-
Samochody dostawcze XI 2005
... w comiesięcznym raporcie Instytut Samar, monitorujący polski rynek motoryzacyjny. W przeciwieństwie do segmentu samochodów osobowych, rynku aut dostawczych nie dotknęło gwałtowne załamanie ... na swoje pojazdy, o 6,6 proc. więcej niż przed rokiem, w tym w listopadzie na zakup dostawczych aut Opla zdecydowały się 232 osoby (wzrost o 38,9 proc.). Dalsze ...
-
Najpopularniejsze auta używane VIII 2006
... możliwość znalezienia stosunkowo taniego auta z klasy wyższej, niż gdybyśmy się zdecydowali na zakup podobnego cenowo auta nowego. Tendencję tę widać wyraźnie w serwisie GEpard, gdzie ... pozycje w rankingu. Jedynym modelem spoza tych dwóch klas jest Opel Corsa z segmentu małych aut. Jeszcze dobitniej tendencja ta jest widoczna po analizie pierwszych ...
-
Kupno lub budowa domu: preferencje Polaków
... do 200 metrów kwadratowych. Jednocześnie 40% badanych zadeklarowało, iż na budowę lub zakup domu przeznaczy do 500 tysięcy złotych. Analizując ceny domów ... jest mniejszy niż w przypadku domów do 200 metrów kwadratowych. W przypadku tego segmentu rynku najbardziej prawdopodobnym scenariuszem na najbliższe miesiące jest utrzymanie obecnego poziomu ...
-
Świąteczne wydatki Europejczyków 2010
... strategii w Polsce jest zasadna, gdyż konsumenci deklarują, że w tym roku na zakup świątecznych prezentów wydadzą więcej niż przed rokiem - mówi tak 32% ... dokonują zakupu świątecznych prezentów. Sklepy wielkopowierzchniowe są częściej odwiedzane przez osoby z segmentu wiekowego 45-64 (24%) oraz przez przedstawicieli klasy średniej (24%). Badanie ...
-
Rynek nieruchomości w Polsce XI 2011
... mieszkania do większych upustów cenowych. Korzystają na tym osoby zdecydowane na szybki zakup własnego M - wynika z analizy serwisu Oferty.net i Open Finance. Ostatni kwartał roku to ... problemu. Jednak chcąc upolować prawdziwą okazję konieczne jest nieustanne monitorowanie rynku. Oferty z tego segmentu cenowego niezmiennie cieszą się dużym ...
-
Ceny mieszkań I 2012
... to oczekiwania uśrednione, nie można odnosić ich ani do jednego miasta, ani do jednego segmentu rynku (np. nowe budownictwo czy wielka płyta), ani tym bardziej do konkretnej ... tym nie koniec. Wstępne dane ze stycznia 2012 roku wskazują, że chętnych na zakup własnego „M” jest więcej niż w styczniu 2011 roku. Wzrost jest znaczący, bo o przeszło ...
-
E-commerce kontra zakupy tradycyjne
... online. Korzystanie z wirtualnego shoppingu deklarują najczęściej osoby, które planują zakup prezentów lub gadżetów oraz gier komputerowych - tego rodzaju asortymentu szuka ... w ubiegłym roku równie chętnie nabywane w sieci, jak i offline. Podobna sytuacja dotyczy segmentu RTV/AGD, który i tak pozostaje najbardziej dochodowym w polskim e-commerce. W ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 19/2018
... – Coraz więcej osób kupuje nowe samochody, jest świadomych trendów, rozważa taki zakup. To osoby, które jeszcze kilka lat temu patrzyły tylko na samochody z ... już blisko co czwarte auto, które opuszcza fabrykę, należy do tego segmentu. W kolejnych latach rynek motoryzacyjny będzie determinować kilka czynników. Jednym z nich jest personalizacja. ...
-
Marketing bazuje na emocjach
... materialnymi i niematerialnymi efektami danego produktu. Niemal każdy produkt oferuje przecież podobne korzyści, co produkt konkurencyjnej marki z tej samej kategorii czy segmentu. I tutaj właśnie niezwykle przydatny okazuje się być marketing emocji, który potrafi wyróżnić produkt lub usługę spośród tych wszystkich na pierwszy ...
-
Zwrot towaru buduje lojalność klienta?
... kupowanych w sieci jest zwracanych. Ponad połowa kupujących (dokładnie 56%) z Wielkiej Brytanii przyznaje, że w ciągu ostatniego roku zwróciło przynajmniej jeden produkt z segmentu modowego. Wskaźniki te są jeszcze wyższe w przypadku ubrań dla kobiet. Wśród najczęściej wskazywanych powodów zwrotów jest problem z odpowiednim dopasowaniem rozmiaru ...
-
Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów
... Effort Score) – mierzy wysiłek klienta włożony w kontakt z firmą oraz zakup; CSAT i NPS – mierzą satysfakcję klientów i ich skłonność do polecenia produktu ... najbliższym roku zwiększenia budżetów na modernizacje obsługi klienta oczekuje 73% firm z segmentu High Performers, 64% z Moderate Performers i 44% z Underperformers. Inwestycja w zwiększenie ...
-
Leasing hamuje wraz z gospodarką
... wynik niższy niż przed rokiem (-11,7 proc. r/r). Za ujemną dynamikę segmentu pojazdów lekkich odpowiada niższe niż rok temu finansowanie samochodów osobowych, co należy łączyć ... programu umożliwiającego przedsiębiorcom ubieganie się o wsparcie z Funduszu Niskoemisyjnego Transportu na zakup aut z napędem elektrycznym? „Z dopłat została wyłączona ...
-
5 trendów w e-commerce w 2022 roku
... . Przyszłością są płatności mobilne: usługa skonfigurowana tak, że pozwala rozliczyć zakup niemal jednym kliknięciem. Uwagę należy zwrócić też na płatności odroczone ... brakuje pieniędzy. W tym modelu najchętniej kupowanymi artykułami są te, należące do segmentu premium: elektroniki, odzieży, w tym zwłaszcza produkty sprzedawane w limitowanej edycji. ...
-
BLIK ulubioną metodą płatności za zakupy online
... to trend od lat widoczny w e-commerce, a jego niezbędnym elementem jest zadbanie o każdą grupę kupujących. Zwyczaje zakupowe różnią się w zależności od segmentu rynku, ale i – przede wszystkim – od profilu klienta. Warto poznać jego „metryczkę” demograficzną, w tym wiek dlatego, że określone grupy wiekowe mają ...
-
Jaki jest polski konsument
... wyjątkowo krytyczne nastawienie wobec reklamy, której nie ufają. Na przeciwnym biegunie sytuują się aspirujący do świata konsumpcji (19%) – osoby z tego segmentu mają pozytywny stosunek do zakupów i hipermarketów, ich aspiracje hamowane są jednak przez niskie dochody. Dlatego też nastawienie tej grupy do ...
-
Reklama internetowa 2005 wg IAB
... , które znacząco zwiększą swoje wydatki na reklamę w sieci w 2006 roku będą należały przede wszystkim przedstawiciele sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz segmentu artykułów spożywczych i usług turystycznych. E-commerce stanowi już 1 proc. całości obrotów detalicznych w Polsce W 2005 roku nastąpił dynamiczny rozwój e-commerce. Obroty ...
-
Motoryzacja: firmy ratują rynek
... pory, w roku 2006 przedsiębiorcy zarejestrowali 18 tys. 128 aut w nim klasyfikowanych, o ponad 13 procent więcej niż rok wcześniej. Udział tego segmentu w rynku sprzedaży dla przedsiębiorstw wynosi po trzech kwartałach 23 proc. Dopiero na trzeciej pozycji znalazł się najpopularniejszy na polskim rynku ...
-
Lotos Norge wydobywa z Yme
... , analizą i realizacją projektów poszukiwawczo-wydobywczych na brytyjskim i norweskim szelfie kontynentalnym. - Zawarta umowa jest pierwszym, ale niezmiernie ważnym krokiem w rozwoju segmentu poszukiwawczo-wydobywczego Grupy Lotos na terenie norweskiego szelfu kontynentalnego - podkreśla Paweł Olechnowicz, prezes Grupy Lotos. Po podpisaniu umowy do ...
Tematy: Lotos, Grupa Lotos, Lotos Norge, Yme, ropa naftowa, złoża ropy, ropa, złoża ropy naftowej, Revus Energy -
Sektor MSP w USA: IT a kryzys finansowy
... ) w przedsiębiorstwach i na rynkach. Obawy są prawdziwe a wpływ kryzysu potencjalnie głęboki, przy rozróżnieniu wielkości przedsiębiorstwa, branży przemysłowej oraz przynależności do danego segmentu. Wyniki badania wykazały, że 38% małych przedsiębiorstw rozważa rezygnację z wydatków na IT a 42% średnich przedsiębiorstw chce te wydatki ograniczyć ...
-
Sklep Intermarché otwarty w Sanoku
... są Dietogramem – wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje produkty ekonomiczne oraz produkty ze średniego segmentu. Jednocześnie asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach. W nowym supermarkecie Muszkieterów zatrudnienie znalazło ponad 40 ...
-
Sklep Intermarche w Kamieniu Pomorskim
... są Dietogramem – wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne, jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie asortyment jest poszerzany o produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach. Do mocnych stron zlokalizowanego w centrum Kamienia Pomorskiego ...
-
Intermarche otwiera kolejne sklepy
... oznaczane są Dietogramem, wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach. Zatrudnienie w dwóch sklepach znalazło 90 osób w tym 5 osób ...
-
Aparaty cyfrowe: cena kryterium wyboru
... cyfrowym na Skąpiec.pl wybrało filtr cenowy. Największą popularnością cieszyły się aparaty mieszczące się w przedziale 1200-1499 PLN. Zakupem sprzętu z tego segmentu cenowego zainteresowanych było aż 48,43% amatorów fotografii odwiedzających Skąpiec.pl. Sporą popularnością w omawianym okresie cieszyły się również aparaty kosztujące ...
-
Przetargi - raport XI 2010
... pocztowe (w ciągu miesiąca liczba ogłoszeń przetargowych na nie wzrosła o niemal 330 procent), usługi wywozu odpadów (+184 procent), ubezpieczenia (w zależności od segmentu ubezpieczeń od +130 do +174 procent), usługi sprzątania (+148 procent), usługi ochroniarskie (+113 procent). Rekord miesięcznych wzrostów wystąpił jednak w zupełnie ...
-
Karty graficzne SAPPHIRE HD 7770
... serii HD 7700 przeznaczone dla wymagających graczy, których budżet nie pozwala na zakup najdroższych konstrukcji. Wszystkie trzy nowe modele - Radeon HD 7770 GHz OC Edition ... Tak wysokie częstotliwości rdzenia były jak dotąd niespotykane nawet w kartach VGA z wysokiego segmentu. SAPPHIRE HD 7770 GHz OC Edition cechuje się więc najwyżej fabrycznie ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków: klasa średnia
... Polaków” skłania do refleksji nad tym, jak mało wiedzą o potrzebach swoich klientów, albo jak mało robią dla nich, zarządzający i managerowie segmentu Fashion&Retail. Wielość przywołanych z obserwacji spostrzeżeń badanych odwołuje się do realnych oczekiwań konsumentów. Poznanie nawyków konsumenckich, ich ścieżek zakupowych, ich zwyczajów ...
-
Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem
... eksperckie czy nagrody konsumenckie. Produkty marek własnych pojawiają się również w górnych segmentach cenowych i oferują „górną” jakość za rozsądną dla tego segmentu cenę. Różnorodność marek własnych sprawia jednak, że konsumenci coraz częściej zaczynają aktywnie poszukiwać informacji na ich temat. Szukają na opakowaniach ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 38/2014
... wciąż rozwijać swoją podstawową markę własną (Tesco). Planuje także rozwinięcie private label skierowanej do nieco bardziej zamożnych klientów, preferujących produkty z segmentu premium. Anna Grabowska, wiceprezes zarządu Tesco Polska
-
W m-commerce króluje Android
Android i iOS to już od lat niekwestionowani liderzy wśród systemów operacyjnych wybieranych przez polskich użytkowników urządzeń mobilnych. Okazuje się, że różnią się oni nie tylko preferencjami odnośnie oprogramowania, ale również nawykami związanymi z zakupami mobilnymi. Na czym polegają te różnice? Postanowiła to sprawdzić porównywarka cen ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 42/2016
... wpływa korzystnie na wysokość miesięcznej opłaty - wyjaśnia Piotr Kurpiński, kierownik Salonu Lexus Warszawa Żerań. Rok 2016 jest szczególnym czasem dla segmentu sportowych sedanów. Tylko przez pierwsze sześć miesięcy i tylko w segmencie E miały miejsce trzy premiery, a to, z uwagi na elitarny charakter tych produktów ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 51/2016
... sprzedaży na rynku samochodów luksusowych to głównie zasługa decyzji zakupowych podejmowanych przez właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, ponieważ większość aut tego segmentu kupowanych jest na firmę. Często jako reprezentacyjne uzupełnienie posiadanej już floty pojazdów – wyjaśnia Piotr Kurpiński, kierownik salonu Lexus Warszawa Żerań ...
-
Digital goods - rozrywkowa gałąź e-commerce
... stanowi jedynie niewielki wycinek tego nowego, coraz bardziej popularnego segmentu e-commerce. Zgodnie z polskim ustawodawstwem digital goods, czyli treści cyfrowe, to dane wytwarzane ... downloadable content). Kilka lat temu główną drogą nabywania gier komputerowych był zakup płyt DVD w sklepie stacjonarnym. Obecnie, według szacunkowych danych, około ...
-
Masz sklep internetowy? Oto 10 błędów, przez które tracisz klientów
... . To punkt zapalny wielu sporów na linii klient – sprzedawca, dlatego każdą z nich należy rozpatrywać z dużą starannością i bez niepotrzebnej zwłoki. Dla segmentu odzieżowego bardzo specyficznym i niezwykle często pojawiającym się problemem są z kolei niezgodne z podanymi na stronie sklepu informacjami rozmiary ubrań. Jeżeli sprzedawana ...
-
Polskie opakowania, czyli rozwój i konsolidacja
... 36 przeprowadzonych transakcji opiewała na 599 mln euro. Ponad połowa z nich dotyczyła segmentu opakowań papierowych. Prognozy są również obiecujące - na przestrzeni lat 2015-2020 ... przedmiotem 19 transakcji. W tej branży zrealizowano również największe przejęcie – zakup fabryki papieru w Myszkowie w 2016 r. przez Schumacher Packaging GmbH za 100 mln ...
-
Osiedla zamknięte na elektromobilność
... to jednak faktem pozostaje, że Polacy coraz częściej decydują się na zakup samochodów niskoemisyjnych. Serwis domiporta.pl nie ma dla nich najlepszych wieści. Okazuje się ... . Powstają pierwsze osiedla mieszkaniowe z ładowarkami Dziś jedynie w inwestycjach w segmentu premium można szukać pierwszych jaskółek stacji ładowania pojazdów elektrycznych. - ...