-
Content marketing: poznaj najnowsze trendy
... nowe trendy są najskuteczniejsze w pozyskiwaniu klientów przy wykorzystaniu content marketingu? W dobie ślepoty bannerowej i rosnącego grona osób korzystających z adBlocków, ... tworzenia angażujących mobile-friendly materiałów: Obrazki ważniejsze niż tekst. Badania z zakresu eye-trackingu wskazują, że mobilni użytkownicy patrzą częściej na obrazki i ...
-
Trafić z ceną
... techniki badań cenowych, skutecznie zmniejszające jej stopień i wspomagające działy sprzedaży i marketingu. BADANIA CENY – CZEGO MOŻNA OCZEKIWAĆ? Spośród wszystkich ... przedstawiony mu produkt, czy też nie. Różne techniki badania ceny dostarczają różnego zakresu informacji i odpowiadają w różnym stopniu na podstawowe kwestie badawcze dotyczące ceny. ...
-
Skuteczne zarządzanie ZOZ-em
... korzyść klientom. Natomiast aby zdobyć klientów czyli mieć komu świadczyć usługi, trzeba ZAPROJEKTOWAĆ i SPRZEDAĆ produkt — a do tego potrzebna jest wiedza z zakresu marketingu usług. Usługi medyczne są znakomitym przykładem, ponieważ są bardzo dobrze znane nam wszystkim — były wykonywane od niepamiętnych czasów. Wytwarzane w sposób ...
-
Rynek targowy 2013
... danych, można stwierdzić, że targi w Polsce pozostają ważnym instrumentem marketingu i komunikacji biznesowej. Porównując dane statystyczne w układzie 2-letnim (ze względu na ... unowocześnianie infrastruktury targowo-konferencyjnej, rozszerzania, przy jednoczesnej profesjonalizacji zakresu świadczonych usług i dywersyfikacji portfela imprez targowych ...
-
Nowe oferty pracy II 2010
... o 42 procent mniej ogłoszeń niż w styczniu. Spadło również zapotrzebowanie na prawników (o 25 proc.), urzędników administracji publicznej (o 20 proc.) oraz specjalistów z zakresu marketingu, reklama i PR (o 19 proc.). - Czas nieco gorszej koniunktury pokazuje jak cenni są dobrzy handlowcy czy specjaliści od kontaktów z klientami – wyjaśnia ...
-
Jest praca w sektorze NGO
... Do bardzo różnych osób. Część to oferty pracy tymczasowej, elastycznej, związanej z konkretnymi akcjami i projektami, ale pozarządówka szuka też wykwalifikowanych pracowników z zakresu marketingu czy fachowców od zarządzania. Sporo ogłoszeń adresowanych jest również do trenerów, którzy poszukiwani są zarówno do poprowadzenia pojedynczego szkolenia ...
-
Mało ofert pracy dla humanistów
... działów preferowanych przez osoby z wykształceniem humanistycznym, czyli działów marketingu, reklamy i PR (4,3% wszystkich ofert opublikowanych w 2011 roku), działów personalnych ... gospodarce, której głównym motorem rozwoju są obecnie innowacyjne rozwiązania z zakresu technologii i informatyki, kandydat-humanista, oprócz wiedzy nabytej na studiach, ...
-
Znane marki a SEO
... marketingu (doświadczeni doskonale już znają odpowiedź) zadają sobie pytanie, czy znanym, wielkim markom i firmom ... dobry czas na zwiększoną sprzedaż. Ostatnia strategia rozszerzająca w SEO będzie polegała na rozszerzeniu zakresu słów kluczowych - łączących okoliczności z produktem (np. kiełbasa na biwak, kosze biwakowe). Wydawać by się mogło, ...
-
Nowe technologie w przemyśle: rozszerzona rzeczywistość
... względem żadnym wyjątkiem. Obecnie już na szeroką skalę stosuje on rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji, ale coraz częściej sięga również po rozszerzoną rzeczywistość. ... istniejących w nim obiektów. Rozwój aplikacji AR w ostatnich latach skupiał się głównie na marketingu i na rozwiązaniach, które pozwalają na skrócenie cyklu sprzedaży oraz ...
-
Płatny Internet staje się polską rzeczywistością.
... wprowadzający opłaty." - powiedział Piotr Majewski, redaktor CzasNaE-Biznes. Do grona płatnych publikacji dołączył dziś również CzasNaE-Biznes, szerzący wiedzę z zakresu marketingu małych i średnich e-biznesów. Według redaktora, siłą CzasNaE-Biznes jest istniejąca już baza materiałów i ponad 4 tysięczna lista stałych czytelników. Odpłatność ...
Tematy: czasnae-biznes -
Internet - wymagające medium
... Sp. z o.o. Zajmuje się kompleksowym prowadzeniem kampanii promocyjnych w internecie. Jest autorem wielu publikacji z dziedziny e-marketingu. Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu marketingu interaktywnego. e-mail:mmusiol@idmnet.pl Anna Gołębicka jest dyrektorem strategicznym w agencji Martis S.A. Zajmuje się strategią komunikacji i kreowaniem ...
-
Rynek pracy specjalistów IV-VI 2006
... było nieco ponad 1800, a w okresie kwiecień-czerwiec już 2600. Stosunkowo mniej ofert pracy do wyboru w II kwartale tego roku mieli specjaliści z zakresu marketingu, reklamy i PR; osoby szukające pracy w działach badawczych oraz tłumacze. - Rosnące zapotrzebowanie na pracowników działów obsługi klienta i call center wynika z dynamiki ...
-
Zakres obowiązków menedżera a kryzys
... niewiele ponad połowa badanych (53%) uważa, że jest wystarczająco przygotowana do swojej pracy i zakresu obowiązków. Natomiast 16% menedżerów stwierdziło, że nie są należycie przygotowani do pełnienia ... badanych występowała niewielka przewaga kobiet (79%). Respondenci to przede wszystkim menedżerowie pracujący w sprzedaży (34%), marketingu (18%), ...
-
Kadra menedżerska a techniki sprzedaży
... , że sprzedaż trzeba to po prostu lubić”, dodaje. O badaniu W „klasówce” Talent Club wzięło udział 9777 menedżerów, którzy wypełnili testy wiedzy z zakresu marketingu, technik sprzedaży, finansów oraz zarządzania (kompetencji menedżerskich). Cykl testów wiedzy, które dostępne są na platformie e-learningowej Talent Club, został opracowany ...
-
Bankowość islamska
... zwłaszcza na wspieranie przedsiębiorczości, rozpoczęcie działalności gospodarczej albo zakup samochodu. Jednocześnie bank oferuje swoim klientkom szeroki pakiet szkoleń z zakresu marketingu i finansów. Istnienie banków oraz przynoszenie zysków swoim właścicielom jest tolerowane tylko pod warunkiem przyczyniania się do rozwoju całego społeczeństwa ...
-
SEO - kilka bolesnych faktów
... spodziewać się pominięcia kilku istotnych faktów. Na nieszczęście wielu specjalistów ds. marketingu te fakty mogą okazać się kluczowe. Niezależnie od tego, co przeczytasz ... (który nie zdziwi nikogo) jest regularne tworzenie treści i prowadzenie działań z zakresu pozycjonowania stron. Podsumowanie Świetnymi treściami łatwo się podzielić. Generują one ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... ds. e-commerce. Rosnąca wartość rynku zwiększyła także naturalną potrzebę komunikacji z konsumentem w cyfrowym świecie i tym samym także zapotrzebowanie na specjalistów z zakresu marketingu internetowego – podkreśla Aneta Gierak, konsultant Antal Sales & Marketing. Wart uwagi jest także obszar usług prawnych, aż 64% zapytanych kancelarii prawnych ...
-
Marketing treści: budowanie wiarygodności w sieci
Niewystarczająca wiarygodność autora podkopuje działania z zakresu marketingu treści. Na ten element muszą zwrócić uwagę również osoby zajmujące się pozycjonowaniem stron, które coraz częściej zajmują się tworzeniem i promocją ...
-
Czy jesteś gotowy na omnichannel?
... i dokonują zakupu, a potem przez urządzenia mobilne sprawdzają status zamówienia i wyrażają opinię o transakcji. Cytowany przez raport mShopper Jacek Kotarbiński, specjalista z zakresu marketingu, zauważa, że multiscreening jest faktem i zjawisko dotyczy już 70% internautów. Dodatkowo 48% Polaków oglądających telewizję często korzysta w tym samym ...
-
10 przydatnych aplikacji w e-sklepie
... e-sklepu - łatwiejsze opisywanie dokumentów handlowych i magazynowych, prowadzenie kartoteki kontrahentów, produktów i rozliczeń. Marketing automatyczny Wprowadzanie nowych rozwiązań z zakresu marketingu może przesądzić o sukcesie firmy w handlu internetowym. Integracja SALESmanago kompleksowo wprowadza narzędzia do niedawna zarezerwowane tylko dla ...
-
Polskie rzemiosło: upadek czy jednak renesans?
... częściej zatrudniają mniej osób, a ich działalność w większej zależności od popytu lokalnego. Typowy dla rzemieślników tryb kształcenia nie obejmuje wiedzy np. z zakresu marketingu, zarządzania czy prawa. Na tle firm nierzemieślniczych przedstawiciele rzemiosła częściej notowali w 2022 roku spadek przychodów. Cele krótkoterminowe co trzeciej firmy ...
-
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
... zminimalizować ryzyko niepowodzenia. Działania te pomagają zabezpieczyć cenne zasoby, takie jak czas i pieniądze przed nieskuteczną współpracą. Chcesz poszerzyć swoją wiedzę z zakresu digital marketingu? Czytając będziesz na bieżąco z nowinkami ze świata digitalu. Czytaj tak, jak lubisz: online lub w wersji papierowej. Aleksandra Wielec | CX ...
-
Budowanie marki: jakich błędów unikać?
... błędu. Polega on na zwróceniu się do jednego z wiceprezesów, np. ds. marketingu i sprzedaży, HR czy obsługi klientów, aby "załatwił sprawę". Tymczasem, jak powiedział ... swoich pracowników z zakresu obsługi klienta? A ile z nich wyróżnia się na rynku jakością obsługi? Większość firm prowadzi szkolenia z tego zakresu. Niestety, nieliczne wyróżniają ...
-
Specjaliści PR wobec idei CSR
... uczestniczyli specjaliści na co dzień zajmujący się naukowo lub w praktyce zagadnieniami z zakresu CSR oraz komunikacji. Akcja wypełniania ankiety dostępnej on-line trwała od ... zdają sobie sprawę, że CSR jest funkcją zarządzania, a nie marketingu. Czują się jednocześnie odpowiedzialni za wdrażanie, realizowanie i komunikowanie działań zaangażowanych ...
-
SEO copywriting
... posługiwania się językiem polskim, ale także wiedzy z zakresu SEO i SEM oraz psychologii społecznej i marketingu internetowego. Dobry copywriter SEO powinien także posiadać ... przede wszystkim skutecznie sprzedawać produkt lub usługę. Jak wskazują specjaliści od marketingu, tekst i slogan reklamowy mają wskazywać na korzyści, jakie osiągnie klient ...
-
Działania marketingowe w Internecie testuj na 6 sposobów
... na ich wykorzystanie. 1. Analiza strony przy pomocy Google Analytics Mimo kilku wad, podstawowe narzędzia z zakresu analityki internetowej mogą dostarczyć wielu przydatnych wskazówek w zakresie prowadzonej strategii marketingu treści i jednocześnie pomóc w odkryciu potencjalnych problemów związanych ze stroną internetową. Na początku, warto zwrócić ...
-
Marketing wspiera rebranding starszych biurowców
... odpowiednią strategię rebrandingu i repozycjonowania nieruchomości na rynku dopasowaną do zakresu modernizacji i przyjętej przez właściciela strategii. Ma to szczególne ... zdecydował się na stworzenie zupełnie nowej oferty. Nieszablonowym podejściem do marketingu wykazał się właściciel biurowca Warsaw Trade Tower. Budynek przeszedł modernizację ...
-
Nowe oferty pracy VIII 2010
... Na specjalistów z zakresu finansów czekało w sierpniu ponad 3 tysiące 730 ofert (przyrost względem lipca o 0,9 procent), na specjalistów z zakresu zarządzania czekało z kolei ponad ... dla bankowców, lekarzy, pielęgniarek, farmaceutów, prawników oraz specjalistów od reklamy, marketingu i PR. W Krakowie najwięcej przybyło ofert dla sprzedawców – w ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... filozofii działania firmy - trzeba zaangażować wszystkich pracowników do procesu marketingu, sprzedaży i kontaktów z klientami. Nie wystarczy kupić oprogramowanie klasy CRM ... Aspekt rozproszenia systemu jest najbardziej krytyczny w przypadkach implementacji CRM z zakresu sprzedaży. Głównym problemem jest komunikacja i synchronizacja bazy danych. ...
Tematy: -
Wakacje 2015: co planują Polacy?
... brak skonkretyzowanego wcześniej pomysłu na wakacje. Radosław Damasiewicz, dyrektor marketingu i e-commerce Travelplanet.pl: – Chociaż last minute to dominujący sposób ... ? Kryterium wyboru nie powinna być cena, lecz jej stosunek do zakresu polisy. Dobre ubezpieczenie obejmuje ochroną cały zakres naszych aktywności – jeśli lubimy nurkować ...
-
Kompetencje i rozwój zawodowy specjalistów
... . Człowiek wybitnie uzdolniony i pracowity, który uzupełni wiedzę z zakresu finansów, handlu i marketingu, ma szansę zostać nawet prezesem zarządu. Jednak same tylko kompetencje technologa, choćby i wybitnego, nie wystarczą. Niezbędna jest wiedza interdyscyplinarna z zakresu szeroko rozumianego zarządzania. Główny technolog łatwiej awansuje na ...
-
Aktualizacja i rozwój serwisu WWW
... . Budżet, jaki należy zabezpieczyć na obsługę i rozwój serwisu w zależności od zakresu umowy zawartej pomiędzy zleceniodawcą a agencją, wynosi przeważnie od kilku ... pomysłów i jasną wizję działania. Piotr Poznański jest konsultantem ds. marketingu internetowego, doktorantem w SGH. Pracował w Super Media Interactive przy największych w Polsce ...
-
Relacje z klientem w e-biznesie
... Doligalski jest pracownikiem naukowym Katedry Marketingu Szkoły Głównej Handlowej, sekretarzem naukowym Podyplomowego Studium Marketingu Internetowego oraz Podyplomowego Studium Zarządzanie Wartością Klienta. Jest autorem i współautorem wielu publikacji z zakresu wykorzystania internetu w marketingu, m.in. „Konkurowanie o klienta e-marketingiem ...
-
Strona www a promocja firmy w sieci
... specjalnie do tego celu stworzonego systemu CMS i nie wymaga wiedzy z zakresu programowania. Strona WWW zakupiona w abonamencie to najkorzystniejsze rozwiązanie dla firm, które ... efektywność działań prowadzonych przez firmę - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR w NetArt. Strona WWW musi być aktualizowana na bieżąco ...
-
Rynek pracy: oczekiwania specjalistów
... , która wskazała tę odpowiedź są księgowi (71%) oraz pracownicy marketingu (56%). Natomiast wśród analityków finansowych i informatyków jest to czynnik ... oferowane warunki pracy w firmach mogą być bardzo różne, w zależności od specjalizacji, umiejętności i zakresu zadań – mówi Olga Zarachowicz. „Wyniki badań wynagrodzeń w Polsce w latach 2012/2013 ...