mld kontaktów reklamowych i SoV – 8,2%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w lutym 2025 została marka Temu, która wygenerowała 3,6 mld kontaktów reklamowych online, docierając do 78 ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2013 r.
... razy częściej niż o Skoku Stefczyka. O raporcie: Analizie poddano ponad 64,5 tysięcy wzmianek w internecie wraz z mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy TOP 10 głównych reklamodawców z branży finansowej (we frazie użyta była nazwa podmiotu w kontekście banku, a w przypadku pożyczkodawców użyto nazwy podmiotu w kontekście pożyczki ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD (5,8 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 7,6%) oraz Leisure Time (4,6 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,5%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w czerwcu 2023 była marka Media Expert, która wygenerowała 2,2 mld kontaktów reklamowych online, docierając do ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... i SoV na poziomie 9%) oraz Clothing and accessories (4 mld kontaktów reklamowych i SoV – 5,9%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w lipcu 2023 była marka ... branża Food (6,4 mld kontaktów reklamowych, SoV – 10,4% i zasięg – 93,15%). Top reklamodawcy TV Najbardziej aktywnym reklamodawcą w telewizji w lipcu była marka ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... i SoV na poziomie 8,4% oraz Clothing and accessories (5 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,7%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital we wrześniu 2023 ... branża Food (9,5 mld kontaktów reklamowych, SoV – 15,4% i zasięg – 92,98). Top reklamodawcy TV Najbardziej aktywnym reklamodawcą w telewizji we wrześniu była marka Lidl ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... na poziomie 8,1% oraz Clothing and accessories (5,95 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,5%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w listopadzie 2024 została marka ... ” (10,32 mld kontaktów reklamowych, SoV – 15% i zasięg – 91,44%). Top reklamodawcy TV Najbardziej aktywnym reklamodawcą w telewizji w listopadzie była marka ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... i SoV na poziomie 8% oraz Leisure Time (5,15 mld kontaktów reklamowych i SoV – 5,9%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w październiku 2024 została marka ... ” (11,98 mld kontaktów reklamowych, SoV – 18,6% i zasięg – 91,47%). Top reklamodawcy TV Najbardziej aktywnym reklamodawcą w telewizji w październiku była marka Lidl ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
... po ok. 27 mln zł. O raporcie: Analizie poddano ponad 42 tysiące wzmianek w internecie wraz z mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy TOP 10 głównych reklamodawców z branży finansowej w okresie od 01.01 do 31.03.2014 r. Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit ...
-
Magda Gessler króluje w social media
Moda na programy kulinarne zawitała do Polski już jakiś czas temu wraz z emisją pierwszego odcinka ... jej temat w badanym okresie ukazało się 67% wszystkich publikacji. Kolejne miejsce zajęła często krytykowana Ewa Wachowicz – jurorka Top Chefa (14%) oraz znany ze swojego porywczego stylu bycia (rzucania talerzami i niecenzuralnymi słowami – ale do ...
-
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę
... Euro Bank, Alior Bank i Visa Europe. W porównaniu rok do roku, TOP 10 reklamodawców przeznaczyło o prawie 7% mniej na promocję. Największymi reklamodawcami z ... się: internet - 13%, magazyny - 13%, kina - 11%, radio - 11% i gazety - 2%. W TOP 10 najchętniej wybieranych mediów przez reklamodawców z sektora finansowego w pierwszych trzech kwartałach ...
-
Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic
... 114 551, 24, a za nim uplasowali się Polpharma oraz Unilever. Z TOP 10 wypadł T-Mobile, który ustąpił miejsca PepsiCo. Najnowsze zestawienie Codemedia dowodzi, ... przez ich marki GRP – dodaje Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia. W TOP 10 uplasował się także przedstawiciel sektora handlowego – Lidl, który zanotował wzrost aktywności o ...
-
Warszawskie ulice handlowe wracają do łask?
... ), ul. Świętokrzyska (44%), Krakowskie Przedmieście (42%), a następnie ul. Chmielna (40%) i ul. Poznańska (37%). Z kolei najpopularniejsza kategoria zakupowa w galeriach handlowych, czyli moda, przypada na zaledwie 13% sklepów obecnych przy głównych ulicach handlowych stolicy. Najwięcej butików znajdziemy przy ul. Mokotowskiej, gdzie marki modowe ...
-
Rusza sezon na reklamy środków na przeziębienie i grypę
... 7 734 117 570 z częstotliwością 237 kontaktów na użytkownika. Październik 2023 – TOP Reklamodawcy Najbardziej aktywną marką z kategorii środków na przeziębienie i grypę ... najaktywniejszym reklamowo marek zamyka Natursept z 160,8 mln kontaktów i 74,58% zasięgu. TOP Brands Digital W październiku 2023 najaktywniejszą reklamowo marką w internecie był ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
Wydatki reklamowe banków, firm i instytucji finansowych w Polsce wyniosły w trzecim kwartale 2014 roku 336 mln zł - wynika z danych admonit, aplikacji badającej emisje i wydatki reklamowe w mediach. Oznacza to utrzymanie budżetów promocyjnych na poziomie sprzed roku. W rankingu reklamodawców mocniej niż zwykle zaznaczyła się obecność firm ...
-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
... Enbutique.com), Polska Press Grupa i Ucando - internetowy sklep motoryzacyjny. Inwestycje w promocję TOP 10 reklamodawców stanowiły w 2016 roku ponad połowę (52%) wydatków mediowych ... – mówi Anna Lipińska, Group Account Director z domu mediowego Codemedia. W TOP 10 najchętniej wybieranych mediów przez reklamodawców z branży e-commerce w 2016 roku ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.
... pierwszej połowie 2017 roku wydały najwięcej na promocję znalazły się głównie sklepy internetowe, w TOP 10 uplasowało się ich aż siedem. Liderem sektora pod względem ... z roku na rok rozkładają się na coraz więcej reklamodawców. W pierwszej połowie tego roku TOP 10 największych ecommerców odpowiadało za 43% wszystkich inwestycji sektora w promocję. W ...
-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... swojego rywala – mówi Anna Lipińska, Group Account Director, Codemedia. W TOP 10 reklamodawców sektora handel znalazły się także: Euro-Net Warszawa, Tesco ... Polska. W porównaniu do poprzedniego roku z zestawienia TOP 10 wypadł Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska. Inwestycje w promocję TOP 10 reklamodawców stanowiły w pierwszej połowie 2017 ...
-
Jak zadbać o User Experience (UX) w m-commerce? Najnowsze rekomendacje
... polskim e-commerce w kategoriach: zdrowie & uroda, meble, art. spożywcze, elektronika, książki, moda i turystyka. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie działania zastosować, aby ... również szybkość działania mobilnego sklepu. Liczy się User Experience (UX) - TOP 5 rekomendacji Statystyczny klient mobilny przegląda produkty lub usługi za pomocą ...
-
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012
Najpopularniejszym formatem reklamowym w polskiej sieci pozostaje niezmiennie Double Billboard, ale reklamodawcy coraz częściej stawiają na bardziej angażujące rozwiązania. W top3 branż emitujących najwięcej reklam w sieci są: telekomunikacja, higiena i pielęgnacja oraz finanse, ubezpieczenia i maklerstwo – wynika z raportu gemiusAdMonitor za III ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2012 r.
... , zarówno pod względem najbardziej dochodowych bloków reklamowych, najdroższych spotów oraz najwyższych ich oglądalności (liczba widzów na spot) – wyjaśnia Bakalarczyk. Wśród TOP 10 najbardziej dochodowych show roku 2012 najwięcej za 30 - sekundowy spot trzeba było zapłacić w blokach reklamowych stacji TVN (przy programie ...
-
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
... cenników przeznaczono na reklamy batonika Duplo przywołujące postacie Romeo i Julii oraz utrzymane w świątecznym nastroju spoty Rafaello. Wydatki drugiego na liście "top 5" w branży spożywczej Nestle Polska sięgnęły blisko 21 mln zł. Środki przeznaczone tylko na telewizyjną promocję wafelka Princessa "w nowej odsłonie" to ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
Kogo zaskoczył jeleń w samochodzie, a kto szukał na półkach dyskontów produktów na piknik? W drugim kwartale 2014 roku wydatki reklamowe sieci handlowych w Polsce utrzymały się na poziomie podobnym do roku ubiegłego i wyniosły łącznie 272 mln zł - wynika z danych admonit, aplikacji do monitorowania kampanii i wydatków reklamowych w mediach. Aż 90 ...
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
... w możliwości reklamowania tych produktów – producenci chcą zbudować silną pozycję wyjściową swoich marek/produktów – mówi Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia. W TOP 10 najbardziej aktywnych reklamodawców znalazło się oprócz Procter & Gamble jeszcze trzech producentów z sektora FMCG: Unilever, Nestle i Ferrero. Są oni systematycznie ...
-
Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę
... Amrest z inwestycjami na poziomie 4,5 mln zł, który spadł z pierwszej pozycji w zestawieniu TOP 5 reklamodawców branży. W porównaniu rok do roku wydał na reklamę mniej o ... Hotelowa (1,6 mln zł, +127%), The Emirates Group (1,3 mln zł, +47%), Wśród TOP 10 największych reklamodawców sektora największy procentowy wzrost wydatków na promocję zanotowała ...