-
Korupcja i nadużycia: w Polsce króluje uczciwość?
... także 96% ankietowanych w Polsce. Natomiast w percepcji przedstawicieli polskich firm za uczciwość firmy odpowiadają zarządzający a zwykli pracownicy się do tego nie poczuwają. – ... - Firmy w obecnych czasach są postrzegane jako etyczne, jeśli etyczni są ich dostawcy i podobnie narażone na nieuczciwość, jeśli nieuczciwi są ich klienci. Weryfikacja ...
-
RODO poprawia bezpieczeństwo danych i zaufanie klientów
... menedżerów uważa, że ich firmy mają organiczne i strategiczne podejście ... klienci chcą używać - jak na przykład urządzenia mobilne czy chmura. Istnieją relatywnie proste do wprowadzenia metody zabezpieczania danych, takie jak np. szyfrowanie dokumentów czy dysków twardych. Tego typu podejście może pomóc nam się upewnić, że wrażliwe dane firmy ...
-
Atradius: opóźniony termin płatności dotyczy co 4. faktury
... klienci, to bolączka wielu polskich firm z sektora MŚP, mówi się nie od dziś. Niestety sytuacja w ... spowolnienia gospodarczego, z którym przyjdzie nam się mierzyć w ciągu najbliższych miesięcy. Bez względu na wielkość, firmy muszą pamiętać również, że windykacja jest tylko jednym z elementów procesu zarządzania należnościami – prewencja oraz ...
-
Technologie informacyjne w biznesie - jakie korzyści?
... pieniądze zwrócą nam się kilkukrotnie. Rozwój biznesu Nic tak nie rozwija firmy, jak nowoczesne technologie. Dzięki wykorzystaniu złożonych systemów oraz nowoczesnych sposobów ... To wszystko przekłada się bezpośrednio na rozwój całego przedsiębiorstwa i sprawia, że klienci chętniej sięgają po to, co proponuje nasza firma. Jeśli przedsiębiorstwo ...
-
6 trendów technologicznych na 2025 według Cisco
... zrównoważony rozwój staje się kluczowym zagadnieniem. W 2025 roku klienci będą coraz częściej szukać partnerów, którzy będą w stanie wdrażać technologie, jednocześnie pomagając im realizować zobowiązania związane z osiągnięciem zerowej emisji netto i celów zrównoważonego rozwoju. Firmy, które odniosą sukces to te, które będą priorytetowo traktować ...
-
Testowanie sprzętu HP w Komie
... – "Demo Room" znajduje się w warszawskim oddziale firmy Koma S.A. i jest przygotowane do zaprezentowania przez inżynierów firmy zaawansowanych rozwiązań zabezpieczania danych ... do składowania danych firm HP, Veritas, Legato i CA. Dzięki Demo Room klienci mogą przekonać się o rzeczywistych walorach użytkowych i funkcjonalności rozwiązań, sprawdzić ...
Tematy: koma -
Kryzys online
... na kryzys w Internecie, ale niektóre są bardziej. Na pierwszym miejscu są firmy oferujące nowoczesne technologie i sprzedające artykuły konsumpcyjne. Tuż za nimi w kolejce do kryzysu stoją firmy sprzedające produkty i usługi innymi firmom. Firmy prywatne i międzynarodowe korporacje są najrzadziej atakowane. Kryzys online to każda informacja ...
Tematy: -
Marka i reputacja
... wartość Twojej marki? - Ile kosztowałaby Ciebie przymusowa zmiana nazwy firmy? - Jak byś postąpił, gdyby samo wymienienie nazwy Twojej firmy wzbudzałoby niechęć lub nawet wrogość? - Czy potrafisz ... kiedy firma wygrywa sprawę w sądzie, ale opuszczają ją kluczowi pracownicy, a klienci hurtem przechodzą do konkurencji? Kiedy dzieje się coś złego, nie ...
Tematy: -
Oszustwa finansowe w sieci
... instytucję finansową zostało zidentyfikowane przez SurfControl 12 maja tego roku. Celem oszustwa byli klienci US Bank, jednego z największych banków w Stanach Zjednoczonych. "Spamerzy podszywający się pod znane firmy i marki, zręcznie wykorzystują dostępne technologie do tworzenia 'scamu' wyglądającego bardziej wiarygodnie i przekonującego ludzi ...
-
CRM - 10 czynników sukcesu
... potrzebnych do stworzenia spersonalizowanego kontaktu z klientem, niezależnie od tego, kiedy i w jaki sposób, klienci będą chcieli się z daną firmą skontaktować. Zaimplementowany nieprawidłowo zakłóca normalne funkcjonowanie firmy, wpływa na zwiększenie kosztów funkcjonowania organizacji, powoduje utrudnienia w przepływie pracy. Celem niniejszego ...
-
Nowe taryfy Plus GSM dla firm
... usługi telefonii komórkowej, stacjonarnej oraz transmisji danych. Mogą z niej skorzystać zarówno obecni, jak i nowi klienci. Nowa oferta umożliwia dostosowanie jej do indywidualnych potrzeb firmy. Tanie połączenia i SMS-y, bezpłatne jednosekundowe naliczanie, optymalizacja wydatków, ułatwiona kontrola i planowanie wydatków telekomunikacyjnych ...
-
Tańszy roaming
... obecnej ceny hurtowej. Firmy poinformowały, że zamierzają się upewnić, że klienci zyskują dzięki redukcjom. "Operatorzy zobowiązali się do przeniesienia korzyści z redukcji cen hurtowych na klientów przez napędzane przez rynek obniżki cen detalicznych tak dokładnie i szybko jak to tylko możliwe" - poinformowały firmy ...
-
Microsoft: kara za piractwo wymierzona
... się produkcją fałszywych wersji przynajmniej 21 rodzajów oprogramowania firmy Microsoft w siedmiu językach, w tym w języku angielskim, chińskim, francuskim, niemieckim, ... Mamy nadzieję, że wydarzenia ostatnich tygodni przyczynią się do tego, że klienci będą bardziej uważnie dokonywać zakupów oprogramowania, omijając oferty na portalach aukcyjnych, ...
-
Zła jakość obsługi klienta przynosi straty
... narażonych na straty, takich jak usługi finansowe, są również dobre wiadomości. Firmy świadczące usługi finansowe postrzegane są w większości pozytywnie, podczas gdy inne branże ... , a negatywnych branża telekomunikacyjna oraz agencje rządowe. Powody, dla których klienci odchodzą Przebadani konsumenci podali również powody, dla których rezygnują z ...
-
Mini Park w Goleniowie
... w całości wynajęty. W tej chwili jesteśmy w trakcie pozyskiwania najemców piętra”. W galerii klienci znajdą sklepy m.in. operatora sieci spożywczej, sklepy z branży odzieżowej, ... jak i mieszkaniowe. Mini Park w Goleniowie wpisuje się w strategię inwestycyjną firmy Świtalski & Synowie, która zakłada wybudowanie kilkudziesięciu mini centrów handlowych ...
-
Nielegalne oprogramowanie groźne wg konsumentów
... O skali problemu najlepiej świadczy popularność strony internetowej www.howtotell.com firmy Microsoft, na której można znaleźć wskazówki, jak rozpoznać nielegalne produkty. ... że nadal istnieje realna potrzeba edukowania konsumentów w zakresie nielegalnego oprogramowania. Klienci nie chcą nielegalnego oprogramowania. Wiedzą, że jest ono szkodliwe. ...
-
Ewolucja spamu VII-IX 2010
... rozpoczął się od kilku dobrych wiadomości dla branży antywirusowej. W sierpniu współpraca firmy LastLine z jednostką do zadań specjalnych doprowadziła do zlikwidowania ponad 20 ... w poczcie elektronicznej przekroczył 6,3%. Spamerzy najwyraźniej nie czekali, aż ich klienci wrócą z letnich wakacji, i zainteresowali się programami partnerskimi – łącznie ...
-
Polacy a przejęcia i fuzje w energetyce
... Ozorowski, Zastępca Dyrektora, Dział Badań Usług i Nowych Technologii PBS DGA. Czy klienci zyskują na fuzjach Aż 49% ankietowanych wskazało, że w ich opinii fuzje i ... w tym zakresie. - Budowa pozytywnej reputacji w otoczeniu zewnętrznym, tak społecznym jak biznesowym firmy to wyzwanie, zwłaszcza w tak wrażliwym sektorze jakim jest energetyka. Dążenie ...
-
Zarządzanie wiedzą w firmie
... Klienci żądali nowych efektów, które często miały się nijak do tego co potrafili robić pracownicy. Nadeszły czasy innowacji – gdy faktycznie nie istnieje monopol na wiedzę, a tworzy się ją w razie potrzeby, zgodnie z aktualną specyfikacją. W takich warunkach funkcjonują obecnie firmy ... i zgodną z wyższymi celami firmy decyzję co do konkretnych metod ...
-
Internetowa społeczność biznesowa
... , czy też otrzymała zaproszenie od innej firmy, konieczna jest analiza kosztów, korzyści i zagrożeń. Oto podstawowe informacje na ten temat. Społeczność biznesowa w Internecie jest przestrzenią relacji biznesowych firmy. Uczestnikami społeczności mogą być pracownicy, obecni i potencjalni klienci, kooperanci, partnerzy biznesowi, uczelnie, lokalne ...
-
Branża energetyczna przed próbą
... wszyscy - ostrzegają eksperci Instytutu Outsourcingu. Klienci będą maksymalnie obniżać zużycie energii, a sprzedawcy prądu mimo podwyżek będą tracili coraz więcej –już dziś wedle szacunków ekspertów do grupy G (gospodarstw domowych) sprzedawcy prądu dokładają około 500 mln złotych. - Firmy energetyczne oczekiwały podwyższenia cen energii dla ...
-
Contact center a media społecznościowe
... całym świecie. -Przykładowo według najnowszego raportu Capgemini Digital Shopper Relevancy, klienci nie są lojalni wobec jednego kanału sprzedaży, ale oczekują ... kluczowa przy budowaniu wizerunku przedsiębiorstwa otwartego na sugestie konsumentów i kontrahentów. Dlatego firmy coraz częściej przechodzą od etapu testowania Facebooka i Twittera do ...
-
Szkodliwe oprogramowanie a utrata danych firmowych
... nie jest jedyną przyczyną takich incydentów, a kiedy ma miejsce wyciek danych, może ucierpieć nie tylko firma i jej pracownicy, ale również klienci. Dlatego firmy muszą zaimplementować mocną wielopoziomową ochronę w swojej infrastrukturze IT. Najważniejsze dane liczbowe Badanie przeprowadzone przez B2B International i Kaspersky Lab w lipcu ...
-
Tajemniczy klient: sklepy online
... opinię. Badanie wykazało też znaczne niedociągnięcia po stronie jakości obsługi klientów przez firmy kurierskie. Elastyczność działania, czas dostawy oraz uprzejmość kurierów to ... sprawną, wzbudzającą zaufanie, zachęcającą do zakupu obsługę. W kontakcie telefonicznym klienci często chcą uwiarygodnić sklep i przekonać się czy zakup produktu w ...
-
Atak phishingowy na klientów PKO BP
... klienci PKO BP logują się do swoich kont i zlecają przelewy. Witold Gerstendorf, szef krakowskiego laboratorium antywirusowego firmy ...
-
Chmura motorem rozwoju contact center
... na chmurowe rozwiązania contact center prześcignęły rynek rozwiązań wdrażanych tradycyjnie, w siedzibie firmy. Frost & Sullivan przewiduje, że do 2017 roku nakłady na hostowane ... usługi chmurowej i zapewniają wysokie bezpieczeństwo przechowywania danych. Szczególnie wymagający klienci zawsze mogą wybrać usługę cloud w modelu hybrydowym, w którym dane ...
-
Efektywne delegowanie zadań
... poinformować o tym inne osoby, które mogą mieć związek z tymże zadaniem. Klienci, kadra zarządzająca lub inni współpracownicy muszą wiedzieć, kto ... wydawnictwie Björn Lundén Information AB w Szwecji, a także w polskim oddziale, wprowadziliśmy płaską strukturę organizacyjną firmy, w której nie ma osób na stanowiskach kierowniczych. Celem właścicieli ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 19/2014
... zarządzających tymi przedsiębiorstwami w ogóle nie słyszała o takich możliwościach – wynika z badania firmy Akcenta. Jednocześnie co trzecia firma z sektora MŚP twierdzi, ... że mogą zawrzeć transakcje inne niż transakcje spot, niż transakcje natychmiastowe. Klienci o tych możliwościach nie wiedzą. Dlatego najpopularniejszą – bo najprostszą – formą ...
-
Polscy przedsiębiorcy - pracowici, ale czasem nieuczciwi
... Kapitał społeczny w polskim biznesie” przeprowadzonego na zlecenie Krajowego Rejestru Długów i Rzetelnej Firmy. 47,1% przedsiębiorców deklaruje, że część transakcji nie dochodzi do skutku, ... W dużej mierze wynika to z doświadczeń Polaków, jakie zdobyli jako pracownicy, klienci lub obserwatorzy życia gospodarczego. Ważne jest też to, kim oni są. Czy ...
-
Ataki hakerskie w I połowie 2016: Polska wśród najbardziej zagrożonych
... klienci 100 banków w wyniku ataku zorganizowanego rok temu przez rozległą sieć przestępców działających z Chin, Rosji i kilku innych krajów. Największe zagrożenia Analitycy firmy ...
-
Sektor MŚP będzie eksportować, ale...
... tym również w Wielkiej Brytanii. Najchętniej eksportują swoje towary małe i średnie firmy w Niemczech. Unia Europejska pozostaje najważniejszym rynkiem eksportowym dla europejskich małych ... rozwiązywać złożone problemy związane z handlem transgranicznym” — powiedział Cesarone. „Nasi klienci mają dostęp do dedykowanych specjalistów ds. obsługi celnej, ...
-
Customer experience: jedyny sposób na konkurencję?
... Partner w Deloitte Digital. Eksperci Deloitte Digital podkreślają również, że współcześnie klienci oczekują „mądrej” personalizacji, a taka jest oparta na danych. – W praktyce personalizacja oznacza, ... pogłębionych relacji z konsumentami, które przełoży się na wyniki firmy w dłuższej perspektywie czasu. Na ten aspekt uwagę zwróciło blisko 40 ...
-
Moda na candidate experience nie mija
... klienci, którzy zdecydowali się na kontakt z daną marką. W marketingu i sprzedaży nikt nie kwestionuje potrzeby badania satysfakcji klientów z usług czy produktów firmy ...
-
Branża leasingowa I-III kw. 2017 r.
... aktywa są finansowane przez branżę leasingową? W pierwszych trzech kwartałach 2017 r., klienci firm leasingowych najczęściej finansowali pojazdy lekkie (43,9 % udział w rynku), maszyny i ... zł. Na dobre wyniki branży leasingowej, z której usług chętnie korzystają firmy działające w takich obszarach jak: przemysł, produkcja rolna czy budownictwo, w ...
-
Strach o poufność danych osobowych coraz większy
... się z intensywnymi kampaniami marketingowymi. Wiadomości zawierające treści reklamowe najczęściej otrzymujemy od sklepów internetowych. Z kolei firmy z branży energetycznej zalewają nas informacjami o zmianach taryf. Taka mnogość wiadomości sprawia, że klienci mają wątpliwości, czy ich dane są bezpieczne – tłumaczy Łukasz Leszewski z SAS. Zadaniem ...