-
Najcenniejsze marki kosmetyków. L’Oréal ciągle nr 1
... 23,9 mld, za co w znacznej mierze odpowiada sukces osiągnięty w budowaniu lojalności klienta i większym ukierunkowaniu na jego potrzeby. Najprężniej rosnącymi markami okazały się Lancôme ... „Jeśli marka chce rosnąć w dzisiejszym zatłoczonym i zróżnicowanym świecie kosmetyków, musi zrozumieć swoją pozycję w sektorze oraz wiedzieć, kim są jej odbiorcy. ...
-
Jakie będą zakupy świąteczne 2020?
... ruchu z tradycyjnych sklepów wcale nie przeniosła się do internetu, gdy były zamknięte. Fascynujące jest to, że ta pandemia pozwala nam zrozumieć, dlaczego ludzie kupują. Część zakupów robią, bo uzupełniają zapasy, ale jest też taki zwykły shopping – idę do sklepu po to ...
-
7 etapów skutecznej sprzedaży
... korzyści i zaoferuj wartości. Co pozwoli klientom lepiej zrozumieć, jakie mogą uzyskać korzyści: Koncentruj się na potrzebach i problemach klientów. Proponuj sposoby, które pomogą je rozwiązać. Podkreślaj elementy, w których możecie współpracować. Mów językiem klienta – szczególnie gdy opowiadasz o konkretnych wartościach. Korzystaj z wiedzy ...
-
Sprzedaż usług a style sprzedaży
... zrozumieć, jakie konsekwencje niesie ze sobą praktykowany przez ciebie styl w różnych sytuacjach sprzedażowych i w różnych fazach procesu sprzedaży. Szczególnie ważne jest zrozumienie sposobu działania twojego klienta ...
-
Badania etnograficzne: sposób na problemy firmy?
... sprzeciw czy niezadowolenie ze strony pracowników. Etnografia pomaga zrozumieć, dlaczego ludzie zachowują się tak, a nie inaczej, jak powstają ... zrozumieć, jak myślą, co wiedzą i w co wierzą ci, którzy tworzą twoją firmę – pracownicy. Przyjęło się, że badania etnograficzne robią przede wszystkim firmy usługowe, po to, by poprawić obsługę klienta ...
-
Użyteczność stron www: użytkownik rezygnuje po 2 sekundach
... Narzędzie do personalizowanego polecania danych stron, produktów, serwisów itd. Aplikacja, która jednocześnie odkłada styl i argumenty polecania, co pozwala zrozumieć najważniejsze dla klienta aspekty oferty. Po dłuższym okresie używania nieocenione źródło wiedzy dla kształtowania przekazu online. Serph Ciekawa aplikacja monitorująca WOM w sieci ...
-
Uwaga na produkty strukturyzowane
... dodatkowych opłatach za zarządzanie czy likwidację lokaty pracownik banku nie poinformował klienta? Skomplikowana struktura „Kwartalne Zyski” to tak naprawdę grupowe ubezpieczenie na ... lokatami strukturyzowanymi. Ludzie nie rozumieją tych produktów i nawet nie chcą ich zrozumieć. Chcą za to wierzyć w ponadprzeciętne zyski – dodaje Stanisławek. Ludzie ...
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
... obsługi klienta. Dzięki niej jesteśmy w stanie odpowiedzieć na pytanie ,,Dlaczego chcemy coś poprawić?”, a później to robić. Dzięki takiej mapie łatwiej jest zrozumieć rynek, ... tworzenia person, czyli odzwierciedlenie użytkownika danego produktu czy usługi. Aby dobrze zrozumieć konsumentów, należy spojrzeć na swoje produkty czy usługi z ich ...
-
Linie lotnicze a frustracje pasażerów
... zakwaterowania, często wydają się być bardziej zorientowane na sam lot, niż na klienta. Analiza sugeruje, że powinno się to zmienić. Publikacja jest efektem ... jednostkowych działań promocyjnych na rzecz narzędzi analitycznych, które pomagają lepiej zrozumieć wpływ komentarzy napisanych podczas zakłóceń na markę, a także zachowanie swoich klientów ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... Customer Experience, która pozwala zrozumieć prawdziwe doświadczenia widziane oczami klienta we wszystkich interakcjach z marką. Tymi filarami są: wiarygodność, rozwiązywanie problemów, oczekiwania, czas i wysiłek, personalizacja oraz empatia. Filary pozwalają lepiej zrozumieć, jakie aspekty są szczególnie istotne dla klienta w całym cyklu relacji ...
-
7 kroków do zbudowania wyróżniającej się strategii biznesowej
... końcowych, czy nie - najważniejszym szefem powinien być klient. Przyjęcie perspektywy postrzegania klienta, jako szefa pozwala spojrzeć na biznes z nieco innej strony. Pomaga lepiej zrozumieć potrzeby, cele, obawy oraz największe marzenia klienta, dzięki czemu umożliwia wdrażanie innowacji pozytywnie wpływających na jego decyzje zakupowe. Takie ...
-
CRM - jak uniknąć typowych błędów przy wdrożeniu?
... systemie. Gdy wprowadzane są nowe osoby, pojawia się problem, jak zrozumieć zawiłości programu. Samodzielna nauka trwa co najmniej miesiąc. Towarzyszy jej niekończące ... Powinny one wyszczególniać wszystkie funkcje związane z tym procesem: pracę z plikiem klienta, etapy doprowadzenia do sprzedaży, płatności i inne. Wizualizacje są dużo łatwiejsze do ...
-
Postanowiłem włożyć kij w mrowisko!
... klienta - także w Internecie. Kup pan… cegłę! Najczęstszym przejawem przywiązywania klientów jest oferowanie im darmowych, acz dawno przebrzmiałych produktów. Największe polskie portale: www.onet.pl i www.wp.pl rozdają darmowe konta e-mail oraz miejsce pod własną internetową witrynę. Choć nietrudno zrozumieć ... się za chwilę rozsypać! Mogę zrozumieć ...
Tematy: -
Skuteczna strategia marketingowa
... sporej liczbie marketerów ten problem wydaje się marginalny. Klient ma usłyszeć, zrozumieć, zareagować Każda marka w każdej kategorii – niezależnie od tego, czy mówimy o ... – myślmy raczej, w jaki sposób dotrzeć do swojego klienta i co mu powiedzieć. Bo klient musi zauważyć, usłyszeć, zrozumieć i zareagować. Co znaczy „opowiedzieć historię” Historia ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... klienta, przesyłki bezpośrednie, jak również wyszukiwarki internetowe, urządzenia mobilne czy reklama telewizyjna. Mimo iż konsumenci płynnie przerzucają się z jednego kanału na drugi, wiele firm dotychczas nie stworzyło systemów optymalizacji doświadczeń konsumenckich w różnych kanałach. Co gorsza, wyniki badań mogące pomóc firmom zrozumieć ...
-
Social media i marketing treści pomogą osiągnąć sukces
... tak aby jak najlepiej służył potrzebom kluczowych odbiorców. 3. Pomóż kupującym zrozumieć i „poczuć” Z każdym dniem marketing treści przyciąga większą liczbę konkurentów. ... właśnie to pomaga na dostarczeniu doświadczenia, które przykuje uwagę potencjalnego klienta i pomorze wyróżnić Twoją markę na tle innych. W marketingu znane jest powiedzenie, że ...
-
Smartfony przejmują marketing. Reklama mobilna zdobywa rynek
... przez 14 godzin na dobę. Wystarczy skojarzyć ze sobą te dwa fakty aby zrozumieć, dlaczego to właśnie reklama mobilna stała się teraz języczkiem u wagi dla branży ... marketingu wyróżnią się zatem ci gracze, którzy będą wiedzieli, jak trafić do konkretnego klienta ze spersonalizowaną ofertą, przygotowaną na urządzenia mobilne. A to oznacza, że wygrają ci ...
-
5 głównych trendów w analityce Big Data
... . zupełnie świeżych danych. Firmy szukają dróg, aby je rozszyfrować, zrozumieć, a w końcu spieniężyć. Chodzi im już nie tylko o wykorzystanie własnych cyfrowych ... zwłaszcza tych, którzy będą najbliżsi cyfrowemu portretowi najlepszego klienta przedsiębiorstwa – tłumaczy Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies. Wzbogacanie danymi wewnętrznych systemów ...
-
7 grzechów głównych zarządzania produktem cyfrowym
... dokładnej ich analizy. 2. Słuchaj klientów Podstawą działania firmy jest model zorientowany na klienta. Należy na bieżąco rozwiązywać ich problemy oraz słuchać, co ... potwierdzić lub zaprzeczyć danej kwestii. Przed rozpoczęciem badań ankietowych trzeba zrozumieć o co należy pytać, dlatego konieczne jest przeprowadzenie wstępnych badań jakościowych, ...
-
Sztuczna inteligencja staje się bezczelna. Kto jest temu winien?
... takiego rozwiązania dzielą nas lata świetlne. Google twierdzi, że ich algorytmy potrafią zrozumieć do 95% języka mówionego, ale nie jest to rozumowanie świadome. ... wzrośnie do 9,4 mld USD. Dziś technologia ta znajduje zastosowanie głównie w obsłudze klienta, gdzie znacznie ułatwia prowadzenie handlu elektronicznego. Wielokrotnie przekonała się o ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... pomaga lepiej zrozumieć zachowania klientów, dzięki czemu można wygenerować odpowiedni przekaz i znaleźć najlepszy kanał do jego dostarczenia. 61% badanych mówi wręcz o "hyperpersonalizacji", co w istotny sposób pomoże w tworzeniu marketingu typu 1:1. 57% szefów marketingu uważa, że AI będzie znacząco oddziaływać na klienta poprzez automatyczne ...
-
Mowa ciała w technikach sprzedaży
... mowę ciała do klienta Sprzedawca musi przede wszystkim umieć dostosować mowę ciała do mowy ciała klienta. Spróbuj się dopasować do klienta tak, aby komunikacja między ... żona, przyjaciel, ich dziecko czy być może nawet kochanek lub kochanka – i spróbuj zrozumieć, o czym rozmawiają. Aby posiąść umiejętność rozumienia różnych sygnałów wysyłanych przez ...
-
3 gorące trendy w e-commerce
... zakupowej klienta Na ścieżce zakupowej klienci często korzystają z wielu kanałów, narzędzi subskrypcji i rejestracji. Mając na uwadze niezwykle dużą wartość, jaką ma dla branży e-commerce doświadczenie klienta, przekładające się na budowanie zaufania i lojalności wobec firmy, jej produktów i usług, dostawcy aplikacji muszą nie tylko zrozumieć ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... CRMguru.com) Customer Relationship Management jest to implementacja strategii skierowanej "na klienta", która prowadzi do przeprojektowania wszelkich działań, wymaga zmian procesów pracy, która jest wspierana (a nie kierowana) przez technologię CRM. Należy zrozumieć, że CRM jest "łańcuchem reakcji" hamowanym raczej przez nowe strategie ...
Tematy: -
Najskuteczniejsze narzędzie sprzedaży
... . Pytania sprzedawcy pomagają Ci zrozumieć czego szukasz i kierują myślami. Twoja pierwsza odpowiedź - zgodnie z regułą konsekwencji - wpływa także na treść kolejnych odpowiedzi. Sprzedawca stawiając umiejętnie dobrane pytania pomaga także klientom uświadomić ich potrzeby. Pytania pomagają wyjaśnić wątpliwości klienta. 2. Dobre pytanie jest ...
-
Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?
... klienta ze sklepem, oddziaływanie na jego emocje i zmysły, odpowiadanie na jego oczekiwania. Zwrot towaru to ważny touchpoint klienta z marką, mimo że zapoczątkowany rezygnacją klienta z zakupu. Powody są różne - mógł on źle zrozumieć ... sklep stałych dochodów od powracającego klienta. Według badań uniwersytetów w Waszyngotnie i Wirginii klienci, ...
-
Jak zostać królem customer experience?
... polskich konsumentów z różnymi markami została oparta na bazie specjalnej metodologii KPMG Sześciu Filarów™ Customer Experience, pozwalającej zrozumieć prawdziwe doświadczenia widziane oczami klienta we wszystkich interakcjach z marką. Tymi filarami są: wiarygodność, rozwiązywanie problemów, oczekiwania, czas i wysiłek, personalizacja oraz empatia ...
-
Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?
... pomysłu. Możliwość bezpłatnego przetestowania produktu lub usługi w określonym czasie – dzięki temu klient może zrozumieć, jak faktyczny zakup wpłynie na jego codzienność lub prowadzenie biznesu. Wysoka jakość obsługi klienta – serdeczni, ale profesjonalni sprzedawcy to niekiedy główny powód, dla którego konsumenci decydują się powtórzyć ...
-
Customer experience równie ważny jak sam produkt
... skutecznie dopasować obsługę i budować zaangażowanie w oparciu o dane historyczne klienta. Zestawmy te dane z faktem, że aż 57% nabywców przestanie kupować produkty lub usługi w jednej firmie, gdy jej konkurent zapewni lepsze doświadczenia. To pozwala zrozumieć, dlaczego troska o indywidualne doświadczenia każdego nabywcy jest dziś tak ...
-
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
... problemów, Oczekiwania, Czas i wysiłek, Personalizacja oraz Empatia. Filary pozwalają lepiej zrozumieć, jakie aspekty są szczególnie istotne dla klienta w całym cyklu relacji z marką i jej produktami, co przekłada się na satysfakcję i lojalność klienta oraz skłonność do rekomendacji marki. W raporcie KPMG znalazło się również zestawienie TOP ...
-
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... klientów i udziałów rynkowych, szybkością i kosztami wejścia na nowe rynki. Aby zrozumieć przyczyny i wielkość tych różnic, należy na podstawie modeli spółek ... możliwości realizacji zamówienia do chwili spłaty wszystkich przeterminowanych należności. Jeżeli na rachunku klienta nie ma w danym dniu wymagalnych należności, to dział finansów przesyła ...
-
Banki powinny znać potrzeby konsumentów
... , które skłaniają klienta do zakupu danego produktu” – dodaje Zbigniew Szczerbetka. „Korzystanie z usług banków jest pochodną wielu potrzeb. Zrozumienie tych potrzeb oraz sposobu, w jaki przekształcają się one w chęć zakupu produktu finansowego i ostateczną decyzję wydaje się kluczowe. Pozwoli to bankom lepiej zrozumieć swoich klientów ...
-
Ekspansja zagraniczna zwiększa zyski
... przedsiębiorców wyrażone w ramach ankiety: Lokalizacja firmy dogodna klientowi usprawnia rozwiązywanie jego problemów (75%). Osadzenie firmy blisko klienta pomaga lepiej zrozumieć jego potrzeby i uwarunkowania rynkowe (73%) oraz zwiększyć skuteczność marketingową (60%). Zapoznawanie przedsiębiorców z lokalnymi stowarzyszeniami i organizacjami ...
-
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
... kroku. - Remarketingu nie da się ustawić w 5 minut. Trzeba zrozumieć ścieżkę i cykle zakupowe klienta, a później tak przygotować kreacje, aby się w nie wpasować ... remarketingu nie chodzi o spamowanie reklamami. 5. Brak zrozumienia klienta Każdy biznes powinien rozumieć oczekiwania i potrzeby klienta. Mimo to, niewiele podmiotów decyduje się na ...
-
CRM dla dużych i małych
... klientami. Istotę Customer Relationship Management w powyższym znaczeniu powinni przyswoić sobie i zrozumieć pracownicy firmy jeszcze przed przystąpieniem do wdrożenia. Bez ... procesu takiego wdrożenia, jego założeń i celów. Systemy wspierające obsługę klienta, w tym CRM, to głównie procedury określające zasady postępowania w kontaktach z klientami. ...
Tematy: