-
5 błędów, których należy się wystrzegać wysyłając newsletter
... osób. Kluczem do tego jest segmentacja, dzięki której możemy odnotować wzrost zaangażowania subskrybentów w stosunku do wiadomości. Według badań Direct Marketing Association korzyści z konwersji uzyskanej dzięki segmentacji sięgają nawet 760% wzrostu przychodów w kampaniach e-mail marketingowych. Najczęstszymi segmentami, które stosowane są ...
-
Wskaźnik double opt-in – jak i dlaczego go mierzyć?
... providera pocztowego, poważnie nadszarpnięta reputacja domeny i IP. Praca nad cofnięciem skutków takiego działania jest niezwykle trudna i czasochłonna. Czytaj także: - Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych - Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam? Gdyby DOI było ogólnie przyjętym, światowym standardem budowania ...
-
Adblocking: wyzwanie dla afiliacji
... powód blokowania treści reklamowych. Ten fakt nadaje dyskusji ciekawy wymiar - marketing internetowy stał się bowiem synonimem braku prywatności i nadużycia w kwestii ochrony ... jakości treści oraz witrynach typu cashback i voucher code. Adblocking i marketing afiliacyjny Funkcjonujące na stronach banery i linki prowadzące do stron partnerskich muszą ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
Auchan, Biedronka, Lidl, Kaufland oraz Piotr i Paweł to czołówka klasyfikacji głównej nowej edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych autorstwa Kondej Marketing. Autorzy przedstawiają również liderów poszczególnych formatów. Prym wśród hipermarketów również wiedzie Auchan, tuż za nim uplasowały się Kaufland i Carrefour. Najnowsza ...
-
Retargeting - wskazówki i rady
... na to, gdzie „internetowa podróż” ich zaprowadzi. Retargeting jest bardzo wpływowym narzędziem performance marketing’u – choć nie wszyscy retargeterzy mierzą sukces w ten sam sposób. Na koniec dnia każdy marketing manager chce znać efekty zrealizowanych działań. Dobry partner już na początku realizacji kampanii powinien ...
-
6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać
... tak istotnego elementu, jakim jest analiza osiąganych przez poszczególne kampanie wyników. E-mail marketing jest kanałem dotarcia do klientów, który nie tylko od lat pozostaje ... , że koszty kampanii się zwróciły i wyszliśmy na tak zwane „zero”. E-mail marketing to dziedzina marketingu internetowego, której drugie imię to „mierzalność”. Z jednej strony ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... Kondej Marketing dowodzi, że liderem rynku jest obecnie Biedronka, która zamieniła się miejscami z zajmującym drugą pozycję ... zyskują wyraźną przewagę nad operatorami działającymi na mniejszą skalę. W Rankingu Sieci Detalicznych Kondej Marketing już od ośmiu lat dokonywana jest wszechstronna ocena większości grup handlowych działających na ...
-
E-maile nakręcają zakupy
... marketing to jedna z najbardziej skutecznych metod na pozyskiwanie nowych klientów. Potwierdzeniem słuszności tych przekonań ... dla wielu firm idealny moment do przemyślenia swojej strategii e-mail marketingowej – mówi Marek Kaczmarek, marketing manager w REDLINK. Promocje e-mailowe większym wabikiem na kobiety O tym, że rabat czy atrakcyjna promocja ...
-
10 przydatnych aplikacji w e-sklepie
... . Potwierdzeniem tego są dane platformy Shoper, z których wynika, że e-sklepy nader chętnie pobierają aplikacje wspierające pracę księgowo-magazynową czy automatyzujące marketing oraz sprzedaż. Popularnością cieszą się również rozwiązania ułatwiające wdrożenie RODO i kreatory regulaminów. Na gotowym już szablonie platformy e-commerce powstaje nowy ...
-
Na co skarżą się polscy rolnicy?
... zakresie zagadnień związanych z prowadzeniem gospodarstwa, nasz raport wykazał, że brakuje niezależnej wiedzy eksperckiej - komentuje Maciej Sokołowski, partner w firmie doradczej Attention Marketing. - Rolnicy skarżą się na brak narzędzi, które pomogłyby im w podejmowaniu decyzji zakupowych i były oparte na rzetelnej wiedzy i doradztwie. Stąd tez ...
-
Polska wieś i nowe technologie
... efektywne kosztowo narzędzia – podsumowuje Anna Danylczenko. Infomacje o badaniu „Portret Polskiego Rolnika. Analiza Rynku” to badanie opracowane przez Agrotime, Attention Marketing i firmę badawczą PMR. Poprzez odpowiedzi na kluczowe pytania związane ze współczesnym rolnictwem raport pozwala zidentyfikować najbardziej atrakcyjne segmenty tego ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... graficzna, która pozyskała prawie połowę wartości (47,2%), a drugim pod względem wielkości był marketing w wyszukiwarkach, który pochłonął jedną trzecią inwestycji (32,7%). Swoją pozycję umocniły ogłoszenia online (17,1% udziału), a e-mail marketing zanotował wyhamowanie i jego udział spadł do 1,9%. Dotychczas obserwowane trendy także się utrzymały ...
-
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
... gospodarstwa domowego odgrywają coraz mniejsze znaczenie, ponieważ mają relatywnie mały wpływ na relację konsumenta z marką i wskaźniki konwersji. We współczesnych systemach marketing automation segmentacja rynku prowadzona jest w oparciu o inne zmienne: powtarzalność i częstotliwość zakupów, ich sumaryczną wartość, średni koszyk, lojalność klienta ...
-
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
... marketingu i komunikacji w Gi Group Holding. Trudno o inny dział, w którym sposób wykonywania zadań zmieniłby się tak znacząco w ostatnich latach. Po pierwsze, marketing i PR to obszary, w których praca zdalna stała się codziennością – 67,5% badanych zadeklarowało, że pracuje 100% w trybie home office lub hybrydowo ...
-
W czym lepsi są drobni influencerzy i jak z nimi współpracować?
... co przekłada się na wysoką efektywność kampanii marketingowych – tłumaczy Żaneta Siwik, Product Marketing Lead w Useme, platformie do rozliczeń freelancerów, w tym influencerów. – Kluczowym aspektem wyboru ... tym zwiększenie rozpoznawalności marki, poprawę jej wizerunku oraz wzrost sprzedaży – podsumowuje Żaneta Siwik, Product Marketing Lead w Useme, ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... , wykorzystywane do rozpoznawania użytkowników serwisów internetowych. Zwykle przyjmuje się, że cookies identyfikuje komputer, a nie użytkownika Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce wejdź .
Tematy: -
Spam i komputery zombie
... poprzez zacieranie różnic pomiędzy legalnymi e-mailami marketingowymi, a wiadomościami zawierającymi fałszywe informacje. W dyskusji brali udział przedstawiciele firm Spamhaus i Direct Marketing Association oraz Departamentu Handlu i Przemysłu. Według analityków Clearswift coraz większym zagrożeniem są także komputery i serwery 'zombie'. Maszyny te ...
-
Pozycjonowanie - fałszywe obietnice
... firmę m.in. dla marek: 7UP, Gatorade, Niquitin, Pepsi, Telekomunikacja Polska, TVN. kontakt: m.galecki@digitalone.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Nowe przełączniki D-Link xStack
... kampania prowadzona będzie pod hasłem „xStack - Przełącz się najlepiej”. Składają się na nią m.in. reklamy w prasie branżowej, działania public relations, marketing bezpośredni oraz eventowy (cykl szkoleń i prezentacji). Stworzono też specjalną stronę internetową poświęconą rozwiązaniom korporacyjnym: www.DLink.pl/xStack/ Wszystkie produkty D-Link ...
-
Czas na integrację
... Czajkowska -Więcaszek jest specjalistą ds. marketingu interaktywnego w firmie Webtel – Interactive Solutions. kontakt: kcw@webtel.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Trafić z ceną
... jest szefem działu badań handlowych Kinoulty Trade w agencji Kinoulty Research. kontakt: rbaszun@kinres.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Skuteczna reklama w interncie
... reklamę można polubić… Ewelina Chlebińska, jest project managerem w Agencji Interaktywnej HYPERmedia. kontakt: e.chlebinska@hypermedia.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Zrozumieć i zmierzyć lojalność klientów
... , lipiec 2002 Dariusz Grądek specjalizuje się w mierzeniu efektywności wydatków marketingowych. kontakt: dariusz.gradek@veracomp.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Jak wspólnie realizować badania
... w firmie. Krystian Krawczyk jest dyrektorem ds. rozwoju rynku Cron Sp. z o.o. kontakt: krystian.krawczyk@cron.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Marka a reklama konkurencji w wyszukiwarkach
... nastawieni co do szans na wygraną. Maciej Gałecki, założyciel i właściciel firmy Bluerank. m.galecki@bluerank.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Rozrywkowa reklama z marką
... sukces marki. Autor: Robert Michalik, Strategic Planning Manager, Agencja Reklamowa Schulz. r.michalik@schulz.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers
... klientów. Wymagają oni kreatywnej strategii marketingowej, która wywoła pozytywne zainteresowanie z ich strony i odzew w komunikacji z ust do ust. Warto także wykorzystać marketing wirusowy w sieciach tworzonych przez B2F. „Najwyraźniej, usługi finansowe nie są głównym tematem rozmów dla baby-boomers, kiedy chodzi o wzajemne udzielanie rad ...
-
Wyniki wyszukiwania Google wg internautów
... 70% respondentów. To wyniki sondy zrealizowanej dla agencji search engine marketing - Bluerank przez firmę IMAS International. Na pytanie - czy wyniki wyszukiwania ... internautów. Informacje o badaniu Sonda została zrealizowana dla agencji search engine marketing - Bluerank przez firmę IMAS International za pomocą usługi Omnibus Online. Badanie ...
-
Kreatywność w marketingu
... , że jakieś istniejące już kanały komunikacji czy rozwiązania mogą z powodzeniem nadawać się do rozwiązywania problemu. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Najlepsze polskie marki: podstawą dobra nazwa
... każdej marki, reszta zaś to zespół stereotypów stworzonych głównie poprzez reklamę, marketing i środki masowego przekazu. Ranking dziennika „Rzeczpospolita” pokazał, że wartość ... nazwa osiedlowego sklepu powinna być raczej swojska i przyjazna. Firma, której marketing opiera się na działaniach telemarketingowych, powinna wybrać nazwę prostą w wymowie ...
-
Innowacje marketingowe
... nowsze i ciekawsze formy. Warto zatem pamiętać, iż pomysły mogą mieć swoje źródło w najdziwniejszych miejscach i czasie. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Segmentacja klientów
... będąc po raz pierwszy na polowaniu, strzelał w powietrze, wołając do przelatujących ptaków "traf w kulę, traf w kulę!". Marketing wielu firm przypomina takie właśnie działanie. Rynek nie jest studnią bez dna. Ma swoją pojemność, a ... tylko mówić, lecz by zacząć rozmawiać ze swoimi klientami. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Reklama kontekstowa 2010
... - wynika z raportu przeprowadzonego przez sieć reklamy kontekstowej Adkontekst. Jak czytamy w raporcie, udział wydatków na kampanie prowadzone przez agencje Search Engine Marketing oraz domy mediowe w sieciach kontekstowych wzrósł przez ostatni rok o 4 punkty procentowe i stanowił przeciętnie 28,52% budżetów SEM. Jeżeli wartość tą ...
-
Zmiany w Google w 2010
... na elementach, które według specjalistów, modyfikują pozycję stron w wynikach wyszukiwania. Także według pierwszych analiz podsumowujących te zmiany, możemy powiedzieć, że marketing w Google i z Google będzie „nieco” droższy. Czy skuteczniejszy, to się okaże w niedalekiej przyszłości. Wiosenna zmiana estetyki Google Na wiosnę Google wprowadziło ...
-
Google Plus goni Facebooka
... firmy i internautów Eksperci wskazują, że pozycja monopolisty daje FB potężną siłę. Chce kontrolować prawie wszystko (A. Małkowska – Szozda, Prawo monopolisty, Media & Marketing Polska, Nr 07-08/2011, s. 61-63.). Niedawno FB dopasował swoje własne zasady do lokalnego prawa polskiego. Reguły prowadzenia działań komercyjnych na platformie ...