-
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
00:33 21.12.2013
Firmy farmaceutyczne to zdecydowani i niezmienni od lat liderzy sezonu jesienno-zimowego w reklamie. Dane Instytutu Monitorowania Mediów zebrane w ramach systemu Admonit wskazują jednak, że choć trwa szczytowy czas wydatków na reklamy leków na grypę i przeziębienie, to reklamodawcy z innych ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2013
13:09 17.12.2013
Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita to media, na informacje z których powoływano się najczęściej w listopadzie – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Najczęściej poruszane tematy krążyły głównie wokół polityki – rekonstrukcji rządu, sytuacji w PiS oraz możliwego ...
-
Rynek mediów: trendy 2014
13:24 13.12.2013
Millward Brown, będąca wiodącym globalnym ekspertem w zakresie budowania wzrostu i siły marek, opublikowała swoje doroczne prognozy na przyszły rok w zakresie rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych. W raporcie, którego współautorami są eksperci Millward Brown z wielu krajów świata ...
-
Twitter: kogo obserwują polscy politycy?
10:10 02.12.2013
Agencja Public Relations Hill+Knowlton Strategies przebadała, kogo na Twitterze obserwują polscy parlamentarzyści. Efektem badania, które przeprowadzono w listopadzie br. we współpracy z serwisem Twiangulate, jest pierwszy w Polsce ranking kont twitterowych najchętniej śledzonych przez ...
-
Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?
12:57 29.11.2013
Jaka jest cecha wspólna najbardziej skutecznych postów na Facebooku? Fani jakiej kategorii są najbardziej zaangażowani, a która odnotowała w przeciągu ostatniego pół roku największy ich przyrost. Na te i wiele innych pytań dotyczących komunikacji marek na Facebooku odpowiada najnowszy ...
-
Najczęściej cytowane media X 2013
12:54 27.11.2013
Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita to media, na informacje których powoływano się najczęściej w październiku – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Najczęściej poruszane tematy to referendum odwoławcze w Warszawie oraz niezmiennie - sytuacja polityczna w kraju.
-
TVP wychodzi z dołka finansowego?
16:39 24.11.2013
Telewizja Polska w ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy roku 2013 zanotowała dodatni wynik finansowy brutto w wysokości 20,9 mln zł. W ubiegłym roku w tym samym okresie TVP miała 150,3 mln złotych straty, a w całym roku 2012 odnotowała stratę w wysokości 218,8 mln zł.
-
Jak Google widzi banki?
11:02 20.11.2013
Najgorszy wizerunek w sieci WWW mają te instytucje, które podkreślają swoją innowacyjność i nastawienie na komunikację z klientem poprzez Internet. Listopadowe wydanie „Gazety Bankowej” prezentuje ciekawy ranking - wizerunek banków w Internecie.
-
Social media: jak banki wykorzystują swoje kanały?
11:57 15.11.2013
Po co bankom media społecznościowe? Tak, jak w przypadku innych mediów, celem jest sprzedaż, pozyskanie i utrzymanie klientów. Aby było to możliwe, banki muszą najpierw jednak skierować na siebie uwagę internautów, a potem ich zaangażować. Obecnie instytucje finansowe poświęcają aż ...
-
Social media po śmierci
01:10 01.11.2013
Wszystko wskazuje na to, że w świecie mediów społecznościowych bycie sławnym za życia już nie wystarcza. Kolejnym etapem w walce o popularność i bycie permanentnie lubianym są wpisy pojawiające się po śmierci ich autorów. Na pierwszy rzut oka wydaje się to przekroczeniem granicy ...
-
Halloween 2013 w Internecie
13:53 31.10.2013
Internauci dwa razy chętniej wzmiankują o Halloween niż o pozostałych tematach związanych z polską wersją święta - wynika z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów.
-
Banki i produkty bankowe w mediach
13:14 31.10.2013
Średnio 764 informacje dziennie dotyczą banków – wynika z badania „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, w którym przeanalizowano publikacje na temat 23 marek banków i 11 produktów bankowych, które ukazały się we wrześniu br. Blisko 90 proc. publikowanych jest w internecie i social ...
-
Ubezpieczenia AC/OC w sieci
00:59 26.10.2013
Firma SentiOne opracowała raport pokazujący, czym kierują się internauci podczas wyboru ubezpieczenia AC i OC. Analizie poddane zostały opinie internautów opublikowane w okresie od 1 lipca do 30 września 2013 roku.
-
Najczęściej cytowane media IX 2013
13:29 25.10.2013
Rzeczpospolita i Gazeta Wyborcza to media, na informacje których powoływano się najczęściej we wrześniu – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Jesień nie dała mediom powodów do nudy, głównie dzięki krajowym wydarzeniom politycznym.
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2013
12:50 14.10.2013
We wrześniu sieci handlowe podniosły wydatki na reklamę. Konkurencję zdeklasował Lidl, wydając w III kwartale ponad 75 mln zł. Co ciekawe konsumenci nie szukają w sklepach jedynie atrakcyjnych cenowo produktów spożywczych ale także… miłości. W tym rankingu wygrywa Biedronka.
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2013 r.
13:01 08.10.2013
Szeroko zakrojone kampanie, pomysłowe spoty i znane twarze – tak wyglądały reklamy branży finansowej w 3 kwartale 2013 roku. Firmy prześcigają się w pomysłach i nie szczędzą wydatków. Rekordziści wydali ponad 15 milionów złotych miesięcznie. Okazuje się jednak, że nie zawsze ...
-
Polscy tenisiści w Internecie
10:50 03.10.2013
Najgorętsze nazwiska w polskim tenisie rozgrzewają internautów. W 2013 roku Agnieszka Radwańska, Jerzy Janowicz i Łukasz Kubot największe zainteresowanie wzbudzają nie tylko na korcie tenisowym ale też na Facebooku. Dyskusja nie milknie również na blogach i forach internetowych ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2013
12:41 27.09.2013
Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza i Newsweek to czołówka mediów, na informacje których powoływano się najczęściej w sierpniu – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Pod koniec wakacji media nie miały powodu do nudy, głównie dzięki krajowym wydarzeniom politycznym.
-
Polski Internet a festiwale muzyczne 2013
11:06 20.09.2013
Koniec sezonu festiwalowego. Pola namiotowe opustoszały, ostatnie dźwięki wybrzmiały ze scen, a fani rozjechali się do domów. Burn Selector Festival zamknął w miniony weekend tegoroczny cykl najważniejszych, największych i najgłośniejszych imprez muzycznych w kraju. Z roku na rok oferta ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
13:48 13.09.2013
Z danych reklamowych admonit wynika, że sieci komórkowe od początku 2013 roku wydały na reklamę około 800 mln złotych. Z tego prawie 40 proc. to wydatki poniesione przez Grupę Orange. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną wybranych sieci komórkowych oraz ich ...
-
Polski Internet a jazda na rowerze
13:21 09.09.2013
Jazda na rowerze to dla dużego grona osób ulubiona forma rekreacji. Dla innych - świetne ćwiczenie kształtujące sylwetkę. Coraz częściej używamy roweru jako codziennego środka komunikacji. Raport przygotowany przez serwis MojRower.pl we współpracy z Brand24 ukazuje, że "moda na rower" ...
-
Polski Internet a fast food
13:59 04.09.2013
Na zakończenie sezonu letniego Instytut Monitorowania Mediów wykonał badanie dotyczące wakacyjnych przysmaków. Zauważyliśmy, że wraz z przyjściem sezonu urlopowego wzrosło zainteresowanie Internatów szybkimi daniami. Dane IMM wyraźnie pokazują: kebaby i hot dogi zdominowały dyskusję ...
-
Polski Internet a wody mineralne
00:50 31.08.2013
Polacy piją coraz więcej wody mineralnej, a na każdego z nas co roku przypada jej prawie 70 litrów. To daje 2,7 miliarda litrów wody rocznie - czyli ogromny rynek gwarantujący zyski. Można popłynąć z wielkim budżetem, zrobić wodę z mózgu kampanią promocyjną lub zaliczyć kubeł ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2013
11:19 30.08.2013
Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita i Dziennik Gazeta Prawna to czołówka mediów, na informacje których powoływano się najczęściej w lipcu - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Konflikt wokół księdza Lemańskiego, spór parlamentarny dotyczący dopuszczenia w Polsce uboju ...
-
Platformy cyfrowe: nc+ i Cyfrowy Polsat z nowymi ofertami
13:19 22.08.2013
Obie polskie platformy cyfrowe zmodyfikowały swoją ofertę. Cyfrowy Polsat zmienił nieco układ pakietów dla nowych abonentów, zaś platforma nc+ wprowadziła ofertę Full Extra dla stałych abonentów.