-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2010
... jakości własnych produktów (Lidl mądry wybór). Na wysokie dziewiąte miejsce awansowała w rankingu Kondej Marketing sieć Żabka (70,51 pkt.), która w sposób niemal perfekcyjny potwierdza, że ... sieci franczyzowe: Zielony Market (48,70 pkt.) i Koniczynka (47,75 pkt.). Kondej Marketing będzie śledzić ich dalsze notowania w konkurencji, która obejmuje już ...
-
Jest praca w marketingu
... na dotąd zamrożone projekty, ale oferują także nowe wakaty. Marketing Internetowy w usługach i FMCG Według HAYS, ożywienie dotyczy zarówno marketingu produktowego i ... społecznościowymi, na które organizacje ochoczo wydają pieniądze. „Firmy, które najchętniej inwestują w marketing związany z social media, to organizacje z sektora usług oraz dóbr ...
-
Organizacja eventów na dobrym poziomie
... Millward Brown. Już od 15 lat Millward Brown we współpracy z Media & Marketing Polska realizuje badanie, którego celem jest ocena jakości relacji, jakie ... temat rynku eventów z BTL w Polsce. Generalnie klienci bardziej cenią w swoim marketing’u mix, event marketing. Co ważne dotyczy to kluczowych obszarów: roli, efektywności, poziomu wydatków oraz ...
-
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
... , British Council, EuroCash, Energa, za10groszy.pl, Totolotek, CzasNaButy.pl czy Aviva. Podobne polskie narzędzia marketingu: smsapi, promosms, mProfi 5. EmailLabs – e-mail marketing EmailLabs to serwer SMTP w chmurze, który powstał z myślą o podmiotach posiadających już system generujący wysyłkę e-mail (np. system sklepowy, bilingowy, księgowy ...
-
Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?
... e-commerce? Jakie znaczenie dla budowania lojalności klienta mają personalizacja produktu i marketing sensoryczny? Wprawdzie nie jest to uczucie, jakim można obdarzyć drugiego ... zakupowe mogą wpływać bodźce, z których istnienia bardzo często nie zdajemy sobie sprawy. Marketing sensoryczny to działania, które wspierają proces zakupowy, wpływając na ...
-
Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość
... już blisko dwie trzecie (62%) klientów oczekuje, że firmy będą przewidywać ich potrzeby. Ponieważ ciągle przybywa form kontaktu klientów z firmami, marketing zmuszony jest sięgać po nowoczesne technologie, zdolne do szybkiej analizy wieloźródłowych danych i generowania zbiorczej informacji o poszczególnych klientach. Zdolność odpowiadania na ...
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
... stacjonarną oraz internetową, a wystąpienia prelegentów są transmitowane w czasie rzeczywistym. 4) Content Marketing może stanowić dowód na to, że firma lub marka ma „coś ... biznesowym, że jesteśmy ekspertami w danym obszarze, a jednocześnie przyciągamy uwagę. Marketing treści pozwala wzbudzić zaufanie, edukować klientów, budować relacje z ...
-
4 najbardziej popularne mity o SEO i content marketingu
... wpływać na pracę wielu osób – od specjalistów SEO, przez copywriterów, aż po marketing managerów, którzy czuwają nad realizacją strategii. W związku z częstymi zmianami wprowadzanymi ... o ogólnej tematyce nie będzie wartościowy dla odbiorców. To ważna wskazówka dla marketing managerów, którzy zlecając tworzenie contentu na zewnątrz, często określają ...
-
5 trendów marketingowych na 2025 rok
... – ważne jest tworzeni angażujących treści, które budują trwałe więzi z odbiorcami. Marketing skierowany na wymiar uwagi będzie trendem w 2025 roku z dwóch powodów: mediowej ... bardzo mocno promuje tworzenie grup kosztem stron marek i osób. Co ważne marketing społecznościowy nie ogranicza się tylko do Facebooka – społeczności na innych platformach też ...
-
Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS. Nowy raport Elephate
... dużej liczby firm – osiąga relatywnie mniejszy udział w całkowitym ruchu. Branże takie jak marketing, sprzedaż czy e-learning przyciągają najwięcej odwiedzin, co pokazuje, jak duży ... optymalizacja działań – udział w raporcie komentuje Justyna Dzikowska - Head of Marketing w Brand24. Opinie i porady czołowych ekspertów Ranking powstał dzięki owocnej ...
-
Dlaczego własna nisza jest tak ważna?
... nagle "przestał działać". Jednak wśród tego chaosu wyłonił inny trend... tzw. skupiony marketing (ang. focus marketing). Nadeszła więc era małych e-biznesów, które w czasach, gdy najwięksi ledwo ... określiłeś na etapie trzecim. ETAP 6. Przyszedł czas na sprzedaż. To już czysty marketing... więc przyda Ci się głębsza wiedza na ten temat. ETAP 7. Po ...
Tematy: -
MLM - rewelacyjny system sprzedaży czy oszustwo?
... "jedno" lub "dwu" poziomowego. Każda firma stosuje marketing - to chyba oczywiste i nie wymaga wyjaśnień. Marketing "jednopoziomowy" - w ogromnym uproszeniu rzecz jasna - ma ... . Firmy wytwarzające jakieś dobra z reguły handlują nimi same (czyli stosują marketing jednopoziomowy) lub poprzez sieć samodzielnych partnerów handlowych (wtedy możemy mówić ...
Tematy: -
Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta
... wszystkich reklamy word-of-mouth... Zjawisko angażowania konsumenta w proces powstawania produktów i usług oraz w zarządzanie marką z całą pewnością będzie przybierało na sile. Marketing przyszłości nie będzie miał nic wspólnego z wciąż dzisiaj popularną formułą monologu przedsiębiorstwa skierowanego do konsumentów. Obowiązującą formułą stanie się ...
-
K2 tworzy dom mediowy
... ACR znajduje się nie tylko planowanie i zakup mediów, ale także usługi związane z innymi formami obecności marki w Internecie, m.in.: marketing afiliacyjny, Search Engine Marketing, e-mail marketing oraz public relations online. Jak twierdzi Janusz Żebrowski, Prezes K2 Internet SA „ACR budować będzie przewagę konkurencyjną m.in ...
-
110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach
... w Polsce powinien być wart 190 mln złotych. Działająca przy IAB Polska grupa robocza „Marketing w Wyszukiwarkach” określiła obraz rynku SEM w Polsce oraz perspektywy jego wzrostu ... na to, ze Polska powoli dołącza do krajów Europy Zachodniej, gdzie marketing w wyszukiwarkach stanowi jeden z głównych motorów rozwoju reklamy w internecie. Coraz większa ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... stanowi poważne wyzwanie. Budowa i zarządzanie własną listą adresową Dla firmy wysyłającej korespondencję masową najbezpieczniej jest, gdy marketing bezpośredni prowadzony jest za zgodą odbiorców (permission marketing), którzy dobrowolnie przystąpili do subskrypcji takich wiadomości, wpisali się na listę wysyłkową, a co najważniejsze wyraziły zgodę ...
-
Imprezy firmowe w opinii pracowników
... Ile powinna kosztować impreza? W analizie przeprowadzonej przez how Service Events Marketing, bardzo ważnym aspektem była również próba zbadania wydatków na imprezę firmową ... zgodziłoby się tylko 6% badanych. Informacje o badaniu Agencja Show Service Events Marketing przeprowadziła badania ankietowe na tzw. „kliencie końcowym”, czyli pracowniku, ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... , ale to nie zawsze się udaje, stąd tak duża ilość plastikowej reklamy, która pozbawiona jest długofalowego i spójnego myślenia o komunikowaniu marki. Marketing spełnia rolę wykonawcy promocji, zamiast katalizatora pomiędzy planami sprzedażowymi, a potrzebami i możliwościami nabywczymi konsumentów. Nie wystarczy już wiedzieć, do ilu potencjalnych ...
-
Polski rynek e-commerce w 2009 r.
... to działania od 10-30%, to w roku 2009 jedynie 16% badanych (spadek o 9%). Najwięcej, bo aż 44% ankietowanych zaznaczyło, że wydatki na marketing stanowiły od 5 do 10% zaplanowanego budżetu. Zmniejszeniu budżetów marketingowych towarzyszyły zmiany w zakresie ich wykorzystania. Tym samym zaplanowane środki inwestowane były ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2010
... są na podstawie wszelkich dostępnych źródeł, w tym danych i informacji poszczególnych firm, źródeł internetowych, publikowanych badań i analiz. W znacznym stopniu Kondej Marketing opiera się również o obserwacje dokonywane bezpośrednio w sklepach. Jednakże nie wszystkie dziedziny aktywności poszczególnych sieci handlowych są możliwe do pełnej oceny ...
-
Jest praca w e-commerce
... specjalistów w zakresie SEM oraz SEO – wyjaśnia Beata Szilf-Nitka, Dyrektor Generalny internetowej giełdy pracy infoPraca.pl. - SEM (Search Engine Marketing) to w skrócie marketing wyszukiwarek internetowych. Są to działania promocyjne, które wykorzystują wyszukiwarki w dotarciu do potencjalnych klientów. Natomiast SEO (Search Engine Optimization ...
-
Viralowy film wideo
... osobami za pomocą dialogu, efekt prostej potrzeby dzielenia się informacjami. Z niej właśnie zrodził się marketing szeptany, a marketing viralowy wraz z technologizacją. Co widać gołym okiem Istnieje kilka cech wspólnych tego typu przekazów, ... filmiku, nigdy nie stanie się prawdziwym viralem. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Reklama online - trendy 2015
... technologii, konieczne może być skorzystanie ze wsparcia partnerów zewnętrznych. Urszula Szymczyk, Marketing Activation Manager My Cooke Teens w Coca-Cola, zwraca natomiast uwagę ... produktów. Według ekspertów, którzy wystąpili na pierwszej konferencji „Digital Marketing Heroes”, zorganizowanej przez Sociomantic Labs, nadchodzący rok upłynie przede ...
-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... już ok. 1/3 internautów czerpie tę wiedzę z materiałów wideo, czy konkursów organizowanych przez marki i tym podobnych działań, określanych jako „content marketing” (działania, które polegają na dostarczaniu ciekawych treści i rozrywki przez marki konsumentom). Udział marki w nowoczesnych formach kontaktu z odbiorcą - konkursach, testach produktów ...
-
5 sposobów na skuteczny e-marketing
... Przyda się zwłaszcza początkującym e-przedsiębiorcom. Dlaczego? Na przykład dobry email marketing może generować nawet kilkadziesiąt procent sprzedaży. Dlaczego ktoś miałby kupować ... dotrzeć i trafnie zaadresować ofertę poprzez odpowiednie kanały. Tzw. content marketing staje się jednym z najważniejszych narzędzi w e-handlu. To dlatego, że formy ...
-
Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem
... wcześniej miał zbudowaną świadomość marki lub usługi – mówi Andrzej Ogonowski, PR & Marketing Director w SMSAPI.pl, platformie do masowej wysyłki wiadomości SMS. Warto ... się dużym zainteresowaniem trend w marketingu, tak jak wcześniej np. multichannel lub marketing automation. Ten ostatni zresztą nie traci na popularności, wręcz przeciwnie – jego ...
-
Lead generation. Jak pozyskać klienta przez internet?
... . Czytaj także: - 4 największe patologie sprzedaży - nie tylko w branży finansowej - E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta Jak pozyskiwać leady? Firmy mają różne sposoby na pozyskiwanie leadów. Może to być np. marketing w wyszukiwarce Google, kampanie display’owe, targetowane reklamy w mediach społecznościowych, mailingi i newslettery ...
-
Trendy w online marketingu 2017/2018
... , Social Advertising & CRM 1. Które trendy w Content marketingu zdominowały 2017r? Influence Marketing Boom na Influence Marketing zaczął się już wcześniej, ale był on nadal dużym tematem w 2017r. Każdy chce lub musi stosować Influence Marketing. Trudność polega jednak na tym, by znaleźć odpowiedniego dla swojej ...
-
6 błędów, które popełniasz w marketingu mobilnym
... kanału mobile. Z ostatniego raportu platformy SerwerSMS.pl. „Komunikacja SMS w Polsce” wynika, że już 3 na 4 reprezentantów mniejszych lub większych firm stosuje marketing mobilny w celu poprawienia wyników sprzedaży oaz realizacji innych celów biznesowych. - Co więcej, aż 96,7% ankietowanych zapytanych o konkretne narzędzia marketingu mobilnego ...
-
Jakie błędy popełniamy w marketingu online?
... dzisiejszego świata zachodniego jest dostrzegalny już niemal na każdej płaszczyźnie przesyt. Marketing online nie jest od tym względem żadnym wyjątkiem. W pewnym momencie znajdujemy się ... skuteczności danego narzędzia - wyjaśnia. Jak zwiększyć sprzedaż w Internecie? By marketing online miał sens ważne jest skupienie się na segmentach, które ...
-
Chatboty, voiceboty, AI dla firm. 5 kluczowych trendów 2020
... przełącza połączenie do konsultanta. 3. Integracja botów z danymi klientów i systemami CRM, Marketing Automation, ERP - wspierającymi procesy biznesowe Od momentu gdy Facebook, ... i pozyskanie danych z oprogramowania CRM, Call Center/ Infolinia, ERP, HR, Marketing Automation. Przykładem takiej integracji jest Chatbot Asystent Decathlon od InteliWISE ...
-
E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe
... tego roku wynosi 44%. - mówi Ewa Stachowiak, Head of Marketing w SentiOne. Inną kwestią jest zastosowanie big data. E-sklepy posiadają dużą liczbę ... marcu ten temat był wspominany 3 razy częściej, niż w styczniu. E-mail marketing nadal najpopularniejszym kanałem komunikacji Wielokanałowe i zautomatyzowane działania marketingowe oparte na danych ...
-
Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem
... nas automatyka behawioralna mówi ekspert Cushman & Wakefield Daniel Stańczuk, Marketing & PR Senior Communications Specialist w Dziale Zarządzania Nieruchomościami. Nie ... gdzie automatyka procesu jest wrodzona np.: ssanie kciuka przez dzieci. Dlatego marketing, choć postrzegany jako nienamacalny, staje się receptorem, kreującym określoną odpowiedź w ...
-
Działy marketingu vs COVID-19: wzrost znaczenia i redukcja etatów
... firmach B2C i dużych przedsiębiorstwach.” - mówi Natalia Załęcka Head of Marketing Transformation w Deloitte Digital. Około 30 procent specjalistów od marketingu deklaruje ... odnotowali zmian w swoim budżecie marketingowym. W czasie pandemii wydatki na marketing w kanałach mobilnych oraz mediach społecznościowych wzrosły o odpowiednio 70 i 74 procent ...
Tematy: marketing, branża marketingowa -
Jak promować sklep internetowy przez direct mailing?
... w 2020 roku, https://www.uke.gov.pl/akt/raport-o-stanie-rynku-pocztowego-w-2020-roku,385.html [3] ARC Rynek i Opinia, E-mail marketing w Polsce, https://www.redlink.pl/raport/ [4] Sumo, 3 Direct Mail Marketing Examples For Ecommerce Businesses, https://sumo.com/stories/direct-mail-marketing-examples [5] Wdmonline, Ten Brilliant Examples of Unique ...