-
DMP, czyli zrób użytek z danych
Każdy z nas zostawia po sobie cyfrowy ślad. Począwszy od profilu na Facebooku, a kończąc na formularzach rejestracyjnych i systemach szybkich płatności on-line. Tak tworzy się gigantyczna ilość danych, którymi codziennie zapełniamy bazy e-sklepów, portali internetowych i serwisów randkowych. W dzisiejszych czasach ich posiadanie jest niezwykle ...
-
Miasta przyszłości, czyli hyperloop i domowe roboty
... roku pozwoliło nam skonfrontować ekscytację, którą wzbudzają nowe rozwiązania z realistycznymi prognozami - powiedziała Florence Verzelen, Executive Vice President, Industry Solutions, Field Marketing, Global Affairs, Dassault Systèmes. - Konsumenci spodziewają się, że we wszystkich aspektach życia dojdzie do gigantycznych zmian. Wgląd w to, co ...
-
Blockchain w służbie reklamodawcom i konsumentom
W ubiegłym roku przyszłość kryptowaluty stanęła pod znakiem zapytania, jednak tego samego nie można powiedzieć o blockchain, czyli technologii która umożliwia jej istnienie. Przewiduje się, że globalne wydatki na te rozwiązanie, do 2022 roku wyniosą nawet 115,7 mld dolarów. Blockchain coraz silniej zaznacza też swoją pozycję w marketingu cyfrowym. ...
-
Zimowe wyprzedaże, czyli 6,6% zamiast 70%
Rozpoczynające się tuż po Bożym Narodzeniu zimowe wyprzedaże kuszą klientów chwytliwymi hasłami o okazjach i dużych rabatach cenowych. To jednak, czy kupującym faktycznie uda się oszczędzić, zależy w dużej mierze od tego, co zamierzają zakupić. Z najnowszej edycji "Świątecznego barometru cenowego" Deloitte i Dealavo wynika, że tuż po świętach ...
-
DOOH, czyli nowe technologie w kampaniach światowych marek
... lepszy odbiór wyświetlanych spotów. To z kolei przekłada się na zwiększenie wyników wyszukiwania informacji na temat obejrzanych treści w Internecie. Diana Polska – Marketing & PR Manager w
-
Świat: wydarzenia tygodnia 4/2019
... tylko Facebook, lecz także Instagram może być wykorzystywany do rozpowszechniania propagandy czy fałszywych informacji. – Warto też zwrócić uwagę na influencer marketing, który jest ostatnio dość popularną formą promocji. Portal The Atlantic opublikował niedawno tekst o tym, że są osoby, które wykorzystują Instagram ...
-
Kim są polscy użytkownicy TikTok?
TikTok to jedna z najbardziej dziś znanych na świecie platform społecznościowych, chociaż jej nazwa znana jest przede wszystkim młodszym internautom. Kto z niej korzysta i skąd bierze się jej - niezrozumiały dla wielu - fenomen? Przed nami pierwsze badanie TikTok w Polsce. Agencja influencer marketingu - GetHero publikuje raport “Kim są polscy ...
-
Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian
Wprawdzie 9 na 10 marketerów jest przekonanych, że tworzone przez nich reklamy przedstawiają kobiety w pozytywnym świetle, to jednak całkiem spora rzesza odbiorców najwyraźniej oczekuje czegoś innego. Aż 45% widzów uważa bowiem, że tworzony w komunikacji marketingowej wizerunek płci pięknej jest niewłaściwy - wynika z najnowszej analizy firmy ...
-
Fake news nie tylko w social media
... twórca czytanych przez nas treści. Powód jest prosty – często to, w co wierzymy, tłumaczy sposób, w jaki rozumiemy świat. Karolina Matyska, Content Marketing Manager w
-
Sklepy internetowe wychodzą z garażu
... jak i za granicą. Taki kierunek rozwoju podyktowało podążanie za klientami i praca nad ich zadowoleniem. Główne działy w firmie to logistyka, analityka i marketing - wyjaśnia Łukasz Szeląg ze sklepu Desportivo. - Tegoroczny raport Shopera pokazuje, że według sprzedawców najlepsze przełożenie na sprzedaż ma systematyczne wzbogacanie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... wartość wzrosła o ponad jedną trzecią. Ogólny obraz rynku nie uległ zmianie – dominuje reklama graficzna z prawie połową udziałów tortu reklamowego online, marketing w wyszukiwarkach pozyskuje prawie jedną trzecią, ogłoszenia prawie jedną szóstą, zaś e-mail około 2%. Utrzymały się także obserwowane dotychczas trendy wzrostowe w dynamice ...
-
3 trendy, które kształtować będą ochronę danych
... . Zwłaszcza że przedsiębiorstwa w coraz bardziej aktywny i długoterminowy sposób budują zaufanie klientów poprzez angażowanie się w ochronę prywatności. Nigel Tozer Director, Solutions Marketing z
-
Które prognozy trendów IT 2018 okazały się trafne?
... możliwość. Prawdopodobnie wraz z dalszym upowszechnianiem się chmury nasz kraj będzie podążał za globalnymi trendami rozwoju BDaaS. Marcin Zmaczyński, Head of Marketing CEE w
-
Ukraińcy w Polsce. Jacy są?
Ukraińcy w Polsce to grupa licząca sobie już 1 250 000 osób. W którym regionie naszego kraju jest ich najwięcej? Czy noszą się z zamiarem powiększenia rodziny? Których operatorów komórkowych wybierają? Odpowiedzi na te i inne pytania przynosi analiza autorstwa Selectivv - firmy wyspecjalizowanej w profilowaniu danych o użytkownikach smartfonów i ...
-
DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię
... informacji ze świata. Taka jest właśnie reklama DOOH, która dzięki swoim możliwościom pobudza wyobraźnię odbiorcy i wciąga go w narrację. Diana Polska – Marketing & PR Manager w
-
Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?
Jednym z miejsc, gdzie możemy dotrzeć do naszych potencjalnych klientów jest wyszukiwarka Google. To tutaj często kierują oni swoje pierwsze kroki, poszukując jakiegoś towaru lub usługi. Wiele firm stara się więc zadbać o to, by w wynikach wyszukiwania znaleźć się możliwie najwyżej. Możemy to zrobić w formie linków sponsorowanych lub dbając o ...
-
Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?
Mailing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingu. Dzieje się tak mimo, że wiele osób w pierwszej chwili kojarzy go z niechcianymi wiadomościami, których wiele dostajemy na swoją skrzynkę. Powodem jest mnóstwo maili wysyłanych każdego dnia do wszystkich kont znajdujących się w wybranych bazach. Takie działania mają niewielkie szanse na ...
-
Bezpłatny Kaspersky Anti-Ransomware Tool for Business
... obciąża zasoby i może być wykorzystywane wraz z innymi produktami, niezależnie od ich producenta – powiedział Siergiej Marcinkian, szef działu odpowiedzialnego za marketing produktów biznesowych, Kaspersky Lab. Narzędzie działa wraz z produktami zabezpieczającymi firm trzecich, dzięki czemu organizacje mogą rozszerzyć ochronę, którą zapewnia im ...
-
6 rzeczy, o których muszą pamiętać e-sklepy, ruszając na podbój świata
... outsourcing w ramach usługi fulfillmentowej. Przydatną cechą sklepu jest automatyczne pojawienie tych opcji dostawy przy wyborze odpowiedniej wersji językowej strony. 4. Marketing i reklama W prowadzeniu e-biznesu za granicą dodatkowych trudności przysparza brak znajomości lokalnego rynku. Na szczęście większość technik promowania sklepu w sieci ...
-
Jakie rozwiązania chmurowe dla polskiej administracji?
... w świat nowych technologii. Korzyści z wykonania tego kroku mogą być znacznie większe niż nam się teraz wydaje. Marcin Zmaczyński, Head of Marketing CEE w
-
Firmy dbają o zdrowy styl życia
... . Technologia zapewniła konsumentom bezprecedensowy dostęp do informacji o składnikach i surowcach. Badanie „The Honest Product”, przeprowadzone wśród członków CGF i Chartered Institute of Marketing, pokazuje, że 90 proc. korporacji dostrzegło, że konsumenci są obecnie bardziej zainteresowani przejrzystością niż jeszcze pięć lat temu. Kolejne 95 ...
-
1/2 Polaków robi zakupy online, 1/2 chce testować w sklepie
... integrację swoich rozwiązań wspierających budowę relacji zarówno w kanale B2B, jak i B2C. Przykładem wykorzystania potencjału tego pakietu jest wdrożenie platformy SAP Marketing Cloud w SPAR Switzerland – sieci 160 sklepów spożywczych. Jej program lojalnościowy SPAR Friends w ciągu tygodnia od uruchomienia przyciągnął 20 000 klientów ...
-
Jednolity rynek cyfrowy w Europie. Czy to już?
... udostępnienia w domenie publicznej artykułów naukowych, a także danych wykorzystanych w badaniu do ponownego przetworzenia przez naukowców z innych ośrodków. Marcin Zmaczyński, Head of Marketing CEE w
-
Parlament Europejski a nowe technologie. 5 wyzwań
... chronieni przez działaniami korporacji, przestępców i obcych rządów. https://www.consilium.europa.eu/pl/policies/cyber-security/ https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/dem/monitor/scoreboard Marcin Zmaczyński, Head of Marketing CEE w
-
Jak rozwija się e-commerce w Polsce?
Przed nami wyniki Admitad Report 2018/2019. Opracowanie stworzone przez globalną sieć afiliacyjną Admitad skupia swoją uwagę na kwestiach związanych z marketingiem afiliacyjnym na rynkach Europy, Azji, Ameryki oraz Bliskiego Wschodu. Jego autorzy przyjrzeli się również zachowaniom internautów, poznając najpopularniejsze kategorie towarów oraz rząd ...
-
Przez cyfrowy bałagan firmowe pliki mają nawet ekspracownicy
... poświęcić czas na realizowanie celów biznesowych, mając pod ręką wszystkie dane, jakich potrzebują – powiedział Siergiej Marcinkian, szef działu odpowiedzialnego za marketing produktów biznesowych, Kaspersky Lab. Aby cyfrowy bałagan nie przysłonił firmom praktyk zapewniających bezpieczeństwo danych, eksperci z Kaspersky Lab przygotowali kilka porad ...
-
MŚP zainwestują w relacje i sztuczną inteligencję
... się posłużą? Zdaniem przedsiębiorców, konkurencyjność i możliwości wzrostu zapewniać im mają przede wszystkim inwestycje w rowiązania i technologie wspierające takie obszary jak sprzedaż, marketing i obsługa klienta. Na przestrzeni trzech lat nakłady na te cele mają wzrosnąć nawet kilkukrotnie. O tym, że sektor MSP jest motorem ...
-
Eksport - szanse i obawy
... analizy i przygotowywanie dokumentacji – mówi Jerzy Dąbrowski, dyrektor generalny Bibby Financial Services. – Inwestycje mają też charakter finansowy, wymagają nakładów chociażby na marketing. Dodatkową barierą dla rozwoju polskiego eksportu w najbliżej perspektywie jest pogłębiający się niedobór pracowników. Nie dziwi zatem fakt, że przedsiębiorcy ...
-
Co hamuje efektywność pracy?
... sprawia, że przedsiębiorstwo musi działać sposób bardzo elastyczny. Wymaga to odpowiedniego dostosowania zaplecza technologicznego i kultury organizacyjnej – powiedział Paweł Barski, Marketing Director w Ricoh Polska. – Podczas podejmowania decyzji o inwestycji w nowe narzędzia należy wziąć pod uwagę możliwość ich aktualizacji i dopasowania do ...
Tematy: efektywność pracy, nowe technologie -
TikTok wprowadza nowe formaty reklam
Wprawdzie o zamiarze udostępnienia nowych formatów reklam na platformie TikTok jej właściciele wspominali już na początku roku, to jednak dopiero teraz poznaliśmy ich dokładne plany. Jak informuje agencja influencer marketingu GetHero, wprowadzone zostaną cztery wyspecjalizowane narzędzia, dzięki którym możliwe będzie angażowanie fanów, ...
-
CIO o najważniejszych trendach technologicznych w biznesie
... skorzystać z usług asystentów głosowych, takich jak Siri czy Alexa. Najczęściej technologie te wykorzystują działy zorientowane na klienta: obsługa klienta, sprzedaż i marketing. Ponad jedna trzecia (36%) ankietowanych firm używa już technologii głosowych do kontaktów z klientem. Mniej popularnym zastosowaniem (24%) jest wykorzystanie technologii ...
-
Jak przechytrzyć spam i phishing?
Historia spamu liczy sobie już ponad cztery dekady. Jej początki sięgają 1978 roku. Wtedy to Gary Thuerk, marketing manager w Digital Equipment Corp., przesłał elektronicznie ofertę handlową do prawie 400 użytkowników sieci rozległej ARPANET (ang. Advanced Research Projects Agency ...
-
Globalne ocieplenie: internet gorszy dla klimatu od samolotów
... na rozwiązaniach chmurowych. Dzięki temu nie tylko zmniejszają wpływ na klimat, ale także zwiększają społeczną świadomość. Marcin Zmaczyński, Head of Marketing w CEE
-
Etyczne AI buduje zaufanie i lojalność klienta
... ; budować różnorodne zespoły, aby zapewnić wrażliwość AI na pełne spektrum problemów etycznych Dla zespołów obsługujących klientów i pracowników, takich jak HR, marketing, komunikacja i obsługa klienta: powinni upewnić się na temat etycznego wykorzystania aplikacji AI; edukować i informować użytkowników na temat budowania zaufania do ...
-
Rekrutacja pracowników z pokolenia Y i Z nie jest łatwa
... organizacje powinny pamiętać o działaniach PR-owych i employer brandingowych, gdyż to one w dużej mierze przyczyniają się do sukcesu rekrutacyjnego. Sylwia Klimek, PR & Marketing Leader,