-
Dzieci w sieci: potrzebna zwiększona kontrola rodzicielska
... dziecko konta/profilu np. FB, Instagrama, TikToka itp. – wskazuje Anna Falkowska Marketing Manager CEE z Trend Micro Polska. Bezpieczeństwo dzieci w sieci Nowa rzeczywistość, w której ... ok. 40% 8-12 latków i ok. 70% 13-16 latków – dodaje Anna Falkowska Marketing Manager CEE z Trend Micro Polska. Dobre praktyki dla rodziców w zakresie bezpieczeństwa ...
-
Sklepy internetowe. Jak poprawić komunikację z klientem?
... i chętnie przeszliby cały proces zakupowy na telefonie. Na każdy z tych trendów sprzedawcy powinni znaleźć odpowiedź - podpowiada Maja Wiśniewska, PR & Content Marketing Manager w SMSAPI. Czego dowiadujemy się o sklepach internetowych: Jeśli komunikacja z klientem, to głównie poprzez social media. Swoje oferty najchętniej promują w mediach ...
-
Shoper: listopad ucieszył e-commerce?
... co do tego, jak będą wyglądały tegoroczne święta, skłania do zakupu prezentów wcześniej - ocenia Oliwia Tomalik, Marketing Manager Shoper. W ubiegłym roku nasilenie zakupów trwało kilka dni przed i kilka dni po Black Friday. W ... pierwszy niemal zrównała się z liczbą zakupów dokonanych za pomocą komputerów - zauważa Oliwia Tomalik, Marketing ...
-
Rotacja pracowników: branża IT liderem?
... IT (587), usługi finansowe (123 osoby), bankowość (80 osób) Pracownicy branży „Marketing i reklama” przechodzili do: branża IT (685 osób), sprzedaż detaliczna (82 ... w 2021 roku pracodawcy będą poszukiwać przede wszystkim ekspertów z obszarów CRM, marketing automation, programmaticu czy analityki danych digitalowych i CRM-owych. Tylko w ostatnich ...
-
Kobiety w branży IT. Co robią i ile zarabiają?
... chciałyby podjąć kobiety obecnie zatrudnione w branżach takich jak bankowość i finanse, sprzedaż, marketing, inżynieria i przemysł. Nieco mniejszą grupę stanowią kobiety obecnie zatrudnione w ... cenione wśród pracodawców z branży IT – mówi Marta Steiner, Head of Product & Marketing, No Fluff Jobs. Kobiety zmieniają pracę, bo potrzebują nowych ...
-
Zmiana pracy efektem pandemii? Niektórzy byli zmuszeni
... w rekrutacjach. Dobrą informacją jest fakt, że zmiana dotyczyła przede wszystkim branż, które zyskały na pandemii, takich jak: IT i telekomunikacja, media, marketing i e-commerce. Metodyka Raport jest drugą edycją badania realizowanego wśród specjalistów i kadry kierowniczej. Ankieta została przeprowadzona metodą CAWI, a odpowiedzi zbierane były ...
-
Używasz Discorda? Hakerzy mają na ciebie oko
... , popularna aplikacja wieloplatformowa, obsługiwała ponad 19 milionów aktywnych serwerów związanych z różnymi zainteresowaniami i tematami (gry, sztuka, marketing, finanse, sport itp.). Według Influencer Marketing Hub aplikację wykorzystuje co miesiąc ponad 150 milionów użytkowników. Zdaniem specjalistów z Check Point Research, platforma może ...
-
9 trendów e-commerce na 2022
... i stworzyć procesy, które będą rozwiązywać wspólne problemy różnych interesariuszy. 5. Marketing konwersacyjny Klienci, gdy kontaktują się z firmą, nie chcą długo ... potężnej strategii budowania bliskich i trwałych relacji między konsumentami a firmą. Marketing konwersacyjny opiera się na dialogu, na interakcjach 1-na-1 w czasie rzeczywistym między ...
-
Co polscy turyści mówią w Internecie o wakacjach?
... donoszą, że gofry to już dobra luksusowe - mówi Agnieszka Uba, Head of Product Marketing w SentiOne. Polacy narzekają na pogodę w kraju, ale chętnie jadą nad Bałtyk ... jest bezpiecznie i gdzie nie ma glonów - komentuje Agnieszka Uba, Head of Product Marketing w SentiOne - TUI udało się wejść w rolę pomocnego konsultanta, a nie tylko sprzedawcy ...
-
1/3 ofert pracy wymaga kompetencji cyfrowych
... ds. rozwoju oprogramowania (16%) oraz administracji IT (8%). Innymi dziedzinami szczególnie związanymi z kompetencjami cyfrowymi, które były popularne na Pracuj.pl, są marketing i internet/e-commerce (po 4% wszystkich ogłoszeń w serwisie). Kolejne 4% ofert kierowano do ekspertów od badań i rozwoju oraz reklamy. Mocny wzrost w ciągu kilku miesięcy ...
-
E-commerce powoli hamuje
... marketingowej, w której rolę odgrywa zarówno kreacja, marka jak i sprawny performance marketing. Największą zagadką jest dla mnie obszar digital goods/services – pandemia “napompowała” ... sprzedawcy powinni teraz inwestować w rozwój własnych kanałów, m.in. content marketing, blog, a nawet serwis tematyczny, materiały edukacyjne wideo, merytoryczny ...
-
Co sprawia, że dobra praca staje się pracą marzeń?
... domem jest jednym z czynników, który mógłby się przyczynić też do większej reprezentacji kobiet na rynku pracy – mówi Magdalena Wołowiec, Senior Marketing Executive w firmie rekrutacyjnej Michael Page. - Jednocześnie nie możemy zapomnieć o znaczeniu osobistego kontaktu i relacji w miejscu zatrudnienia. Idealnym, najbardziej pożądanym wariantem są ...
-
Ceneo najpopularniejszą platformą e-commerce wg internautów
... szkolnego, znacząco podskoczyła liczba publikacji, których autorzy wspominali o Empiku. Taką samą zależność zauważyliśmy w ubiegłym roku - komentuje Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne - Natomiast jeśli chodzi o sympatię Internautów, to zdecydowanym zwycięzcą jest TaniaKsiazka.pl, niemal połowa wypowiedzi na jej temat ma pozytywny ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... dobrze robione kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie czy TikToku, wpływają pozytywnie i przyspieszają decyzje zakupowe klientów. – mówi Edyta Pudłowska, Head of Marketing w Shoper. LIVE COMMERCE STABILNIE, DRIVEREM POZOSTAJĄ CENY I EKSPOZYCJA PRODUKTU Badanie Fundacji Kobiet e-biznesu wskazuje również na utrzymującą się pozycję live ...
-
Black Friday i co jeszcze napędzi e-commerce w IV kwartale?
... Szczur, Deputy Head of Sales w Blue Media oraz Maja Wiśniewska, Marketing Manager z SMSAPI dzielą się swoimi spostrzeżeniami w obszarze e-commerce w ostatnim kwartale ... musiały obsłużyć zwiększony ruch i wszystkie etapy transakcji. Maja Wiśniewska, Marketing Manager SMSAPI Sytuacja gospodarcza chłodzi pozytywne nastroje konsumenckie i możliwości ...
-
5 wyzwań rynku e-commerce w 2023 roku
... wykorzystują innowacyjne, coraz bardziej przystępne cenowo rozwiązania IT. Dysponując mniejszymi budżetami, opracowują skuteczne strategie marketingowe wykorzystujące influencer marketing, czy content marketing by pozyskiwać i angażować nowych klientów oraz utrzymać ich lojalność. By skutecznie z nimi konkurować warto zadbać o szerokie portfolio ...
-
Najpopularniejsze filmy o miłości na Walentynki 2023
... i trafiają do szerokiego grona odbiorców - mówi Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne. Najczęściej wymienianym filmem o miłości jest Titanic, hit z 1997 r. w reżyserii ... marki czy blogerzy mogą dużo zyskać - mówi Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne. Dane SentiOne pokazują, że rozmowy o filmach z wątkiem miłosnym ...
Tematy: filmy, filmy o miłości, film, Walentynki, badania internautów, media, social media, Facebook, Twitter -
Sztuczna inteligencja w polskim internecie. Dyskusja trwa
... pracy, faktycznie mogą być zagrożeni - mówi Agnieszka Uba, Head of Marketing - Automate w SentiOne - To już nie są czasy, kiedy algorytmy AI myliły człowieka ... i nie osadza w kontekście. Tak właśnie działa ChatGPT - mówi Agnieszka Uba, Head of Marketing - Automate w SentiOne. Jak podaje Fundacja Digital Poland, Polska zajmuje siódme miejsce ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, chatboty, voiceboty, boty, internauci, badania internautów, media -
Freelancerzy: na brak pracy nie narzeka copywriter i grafik
... profesji – takich, w których freelancerzy zarabiają powyżej 5 tysięcy złotych na miesiąc (wspomniane zarobki zadeklarowało 18 proc. ankietowanych tłumaczy) – komentuje Natalia Zielińska, Marketing Manager w Useme. Rynek freelancingu dynamicznie rośnie, ma na to wpływ nie tylko upowszechnienie modelu pracy zdalnej, ale też wzrost popularności ...
-
Sztuczna inteligencja w polskich firmach. Ciągle niewykorzystany potencjał?
... wyzwanie w adopcji AI. Obecnie wiodącymi obszarami biznesowymi w adopcji AI są marketing i produkcja. Niemniej jednak w najbliższych latach możemy się spodziewać znacznego przyspieszenia ... , z kolei odpowiednio 45% i 43% firm będzie stawiać na sprzedaż i marketing. Firmy z sektora life sciences przodują też pod względem planów digitalizacji obszaru ...
Tematy: nowe technologie, sztuczna inteligencja, chmura, blockchain, metawersum, rozwój firmy, ChatGPT, CRM, ERP -
Freelancer: jak pracuje, ile zarabia, skąd ma zlecenia?
... rynku utrzyma się na podobnym poziomie – komentuje Natalia Zielińska, Head Of Marketing w Useme i twórczyni raportu. – Nasz raport pokazuje dużą elastyczność freelancerów, ... nowe spojrzenie na działalność zleceniodawców – podsumowuje Natalia Zielińska, Head Of Marketing w Useme i twórczyni raportu. O badaniu: Raport „Freelancing w Polsce 2023” został ...
-
Freelancerzy: copywriting najpopularniejszy i najgorzej opłacany
... w ciągu miesiąca realizują polscy freelancerzy – komentuje Natalia Zielińska, Head Of Marketing w Useme. Jaka branża freelancingu jest najbardziej dochodowa? Wysokość zarobków ... w ciągu miesiąca wykonują najwięcej zleceń – podsumowuje Natalia Zielińska, Head Of Marketing w Useme. O badaniu: Raport „Freelancing w Polsce 2023” został opracowany przez ...
-
Oszustwa internetowe: w teorii jesteśmy sprytniejsi niż cyberprzestępcy
... , że pycha kroczy przed upadkiem i zasada ta dobrze sprawdza się w odniesieniu do zagrożeń w cyberprzestrzeni – mówi Maja Wiśniewska-Hardek, Head of Marketing w SMSAPI. – Nasze badanie w brutalny sposób zweryfikowało powszechne przekonanie o umiejętności trafnego rozpoznawania fałszywych wiadomości. W innym pytaniu respondenci słusznie wskazywali ...
-
Jak blokowanie reklam wpływa na komunikację marketingową?
W latach 2016-2017 wśród polskich użytkowników internetu wyraźne dostrzegalna stała się popularność adblocków - wynika z opracowanego przez IAB Polska raportu "Zjawisko blokowania reklam". W ostatnim czasie tendencja ta straciła jednak na sile - blisko 9 na 10 osób stosujących bloker reklam akceptuje jednocześnie różne formy komunikacji ...
-
Czy warto zatrudniać freelancerów? Wiemy, co myślą firmy
... zarabiają i obie strony są zadowolone. Katarzyna Sawka, Polska, Vice-president of Marketing w SECOWARWICK S.A. Z freelancerami współpracuję już od wielu lat. Wspomagam się ... za komunikację. To układ tak sprawny jak Układ Słoneczny, w którym Centralny Marketing Grupy, za który odpowiadam, jest niczym Słońce, a każdy z członków zespołu oraz agencje ...
-
Media społecznościowe zagrożeniem dla dzieci
... rozrywki, ale też w sieci roi się od różnego rodzaju przestępców, dla których dzieci są wyjątkowo łatwym celem. - ostrzega Robert Dziemianko, Marketing Manager w G DATA Software. Mark Zuckerberg przeprasza rodziców W bieżącym roku szerokim echem odbyło się przesłuchanie Marka Zuckerberga przez Senat USA. Senator ...
-
Apple najcenniejszą marką świata 2024
... poziom doświadczeń swoim klientom. To one odnotowują najwyższe zyski. Skuteczny marketing może jednak przybierać wiele form – mogą to być świetne treści, innowacje ... , przemyślane ceny i wiele innych elementów. Co najważniejsze, inwestycje w skuteczny marketing pomagają zwiększyć pozytywne nastawienie konsumentów wobec marek i stymulują wzrost ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki, rok 2024, Apple, Google, Amazon, Microsoft -
Dlaczego mecze Euro 2024 oglądaliśmy jednym okiem?
... . Konsumenci byli skoncentrowani na kibicowaniu, dopóki widzieli cień szansy na zwycięstwo” – komentuje Kamil Bąkowski Marketing Manager IdoSell. Mimo tego, że reprezentacja biało-czerwonych nie wyszła z grupy, Polacy nadal oglądali EURO ... , tabletu czy laptopa i kupić go w dogodnym dla siebie momencie – dodaje Michał Dmitrowicz Team Marketing ...
-
Pracownicy z Ukrainy chcą pracy na miarę swoich kwalifikacji zawodowych
... administracja biurowa, HR, konsulting, handel, produkcja, TSL, finanse i ekonomia, HoReCa, marketing oraz IT. Z danych MRPiPS wynika, że wśród cudzoziemców, którzy otrzymali zezwolenie ... biurowa, HR, konsulting, handel, produkcja, TSL, finanse i ekonomia, HoReCa, marketing oraz IT. Najwyższe stanowiska oferują IT, TSL, bankowość, finanse i ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
Stwierdzenie, że media społecznościowe zamieniły się w słupy reklamowe, nie jest przesadą. Nie jest też jednak zaskoczeniem, że przeciętny marketingowiec nader chętnie stawia na reklamę właśnie w social mediach. Przemawia za tym chociażby ich zasięg. Nie wszystkie serwisy cieszą się jednakową popularnością. Jak donosi najnowsza odsłona raportu ...
-
10 trendów marketingowych na 2025 rok
Kantar opublikował raport Marketing Trends 2025, w którym wskazuje 10 najważniejszych trendów, które będą kształtować marketing w 2025 roku. Oto 10 trendów, które – według ekspertów Kantara – będą się liczyć w 2025 roku: Trend „woke” zdecydowanie służy markom: Coraz ...
-
AI zmienia rynek pracy. Freelancing nie jest wyjątkiem
... o 56.2%, budżetów o 68.8%, przy wzroście liczby freelancerów o 14.5%. To efekt rosnącego znaczenia treści wizualnych w marketingu cyfrowym i e-commerce. Marketing cyfrowy W e-mail marketingu liczba projektów wzrosła o 2.7%, budżety o 53.5%, a liczba specjalistów o 12.2%. Firmy inwestują w personalizację i automatyzację kampanii e-mailowych ...
-
Bezpłatna konferencja - Citrix Systems zaprezentuje swoje rozwiązania w Warszawie
... ma zgromadzić ponad 150 przedstawicieli firm i organizacji aktywnych w Polsce, a także partnerów i klientów firmy Citrix. Według Ondreja Marka, Citrix Regional Marketing Managera, uczestnicy konferencji uzyskają wiele interesujących informacji na temat nowości i trendów rynkowych. "Citrix zanotował 25-procentowy wzrost, a Polska jest według nas ...
-
Intel otwiera pierwsze europejskie centrum badawcze mikroprocesorów
... bardzo silne tradycje w tworzeniu innowacyjnych technologii, które maja wpływ na rynki na całym świecie," - powiedziała Maria Marced, wiceprezes Sales and Marketing Group w Intelu i dyrektor generalny Europe, Middle East, Africa Operations "Wierzymy, że nasza inwestycja w UPC da nam bezprecedensowy dostęp do najlepszych ...
-
HP i i-flex: wspólna oferta
HP zawarł z i-flex solutions umowę o wspólnej sprzedaży i marketingu rozwiązań sprzętowych i oprogramowania dla instytucji finansowych. Rozwiązania te służą do świadczenia zarówno podstawowych usług bankowych w czasie rzeczywistym, jak i całodobowych usług bankowości telefonicznej, transakcji bankomatowych, bankowości internetowej i innych. HP i ...
Tematy: i-flex solutions, systemy typu mainframe