-
Sprzedaż detaliczna będzie rosnąć o 3 proc. rocznie
... zmieniającym się wymaganiom i potrzebom ich klientów, a w efekcie — zarobienia więcej na swojej działalności” – komentuje Jeff Schmitz, Senior Vice President and Chief Marketing Officer, Zebra Technologies. Informace o badaniu Przeprowadzone we współpracy z IHL Group oraz agencją badawczą Peerless Insights badanie Retail Transformation firmy Zebra ...
-
Czy chatboty wyprą aplikacje mobilne?
... mobilnych, zostaje „zebrane” do jednego miejsca, w którym za pomocą chatbota konsument uzyskuje dostęp do wszystkich potrzebnych informacji. Andrzej Goleta, Digital Marketing Wizard sieci reklamowej
-
Jak zarabiać na blogu?
... pieniędzy na blogu. Jeżeli dana strona posiada płynny ruch oraz oddanych czytelników, to wskazana metoda może okazać się strzałem w dziesiątkę. Marketing partnerski – umieszczając wpis na swojej stronie, autor może w tekście wspomnieć produkty czy usługi bądź wprost zarekomendować konkretnego producenta. Wystarczy stworzyć ...
-
Jaka była majówka 2018?
... zatem także pojawienie się w naszym zestawieniu Danii jako destynacji majówkowej ze słynnym „klockowym” parkiem rozrywki i zabawy – komentuje Tomasz Kaczmarek, Marketing Manager Central-Western Europe w eSky Group. Wyjazdom majówkowym i podróżom lotniczym sprzyjały także spadki średnich cen biletów lotniczych o 2%. Z kalkulacji ekspertów serwisu ...
-
YouTube angażuje bardziej niż Facebook
YouTube wyraźnie depcze Facebookowi po piętach, intensywnie rozbudowując swoje funkcje społecznościowe. Co więcej, udaje mu się to świetnie. Analiza przeprowadzona przez LifeTube - partnerską sieć zrzeszającą youtuberów i agencji influencer marketingu - dowodzi, że materiały pojawiające się na YouTubie angażują subskrybentów o wiele bardziej niż ...
-
Sztuczna inteligencja w biznesie. Wyzwania i możliwości
... zadań naturalnych dla ludzkiego mózgu, takich jak rozpoznawanie mowy, identyfikowanie obrazów lub tworzenie prognoz). Motoryzacja, medycyna, HR, IT, finanse, marketing, e-commerce, retail, handel - niemalże w każdej branży AI może pomóc rozwijać biznes. Uczenie maszynowe przetransformowało analitykę, umożliwiając podejmowanie dokładniejszych ...
-
Biznes nie zdąży przed GDPR
... , że organizacje są gotowe, aby pomóc swoim klientom zrozumieć, w jaki sposób ich dane są wykorzystywane – mówi Todd Wright, Senior Product Marketing Manager w SAS. Chcąc zrealizować ten cel biznes musi uwzględnić każdy element swojej działalności w długoterminowej strategii ochrony danych osobowych. Pozostawienie tego ...
-
Gig economy - realny wpływ na rynek pracy w Polsce
... wewnętrzna i cieszy nas, gdy nasi pracownicy angażują się wspólnie w firmowe projekty związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu – mówi Katarzyna Lampart, Recruitment Marketing Advisor z Shell Business Operation w Krakowie. Według raportu Employer Brand Study z 2017 roku, stworzonego przez Hinge Research Institute, dla kandydatów ...
-
System wczesnego ostrzegania, czyli jak nie zostać "podgrzewaną żabą"
... choćby liczbą graczy na świecie szacowaną na ponad miliard osób - zmienia nie tylko samą branżę gier, ale wpływa także na marketing, dla którego gry stają się istotnym nośnikiem reklamowym. Przeoczenie zmian w otoczeniu może prowadzić do upadku firmy, przy czym w wielu wypadkach ...
Tematy: system wczesnego ostrzegania, EWS -
Najcenniejsze marki świata 2018 - rozrywka
... możliwości w dziedzinie przesyłania treści wideo oraz jako platforma muzyki dostarczanej na żądanie. Najważniejsze trendy z tegorocznego globalnego rankingu BrandZ Top 100: Marketing oparty na inteligencji, między innymi sztuczna inteligencja (AI) oraz rozszerzona rzeczywistość (AR) pozwala markom ‘rozkwitać’ oraz stale wychodzić na przeciw ...
-
Czy RODO zmieniło media społecznościowe?
Przepisy RODO obowiązują już od ponad miesiąca. Jego wejście w życie wymusiło wiele zmian, którym nie oparły się również portale społecznościowe. Swoje regulaminy musieli zmienić tacy giganci jak Facebook, Twitter czy Google. Kamil Sadkowski z ESET uważa, że wprowadzony przez rozporządzenie porządek prawny zainicjował wiele pozytywnych zmian, ...
-
Ile reprezentacja Polski straciła po mundialu?
Pomimo ogromnych oczekiwań co do mundialowych osiągnięć reprezentacja Polski rozczarowała kibiców. Porażka znalazła odzwierciedlenie również w wartości marketingowej drużyny Adama Nawałki. Z badania zrealizowanego przez SW Intelligence, dział analiz Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research wynika, że od momentu rozpoczęcia rozgrywek sumaryczny ...
-
CSR szansą dla lokalnych detalistów?
Wprawdzie polscy konsumenci strategie CSR-owe firm często traktują jak marketingowe wydmuszki, to jednocześnie chcą, aby działania etyczne i społeczna odpowiedzialność biznesu towarzyszyła im na co dzień. To istotny sygnał dla małych, lokalnych detalistów, którzy na tym polu mogą zyskać przewagę nad większymi konkurentami. Tego przynajmniej ...
-
Jak podwyższyć sprzedaż: promocje i rabaty
... , zbyt częste akcje rabatowe powodują, że klienci będą decydowali się na kupno produktu jedynie w okresach objętych promocją - mówi Daria Widerowska, Marketing & PR Manager, IT.integro. 2. Określ grupę docelową - Wybór grupy docelowej lub pojedynczych person to istotny etap planowania działań promocyjnych. Rozważając ...
-
Automatyzacja: kogo roboty wyrzucą na bruk?
... w obawie przed postępem technologicznym - w końcu oznacza on też nowe miejsca pracy. Ponadto istnieją profesje, których maszyna zastąpić nie umie. Chirurg, marketing menedżer, analityk systemów komputerowych. Przedstawiciele tych profesji nie muszą obawiać się, że lada dzień ich miejsce zajmą roboty. Co innego ...
-
5 etapów obsługi klienta
... i zamknąć sprzedaż z sukcesem. Klient poświęci Ci swój cenny czas tylko wtedy, gdy do zaciekawisz. Coraz częściej w zaciekawieniu klientów pomaga nam marketing internetowy czy strona WWW, na której znajdują się ciekawie podane informacje. Jeśli staje obsługujesz klientów i oferujesz dobre oraz sprawdzone rozwiązania ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 33/2018
... mkw. do 113 mkw. W tym roku do sprzedaży powinien trafić również projekt Przy Agorze 6, położony na warszawskich Bielanach. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Poszerzamy naszą ofertę o nowe lokalizacje w Warszawie, ale również wchodzimy na poznański rynek z propozycją wieloetapowego osiedla. W obecnych, warszawskich ...
-
Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care
... kanałów. Dlatego ważne jest, by tworzyć spójny obraz marki. Marka = przyjaciel Na ten stan rzeczy zwraca uwagę również Philip Kotler w „Marketing 4.0”. W pierwszej kolejności ukazuje on słabnącą rolę przekazu reklamowego, na rzecz przekonań w kręgach społecznych i rodzinnych. Konieczne jest więc, by kreować pozytywne ...
-
Jak się miewa polska poligrafia?
... pracy, zaczyna się wyczerpywać. Sektor będzie potrzebował dodatkowych nakładów inwestycyjnych, podnoszących stopień automatyzacji procesów produkcyjnych oraz wydatków na marketing i promocję. Oprócz wymienionych w raporcie rynków, tj. Szwajcarii, Niemiec, Belgii i Francji, musimy rozwijać aktywność w Wielkiej Brytanii, Holandii, Austrii i krajach ...
-
Jak optymalizować strony mobilne pod SEO?
Z racji tego, że coraz więcej użytkowników konsumuje treści i dokonuje zakupów na urządzeniach mobilnych, kluczowe staje się dopasowanie stron do mniejszych ekranów smartfonów i tabletów, optymalizacja ich treści i prędkości działania. Co należy zrobić, żeby witryna była jak najlepiej widoczna w Google? Jakie działania SEO wpisać w stały element ...
-
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
Grzeszki zdarzają się wprawdzie każdemu, ale w biznesie ich konsekwencje bywają o tyle poważne, że mogą negatywnie zaważyć na wizerunku i wyniku finansowym firmy. Czego powinniśmy wystrzegać się w handlu internetowym, aby osiągać zyski i nie dać się konkurentom? Oto 6 grzechów głównych w marketingu e-commerce. 1. Brak informacji o promocjach ...
-
Mobile coraz silniejszym trendem w zakupach online
... płatności. Nadal co piąta osoba, która dokonała zakupu za pomocą smartfona, samą płatność woli wykonać korzystając z komputera – mówi Piotr Anuszczyk, Marketing Director w Media4U.
-
Praca elastyczna. Tego chcą pracujący rodzice
... pracodawca nie dostarcza tego typu komfortu, pracownicy szukają go we własnej działalności gospodarczej. Jak zauważa Marek Dmitruk, właściciel firmy MDirect Marketing Navigation www.mdirect.eu – wcześniej Dyrektor Marketingu w dużych firmach a jednocześnie tata sześciorga dzieci: Rodzina jest dla mnie najważniejsza. Po kilkunastu ...
-
Polska championem cyberbezpieczeństwa?
Polska może nie tylko aspirować do miana kluczowego producenta rozwiązań dla cyberbezpieczeństwa w regionie Trójmorza, ale ma również szansę stać się konkurencyjnym dostawcą na światowych rynkach. Aby jednak było to możliwe, musimy, wzorem Izraela czy Wielkiej Brytanii, stworzyć jednolitą i rozpoznawalną „markę” całej polskiej branży ...
-
Czy zmiana pracy kogoś jeszcze interesuje?
... do osób, które samodzielnie nie wyszukują takich informacji – mówi Tomasz Ślęzak, Wiceprezes Work Service S.A. – Z tego względu na znaczeniu zaczyna zyskiwać marketing rekrutacyjny, który pozwala m.in. za sprawą mediów społecznościowych nawiązywać bezpośredni kontakt z potencjalnymi kandydatami – dodaje Ślęzak. Internet wygrywa ze znajomymi Polacy ...
-
Dlaczego specjaliści decydują się na zmianę pracy?
Serwis Pracuj.pl postanowił przyjrzeć się postawom prezentowanym na rynku pracy przez specjalistów. Pod lupę wzięto przeszło 4000 tys. osób, w tym fachowców od programowania, finansów, marketingu, inżynierii i handlu. Analitycy zapytali ich m.in. o sposoby poszukiwania pracodawcy, warunki pracy, wady i zalety zatrudniających, stosunek do ...
-
Trujący klimat organizacji
... , spadek wyników i generowanie kosztów zatrudnienia nowych pracowników. Branże, które potrzebują kompetentnych liderów i opierają się na pracy zespołowej to w głównej mierze: marketing, działy HR, logistyki, produkcji i również coraz częściej branży IT, w której managerowie projektów pracują nad wdrożeniami nowych produktów lub funkcjonalności ...
-
Komu udał się Black Friday?
Black Friday przywędrował do nas zza oceanu i wiele wskazuje na to, że na dobre wpisał się w kalendarz przedświątecznych zakupów. Jak wynika z badania „Zakupy świąteczne 2018”, odwiedzenie sklepów planowało tym dniu aż 3/4 Polaków. Czy faktycznie zaoszczędzili? Niekoniecznie. Coroczna, przeprowadzana przez Deloitte i Dealavo analiza ofert niemal ...
-
Automatyzacja to strategia, a nie taktyka
... oraz 15% dla zasobów ludzkich. Wśród firm, które wdrożyły rozwiązania automatyzacyjne, 29% zrobiło to dla funkcji front-office, takich jak sprzedaż i marketing. Szybkie sukcesy w kadrach i księgowości Skupiając się na automatyzacji wdrożonej jako „szybkie sukcesy”, możemy uzyskać efektywne wdrożenie na dużą skalę ‒ raport ...
-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
... . 95% kupujących deklaruje, że zauważa rekomendacje podczas e-zakupów, ale tylko 27% z nich uważa te sugestie za istotne. Sprzedający muszą stosować marketing kontekstowy, wykorzystywać analitykę i algorytmy uczenia maszynowego, aby przewidywać zachowania i rozumieć intencje kupujących, jednocześnie przekazując istotne informacje konsumentom, aby ...
-
12 prognoz dla rynku mediów 2019
... Intelligence) przyjdą z pomocą dylematom wiążącym się ze zwrotem z inwestycji marketingowych w zintegrowane działania online/offline. Przełomem dla planowania kreacji reklamowych i marketing mix ma okazać się technologia głosowa. Wiodąca pozycja Chin w sferze mediów społecznościowych i analityki mediów społecznościowych zmobilizuje Zachód do ...
-
7 grzechów głównych zarządzania produktem cyfrowym
... obszary organizacji zaczynają się komunikować, to produkty zaczynają osiągać nowe poziomy doskonałości, co dowodzi o ich dobrym zarządzaniu. Andrzej Goleta, Digital Marketing Manager sieci reklamowej
-
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
... zyskują większy zasięg i rozpoznawalność wśród odbiorców. Wpływa to również na kreowanie pozytywnego wizerunku marki oraz efektywność działań marketingowych. Diana Polska – Marketing & PR Manager w
-
Seniorzy na łowach, czyli najstarsi internauci też kupują online
... w wieku 50+ są znacznie bardziej aktywne w internecie i chętniej korzystają z dostępu do sieci niż jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu. Jednak marketing zdaje się tego nie dostrzegać. Pojawiają się w reklamach farmaceutyków, finansów i żywności. W co trzeciej reklamie są babcią lub dziadkiem, a w co piątej ...
-
Co rodzice powinni wiedzieć o Musical.ly?
... . I wprawdzie program jest w zasadzie nieszkodliwy, to jednak rodzice powinni być świadomi pewnych zagrożeń, które stwarza jego użytkowanie. Jak podaje Influencer Marketing Hub, najbardziej wpływowi pośród użytkowników Musical.ly („influencers”) za jeden sponsorowany post pobierają opłaty, które nierzadko sięgają kilkuset tysięcy dolarów ...