-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2011
... obuwie to specyficzna sprzedaż. Wielu klientów wyraża niepewność czy jakość kupionego produktu będzie adekwatna do prezentowanych zdjęć, czy rozmiar będzie zgodny z ... postawić w tej branży by odnieść sukces -gwarancja oryginalności produktu, odpowiedni opis ( nierzadko z instrukcją obsługi ), fachowe ( medyczne ) doradztwo oraz szybka realizacja ...
-
Czy zakupy spożywcze online mają przyszłość?
... silnemu, nowoczesnemu trendowi? Jako zalety hipermarketu wymieniamy: duży wybór produktów (98%) i możliwość zrobienia całych zakupów w jednym miejscu (95%) oraz obejrzenia produktu przed zakupem (95%) i porównania go z innymi (95%). Ważna jest też możliwość kupienia tego, na co w danym momencie mamy ochotę (91 ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
... obuwie” to bardzo specyficzna branża. Wielu klientów wciąż wyraża niepewność, czy jakość kupionego produktu będzie adekwatna do prezentowanych zdjęć, czy rozmiar będzie zgodny z ... w tej branży, by odnieść sukces. Są to: gwarancja oryginalności produktu, odpowiedni opis (nierzadko zawierający instrukcję obsługi), fachowe (medyczne) doradztwo oraz ...
-
Najtańsze zakupy online na świecie
... barier hamujących rozwój zakupów online— jest wygodnie, bo nasz system pozwala na zakup za pomocą kilku kliknięć, bezpiecznie, bo nie musimy podawać danych karty ani ... będzie nie tylko sama cena, ale też bogatszy asortyment sklepu oraz dostępność produktu. Nie łatwo odnaleźć Torebkę Louis Vuitton w ofercie polskich e-slepów, ale problem ten znika ...
-
Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze
... informacje przekazywane przez firmę. Ze sporym sceptycyzmem podchodzą do informacji zamieszczanych na stronach internetowych firm, w reklamach, ulotkach i innych materiałach ofertowych, a zakup produktu lub usługi wolą skonsultować ze swoimi znajomymi lub rodziną niż ze sprzedawcą. Aż 94% klientów, biorących udział w badaniu, najbardziej ufa ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2011/2012
... i obuwie" Wielu klientów wciąż wyraża niepewność czy jakość kupionego produktu będzie adekwatna do prezentowanych zdjęć, czy rozmiar będzie zgodny z rzeczywistym ... należy postawić w tej branży by odnieść sukces -gwarancja oryginalności produktu, odpowiedni opis (nierzadko z instrukcją obsługi), fachowe (medyczne) doradztwo oraz szybka realizacja ...
-
Apple sprzedało 49 milionów iPhonów. Ale dało się wyprzedzić LG
... klientów nie decyduje się na zakup najnowszego modelu iPhone 5, wybierając nieco tańsze starsze wersje sztandarowego produktu firmy z Cupertino. Rekord ilości ... stosunku do spodziewanych. Kolejny rekord padł jeśli chodzi o sprzedaż innego sztandarowego produktu - iPada. W czwartym kwartale 2012 roku klienci kupili łącznie 22,9 miliona egzemplarzy ...
-
Dzieci a decyzje zakupowe Polaków
... oczy czy drobny komplement mogą zdziałać cuda i wpłynąć na ostateczny wybór produktu dla rodziny. Dlatego firmy prześcigają się w pomysłach na zaistnienie w umysłach młodych konsumentów ... , dlaczego rodzicom tak bardzo zależy na jak najszybszym uspokojeniu dziecka poprzez zakup tego, czego w danej chwili się domaga. „Jeśli dziecko zachowuje się ...
-
Zakupy online za granicą: dyskryminacja problemem
... usługi bądź produktu ze względu na miejsce Twojego zamieszkania? Czy zagraniczny e-przedsiębiorca odmówił Ci kiedyś dostarczenia towaru? Jak ... . Konsumentka poprosiła więc o przysługę znajomego mieszkającego w Polsce, aby je odebrał Brytyjski sklep internetowy odmówił sprzedaży produktu konsumentowi z Estonii, gdyż ten nie posiadał karty kredytowej ...
-
Firmowa strona internetowa: co przyciągnie potencjalnych klientów?
... lub do contentu specyficznego tylko dla danej usługi bądź produktu. Nie ma jednej właściwej drogi. Najlepiej jest przeprowadzić kilka eksperymentów i ... wszystkie pytania i wątpliwości. 4. Benchmarki, oceny lub kwestionariusze W zależności od oferowanego produktu lub usługi, możesz zapewnić odwiedzającym dodatkową wartość, w postaci banchmarków, ocen, ...
-
Podświadome zakupy online
... po określone przedmioty. W sieci jest podobnie ― sterują nami wyskakujące okienka, bannery, informacje o kuszących promocjach, obniżkach i rabatach. Potrzebę zakupu danego produktu bardzo często generują atrakcyjne zdjęcia przedmiotów, a wizerunki uśmiechniętych ludzi podświadomie budzą w nas poczucie: „Gdy to kupię, też będę szczęśliwa. To ...
-
Wyprzedaże zimowe po polsku
... produktu – uznana przez respondentów PAYBACK Opinion Poll za najatrakcyjniejszy rodzaj promocji. Następne miejsca zajęły kolejno: gratisy (np. przy zakupie dwóch produktów, trzeci – za darmo) rabaty na kolejne rzeczy – w ramach tej samej transakcji zakupowej (np. przy zakupie dwóch produktów, 50% rabatu na zakup ...
-
6 rad jak wybrać backup
... producent ma odpowiedzi na wszystkie twoje wątpliwości może to właśnie jego produktu szukasz. 5. Obowiązkowa jazda testowa Jeżeli wytypowałeś już swoje rozwiązanie, kolejnym krokiem ... już rozwiązanie kupisz – czy ktoś pomoże ci ze sprawnym wdrożeniem nowego produktu w twojej sieci? Warto też sprawdzić, czy twoje rozwiązanie jest rozwijane zgodnie ...
-
Rynek e-commerce w Polsce i na świecie
... lub zgiń) stanie się jeszcze bardziej istotna. Odszukanie „swojego” produktu na półce będzie musiało być możliwe w jak najkrótszym czasie. Opakowanie prezentowane w ... Internecie musi zatem w szybki, jednoznaczny i wyrazisty sposób komunikować markę i najważniejsze cechy produktu. Informacje o badaniach Badanie „Nielsen Global E-commerce and the New ...
-
Niska cena, czyli jak namówić klientów na zakupy w Internecie
... politykę dostaw, są chętniej i częściej odwiedzane przez e-konsumentów – komentuje Karolina Karaś z firmy Gemius. – Niektóre e-sklepy ukrywają koszty dostawy w cenie produktu. Taki zabieg nie przynosi jednak długofalowych korzyści. Wynika to z tego, że ponad połowa internautów odwiedzających sklepy internetowe korzysta także z porównywarek ...
-
W e-commerce liczy się głównie cena
... na potrzeby badania, które ICAN Research zrealizował dla Płatności Online BM. Cena produktu okazuje się kluczowa na ponad 2/3 badanych, na wiarygodność sklepu stawia ... o niskomarżowej sprzedaży, gdzie każdy 1% prowizji ma olbrzymie znaczenie. Klasycznym przykładem jest zakup laptopa. Ten sam laptop przy płatności przelewem sklep sprzedaje za 3000 zł, ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... , 56% zamożnych i bogatych nabywców twierdzi, że oznaczenie „Made in Poland” zachęca ich do zakupów. Jedynie 6% respondentów uważa, że polskie pochodzenie produktu zniechęca do zakupu. Najwięcej polskich marek premium i luksusowych obecnych jest w segmentach odzieży, biżuterii i zegarków oraz alkoholi. Większość zamożnych i bogatych osób ...
-
Polacy i prezenty świąteczne: liczy się cena, ale i reputacja marki
... zakup świątecznych upominków to przyjemność. Nic więc dziwnego, że i w tym roku pod polskimi choinkami znajdzie ... cenowa (39%). Kolejnymi kwestiami, z którymi liczą się kupujący są: reputacja marki (24%), polskie pochodzenie produktu (20%), opinia znajomych (19%), prestiż (14%). W opinii prof. UW Dominiki Maison, eksperta ds. zachowań konsumenckich ...
-
Chcesz kupić program antywirusowy przez internet? Sprawdź, na co zwrócić uwagę
... sprzedawane po promocyjnych cenach ze zniżkami sięgającymi 70-80% standardowej ceny produktu. Przed zakupem warto sprawdzić ceny oferowane u kilku dostawców. Z reguły różnice w cenie ... i nie wymaga specjalistycznej wiedzy technicznej. Do każdego zakupionego produktu dołączona jest szczegółowa instrukacja instalacji. Sklepy internetowe często oferują ...
-
Odbiór osobisty czy paczkomaty? Co lepsze?
... , czyli „kliknij i odbierz”. Oznacza to oferowaną konsumentom możliwość zamówienia produktów online i odebrania ich w sklepie. Jest to zdecydowanie najtańsza z form dostawy produktu. Jedynie w czterech ujętych w badaniach idealo sklepów konsumenci zobowiązywani zostali do poniesienia za nią kosztów, wynoszących w tych przypadkach od 8,90 zł ...
-
5 błędów w AdWords, których lepiej nie popełniać
... do najbardziej pożądanej grupy odbiorców, a więc osób poszukujących właśnie określonego produktu czy usługi. Drugi to opcja zaplanowania zasięgu geograficznego kampanii ... by odnosiła efekty, musi mieć jasno sprecyzowane cele. Pożądaną akcją może być zakup produktu, zapis na newsletter, wypełnienie formularza kontaktowego, ankiety etc. Błędem jest ...
-
Czy e-commerce zastąpi handel tradycyjny?
... bez rozróżnienia, który z nich będzie istotniejszy w osiągnieciu celu, jakim jest sprzedaż produktu. „Część sieci handlowych, jak np. sklepy meblowe, nie wyobrażają sobie rezygnacji z ... w jaki robimy zakupy. Klient przychodząc do sklepu, oprócz możliwości wypróbowania produktu, będzie oczekiwał dodatkowych korzyści, takich jak rabaty czy fachowe ...
-
Jak opinie o firmie wpływają na jej wizerunek i sprzedaż?
... oceniona przez użytkowników. Z kolei według badania Reevo.com pozytywne opinie zwiększają sprzedaż przeciętnie o 18%. Dwukierunkowa komunikacja Opinie o usługodawcy bądź dostawcy produktu są bogatym źródłem wiedzy nie tylko dla kolejnych potencjalnych klientów, ale też dla samych przedsiębiorców, którzy dzięki nim otrzymują informacje ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 24/2017
... obowiązujące oznakowania. Nie zastępuje ich, ale przyspiesza i usprawnia proces podejmowania nieprzypadkowych decyzji zakupowych. Ponadto, dostarcza informacji w odniesieniu do całego produktu i obejmuje artykuły zarówno jedno-, jak i wieloskładnikowe. SENS jest systemem pozytywnym. Nie wyklucza żadnego artykułu spożywczego. Grupuje produkty pod ...
-
Przejęcia firm. Na Zachód marsz
... przejęciach nad Renem wybuchła panika. Tamtejszych patriotów gospodarczych szczególnie rozdrażnił zakup producenta robotów przemysłowych firmy Kuka, firmy założonej jeszcze w ... w niemieckim rynku sody, a jednocześnie stali się drugim największym producentem tego produktu w Europie. Na podobny krok zdecydował się w 2011 r. Boryszew, przejmując ...
-
Jak przygotować sklep internetowy na Czarny Piątek?
... internetowego zarówno internetowego, jak i mobilnego z zaawansowanymi funkcjami i opcjami, opracowanymi w sposób nieszablonowy. 2. Uproszczenie zakupów i płatności Jeżeli klienci nie będą mogli kupić produktu za pomocą kilku kliknięć, porzucą swój koszyk. Badania pokazują, że ponad 45 procent wszystkich przypadków porzucenia koszyka ma miejsce na ...
-
Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?
... - mógł on źle zrozumieć opis lub zdjęcie towaru, mieć na temat produktu pewne skojarzenia, oczekiwania, które nie pokrywają się z rzeczywistością. Odpowiedzią na ... naszą główną rolą jest edukacja klienta, jak najdokładniejsze zaprezentowanie właściwości produktu oraz poinformowanie o zasadach zwrotów, które przedstawiamy już w trakcie checkoutu. ...
-
Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX
... , że ludzie działają przede wszystkim podświadomie. Decyzję o wejściu do danego sklepu lub zakupie jakiegoś produktu podejmujemy często w ułamku sekundy. Jedno krótkie spojrzenie na fasadę sklepu lub opakowanie produktu wystarczy nam, by stwierdzić, że pasują lub nie pasują one do nas, naszych potrzeb ...
-
Analityka danych w retail to już konieczność?
... e-mail nawigujący do oferty sezonowej. Spersonalizowana reklama z akcesoriami jest zaprezentowana na stronie z ofertą sezonową. Klient klika w reklamę i przechodzi do strony produktu. Dodaje produkt do koszyka, ale ponieważ zaraz zaczyna spotkanie, nie finalizuje zakupu. Krok 3 - Zdarzeniowy mobile push Następnego dnia wiadomość mobile ...
-
Inteligentne prezenty. A co z bezpieczeństwem i prywatnością?
... jest na tyle szeroka, że ich zakup nie powinien stanowić większego problemu. Ci jednak, którzy planują zakup „technicznego” upominku, powinni poświęcić chwilę ... Dlatego też lepiej jest dobrze zastanowić się przed zakupem nad zaletami i wadami produktu, i wybrać najbezpieczniejszy wariant. Bezpieczeństwo i prywatność Twojej rodziny to sprawy zbyt ważne ...
-
Fikcyjne sklepy internetowe - jak je rozpoznać?
... czasu i pieniędzy. Jednak widząc wyjątkowo atrakcyjną cenę, nie dodawaj automatycznie produktu do koszyka. Najpierw sprawdź, czy to nie jest fikcyjny sklep internetowy. Podpowiadamy, ... jest on ważny. 9) Skontaktuj się z działem obsługi klienta Masz pytania dotyczące produktu lub jego wysyłki? Przed złożeniem zamówienia sprawdź, jak działa biuro ...
-
Piwowarstwo jednym z filarów polskiej gospodarki
... mld zł zostało u polskich producentów. – To pokazuje, że 90 proc. pieniędzy wydanych na zakup, w tym m.in. opakowań, usług profesjonalnych i marketingowych, surowców z branży rolniczej i przetwórstwa spożywczego ... z różnorodnością wyboru (w tym związanych ze zdrowszymi wyborami), przejrzystością w działaniu, bezpieczeństwem i jakością produktu, ...
-
Mało chętnych na ubezpieczenia online. Polisy kupujemy od agenta
... oraz preferencja spotkań w oddziale, którą wskazało 16% respondentów. W przypadku klientów preferujących zakup polisy online, głównym powodem wyboru takiej formy zamknięcia transakcji ... tylko jednego innego ubezpieczyciela. Dziś klienci są przywiązani do konkretnego produktu u danego ubezpieczyciela. Należy jednak pamiętać, że statystycznie klienci ...
-
E-commerce: co zrobić, żeby boom na zakupy online nie był przejściowy?
... planowana. Internauci wskazują na zaplanowany zakup jako okoliczność zakupową 1,5 raza częściej niż zachciankę czy zakup z powodu ciekawej promocji. E-kupujący budżetują ... opierając się na ich liście zakupowej – pokazywałyby im optymalne miejsce zakupu danego produktu. 46% internautów i 64% e-kupujących chętnie skorzystałoby z opcji zakupów online ...
-
5 aplikacji wspierających oszczędzanie
... porównywanie cen podczas zakupów online. Zaraz po dodaniu do koszyka danego produktu Wikibuy skanuje sieć w poszukiwaniu tańszego odpowiednika, sklepów oferujących zniżki czy kodów promocyjnych. Cel jest jeden: umożliwić użytkownikowi kupienie wybranego produktu w niższej cenie. Revolut Wielu/e z Was może zdziwić się, widząc tę pozycję na liście. ...