-
Beata Szydło i jej broszki w social media
11:53 09.03.2016
Co uważniejsi obserwatorzy zapewne zauważyli, że nieodłącznym elementem stroju Beaty Szydło są... broszki. Okazuje się, że zyskały one niemałą sławę w mediach społecznościowych. Jak wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, na ich temat w ciągu ostatnich czterech ...
-
Dzień Kobiet = Dzień Sukcesu
13:36 08.03.2016
Goździki, rajstopy i czekoladki? Nie, teraz z Dniem Kobiet kojarzy się bardziej manifa, równouprawnienie i rozwój zawodowy. Portale internetowe i social media w 2015 roku aż 6,5 tys. razy użyły frazy „kobieta sukcesu”, podczas, gdy w kontekście płci męskiej słowo „sukces” ...
-
"Klan" schodzi z ramówki, a w mediach społecznościowych wrze
11:16 08.03.2016
Aż 70% internetowych komentatorów wzięło w obronę serial „Klan”, po spekulacjach na temat zdjęcia produkcji z anteny TVP - wynika z monitoringu mediów społecznościowych w IMM. Liderem walki o serial „Super Express” i… internetowy „Komitet Obrony Klanu”.
-
Najczęściej cytowane media 2015
10:42 04.03.2016
Instytut Monitorowania Mediów przedstawił wyniki zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów w 2015 r. Na pierwszym miejscu, co nie jest zaskoczeniem, znalazła się Gazeta Wyborcza. Na drugiej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, z kolei na trzeciej RMF FM.
-
Leonardo DiCaprio z Oscarem: internauci gratulują
14:16 02.03.2016
Na wsparcie fanów zawsze można liczyć – myśli sobie zapewne DiCaprio czytając wpisy w social media. Omijany szerokim łukiem przez Oscara, w końcu doczekał się upragnionej złotej statuetki. Od 29.02 do 1.03.2016 w sieci ukazało się ponad 7 tys. wzmianek w kontekście nagrody przyznanej ...
-
Media w Polsce wymagają repolonizacji?
16:46 29.02.2016
Najpopularniejsze media w Polsce należą w większości do zagranicznego kapitału, głównie niemieckiego. Zupełnie inaczej jest w krajach zachodnich, np. w Niemczech. Interes Polski wymaga repolonizacji naszych mediów. Tylko czy to w ogóle jest możliwe?
-
Najczęściej cytowane media I 2016
00:56 27.02.2016
Instytut Monitorowania Mediów przedstawił wyniki styczniowego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów. Na pierwszym miejscu, podobnie jak przed miesiącem, znalazła się Rzeczpospolita z dużą przewagą nad konkurencją. Na drugiej pozycji uplasowała się Gazeta Wyborcza, z kolei na ...
-
Monitoring mediów: cytowania I 2016
10:07 26.02.2016
W styczniowym Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem dzienników ogólnopolskich pod względem cytowań pozostaje Gazeta Wyborcza (220). Drugie miejsce zajmuje Rzeczpospolita (138), a trzecie – Przegląd Sportowy (89). W rankingu tygodników ogólnopolskich tytuł lidera należy do ...
-
Płatności mobilne: o tym rozmawia się w social media
13:26 25.02.2016
Jak wynika z najnowszego dorocznego badania MasterCard Mobile Payments Study, przeprowadzonego we współpracy z firmą PRIME Research w 61 krajach, możliwość płatności elektronicznych jest coraz chętniej wykorzystywana przez konsumentów. Znajduje to odzwierciedlenie w liczbie rozmów w ...
-
500 zł na dziecko w mediach. Internauci za czy przeciw?
13:04 22.02.2016
W ciągu ostatnich 2 miesięcy w portalach internetowych i w mediach społecznościowych Polacy użyli słów „500 złotych na dziecko” ponad 48 tysięcy razy. Szansę na kontakt z publikacją na ten temat miało ponad 58 mln osób. Ponad połowa zabarwionych emocjonalnie informacji miała ...
-
Politycy i partie w mediach I 2016
15:17 18.02.2016
"PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przeanalizował medialną popularność polityków i partii politycznych w styczniu 2016 r. Okazuje się, że choć Jarosław Kaczyński nadal bezsprzecznie prowadzi w tym zestawieniu, jego popularność w stosunku do grudnia dość znacząco spadła - z 12,7 ...
-
Robert Lewandowski kontra Artur Szpilka: nokaut
13:58 17.02.2016
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przeanalizował medialną popularność dwóch polskich sportowców – Roberta Lewandowskiego oraz Artura Szpilki w styczniu 2016 r. Który z nich mógł liczyć na większą liczbę publikacji i zainteresowanie użytkowników social media?
-
Nanga Parbat w mediach
00:16 16.02.2016
Z wyzwaniem zdobycia ośmiotysięcznika Nanga Parbat zmierzyli się Adam Bielecki oraz Jacek Czech. Do tej pory nikomu nie udało się wejść na szczyt góry zimą. Plan był bardzo ambitny, szybkie wejście na szczyt w stylu alpejskim. Media i internauci mocno trzymali kciuki, o czym świadczy ...
-
Crowdfunding w mediach. Jak bardzo lubimy pomagać?
10:54 15.02.2016
Zjawisko crowdfuningu, czyli finansowania społecznościowego w Polsce nabiera tempa, a informacje pojawiające się na ten temat w prasie, internecie i social mediach objęły zasięgiem prawie 16 mln osób! – wynika z najnowszego raportu IMM. Czy pomaganie stało się modne?
-
Piotr Głowacki i inni serialowi amanci w mediach w 2015 r.
00:45 14.02.2016
Serialowi amanci liczyć mogą nie tylko na wzdychania zauroczonych fanek, lecz również na medialne zainteresowanie – jak wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, w 2015 r. najwięcej publikacji poświęcono Piotrowi Głowackiemu. Łączna wartość materiałów na temat 10 ...
-
Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej zdominowały media
13:20 11.02.2016
Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Polska 2016 były rekordowe, bo przyciągnęły na trybuny ponad 400 tysięcy kibiców. Sportowe emocje udzieliły się także mediom. W okresie od 13 stycznia do 2 lutego ukazało się 84 900 informacji o EHF EURO 2016, a codziennie na temat imprezy pojawiało ...
-
Jarosław Kaczyński ulubieńcem mediów w 2015 r.
11:15 11.02.2016
Nagrodzony tytułem Człowieka Roku 2015 tygodnika „Wprost” – Jarosław Kaczyński – nie przestaje fascynować mediów. Na jego temat w ubiegłym roku opublikowano ponad 100 tys. materiałów – wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2015
13:19 04.02.2016
Trzy ostatnie miesiące w 2015 roku tradycyjnie już obfitowały w wydarzenia mobilizujące handel – większośść z nich przypada oczywiście na grudzień – miesiąc, w którym obchodzimy święta Bożego Narodzenia oraz witamy Nowy Rok na zabawach sylwestrowych.
-
Medyczna marihuana: social media zdecydowanie na tak
00:20 04.02.2016
Aż 80% Polaków wypowiadających się w mediach społecznościowych na temat medycznej marihuany przychylnie odnosi się do pomysłu na jej legalizację – wynika z monitoringu internetu w IMM. Zwolennicy leczenia olejem konopnym są najgłośniejsi na Facebooku i Twitterze. Gorące dyskusje ...
-
Robert Lewandowski w grudniowych mediach
11:37 03.02.2016
Grudzień był kolejnym miesiącem, w którym Robert Lewandowski cieszył się medialną popularnością. Liczba publikacji na jego temat wzrosła o 17 proc. w stosunku do listopada – wynika z raportu "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów".
-
Cyrk bez zwierząt, a co na to social media?
15:09 02.02.2016
Do Słupska dołączyła Warszawa, a następne mogą być Toruń, Bydgoszcz lub Gliwice. Polacy w mediach społecznościowych masowo mobilizują się do walki z cyrkami, które w czasie pokazów wykorzystują tresowane zwierzęta - wynika z monitoringu internetu w IMM. Tylko w styczniu pojawiło ...
-
Najpopularniejsi w mediach - piłkarze i kluby piłkarskie
00:33 31.01.2016
„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumował medialną popularność piłkarzy w drugim półroczu 2015 roku. Zdecydowanym liderem był Robert Lewandowski – kapitan polskiej drużyny niemal trzykrotnie częściej gościł w mediach niż drugi w zestawieniu Grzegorz Krychowiak.
-
Polskie drogi w social media
00:55 30.01.2016
Zima w pełni. Źle reagują na to nasze polskie drogi, a internauci? Na temat hasła „polskie drogi” w ciągu minionego mroźnego weekendu pojawiło się ponad 4 tys. wzmianek. Obecnie temperatura wzrasta nie tylko na zewnątrz, ale także na portalach społecznościowych. Idzie odwilż. Czy ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2015
12:54 29.01.2016
Instytut Monitorowania Mediów przedstawił wyniki grudniowego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów. Na pierwszym miejscu, podobnie jak przed miesiącem, Rzeczpospolita. Na drugiej pozycji z niewielką stratą Gazeta Wyborcza, z kolei na trzecim znalazł się TVN24. Wśród tygodników ...
-
"Z Archiwum X" wraca na ekrany – internauci szaleją
12:14 28.01.2016
Informacja o powrocie serialu „Z Archiwum X” tylko za pośrednictwem internetu i mediów społecznościowych objęła zasięgiem niemal 13 mln osób – wynika z analizy IMM. W styczniu o nowych odcinkach kultowej serii Polacy wspominali w sieci ponad 2 tysiące razy, a oczekiwaniu na powrót ...