-
Oszustwa w AdSense
Click Defense Inc., firma sprzedająca narzędzia przydatne w e-marketingu pozwała Google za brak ochrony użytkowników, którzy opłacają fałszywe kliknięcia w ich reklamy. Jak się okazuje oszukańcze kliki warte są 5 milionów dolarów. Z prawnego punktu widzenia fałszywe kliknięcia są przestępstwem. Często zdarza się tak, że internauta klika w reklamy ...
-
Reklama internetowa VI 2005
... o rynku reklamy. Dane do raportu zgromadzone zostały z całej Polski w czerwcu 2005 roku. Zdecydowanie największy udział w branży reklamy internetowej osiągnęły finanse i marketing – 39%. Następne są rozrywka i kultura (13%) oraz motoryzacja i transport (13%). Dopiero czwarte miejsce zajmuje telekomunikacja z 12%-owym udziałem. Piąta jest ...
-
Taktyka wspierania sprzedaży
... obrotu. Paweł Dziadkowiec pracuje jako Loyalty Manager w BP POLSKA. kontakt: pawel.dziadkowiec@ec1.bp.com Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Informatyka oszczędza żywność
... i nagłym wzrostom popytu podczas promocji to jeden z kluczowych problemów, z którym muszą się zmagać firmy z branży spożywczej. Według raportów organizacji Food Marketing Institute oraz Grocery Manufacturers of America, producenci żywności w wyniku zmarnotrawienia niesprzedanych produktów ponieśli w 2004 r. straty szacowane na 2,57 mld USD ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2005
Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex obniżył się o jeden punkt i obecnie wynosi 74,25 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Poziom BriefIndexu spadł z 75,25 do 74,25 jednak koniunkturę na rynku reklamowym można uznać za stabilną. Nadal rośnie ...
-
Reklama internetowa VII 2005
... internetowych, przeprowadzono na terenie Polski w lipcu 2005 roku. Zdecydowanie dominującą branżą na rynku reklamy internetowej w lipcu 2005 była branża „Finanse i marketing”. Okazuje się, że 40,15% reklam emitowanych na stronach WWW to reklamy produktów i usług należących do tej branży. Kolejne branże ...
-
Jak rozmawiać z klientem
... na zakup produktu. Usatysfakcjonowany klient powróci znowu lub – zgodnie z zasadami marketingu wirusowego – poleci firmę znajomym. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Help desk i polski rynek
... pracy serwisów. Urszula Zarańska jest account managerem, odpowiada za projekty help desk w Call Center Poland S.A. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Ile zarabia Intel na jednym chipie?
... roku w czterech fabrykach będzie wytwarzać procesory o wymiarze technologicznym 65 nanometrów. Oczywiście do ceny wytworzenia chipów trzeba doliczyć wydatki na projektowanie i marketing. Relatywnie małe koszty produkcji sprawiają jednak, że pomimo konkurencji cenowej na rynku Intel wciąż może zachować wysokie marże na swoje ...
-
Tydzień 37/2005 (12-18.09.2005)
... sposobem chcemy je osiągnąć. Może zapytacie dlaczego napisałem taki komentarz, bo przecież i ja i większość z was wie, że wyborcy reagują na marketing polityczny bardziej emocjonalnie, niż racjonalnie. Tak, to prawda, ale może taka refleksja i wam się przyda... A jeśli okaże się, że wyniki ...
-
Domeny .eu w październiku
W Polsce dobiega końca etap prerejestracji domen internetowych Unii Europejskiej - .EU. Według przedstawicieli firm internetowych zainteresowanie ze strony rodzimych przedsiębiorstw i instytucji jest duże. Upatrują one w tym poważną szansę marketingową na zaistnienie na rynku Wspólnoty. Od lipca br. trwa okres prerejestracji, czyli składania ...
-
Jakie webmaster robi błędy
Konstruując stronę internetową przedsiębiorstwa, należy pamiętać o tym, aby spełniała jej główne przesłania marketingowe. Ma między innymi zachęcać użytkowników do jej odwiedzania, stanowić wizytówkę firmy i wspierać sprzedaż. Wszystko wydaje się proste ale... Jakie zatem błędy najczęściej występują w konstrukcji strony? Długie ładowanie strony ...
-
Serial w komórce
... projekcie Head and Body, Motorola wzbogaciła ofertę rozrywkową dla użytkowników telefonów komórkowych" - mówi Leslie Dance, Corporate Vice President of Globar Marketing and Communications w Motoroli. Produkcją serialu zajęli się Jeff Labbe i Mark Folino z firmy @radical.media, a ścieżkę dźwiękową skomponował Paul Westerberg z grupy ...
-
Reklama w podcastach
... Volvo, GM, Warner Bros. Nowe medium stało się obiektem zainteresowania Ad:Tech, a o możliwości, jakie daje dyskutowano podczas sesji "Przyszłość Podcastingu w marketing mix” Treści podcastów są ogromnie zróżnicowane. Dostarczają je zarówno profesjonalne rozgłośnie radiowe, jak i osoby prywatne. Wykorzystanie reklamy w podcastach jest fazie ...
-
Tydzień 46/2005 (14-20.11.2005)
... mam wrażenie, że niedawno jeszcze wiodące pojęcie SPOŁECZEŃSTWO OBYWATELSKIE zostało obecnie zastąpione MASAMI LUDZKIMI, a podstawowym narzędziem w sterowaniu nimi stał się MARKETING POLITYCZNY. I tę zmianę uważam za niekorzystną, bo jako obywatele staliśmy się teraz pionkami w walce o władzę, którymi manipulują różnej rangi zwycięzcy ...
-
AMD wprowadza nową markę
Koncern AMD zaprezentował nową markę AMD Live!, która jest marketingową odpowiedzią firmy na technologię Intel ViiV. Nowym logotypem zostaną sygnowane multimedialne komputery i laptopy, wyposażone m.in. w dwurdzeniowe procesory AMD 64 X2 oraz system operacyjny Windows XP Media Center Edition. Nacisk w urządzeniach z logo AMD Live! będzie położony ...
-
Opakowanie - niemy sprzedawca
... artykuł. Kinga Szydzińska pracuje jako Strategic Project Manager w firmie FDT. kontakt: k.szydzinska@fdt.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Wizerunek firmy podstawą sukcesu
... Włoszczyński specjalizuje się w projektowaniu logo i logotypów firmowych. Aby zobaczyć przykłady wykonanych przez niego projektów odwiedź dział . Piotr Ryszard Michalak - Ententa Marketing Strategies
-
Młodzież w świecie reklamy
Denerwujące, ale lubiane - tak o reklamach wypowiadają się młodzi konsumenci w sondażu przeprowadzonym przez CBOS na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Choć blisko jedna trzecia nastolatków nigdy nie sprawdza przekazów marketingowych, to aż 70 proc. młodzieży deklaruje, że wie, które informacje w reklamie są nieprawdziwe. Reklamy ...
-
Wygoda kusi klienta
... . Monika Styś pracuje jako Research&Strategy Manager w agencji reklamowej PND Futura. kontakt: monika.stys@pndfutura.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Reklama na dużym ekranie
... widać skutecznie. Dominika Meinardi jest Project Directorem w PRO Media House. kontakt: dominika.meinardi@promediahouse.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Raport szkolenia w Polsce
... związanym z podstawową działalnością firmy. Warto jednak również zauważyć, że ponad 40% firm odczuwa potrzebę dokształcenia pracowników w dziedzinach takich jak marketing, promocja, reklama, PR, techniki sprzedażowe a także w dziedzinie umiejętności osobistych przydatnych w prowadzeniu biznesu. Korzystanie z funduszy unijnych W 2005 roku z funduszy ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
Stwierdzenie przenoszące polskie strony internetowe z branży farmaceutycznej do marketingowego średniowiecza w rzeczy samej jest najłagodniejszą i najbardziej kurtuazyjną formą określenia obecnego stanu rzeczy. Serwisów promujących leki lub różnego rodzaju farmaceutyki było i jest wiele. Większość z nich ogranicza się jednak zaledwie do ...
-
Ranking najsilniejszych marek
Millward Brown, firma zajmująca się badaniami marketingowymi, ogłosiła w Financial Times nowy ranking najsilniejszych globalnych marek. Ranking został opracowany w ramach badania BRANDZ Top 100 Most Powerful Brands na podstawie danych dotyczących ponad 30 tys. marek. Nowy ranking jest o tyle wyjątkowy, że jako pierwszy łączy w sobie dane z badań ...
-
Jak ludzie szukają w wyszukiwarkach?
... 2002. 41 proc. konsumentów zmieniło wyszukiwarkę lub terminy wyszukwania, kiedy nie mogli znaleźć tego czego szukali, na pierwszej stronie. Skuteczny marketing Robert Murray, prezes iProspect, stwierdził, że badanie pokazuje "rosnące znaczenie bycia znalezionym w pierwszych głównych wynikach wyszukiwania". Dodał, że razem z polepszeniem ...
-
Czy marce potrzebny jest bohater?
... Styś jest doktorantką w Katedrze Strategii Marketingowych Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. kontakt: monika.stys@o2.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Wakacje z dziećmi
"Z dzieciakami pod palmami" to najnowsza akcja portalu Wakacje.pl, promująca zagraniczne pakiety rodzinne. Podjęte działania marketingowe to efekt ostatnich badań przeprowadzonych przez spółkę. O dużym zainteresowaniu ofertą rodzinną mówią liczby - 64% zapytań rezerwacyjnych, jakie wpłynęły do portalu w minionym sezonie, dotyczyło wyjazdów z ...
-
Wojny internetowe
... wyszukiwaniu, spadły w porównaniu z rokiem wcześniejszym. Ask.com także poinformował o stracie operacyjnej w wysokości 6,4 miliona dolarów, spowodowanej głównie przez wyższe wydatki na marketing i obsługę. Klasa B-
Tematy: Google, Yahoo!, MSN, AOL, wyszukiwarki, rynek wyszukiwania, rynek wyszukiwarek, IAC/InterActive, Microsoft -
Coraz lepsi szukają pracy
... . Najliczniejsza grupa to osoby po trzydziestce, które stanowią ponad 65% wszystkich aplikujących. One też mogą pochwalić się największym doświadczeniem zawodowym. Marketing górą W badanym okresie największą popularnością cieszyło się stanowisko specjalisty ds. marketingu - w ciągu 5 tygodni na tę ofertę spłynęło 139 aplikacji. Najmniej ...
-
Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online
Dealerzy samochodowi przesuwają budżety reklamowe z form tradycyjnych na internetowe kampanie marketingowe. Jak podaje National Automobile Dealers Association (NADA), w 2005 roku statystyczny dealer przeznaczył 9 proc. budżetu reklamowego na tego typu promocję. Rok wcześniej udział ten wynosił 6,7 proc., a w 1995 r. wogóle nie korzystano z tej ...
-
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
... nigdy nie oszczędzają na kliencie, podczas gdy dla wielkich korporacji, zwłaszcza tych notowanych na giełdzie, typowe jest cięcie wydatków na marketing i sprzedaż. Niewielka firma PR przygotowywała kilka projektów dla ogromnej korporacji. W tym samym czasie doszło do dwóch niezależnych incydentów: 1. w piątek wczesnym ...
-
Cyfrowy odtwarzacz od Microsoftu
... fonograficzne spodziewają się otrzymać prototypy do testowania w nadchodzących tygodniach. Te same źródła poinformowały, że Microsoft będzie wydawał znaczące sumy na marketing, przed wprowadzeniem urządzenia na rynek. "Zaproponowali model oferty podobny do iTunes. Teraz są zainteresowani przejęciem kontroli nad całą technologią, od ...
-
Internetowe oszustwa w pay-per-click
... . Niektórzy eksperci uważają, że jedynym sposobem na rozwiązanie problemu jest stworzenie niezależnego audytora, który będzie monitorował oszukańcze kliknięcia. Search Engine Marketing Professionals Organization (SEMPO) łączy siły z Fair Isaacs, niezależną firmą, która śledzi oszustwa dokonywane przy użyciu kart kredytowych, żeby zbadać rzeczywiste ...
-
Microsoft Zune chce pokonać iPoda
... zaangażowanie wskazuje na to, że gry mogą być częścią odtwarzacza medialnego. Analitycy uważają także, że Microsoft będzie prowadził bardzo agresywny marketing produktu, tak jak to miało miejsce z Xbox.
-
Strategia błękitnego oceanu
... przemyślana. Każda niesie ryzyko. Patrząc jednak na firmy, które z nich skorzystały i odniosły sukces, warto spróbować. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce