-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... wykształcenia nowego pojęcia „empatycznego marketingu", czyli takiego, który pozwala zrozumieć indywidualne potrzeby klientów i osiągnąć wysoki stopień personalizacji, nawet ... klientami. Czy wysokie nakłady na AI przynoszą oczekiwane rezultaty? W obsłudze klienta zawsze wyzwaniem było zapewnienie spójnych doświadczeń i komunikacji niezależnie od ...
-
Usługi dla biznesu: 5 kroków do udanych tranzycji biznesowych
... w styczniu czy lutym minionego roku specjaliści wspierający organizację w tranzycji wiele czasu inwestowali w bezpośrednie spotkania oraz wyjazdy do siedziby klienta, aby m.in. lepiej zrozumieć i poznać środowisko i specyfikę firmy oraz nawiązać bezpośrednie relacje z klientem, to teraz wszystkie tego typu spotkania zostały ograniczone praktycznie ...
-
Opowieść chirurga mózgu
... bez umieszczenia ich w kontekście (czyli w opowieści) stają się nudne i uciekają z pamięci klienta. Kiedy te same fakty i statystki wpleciesz do narracji, możesz ... instynktownie tworzą historie. Psychologowie poznania opisują jak ludzki umysł starając się zrozumieć i zapamiętać wydarzenia porządkuje fakty w ciąg zdarzeń od pierwotnego pragnienia ...
-
Dysonans kulturowy a organizacja firmy
... i łatwość wykorzystywania posiadanej władzy, rozumienie swojej roli jako pracownika w firmie i wobec klienta. Dysonans kulturowy to zatem sytuacja, w której ludzie uświadamiają sobie odmienność ... ocenę tego, co ktoś powiedział lub zrobił, należy próbować zrozumieć lub zinterpretować daną sytuację, patrząc na nią przede wszystkim z punktu widzenia ...
-
Misja firmy
... To jest o tyle ważne, że ktoś czytający misję ma ją zrozumieć i ogarnąć, zatem nie może być ona za długa. Zdanie to powinno mieć jasno ... wskazywania, czego unika Zrozumiała – pisana językiem prostym, zrozumiałym dla każdego klienta oraz pracownika Prawdziwa – mająca potwierdzenie w rzeczywistej działalności biznesowej Wskazująca działania firmy ...
-
Usługi w chmurze i mobile: pięta achillesowa bezpieczeństwa IT
... w zaprzeczeniu z rekomendacjami mówiącymi, że bezpieczeństwo chmury stanowi wspólną odpowiedzialność dostawcy i klienta usługi. 59% specjalistów IT nie używa zabezpieczeń ... . - “Dzięki analizie i podkreśleniu powyższych kwestii w naszym Raporcie, firmy mogą lepiej zrozumieć zagrożenia, którym powinny stawić czoło i w jaki sposób mogą zapobiec ich ...
-
Customer Experience w czasie pandemii
... , co ich otacza, dlatego coraz ważniejsza jest świadomość ich całkowitego doświadczenia sensorycznego wokół marki. Przemyśl każdy krok i punkt interakcji z klienta z marką Ważne aby zrozumieć, gdzie i jak możemy informować naszych klientów o różnych kwestiach. Tzn. gdzie umiejscawiać poważne komunikaty dotyczące bezpieczeństwa czy jakości produktów ...
-
S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient?
... : Eliminacja silosów Lepsza dostępność, skrócony czas realizacji zamówień Wzrost zadowolenia klienta Zwiększenie zyskowności Jakie korzyści daje S&OP szefowi? Dla szefa firmy S&OP ... odchylenia Czemu napisałem tę książkę? Książka została napisana, aby pomóc menedżerom zrozumieć i wdrożyć S&OP, a także aby wskazać im najprostszą ścieżkę do rozwoju ...
-
Czy bank może działać bez papieru?
... , wypłaty, przelewy i niezliczona ilość innych czynności – każdy drobiazg wymaga przecież podpisu klienta. A jeśli trzeba się podpisać to trzeba mieć na czym. Operacje wymagające ... zmian. Pracownicy i klienci, przyzwyczajeni do dotychczasowego modelu obsługi muszą zrozumieć, na czym polega proponowane im usprawnienie technologiczne. Najistotniejszą ...
-
Skuteczny przedsiębiorca: 10 wskazówek
... obszarów, które musi znać skuteczny przedsiębiorca. Szczególnie wtedy, gdy zlecenie od klienta przeciąga się ponad ustalony czas, ustalony zakres lub granice dopuszczalne prawem ... roku 1994. Z jednej strony, w świetle dotychczasowych przedsiębiorczych mądrości łatwo jest zrozumieć taką postawę. Polska cały czas znajduje się pod kreską wydatków, dziura ...
-
Spółki giełdowe a własność intelektualna
... ze świadomej rywalizacji o klienta i konwencji rynku. Raport wskazuje, że zupełnie odwrotna sytuacja jest w wśród deweloperów oraz w branży finansowej i motoryzacyjnej. Szczególnie trudno to zrozumieć w przypadku dwóch pierwszych, bo tu marka jest jedyną rzeczą, prócz ceny, dzięki której mogą walczyć o klienta. Największa liczba znaków towarowych ...
-
Segmentacja klientów
... charakteru tych grup. Popularne metody segmentowania to: geograficzna - region klienta, punkt, w którym kupuje najczęściej lub z największą marżą, demograficzna - wiek, grupa ... , by taniej i celniej trafić z ofertą do wyselekcjonowanych odbiorców, by zrozumieć strukturę i potrzeby klientów, ich portfele, dostrzec migrację międzysegmentową, wyłapać i ...
-
Strategia w firmie
... motywacji i zaangażowaniu pracowników. Miejsce strategii w organizacji Aby poprawnie zrozumieć rolę strategii, konieczne jest poznanie jej miejsca w organizacji, w powiązaniu ... kontroli kosztów wykorzystujemy nowe technologie w obsłudze klienta prowadzimy obsługę klienta detalicznego, indywidualnego i korporacyjnego przez 24h, w różnych miejscach, ...
-
Pokolenie Y zmienia sektor bankowy
... doświadczeniach odnotowano dla więcej niż 25 procent krajów ujętych w badaniu Głos Klienta przeprowadzonym w ramach WRBR. To niebagatelna zmiana w porównianiu do 2013 ... Business Unit. - Aby odwrócić to niepokojące zjawisko, banki muszą w pełni zrozumieć ewoluujące preferencje klientów oraz oczekiwania konsumentów należących do Generacji Y, ...
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
... klienta, tak aby chciał przez cykl przechodzić ponownie i to nie jeden raz. Programmatic buying – technologia na złoty medal Jak w przypadku każdej zaawansowanej technologii, marketerzy potrzebowali trochę czasu, aby się z nią oswoić i zrozumieć ... o ten coraz silniejszy kanał dotarcia do klienta i przestali widzieć w nim zaledwie „dodatek” do ...
-
Kaspersky Digital Footprint Intelligence
... wymierzone nie tylko w klienta, ale również jego kontrahentów, partnerów oraz infrastrukturę dostawców i oferują przegląd ataków APT lub szkodliwego oprogramowania występujących w danym regionie lub branży. Dzięki tym informacjom klient może spojrzeć na swoją firmę z perspektywy cyberprzestępców oraz zrozumieć, czego mogą dowiedzieć się ...
-
5 globalnych makrotrendów dla biznesu i konsumentów
... swój rozwój. Where's the love? (Co z troską o klienta?) Dzięki korelacji między pozytywnym doświadczeniem klienta a wzrostem przychodów przedsiębiorstwa, klienci od lat stanowili ... i życia społecznego w środowisku nieustannych zmian. Dzięki nim firmy mogą zrozumieć motywacje konsumentów i na tej podstawie generować wzrost. O metodologii ...
-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... cenami i korzystnymi ofertami, a marka Adidas osiąga dobre wyniki w jakości produktów, zaufaniu i obsłudze klienta, co można porównać również do innych brandów sportowych: Nike i 4F. ... warto w pierwszej kolejności ocenić swoje kompetencje oraz grupę docelową, aby zrozumieć, który model najlepiej odpowiada realizacji długoterminowych celów. Sposób w ...
-
Rynek B2B: budowanie wizerunku marki
... są. Jasność marki opiera się na wizji, misji i wartościach firmy, co łatwo zrozumieć i zastosować. Są one niepowtarzalne (choć mogą się powtarzać dla różnych firm) i ... inwestować w najlepsze kanały, upewniając się, żeby w ogniwach szczególnej uwagi i koncentracji klienta znajdowały się odpowiednie przekazy, zarówno pod względem formy, jak i treści. ...
-
Perswazja w biznesie
... Pragnąc sprostać temu wyzwaniu, przyjrzeliśmy się uważniej stałemu klientowi- chcieliśmy zrozumieć, czym różni się Amerykanin cierpiący na grypę od jego ... nam niezbitych dowodów, których szukaliśmy: Theraflu odniósł sukces. Dzięki determinacji naszego klienta marka Theraflu zawojowała amerykański rynek. Dzisiaj nadal czerpie ona korzyści z ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... wprowadzać zmiany danych kontaktowych sygnalizowane przez klienta. Dobrym pomysłem jest również monitowanie obszaru zainteresowań klienta, co ustrzeże nas np. przed wysyłaniem ... wiedzą, pozostali którym przyszło zmierzyć się z mailingiem, będą musieli zrozumieć tę formę komunikacji z klientem. I w tym miejscu rada dla początkujących specjalistów od ...
-
Zakupy online - typy klientów
... naszego sklepu? 1. Podziel się z ludźmi swoim doświadczeniem i wiedzą o branży. Wówczas w świadomości klienta zaistniejesz jako ekspert w swojej dziedzinie, zaufany partner, a nie tylko producent, ... dla branży. Mało który klient jest na tyle biegły, aby zrozumieć różnicę pomiędzy podobnymi do siebie produktami (oprócz cenowej), np. w dziedzinie ...
-
Konwersja e-sprzedaży a telekomy
... obserwowania zachowań klientów, którzy przychodzą do sklepu czy punktu obsługi klienta, pozwala lepiej zrozumieć ich potrzeby, a przez to zwiększyć sprzedaż. Podobna zasada obowiązuje w e-commerce ... telefon, zacznie oglądać i dobierać ofertę, wtedy zdefiniujemy go jako klienta poszukującego. Kiedy już dobierze ofertę dla siebie i będzie dążył do jej ...
-
Pozycjonowanie stron bez pułapek
... unikalnych odwiedzin. Ta forma rozliczeń jest najbardziej opłacalna dla klienta, jednak ze względu na brak gwarancji zaistnienia konwersji mimo skutecznych działań ... link, który przekazuje PageRank, czyli kierujący bezpośrednio do domeny. - Klient powinien zrozumieć że nie istnieje pozycjonowanie zgodne z wytycznymi Google. Google modyfikując ...
-
Opinie klientów lepsze niż reklama
... badań rynkowych, poprawiają obsługę klienta oraz zwiększają sprzedaż. Dzięki nim przedsiębiorca potrafi lepiej zrozumieć potrzeby konsumentów, a interesując się problemami klientów i wchodząc z nimi w dialog, dodatkowo buduje ich lojalność. Poza tym nic nie daje takiego zwrotu z inwestycji w obsługę klienta jak lekcja płynąca z opinii ...
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w II kw. 2014
... zatrudnienia na stanowiskach wymagających wiedzy specjalistycznej m.in. Merchandising, Marketing czy Programy Lojalnościowe. Specjaliści Ci mają za zadanie pomóc nam zrozumieć współczesnego klienta i jego oczekiwania, zdobyć go, a także sprawić, aby do nas wracał z przyjemnością. Obserwując cały rynek, mogę stwierdzić, że zatrudnienie w sektorze ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... marki. Krok #2: Podczas kreowania planu akcji, zachęć klienta do zastanowienia się nad tym, jaka jest ... zrozumieć, na czym polega problem i jakie kroki podjąć w przyszłości. Kiedy zbierzesz już wystarczającą ilość danych, wprowadź ostateczne zmiany z werwą i upewnij się, że każdy się o nich dowie. W ostateczności, najważniejszym celem dla klienta ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... w bieżącym roku? Na to pytanie odpowiadają eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej. ZROZUMIEĆ E-KONSUMENTA Według Justyny Skorupskiej, przewodniczącej Rady e-Izby, wymagający ... produkt. Każdy punkt kontaktu z zainteresowanym naszą ofertą może zamienić go w klienta. - Co istotne, jak pokazują dane – klienci wielokanałowi kupują więcej i częściej, ...
-
Automatyzacja to strategia, a nie taktyka
... raport analizuje przypadki zastosowania automatyzacji pod względem złożoności i korzyści, co pozwala zrozumieć, dlaczego wiele firm nie czerpie jeszcze znaczących zysków. Tylko jedna ... Voice boty, czyli głosowi asystenci, bez wsparcia człowieka mogą przeprowadzić klienta przez cały proces umówienia terminu na konkretną wizytę czy usługę, oczywiście ...
-
Jak filozofia Jeana Baudrillarda może poprawić sprzedaż?
... na analizie praktycznej wartości nabywanych dóbr, nie dałoby się zrozumieć głębokich podziałów konsumenckich między klientami Samsunga i Apple, Coca-Coli i Pepsi czy McDonalda ... jest nastawiony na osoby oszczędne i minimalistyczne, to zbytnia pompa w obsłudze może klienta odstraszyć, bo uzna, że płaci za wizerunkowe opakowanie. 3. Dobra reklama ...
-
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
... Marcin Rutkowski. 3. Omnichannel Osobom zaczynającym swoją przygodę z e-zakupami niełatwo jest zrozumieć, dlaczego na zamówienie muszą czekać dwa dni, kiedy ... ), a z perspektywy kupującego korzystanie z każdego z kanałów było równie wygodne. 4. (Samo)obsługa klienta Choć zdecydowana większość sklepów internetowych ma podany w stopce telefon ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... powinna być analiza SWOT. Ta w ustrukturyzowany sposób pomoże Ci lepiej zrozumieć pozycję rynkową Twojej marki i zidentyfikować możliwości ulepszeń. Jak jeszcze badać ... kontakt z Twoją marką. To może obejmować interakcje online, punkty sprzedaży, obsługę klienta, strony internetowe, media społecznościowe, opakowania produktów itp. Przeanalizuj, ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
Jak naprawdę działa public relations?
... proces wymagający czasu. Pracowałem kiedyś dla klienta, który wierzył - bez względu ... klienta do rozmowy ze znajomym, który już go kupił lub samodzielnego zbierania informacji. Być może artykuł powstał w oparciu o inną publikację. (Dziennikarze szukają pomysłów w innych mediach.) 4. Zrozumienie: Klient zbiera informacje, które pomagają mu zrozumieć ...
Tematy: -
Spam a gospodarka globalna
... w spamie są ściśle związane z globalną sytuacją finansową - podaje Kaspersky Lab. Aby zrozumieć ten związek i przyjąć jego istnienie, należy przede wszystkim odpowiedzieć na pytanie ... dystrybutor towarów płaci spamerom nie za samą reklamę, ale od każdego klienta, który zakupi u niego towary. W niektórych przypadkach program partnerski może zostać ...
-
Komunikacja banków z klientem: social media szansą
... Polsce jest jednak dużo grup, którym można również wiele zaoferować, ale trzeba zrozumieć ich potrzeby, wartości oraz język. Są to na przykład ludzie najstarsi o najmniejszym ... odpowiednio ukształtowany przekaz, ma szansę na wygranie walki o najtrudniejszego klienta na rynku usług finansowych, klienta niewyedukowanego” - mówi prof. Dominika Maison. „ ...