-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... wybrane trendy sezonowe w branży motoryzacyjnej. 56 proc. wzrostu! Jak wynika z raportu Starlink podsumowującego rynek reklamy i mediów w minionym roku, wydatki na marketing sieciowy podskoczyły o ponad 6 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Które sektory postanowiły zainwestować w promocję dodatkowe 70,1 mln złotych? Okazuje się, że ...
-
Firmy rodzinne potrzebują zmian w stylu zarządzania
W firmach rodzinnych na próżno szukać stuprocentowej zgody między pokoleniami. Starsi i młodsi różnie patrzą na priorytety. O ile dla tych pierwszych najważniejsze okazują się wskaźniki sprzedaży, o tyle drudzy największą wagę przywiązują obecnie do rozwoju i marketingu. W jednej kwestii panuje jednak niemal całkowita zgoda - styl zarządzania w ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 10/2015
... do tego, by zaprezentować oficerom nową generację systemów walki oraz pokazać im, jak z nimi pracować – podkreśla Alain Cursat, odpowiedzialny za marketing systemów walki okrętów podwodnych w DCNS. Cursat podkreśla, że w prezentowany na symulatorze system walki SUBTICS wyposażone są zarówno okręty wykorzystywane przez ...
-
Convergence 2015: aplikacje dla biznesu od Microsoft
... nimi ze współpracownikami i klientami. Nowe wtyczki Power BI, pulpity menedżerskie i raporty dla popularnych źródeł danych, w tym Google Analytics, Microsoft Dynamics Marketing, Zuora, Acumatica oraz Twilio, będą dostępne już wkrótce. Aktualizacja Spring’15 dla Microsoft Dynamics CRM – najnowsza wersja rozwiązania CRM pojawi ...
-
Warszawski rynek biurowy w obliczu zmian
... i obejmuje takie zagadnienia jak: reputacja właściciela, cechy samej nieruchomości, komunikacja nieruchomości obejmująca również takie zagadnienia jak relacje z najemcami, czy też marketing oraz budowanie biznesu w zgodzie z ideą zrównoważonego rozwoju – podsumowuje Robert Borowicz z firmy doradczej Advanced Communication.
-
E-maile z rekomendacjami: czy ich potencjał jest wykorzystywany?
... z newslettera decyduje się na to ze względu na nieprzydatną, niedopasowaną do swoich potrzeb treść (BlueHornet, 2013 Consumer Views od Email Marketing). Z konsumenckiego punktu widzenia, rekomendacje dostarczają interesujących propozycji, ułatwiają proces decyzyjny i przyspieszają same zakupy. Żeby jednak rekomendacje mogły spełnić swoje zadanie ...
-
Polska - centrum SSC/BPO
... się wymieniać doświadczeniami z praktykami HR na co dzień pracującymi w centrach na konferencji HR w Centrach Usług Biznesowych i IT – mówi Anna Rodo, Marketing and Administration Manager w firmie Advisory Group TEST Human Resources, organizującej konferencję HR w Centrach Usług Biznesowych i IT. Jednym słowem, outsourcing to ...
-
Sektor MŚP: ocena IV kw. 2014 i prognoza I kw. 2015
... pracowników. Pracodawcy chętniej też niż kwartał wcześniej będą inwestować w kompetencje swoich pracowników. Więcej też firm będzie ponosić wydatki na marketing, wsparcie sprzedaży, remonty, technologie, maszyny i oprogramowanie. Informacje o badaniu Próba: uczestnicy badania to mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, losowane z bazy danych ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę 2014
... do restauracji, także tych z wyższej półki. Obie branże rozwijają swoja ofertę, stawiając na jakość i konkurencyjność. Istotne znaczenie ma dobrze zaplanowany marketing, który pozwala na skuteczne promowanie tych usług – dodaje Piotr Bieńko, Prezes Zarządu Codemedia. Firmy z szeroko rozumianego sektora turystycznego najchętniej reklamują ...
-
Barometr EFL: kondycja finansowa MSP I kw. 2015
... minionym kwartale będą inwestować w rozwój kompetencji swoich pracowników. Dodatkowo badanie ujawniło, że więcej przedsiębiorców zamierza też dokonywać wydatków na marketing, wsparcie sprzedaży, remonty, technologie, maszyny i oprogramowanie. Co prognozują ekonomiści Zdaniem Marcina Nieplowicza, głównego ekonomisty EFL, rozwój sytuacji ekonomicznej ...
-
Suplementy diety – Polacy nie mają nic przeciwko
... Dlatego nie wolno zaniedbać tego kanału komunikacji z potencjalnymi nabywcami suplementów. Nie chodzi tylko o kanały social media, ale przede wszystkim o content marketing i działania prowadzone w wyszukiwarkach. Dobrze realizowana kampania SEO może zapewnić dotarcie i wzmocnić decyzje zakupowe. Połączona z jednoczesną komunikacją np. na Facebooku ...
-
Jak pozycjonować sklep internetowy?
Co czwarty Polak robi zakupy online. Nie jest więc tajemnicą, że prowadzenie e-sklepu może stać się żyłą złota. Jednak jeśli odpowiednio nie zadbasz o swój biznes, branża e-commerce nie zostawi na Tobie suchej nitki. Pozycjonowanie w wyszukiwarce jest zatem obowiązkowym elementem strategii marketingowej. Jak to robić efektywnie i szybko? Podsuwamy ...
-
Na karmę dla psa i kota wydamy w 2015 roku 2 miliardy zł
... I pamiętajcie – 26 kwietnia obchodzimy Pet Parents Day! Barbara Frątczak-Rudnicka, konsultant ds. badań, 4P research mix. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2014
... opinie 3947 specjalistów i menedżerów z całego kraju, reprezentujących 9 dyscyplin: Administrację, HR, Finanse i Księgowość, Inżynierię, IT, Logistykę, Prawo, Sprzedaż i Marketing oraz Wyższą Kadrę Zarządzającą. Respondenci zostali poproszeni o wskazanie firm, w których najbardziej chcieliby pracować. Ponadto wymieniali również czynniki, dzięki ...
-
Czy reklama behawioralna zepchnie spam do podziemia?
... maili dziennie. Tak wynika z obliczeń Radicati Group. Jedną z czołowych branż, które dokładają największą cegiełkę do ruchu mailingowego w Sieci, jest oczywiście marketing. Według statystyk Forrester Research marketerzy w skali roku wysyłają około 258 mld maili. Problem tkwi jednak w tym, że 89% maili w Sieci ...
-
Landing page: mała litera przyciąga uwagę
... może zwiększyć konwersję i przełożyć się na lepszy wynik finansowy. Michał Hryniszyn, prezes agencji Migomedia.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Jak polski e-commerce może pozyskać zagranicznych klientów?
... klienta, który kupuje w sieci częściej i za więcej – wyjaśnia Maciej Wyszyński w Sociomantic Labs. Niech cię zobaczą, niech cię zrozumieją Programmatic marketing pozwoli dotrzeć do zagranicznych klientów z „grubszym portfelem” przeznaczanym na zakupy w sieci, a dodatkowo tych rzeczywiście zainteresowanych kupnem konkretnego produktu. Reklama ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 20/2015
... , gdyż po takim okresie banki przestają naliczać prowizję za wcześniejszą spłatę kredytu – podsumowuje Sadowski. Maria Pawlak, Account Executive Żarówka PR i Marketing
-
Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?
... od tych, którzy pokazali i udowodnili swoją ekspertyzę. Bądź ekspertem w swojej dziedzinie i uczestnicz w globalnej konwersacji. Powodzenia! Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Reklama w Internecie górą
... się także poprzez wysłanie mailingu (13 proc.), w radio (8 proc.), na targach (6 proc.), w telewizji (4 proc.), w trakcie bezpośredniego kontaktu z klientem, przez marketing szeptany (2 proc.), media społecznościowe, podczas eventów i konferencji, przez stronę internetową, dzięki gadżetom, wizytówkom, w książkach telefonicznych (1 proc.). - Z badań ...
-
Decyzje zakupowe: kobiety samodzielne, mężczyźni wrażliwi i modni
... zrealizowano na grupie 2500 internautów metodą CAWI i CAMI. Jest to wspólny projekt: firmy badawczej Mobile Institute, agencji Beauty Management PR & Marketing to Women oraz agencji reklamowej Glossy Media.
-
Najcenniejsze marki europejskie 2015
... marek luksusowych, które w tym roku zyskały na wartości, to przykłady mistrzostwa w wyróżnianiu się na rynku i robienia tego samego po nowemu. Marketing marki Chanel – ikoniczny, samoświadomy, bez niepotrzebnej powagi – wspierany przez awangardowe modelki, takie jak Cara Delevingne czy Diane Kruger, tworzy inne ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015 - produkty luksusowe
... przez kraje zachodnie.” „Zarówno Chanel, jak i Louis Vuitton to przykłady mistrzostwa w wyróżnianiu się na rynku i robienia tego samego po nowemu. Marketing marki Chanel – ikoniczny, samoświadomy, bez niepotrzebnej powagi – wspierany przez awangardowe modelki takie jak Cara Delevingne czy Diane Kruger, tworzy inne ...
-
Jak budować wizerunek firmy w sieci?
... też w autorskie materiały wizualne. Pamiętaj, że 10 sekund wystarczy, by odbiorca zdecydował o tym, czy chce pozostać lub opuścić witrynę. Content marketing. Treści, umieszczane zarówno na Twojej domowej stronie, jak i na zewnętrznych serwisach, przyciągają zaangażowanych odbiorców. I nie chodzi tu tylko o teksty. Content ...
-
Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy?
Uruchomienie sklepu internetowego wcale nie jest trudnym zadaniem. Kwestie techniczne zwykle wykonuje zewnętrzna firma, a właściciele dbają o wyposażenie i logistykę sklepu. Wielu firmom wydaje się, że szeroka oferta i ładna szata graficzna przyciągną klienta i zagwarantują powodzenie biznesu. Nic bardziej mylnego. Aby wykreować zarabiającą na ...
-
E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta
Okazuje się, że e-mailing pozostaje jednym z najważniejszych środków komunikacji cyfrowej mimo, iż wprowadzono go już 30 lat temu. Szacuje się, iż w 2014 roku zostało wysłanych 109 mld maili biznesowych na całym świecie, a na kolejne lata przewidywany jest ich znaczny wzrost. Dzięki bezkonkurencyjnie wysokim wskaźnikom efektywności oraz realnej ...
-
Microsoft Publisher - aplikacja DTP w pakietach MS Office
Microsoft Publisher to aplikacja DTP wchodząca w skład pakietu MS Office. Aplikacja służy do tworzenia materiałów marketingowych, takich jak wizytówki czy broszure. Program jest prosty w obsłudze, umożliwia łamanie tekstu, pracę z ramkami, oferuje także szereg przydatnych efektów. Publisher to zaawansowany edytor tekstu, wzbogacony o szereg ...
-
Chcesz założyć sklep internetowy? Sprawdź, od czego zacząć
... gadżety reklamowe. Skorzystaj z nich również podczas promocji sklepu w Internecie, np. tworząc grafiki do mediów społecznościowych lub do kampanii Google AdWords. 5. Marketing przede wszystkim! W przypadku sklepu internetowego walka o klienta nie różni się od tej na tradycyjnym rynku. Skorzystaj z usługi pozycjonowania stron internetowych ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 30/2015
... lat ograniczenia dotyczące podróży na Kubę. Jako kibic sportu tenisowego i zawodów WTA i ATP z radością informuję o treści raportu London School of Marketing. Wynika z niego, że najwartościowszym marketingowo sportowcem na świecie jest Roger Federer. Dalsze miejsca zajęli amerykańscy golfiści Tiger Woods i Phil Mickelson ...
-
Zdjęcia, czyli droga do sukcesu w e-commerce
... były wykorzystywane przez samego projektanta ewentualnie przez rodzinę i znajomych, jako że poszerzenie kręgu odbiorców wymagało sporych pieniędzy, przede wszystkim na marketing. Tymczasem obecnie autorskie stroje można wystawić na aukcji internetowej i sprawdzić, czy trafiają w gust kupujących, czy też nie. Jeśli okaże się ...
-
Przyszłość analityki w omnichannel
... podjęta. Marketerzy docierają do klienta różnymi kanałami komunikacji, jak np. poprzez działania SEO, PPC, display, RTB, e-mail, social media, content marketing, afiliację, aplikacje rabatowe, a także za pośrednictwem telewizji, radia i działań out-doorowych, które składają się na omnichannel. Przed marketerami stoją więc dwa ...
-
Najlepsze linie lotnicze według podróżujących
... najlepiej spisujące się firmy, ale także pomóc usprawnić usługi tym liniom, które nie znalazły się na liście – mówi Magdalena Greloff, marketing manager Skyscanner Informacje o badaniu W rankingu pod uwagę brane były linie, które w ciągu miesiąca przewiozły ponad tysiąc pasażerów korzystających ze Skyscanner ...
-
5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying
... , wzrośnie natomiast stopień ich specjalistycznej wiedzy o narzędziach opierających się o nowe technologie. Powyższe zagadnienie będzie szerzej podejmowane na wrześniowej konferencji Digital Marketing Heroes 2015.
-
5 dowodów na pożyteczność nowoczesnego ERP
... osobom we właściwym czasie, pozwala liderom biznesowym bez wątpliwości wykorzystywać nadarzające się okazje oraz dbać o rozwój firmy. Chris Purcell, Product Marketing Manager,
-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
Oglądaniu reklam telewizyjnych towarzyszy odszukiwanie marek w sieci, ale nie można jeszcze mówić, że to, co zobaczymy na pierwszym ekranie bezpośrednio skłania nas do zakupów. Największy wpływ na marketingowe działania multiscreeningowe ma przekaz reklamowy emitowany podczas relacji z wydarzeń sportowych oraz działania angażujące, które stosuje ...