-
Aliexpress wchodzi do Polski. Co już wiadomo o tym debiucie?
Co wiadomo o Aliexpress w Polsce? Przede wszystkim to, że ma wejść na nasz rynek w przyszłym roku. Obecnie jego popularność można porównać do Groupona, który już teraz prowadzi aktywne działania marketingowe. Specjalizuje się w telefonach, zegarkach i odzieży. Niebawem istotnie wpłynie na kształt rynku promocji e-commerce, będzie istotnym ...
-
Sektor MŚP zarzuca inwestycje. 1/3 firm bez planów inwestycyjnych
... firmy produkcyjne (91%). Najmniejszy udział inwestorów przypada na branżę rolniczą (80%) oraz usługi (81%). W co inwestują firmy? Wczoraj maszyny, dzisiaj marketing W ujęciu retrospektywnym jako przeznaczenie inwestycji zdecydowanie najczęściej wymieniane były trzy obszary: inwestycje w samochody (41%), zakup maszyn i urządzeń produkcyjnych (39 ...
-
Co czeka polski rynek e-commerce?
... i przyszły rok pozwoli ocenić, jak duży wpływ miała ona na e-handel w kraju. Content marketing zyskuje na znaczeniu Jednym z trendów, który odegrał istotną rolę w mijającym roku jest content marketing. Obecnie nie wystarczy już tradycyjne wysyłanie e-maili marketingowych z ofertą sklepu. Tego rodzaju newsletterów jest ...
-
Jak smog rozprzestrzenił się w Internecie?
... podyskutować. Tymczasem na zachodzie rozwija się trend programmatic w nagłówkach prasowych… W międzyczasie uruchomił się marketing internetowy (gł. maski antysmogowe), którego angażowanie trwało do 12 stycznia. Widoczny był zarówno klasyczny realtime marketing, jak i działania amplifyingowe. Od czego się zaczęło? Poziom smogu zaczął rosnąć w sobotę ...
-
Małe firmy na bakier z IT
... 24%. Znamienne jest, że jedna piąta firm w procesie sprzedaży w ogóle nie wspiera się technologiami. Marketing ma się nieco lepiej Małe firmy nieco bardziej niż w obszarze sprzedaży angażują się w marketing. Połowa ankietowanych przyznaje, że korzysta z reklamy w social mediach (51%), email marketingu (37%), czy ...
-
Sklep internetowy w epoce Amazona. Jak to zrobić?
... produktów brakuje w sieci - wystarczy odpowiednio posortować wyniki wyszukiwania. Skuteczny marketing Aby skutecznie przyciągać klientów do sklepu, sprzedawcy muszą odpowiednio ... zachowań klientów i automatycznego skierowania do nich działań marketingowych służą narzędzia marketing automation. Pozwalają one na wykonanie akcji na podstawie wcześniej ...
-
Innowacje. Klucz do techno-potęgi
... z technologicznych tygrysów. Tyle że na razie to tylko czysty PR i marketing, bo dane statystyczne, a także raporty międzynarodowych organizacji temu przeczą. Z raportów Community ... rzeczy prostych, tak by nadać im bardziej doskonałą formę, usprawnić marketing, poprawić działanie i strategię firmy. Przykładem takiej duńskiej innowacyjności jest ...
-
Branded content - reklama bez reklamy?
... produkcyjne. Na polskim rynku z roku na rok widać coraz więcej realizacji bazujących na połączeniu reklamy z treściami rozrywkowymi. Czytaj także: - Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci - Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam Elementy branded content można odnaleźć w serii, wyprodukowanych przez ...
-
Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?
... logotyp, hasła, materiały marketingowe. To znacznie więcej – mówi Daria Widerowska, Marketing Manager, IT.integro - Aby wyróżnić się na dzisiejszym rynku należy ... oprogramowania mają dostęp do różnych obszarów systemu takich jak finanse, sprzedaż, marketing, zarządzanie magazynem i usługi. Poznaj 6 warunków, które musisz spełnić, aby silny wizerunek ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w X 2017
... 2017 roku za pomocą usługi rekrutacyjnej Jobile rekruterzy szukali kandydatów z obszarów: IT - Rozwój oprogramowania (język programowania PHP, Java, C++), Marketing (Marketing internetowy i mobilny), Internet/e-Commerce/Nowe media oraz IT - Administracja. Jobile to nowa usługa rekrutacyjna w portfolio GoldenLine, której podstawą jest realizacja ...
-
E-commerce w Europie - realia, trendy, szanse
... promocyjne. 86% z nich wskazuje na rozbudowaną obecność w mediach społecznościowych, 70% - na marketing treści (poza wideo) i na dedykowane kampanie displayowe, 62% natomiast współpracuje z influencerami. Nieco mniej popularne są wideo marketing (48%) czy własna aplikacja (37%). W mediach społecznościowych króluje Facebook (korzysta z niego 90 ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... [np. w sieci Piotr i Paweł czy Tesco], czy zdalnej obsłudze reklamacji [Ikea]. Perspektywa zbudowania modelu atrybucji poprzez wykorzystanie rozwiązań z obszaru proximity marketing dopełni obrazu. Marketer będzie mógł własnym sumptem dystrybuować oferty, motywować do zapoznania się poprzez wysyłane komunikaty, sprawdzać ilość interakcji z kontentem ...
-
Branża transportowa w 2017 i plany na 2018 rok
... i czas na poszczególne czynności związane z użytkowaniem, zamawianiem i przekazywaniem kart. Oprócz tego, w Niemczech otworzyliśmy kolejnych 30 stacji z naszym logo. Postawiliśmy na marketing, będąc widocznym na wydarzeniach branżowych, ale także promując markę przez sponsoring żużla, sportu mającego w Polsce wielu kibiców. W 2018 roku planujemy ...
-
Jak polskie firmy wykorzystują potencjał komunikacji SMS?
... firm kupuje bazę zewnętrzną. Co to oznacza? Że klienci doceniają i rozumieją permission marketing - stawiają na działania za przyzwoleniem, bo wiedzą, że takie przynoszą ... swoją prostotę i możliwości - skrócone linki, komunikację dwukierunkową. Rozmowa z klientem Skuteczny marketing angażuje klienta, wciąga go w interakcję z marką. A SMS to nie tylko ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy 2017. Podsumowanie
... rekrutacje z Jobile W 2017 roku za pomocą usługi rekrutacyjnej Jobile rekruterzy szukali kandydatów z obszarów: IT - Rozwój oprogramowania, Sprzedaż, Ekonomia/Finanse oraz Marketing. Jobile to usługa rekrutacyjna w portfolio GoldenLine, w której HR Researcher wykonuje direct search w imieniu firmy oraz przeprowadza selekcję nadesłanych aplikacji ...
-
Jak wzmocnić siłę reklamy mobilnej?
... które ma ogromny potencjał marketingowy. Jak wynika z badań YouAppi, CMO Mobile Marketing Guide, w 2018 roku aż 85% marketerów planuje zwiększyć budżet na reklamę ... treści. Stale rosnąca liczba osób korzystających ze smartfonów i tabletów sprawia, że mobile marketing cały czas się rozwija, a reklama mobilna, ze względu na swój zasięg, staje ...
-
Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2018
... w sobie dane i technologie oraz światowej klasy kreatywność. Firmy inwestujące w marketing oparty na inteligencji i wspierające swoje marki siłą kreacji i idei zwyciężą we ... wysokości 89%. Najważniejsze trendy z tegorocznego globalnego rankingu BrandZ Top 100: Marketing oparty na inteligencji, między innymi sztuczna inteligencja (AI) oraz rozszerzona ...
-
12 powodów, dla których warto stosować sms-y w e-commerce
... , dla których warto się zastanowić nad jej wdrożeniem. Działalność handlowa a marketing mobilny – 12 razy na tak! Dynamiki rozwoju może pozazdrościć e-commerce niejedna branża ... , a ogranicza je praktycznie jedynie wyobraźnia – mówi Edyta Godziek, PR & Marketing Manager w SerwerSMS.pl. Oczywiście aby działania były efektywne warto zachować w tym ...
-
Aktywność fizyczna = efektywność pracy?
... samopoczucie i zdrowie, są bardziej efektywne, a wręcz… bardziej zmotywowane – dodaje Monika Szymczuk, marketing manager Dailyfruits. - To one zwracają uwagę na to, aby ... czy poziomu kreatywności może mieć aranżacja przestrzeni biurowej. Aleksandra Krawsz, Marketing & PR Manager w Kinnarps Polska, podkreśla wagę wydzielenia miejsc do koncentracji ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... temat otaczającego ich świata właśnie z mediów społecznościowych. W Polsce wg naszych badań (Attention Marketing Reserach – Skąd Polacy czerpią informacje?) jest to ok 21 proc. To ... A tak w dużej mierze się w Polsce dzieje, co pokazały nasze kolejne badania „Marketing i PR w Polsce w 2017 roku”. Podsumowanie Aby skutecznie dotrzeć do odbiorców poza ...
-
Twórz content w oparciu o dane! Tylko jakie?
... narzędzia dostępne na rynku. W oparciu o dostępne w nich dane zaplanujesz, wprowadzisz i przeanalizujesz swoje działania contentowe w najbardziej efektywny sposób. Karolina Matyska, Content Marketing Manager w
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... okazała się reklama graficzna, na którą wydano połowę budżetów (49,6%). Na drugiej pozycji uplasował się marketing w wyszukiwarkach (31,7%). Swoje miejsce umocniły ogłoszenia online (15,3% udziału), a e-mail marketing ponownie hamował - jego udział spadł do 2,2%. Analizując kluczowe czynniki rozwojowe, w pierwszej kolejności należy wskazać na ...
-
Jak reklamują się małe firmy?
... firmy radzą sobie na rynku? Okazuje się, że bardzo popularny wśród firm jest marketing szeptany. W przypadku 91% małych i 92% mikro firm, głównym narzędziem komunikacji produktów i usług jest tzw. marketing szeptany. Oprócz tego ok. 30% mikro i małych firm korzysta z materiałów drukowanych, czyli ulotek ...
-
Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem
Remarketing to bardzo skuteczna forma działań reklamowych, bo docierająca do osób, które są zainteresowane naszą ofertą. Warto wykorzystać ją w swoich działaniach. Dzięki remarketingowi możemy ponownie do nich dotrzeć i w wielu przypadkach skutecznie przekonać do określonych działań. Działając w internecie, prowadząc sklep czy oferując swoje ...
-
Jak zarobić na wyprawce szkolnej?
... SMS informujemy o najistotniejszych ofertach w ramach kampanii - opowiada Jarosław Godlewski, Direct Marketing Manager Empiku. Podobnie działa producent odzieży i obuwia New ... Z kolei tegoroczne badanie SMSAPI "Komunikacja marki. Oczekiwania konsumenta" rzuca światło na marketing firm z perspektywy ich klientów. Okazuje się, że powiadomienia o ...
-
Ile kosztują imprezy integracyjne?
... przedsiębiorstw poszukujących poprzez serwis Briefly lokali i obiektów na imprezy, jak również rezultaty ankiety zrealizowanej wśród właścicieli firm, HR, office lub marketing managerów, na których spoczywa organizacja imprez integracyjnych w danej firmie. 9 na 10 badanych ekspertów przyznaje, że w firmowych eventach uczestniczą wszyscy lub ...
-
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
... on wartość 1,01 bln USD, przy czym sektor B2C co roku przeznacza na marketing w placówkach stacjonarnych aż 200 mld USD. Co jednak najważniejsze, sprzedawcom udaje ... historii marki, co niesie duże ryzyko w komunikacji. Inwestycje w handel elektroniczny, e-mail marketing i inne kanały nie pomagają w utrzymaniu pełnej spójności. Ważne wnioski i dane ...
-
Idą Black Friday i Cyber Monday. Mamy rady dla e-commerce
... są dwutorowo i równocześnie. Ma to swoje uzasadnienie. Jak bowiem tłumaczy Joanna Kosiorek, SAP Customer Experience Marketing Manager, CEE MU. Niezależnie, czy wchodzimy do sklepu stacjonarnego czy odwiedzamy jego stronę internetową, mamy ... marką. A do lubianej marki ludzie zawsze będą chętnie wracać -Joanna Kosiorek, SAP Customer Experience Marketing ...
-
Co czeka media w 2020? Kantar: nadchodzi paradoks cyfrowy
... malejąca rola ciasteczek, oznaczają konieczność stosowania nowych metod pomiaru widowni reklamy internetowej oraz skuteczności kampanii reklamowych. Inne kanały, takie jak marketing wykorzystujący influencerów oraz nowe kanały audio staną przed ostatecznym wyborem. Albo wyjdą z niego zwycięsko, zmieniając się i spełniając pokładane w nich ...
-
Koronawirus: gdzie już brakuje ofert pracy?
... w Polsce W 15 tygodniu 2020 roku największy spadek pod kątem ilości wakatów zebranych na Adzuna.pl zaliczyły oferty pracy z kategorii PR i marketing (69%), gastronomia i hotelarstwo (59%) oraz turystyka (55%). Nieznaczny wzrost zapotrzebowania na pracowników Patrząc na średnie ilości wakatów dostępnych w Polsce w wyszukiwarce ...
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... . Bardziej precyzyjne docieranie do odbiorców to rzecz priorytetowa w czasach kryzysu. Strategie i narzędzia targetowania B2B, takie jak marketing oparty na koncie (Account Based Marketing) wykorzystujący segmentację oraz pozycjonowanie, umożliwia firmom dotarcie do bardzo wąskich grup odbiorców z bardzo precyzyjnym przekazem. Warto zastanowić ...
-
Bezpłatny poradnik: 4 filary stabilnego e-biznesu, bez marketingowej ściemy. 250+ stron!
... ważny jest sam produkt, czasem jego cena i polityka sprzedaży. Swoje znaczenie mają marketing, obsługa przed- i posprzedażowa oraz wiele innych elementów biznesu. Jednak, to są ... popatrz. Narzędzia współpracy na odległość. „Jak zarobiłem 100 tys. w 3 dni?” Rozdział VI. Marketing – nie musisz mieć milionów, byle mądrze. A niby tutaj co mi grozi? ...
-
Pandemia a biznes: firmy tną koszty i inwestycje
... funkcjonowania przedsiębiorstwa, by w ten sposób utrzymać płynność finansową. 52% firm już zredukowało wydatki niezwiązane z podstawową działalnością firmy, w takich obszarach jak marketing, reklama, czy szkolenia, a blisko 40% będzie te ograniczenia kontynuować w kolejnych miesiącach. Skala tych cięć jest znacząca, gdyż w blisko 2/3 przypadków ...
-
Wybory prezydenckie 2020: głos 16 tys. Polaków bez znaczenia, co poszło nie tak?
... chcieli celowo uniknąć pójścia do lokalu wyborczego – mówi Piotr Chwiedziewicz, Marketing Manager z Symetrii, przodującej polskiej agencji UX (User Experience). ... i Białegostoku, a w drugiej turze – wszystkich mieszkańców Wrocławia – mówi Piotr Chwiedziewicz, Marketing Manager z Symetrii. Andrzej Duda w drugiej turze wygrał przewagą ponad 400 tys ...
-
Produkcja zatrudnia. Pomimo pandemii rekrutacja pracowników trwa
... formułowano w tym zakresie, na szczęście nie doczekały się realizacji. Roman Zabłocki menedżer odpowiedzialny strategicznie za zespoły Engineering & Operations oraz Sales & Marketing w Antal wskazuje, że branże, które mierzyły się ze spadkami w wolumenu produkcji, zdecydowały się przede wszystkim na zmiany strukturalne i redefinicję zakresu ...