-
Dialog z telewizorem
Z końcem 2003 roku do grona konkurentów Telekomunikacji Polskiej reklamujących swoje usługi w telewizji ogólnopolskiej dołączyła Telefonia Dialog, która dotąd skupiała działania marketingowe na terenie swoich regionów koncesyjnych. Netia i Tele2 - dwaj dotychczasowi rywale TP - reklamowali się w telewizji już blisko rok wcześniej (Netia od końca ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... klientów w transakcjach on-line", Internet 1/2003 http://www.blitz.pl/index.php?i=2&menu=ebiz&text=btxt/ecommerceissues Kwarciak B.: "56,7 kilobajtów zaufania na sekundę", Modern Marketing, 11/2001
-
Na Olimpiadę za SMS
Agencja marketingu mobilnego MobiJOY! przygotowała rozwiązania SMSowe do promocji olimpijskiej dla PKN Orlen. Akcja związana z Igrzyskami Olimpijskimi rozpoczęła się 1 lipca i potrwa do końca sierpnia. Na klientów korzystających ze stacji paliw PKN Orlen czekają wycieczki na Olimpiadę do Aten, telewizory plazmowe Philipsa oraz kilkadziesiąt ...
-
Pozycjonowanie stron WWW
W momencie, gdy firmy i marketerzy szukają skutecznych form dotarcia do klientów i konsumentów Internet jest doskonałym kanałem interakcji. Jednak samo stworzenie przyjaznej dla internauty i funkcjonalnej witryny nie gwarantuje jej sukcesu rozumianego poprzez ilość odwiedzin i uzyskanych za jej pomocą klientów. Do strategii marketingowej musimy ...
-
Konkurs na najlepszą reklamę
Już tylko niespełna 4 tygodnie pozostały polskim firmom i agencjom marketingu internetowego, aby zgłosić się do międzynarodowego konkursu na najlepszą kampanię internetową AD:TECH Awards. Do udziału w konkursie zaproszone są wszystkie firmy, które mogą pochwalić się interaktywnym projektem WWW zrealizowanym po 1 maja 2003. Główny cel ...
-
Gdzie Twoi klienci, tam Twoje pieniądze
Niezależnie od branży gospodarka zmienia się coraz szybciej i coraz bardziej przewrotnie. Rynek masowy, który był celem producentów dóbr konsumpcyjnych także uległ zmianom. Ma to wpływ nie tylko na konieczność różnicowania produktów, ale i odpowiedniego dobierania form kontaktu z klientami. Podobnym przemianom, jak rynek produktów, podlegają ...
Tematy: -
IAB reklamuje Internet
... przekazu i pełną mierzalność przy wysokim zasięgu i atrakcyjnej, dobrze zdefiniowanej grupie docelowej – mówi Dominik Kaznowski, wiceprezes zarządu IAB, odpowiedzialny za marketing i komunikację. IAB przewiduje kilka etapów kampanii "Internet też medium", którym towarzyszyć będzie rozbudowa serwisu i udostępnianie kolejnych analiz rynku. Już teraz ...
-
Mobilna reklama WP
Wirtualna Polska wysyła SMSy reklamowe do użytkowników bezpłatnej poczty WP, którzy zgodzili się na udostępnianie swoich numerów telefonów komórkowych dla celów marketingowych. Są to krótkie wiadomości tekstowe do 150 znaków kierowane od nadawcy Wirtualna Polska. Reklama może być adresowana do ściśle określonej grupy docelowej. Portal targetuje ...
-
Olimpijski wirus TP
... zadaniem jest dostarczanie bieżących informacji z Aten wprost na pulpit użytkownika oraz promowanie tematów pokrewnych Olimpiadzie. Poza rozwiązaniami typu desktop marketing, do których zalicza się "Olimpijczyk", agencja zrealizowała również projekty wykorzystujące zasady marketingu wirusowego. W oparciu o nie stworzono wyjątkowo lubiane przez ...
-
Skuteczność reklamy online
... skutecznie buduje świadomości marki i wpływa na zwiększenie zainteresowania zakupem produktu" – skomentował wyniki projektu Dominik Kaznowski, wiceprezes IAB Polska, odpowiedzialny za marketing i komunikację.
-
Blog jako narzędzie marketingowe
... specjalistą w zakresie e-PR oraz badaczem zjawiska wirtualnych społeczności i społeczeństwa informacyjnego, kontakt: grzegorz.mazurek@k2.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
E-urząd w Polsce i Europie
... pracy sektora publicznego. Badania, których sponsorem była firma Cisco Systems przeprowadziła Momentum Research Group należąca do firmy konsultingowej Incepta Marketing Intelligence z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Podstawowym wynikiem badań jest spostrzeżenie, że wdrożenie wszystkich najlepszych procesów zidentyfikowane w ramach Net Impact 2004 ...
-
CTM dla Niemców we Wrocławiu
Centrum TeleMarketingowe CTM wchodzące w skład grupy SR. Teleperformance rozszerza swoją działalność na rynku polskim i niemieckim otwierając nowy oddział contact center we Wrocławiu. O uruchomieniu drugiego oddziału contact center przez firmę CTM zadecydowało kilka czynników. Pierwsze dwa to chęć świadczenia usług na rynku niemieckim i ...
-
OnetBoksy teraz Pay-Per-Click
... cena za pozyskanie jednej wizyty nie będzie wyższa niż tak określony koszt akwizycji. Pośród wielu sposobów promocji stosowanych w sieci WWW, marketing wyszukiwarkowy zdobywa coraz większą popularność. Według powszechnie dostępnych danych np. w USA dynamika rozwoju tego rynku jest już ponad dwukrotnie wyższa ...
-
Wrażliwy prestiż marki luksusowej
... czy Nestle Kids. Jest doktorantką w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH w Warszawie, kontakt: Ewelina_sek@yahoo.com Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Premiera Halo 2
... zamówionych kopii, wyniki sprzedaży z pierwszych 24 godzin są najlepsze w historii branży rozrywkowej" – powiedział Peter Moore, wiceprezes Microsoftu, odpowiedzialny za publikację i marketing produktów Xbox. W trakcie pierwszych 11 minut sprzedanych zostało 8500 sztuk gry. 11 listopada "Halo 2" będzie miało swoją europejską premierę, m.in ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... . Anna Lelonkiewicz jest dyrektorem zarządzającym w firmie FDT Forum Działań Twórczych, kontakt: a.lelonkiewicz@fdt.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Właściwy kurs na rynku WLAN
Rynek usług związanych z szerokopasmowym mobilnym dostępem do Internetu zacznie przynosić poważne zyski tylko wtedy, kiedy jego główni gracze dokonają korekt w swojej dotychczasowej strategii marketingowej - wynika z raportu na temat przyszłości technologii WLAN/ Wi-Fi w Polsce, który przygotowała agencja DEMO Effective Launching. Według DEMO ...
-
CRM dla prawników
... swoisty charakter pracy, w której nacisk położony jest na bieżącą obsługę klientów, a nie jak to ma miejsce w przypadku innych branż na marketing i sprzedaż. Stąd też, typowa konfiguracja programu jest dla prawnika mało przydatna, natomiast bardzo ważne jest raportowanie bieżącej sytuacji oraz zarządzanie ...
-
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... zadowolenie, a nasz zysk. Tomasz Karwatka, jest menedżerem w agencji interaktywnej Janmedia Interactive, kontakt: tkarwatka@janmedia.com Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Pierwsze urodziny SARE
SARE - polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP obchodzi pierwsze urodziny. Dokładnie rok temu, system oferowany wcześniej jedynie klientom jednej z agencji interaktywnych, został wprowadzony na rynek. Od tego czasu SARE pozyskało ponad 50 nowych klientów i wysłało prawie 6 milionów e-maili. SARE umożliwia użytkownikowi ...
-
Fundusze unijne na założenie firmy
Miałem zacząć od czegoś innego... zdaje się, że miały to być zarys koncepcji marketingu dla Niedużej Firmy, ale po przeczytaniu w niedawnym wydaniu Gazety Wyborczej artykułu "Załóż sobie firmę za kasę z Unii", postanowiłem dokonać gwałtownego zwrotu. Pisząc o naszej przedsiębiorczości, nie sposób pominąć podjętych w nim tematów bieżących i pisać o ...
-
Składowe powodzenia produktu
... do konsumentów. Janusz Bujko jest dyrektorem wrocławskiego oddziału Instytutu Pentor kontakt: jbujko@pentor.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Nowy Linux Red Hat Enterprise
Paul Salazar, dyrektor ds. marketingu na obszar Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki firmy Red Hat, oficjalnie ogłosił premierę najnowszej wersji komercyjnego oprogramowania Red Hat Enterprise Linux, opartego na jądrze Linux 2.6. W porównaniu z poprzednią wersją Salazar zapowiedział rewolucyjne zmiany. Przede wszystkim, po raz pierwszy produkt Red ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w internecie
Od 15 lutego na zaprojektowanej przez firmę Interactive Marketing Partner stronie sieciaki.pl znajduje się do pobrania desktopowa aplikacja "Sieciaka" - elektronicznego przyjaciela, który pomoże uchronić dzieci przed niebezpieczeństwami grożącymi ...
-
Skype i Motorola razem
W poniedziałek Motorola i Skype Technologies SA ogłosiły zamiar nawiązania współpracy marketingowej, celem której ma być rozszerzenie opcji komunikacyjnych dla użytkowników Skype i uzyskanie dostępu do ponad 25 mln zarejestrowanych użytkowników. Porozumienie ma wykorzystywać potencjał obydwu firm, opierając się na doświadczeniu Motoroli w ...
-
Reklamy powinny być cool
... . Mirosław Laszczak jest wykładowcą Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym. kontakt: miroslawlaszczak@wp.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Pierwszy kontakt z mediami
Biuro obsługi klienta lub recepcja to najczęściej źródło pierwszego kontaktu firmy z otoczeniem. Życie pokazuje, że pierwszy kontakt firmy z dziennikarzem może istotnie wpłynąć na to czy i co o niej napisze. Nie dalej niż wczoraj zadzwoniłem do kolegi z działu marketingu w stowarzyszeniu branżowym w sprawie organizacji seminarium. Telefon miał ...
-
Ranking wyborczy w Epr.pl
Epr.pl - wortal public relations i komunikacji marketingowej oraz Telefoniczna Agencja Informacyjna - specjalizująca się w monitoringu mediów inaugurują "Ranking wyborczy". Na stronach Epr.pl codziennie przez czas trwania prezydenckiej kampanii wyborczej będzie można śledzić notowania polityków w... mediach. Celem współpracy jest także ...
-
Bezpieczeństwo marki w internecie
... providerami usług internetowych, którzy muszą współpracować i wymieniać się wiedzą na temat potencjalnych zagrożeń bezpieczeństwa w sieci. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
Tematy: marka, bezpieczeństwo marki -
Mapa do analiz przestrzennych
Premierą aplikacji Emapa Geomarketing firma Emapa Sp. z o.o., producent systemów logistycznych i systemów informacji przestrzennej dla biznesu, otwiera nową linię produktów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem. Rodzina aplikacji Emapa składa się z programów wykorzystujących szereg modułów przetwarzania informacji i bazę cyfrowych danych ...
-
Co Polacy kupują w internecie?
Według badań ARC Rynek i Opinia - firmy badającej marketing internetowy wynika, że Polacy chętnie kupują przez internet bowiem aż 50% z nas przynajmniej raz na dwa miesiące sięgnęło po towary z ...
-
Cukier i jego tajniki
... związanych z cukrem. Wszystko to i znacznie więcej można znaleźć na uruchomionej właśnie stronie. Serdecznie zapraszamy do jej odwiedzenia.” - mówi Iwona Pater, Marketing Manager BSO Polska.
-
E-biznes w Polsce 2005
Brak ograniczeń związanych z czasem przesyłania komunikatów, relatywnie niski koszt obsługi działań to najważniejsze zalety kierowania strategii sprzedaży marketingowej do internautów - wynika z badań Gemius przeprowadzonych na potrzeby najnowszego raportu "Biznesowe oblicze internetu 2005. Ocena i prognozy". Materiał powstał przy wykorzystaniu ...
-
Serwery IBM dla Open Source
Pod żartobliwym hasłem "Więcej serwera w serwerze" przebiegać będzie nowa kampania marketingowa IBM Polska i partnerów handlowych IBM. Jej celem jest promowanie rozwiązań IBM wspierających ruch Open Source. IBM Polska doceniając rosnące znaczenie ruchu Open Source, również dla biznesu, rozpoczyna promowanie serwerów linii OpenPower, ...