-
Inflacja VII 2007
... Spośród innych towarów i usług, wzrosły ceny usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,2%). Nieco więcej niż przed miesiącem konsumenci płacili za wyroby kosmetyczne i perfumeryjne oraz środki do higieny osobistej (po 0,1%). W lipcu 2007 r. cen towarów i usług konsumpcyjnych spadły o 0,3 %. W okresie ...
-
Inflacja IX 2007
We wrześniu 2007 r. ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły o 0,8%. W okresie styczeń - wrzesień br. ich wzrost był wyższy niż przed rokiem (2,3%, wobec 1,5%). Większa niż przed miesiącem była dynamika cen konsumpcyjnych w skali roku (2,3% wobec 1,5%) - podał Główny Urząd Statystyczny. Ceny żywności były wyższe niż w sierpniu br. o 2,6%. ...
-
Inflacja X 2007
... i hoteli były wyższe niż przed miesiącem o 0,5%, w tym opłaty za wyżywienie w stołówkach - o 1,4%. Spośród innych towarów i usług, podwyższono ceny usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,4%). Nieznacznie droższe były wyroby kosmetyczne i perfumeryjne oraz środki do higieny osobistej (po 0,1%).
-
Inflacja XI 2007
... w zakresie restauracji i hoteli były wyższe niż w październiku br. o 0,6%. Spośród innych towarów i usług, podwyższono opłaty w zakresie opieki społecznej (o 0,7%). Wzrosły ceny usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,3%). Nieznacznie tańsze były wyroby kosmetyczne i perfumeryjne oraz środki do ...
-
Inflacja V 2008
... br. o 0,6%. Spośród innych towarów i usług, podniesiono opłaty w zakresie ubezpieczeń (o 0,3%), w tym ubezpieczeń związanych z mieszkaniem – o 1,6%. Ceny towarów i usług w zakresie higieny osobistej wzrosły przeciętnie o 0,1%, w tym usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych – o 0,3%. Nieznacznie tańsze ...
-
Inflacja VII 2008
... podrożało o 1,6%. Spośród innych towarów i usług, w lipcu br. wzrosły ceny towarów i usług w zakresie higieny osobistej (o 0,2%). Więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,3%), a także za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych – o 0,2%. Opłaty ...
-
Inflacja X 2008
... opłaty za wyżywienie w stołówkach – o 1,9%. Spośród innych towarów i usług, w październiku br. wzrosły ceny towarów i usług w zakresie higieny osobistej (o 0,2%). Więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,6%), a także za środki do higieny osobistej ...
-
Inflacja XI 2008
... niż w październiku br. o 0,2%. Spośród innych towarów i usług, w listopadzie br. wzrosły ceny towarów i usług w zakresie higieny osobistej (o 0,1%). Więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za środki do higieny osobistej oraz usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (po 0,3%). Opłaty w zakresie ...
-
Inspekcja Handlowa prześwietliła usługi w Polsce
... koszt usługi, brak cennika, używanie preparatów kosmetycznych po terminie trwałości lub nieoryginalnych – to najczęstsze skargi napływające do Inspekcji Handlowej na usługi. Są one często podstawą do przeprowadzenia kontroli. W ciągu ostatnich trzech lat najliczniejsze problemy dotyczyły usług remontowo–budowlanych, pralniczych i motoryzacyjnych ...
-
Inflacja IX 2011
... W tej samej skali podrożały usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych oraz środki do higieny osobistej. Mniej niż w sierpniu br. konsumenci płacili natomiast za wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,4%). Wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych we wrześniu br., w porównaniu z analogicznym miesiącem ub ...
-
Inflacja I 2013
... . W styczniu br. wzrosły ceny w zakresie restauracji i hoteli. Spośród innych towarów i usług, najbardziej podniesiono opłaty za żłobek. Więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za wyroby kosmetyczne i perfumeryjne, środki do higieny osobistej, a także usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych.
-
Inflacja I 2014
... . wzrosły ceny w zakresie restauracji i hoteli. Spośród innych towarów i usług, więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za wyroby kosmetyczne i perfumeryjne. Podniesiono opłaty w zakresie opieki społecznej, a także za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych. Mniej płacono za środki do higieny ...
-
Inflacja I 2015
... edukacji były wyższe niż w grudniu ub. roku. W styczniu br. wzrosły ceny w zakresie restauracji i hoteli. Spośród innych towarów i usług, więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za opiekę społeczną. Podniesiono ceny artykułów do higieny osobistej i kosmetyków, ubezpieczeń, a także usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych.
-
Ile jest warta branża ślubna?
... kończą często dopiero późną jesienią. Koszt usług weselnych Ile kosztuje przyjęcie weselne? O ... usług kosmetycznych i fryzjerskich, które nie świadczą wyłącznie usług związanych ze ślubem czy weselem. Jednak branża ślubna rozszerza się wciąż o nowe obszary - pary młode chcą mieć na swoich weselach fotobudkę (30% badanych), korzystają z usług ...
-
Inflacja V 2005
... kablową (o 0,1%). Tańszy natomiast niż w poprzednim miesiącu był sprzęt audiowizualny, fotograficzny i informatyczny (o 0,8%). Spośród innych towarów i usług, podniesiono ceny usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych oraz ceny środków do mycia (po 0,1%). Według NBP, w maju br. zarówno kurs dolara ...
-
Inflacja VIII 2005
... kablową (o 0,1%). Tańszy natomiast niż w poprzednim miesiącu był sprzęt audiowizualny, fotograficzny i informatyczny (o 0,8%). Spośród innych towarów i usług, podniesiono nieco ceny środków do mycia oraz wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych (po 0,1%). Według NBP, w sierpniu br. zarówno kurs dolara amerykańskiego jak i kurs euro był niższy niż ...
-
Inflacja I 2008
... bilety do kin, teatrów i na koncerty. Droższa była również turystyka zorganizowana. Potaniał natomiast sprzęt audiowizualny, fotograficzny i informatyczny. Spośród innych towarów i usług, podniesiono opłaty w zakresie opieki społecznej. Podrożały usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych.
-
Inflacja II 2008
... restauracji i hoteli były wyższe niż w styczniu br. o 0,6%. Spośród innych towarów i usług, podwyższono opłaty związane z opieką społeczną (o 0,7%), w tym opłaty za żłobek – o 1,1%. Wzrosły ceny usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,7%) oraz opłaty w zakresie ubezpieczeń związanych z mieszkaniem ...
-
Inflacja VI 2008
... podrożały o 0,6%. Spośród innych towarów i usług, w czerwcu br. wzrosły ceny towarów i usług w zakresie higieny osobistej (o 0,2%). Więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za środki do higieny osobistej (o 0,6%), a także za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych – o 0,5%. Tańsze były ...
-
Inflacja VIII 2008
... Spośród innych towarów i usług, w sierpniu br. wzrosły ceny towarów i usług w zakresie higieny osobistej (o 0,5%). Więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,8%), a także za środki do higieny osobistej oraz usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych – po ...
-
Inflacja IX 2008
... w stołówkach – o 2,6%. Spośród innych towarów i usług, we wrześniu br. podwyższono opłaty związane z opieką społeczną (o 1,6%), w tym opłaty za żłobek – o 2,7%. Więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za środki do higieny osobistej oraz usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych – po 0,3%. Opłaty ...
-
Inflacja I 2009
... i hoteli były wyższe niż w grudniu ub. roku. Spośród innych towarów i usług, podniesiono opłaty w zakresie opieki społecznej. Więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach fryzjerskich, a także wyroby kosmetyczne i perfumeryjne. Wzrosły opłaty w zakresie ubezpieczeń ...
-
Firmy paliwowe i energetyczne a outsourcing
... na kluczowych obszarach działalności, lepszą efektywność bez inwestowania, lepszą jakość usług, dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz usprawnienie działania przedsiębiorstwa. ... bez inwestowania – w tym zakresie są one podobne do firm farmaceutycznych i kosmetycznych – oraz dostępu do specjalistycznej wiedzy. Ten ostatni czynnik może oznaczać, ...
-
Inflacja I 2011
... nadal rosły ceny w zakresie restauracji i hoteli. Spośród innych towarów i usług, podniesiono opłaty w zakresie ubezpieczeń oraz opieki społecznej. Więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych. Podrożały także wyroby kosmetyczne i perfumeryjne oraz środki ...
-
Inflacja I 2012
... . W styczniu br. wzrosły ceny w zakresie restauracji i hoteli. Spośród innych towarów i usług, najbardziej podniesiono opłaty za żłobek. Więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych, środki do higieny osobistej, a także wyroby kosmetyczne i perfumeryjne.
-
Walentynki generują oferty pracy
... osoby poszukiwane są przez galerie, centra handlowe oraz sieci sklepów kosmetycznych. Wykonywanie profesjonalnego makijażu klientkom sklepów może przynieść średnie zarobki ... one związane z bardzo intensywnymi w okresie walentynek formami promocji, zarówno usług, jak i produktów. Z tego powodu występuje duże zapotrzebowanie na hostessy i promotorów ...
-
Innowacyjność i dywersyfikacja produktów
... pomysłów. We wszystkich branżach innowacyjność i niekonwencjonalność budzi ciekawość. W salonach kosmetycznych pojawił się między innymi nowy rodzaj pedicure – usuwanie zrogowaciałego ... to jest właśnie kierunek, w jakim bezpowrotnie zmierzają trendy na rynku dóbr i usług. Dlatego lepiej przygotować się wcześniej niż później zastanawiać, dlaczego ...
-
Nowe technologie w biurze. Czy oczekiwania pokrywają się z realiami?
... powiadamianie o przybyciu gości. Podobny odsetek chciałby mieć możliwość integracji usług poza biurowcem, np. podgląd dostępnej oferty rozrywkowej i restauracyjnej z możliwością rezerwacji, podgląd aktualnej dostępności zajęć fitness czy usług kosmetycznych. 39% respondentów chciałoby za pomocą aplikacji rezerwować miejsce parkingowe i odnajdować ...
-
Zachowania konsumentów: zakupy lokalne efektem ubocznym pandemii
... lokalne. Lokalni przedsiębiorcy mają ogromne znaczenie jako dostawcy towarów i usług dla najbliższej społeczności oraz jako siła napędowa ożywienia gospodarczego w ... obowiązujące zasady bezpieczeństwa korzystania z restauracji, kawiarni, salonów fryzjerskich i kosmetycznych, siłowni i pływalni, kin i teatrów, a także środków transportu publicznego. ...
-
UOKiK wziął pod lupę rynek odpadów medycznych
... rynek działający na rzecz małych placówek, np. zakładów fryzjerskich lub kosmetycznych. Ich zamówienia są realizowane na podstawie umów cywilno-prawnych, np. przedsiębiorcy wykupują abonament na odbiór do 5 kg miesięcznie. Takie podmioty najczęściej korzystają z usług pośredników, zdarzają się jednak przypadki, że sami przekazują odpady ...
-
Polskie sklepy bez uśmiechu
... proc. Gdy spojrzymy na różne branże, handlowcy wypadają średnio (7 uśmiechów na 10 klientów) - gorzej od branży gastronomicznej i hotelarskiej, ochrony zdrowia i usług kosmetycznych, a także - transportu. Mniej serdeczni okazali się finansiści, odmawiający uśmiechu co trzeciej osobie (chociaż kilka lat temu pomijali tylko co dziesiątą ...
-
Hotel Willa Port Conference Resort & SPA w Ostródzie
... . Dostępne są także dwie sale o powierzchni 65 i 60 mkw. W hotelowym SPA goście mogą skorzystać z szerokiego wachlarza zabiegów na twarz i ciało, usług kosmetycznych, masaży, a także basenu solankowego z możliwością pływania pod prąd. Obiekt jest również dobrze dostępny komunikacyjnie – w Ostródzie krzyżują się drogi nr 7, 15 ...
-
Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?
... jak i strategii sprzedaży, należy wziąć pod uwagę czynnik płci odnośnie zakupu usług lub towaru i dopasować go do oferty - podaje agencja badawcza ABR SESTA. Czasy, ... produktem w stosunku do obu płci. Z badań agencji badawczej ABR SESTA wynika, że w drogeriach kosmetycznych to mężczyźni (50%) częściej inicjują kontakt ze sprzedawcą niż kobiety (30%). ...
-
Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?
... każdej branży warto postawić na nowe rozwiązania, które zwiększą sprzedaż produktów i usług. Jedną z takich niestandardowych form promocji jest marketing sensoryczny. Co kryje ... nie sprawdzi się tam, gdzie nakładają się różne zapachy, np. w sklepach kosmetycznych, perfumeriach czy restauracjach. Digital Signage Trzecim zmysłem, który wykorzystuje ...
-
Automatyzacja to strategia, a nie taktyka
... użytkownikom pytania dotyczące ich przyjaciół, a następnie sugeruje produkty kosmetyczne, dostosowane do ich upodobań. Na naszym rodzimym rynku, na przykład w sektorze usług kosmetycznych lub zdrowia, możemy coraz częściej spotkać rozwiązania automatyzacji oparte na botach głosowych. Voice boty, czyli głosowi asystenci, bez wsparcia człowieka ...