-
Interesariusze projektu ważni dla inwestycji
... . I tak: 1) w zależności od miejsca względem firmy wyróżniamy interesariuszy wewnętrznych czyli pracowników, zarząd, organizacje związkowe i inne funkcjonujące w ramach przedsiębiorstwa, których działania wiążą się z danym projektem — zaś interesariusze zewnętrzni działają w otoczeniu, a zatem są to klienci, akcjonariusze, dostawcy, kooperanci itd ...
-
Sprzedaż usług a style sprzedaży
... klienci nie słuchają go zbyt uważnie i nie chcą poświęcać zbyt wiele czasu na słuchanie jego szczegółowej prezentacji zalet oferowanego systemu. „Ci młodzi nie mają szacunku i zrozumienia dla prawdziwie technicznej wiedzy.” – mówi. Bardzo go to irytuje i coraz bardziej izoluje się od pracowników firmy ... . Niektórzy klienci przechodzą szkolenia w ...
-
Mobilna strona internetowa kluczem do sukcesu
... . Zawartość treści na stronie musi odpowiadać rzeczywistym potrzebom klientów mobilnych w danej branży. Innych informacji będą oczekiwali klienci restauracji, a innych firmy ubezpieczeniowej. Najważniejsze zaś, aby klienci mogli łatwo trafić do poszukiwanych treści. Nawigacja odgrywa tutaj kluczową rolę. Zawsze trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie ...
-
Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta
... firmy o zasięgu ogólnopolskim, jak i operatorzy działający na rynkach lokalnych. Dostawcy zostali pogrupowani ze względu na rodzaj łącza, jakie oferują – przewodowe po liniach telefonicznych, kablowe oraz mobilne. Badanie trwało od 28 kwietnia do 8 maja 2009 roku. W tym czasie klienci ...
-
Jakość obsługi klienta w 2013 r.
... ). Gdzie najlepiej? Jak pokazują badania Polskiego Programu Jakość Obsługi, klienci najlepiej ocenili te branże, w których firmy oferują produkty i usługi związane z rozrywką, hobby, urodą i ... w rankingu branżowym zanotowaliśmy w turystyce, edukacji oraz instytucjach finansowych. Klienci wybrali najlepszych! Dzieląc się swoimi opiniami, konsumenci ...
-
Branża leasingowa 2017 r.
... wynika, że największą grupę leasingobiorców (71%) stanowią firmy, których obroty nie przekraczają 20 mln zł, a więc mikro i małe firmy. Na drugim miejscu (28,5%) plasują się klienci uzyskujący obroty powyżej 20 mln zł, na trzecim z marginalnym udziałem 0,5% - klienci indywidualni. Finansowanie sektora publicznego jest również nieznaczne ...
-
Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?
... są trudności klientów? Reklamacja informuje również o trudnościach, jakie napotykają klienci. Bezpośrednio wskazuje, co powinieneś poprawić w procesie sprzedaży i gdzie jest tzw. ... , jaki firma uzyskała po zamknięciu procesu reklamacyjnego. Jakie korzyści dla firmy przynosi efektywny proces reklamacyjny? Możemy wyróżnić 4 korzyści: sukcesywnie będzie ...
-
Inflacja wydłuża terminy płatności. Jak rośnie luka płatnicza?
... firmy, które mają je chronić przed skutkami opóźnionych płatności, na pierwszym miejscu znalazło się wymaganie przedpłaty od klientów (43 proc.). A po jakie rozwiązania sięgają przedsię-biorstwa, gdy klienci ... podejmuje jakichkolwiek działań, kiedy ma do czynienia z nierzetelnymi klientami. Klienci płacący na czas gwarantem zrównoważonego rozwoju firm ...
-
Segmentacja klientów
... tyle o wyodrębnienie grupy konkretnych osób, ile o wyszukanie kluczowych w naszym biznesie cech wspólnych klientów. Segmenty żyją, klienci się zmieniają, oferta firmy również. Segmentowanie jest procesem ciągłym. Każdego dnia klienci powiększają bądź uszczuplają segment. Zdefiniowanie, czy inaczej mówiąc uchwycenie tych czynników, to podstawa do ...
-
Przygotowania do Euro 2012 okiem tajemniczego klienta
... przyległych do aren. Badając punkty informacji turystycznej, tajemniczy klienci oceniali czystość i porządek panujący na ich ... klienci zastali….. plac budowy! „Teren stadionu był wciąż w budowie, główny wjazd był zamknięty, więc zostawiłem samochód i kontynuowałem badanie piechotą. Gdy dotarłem do wejścia do stadionu, spotkałem pracownika firmy ...
-
Leasing w Polsce: jaką ma jakość?
... opisana, a przede wszystkim zrozumiała dla odbiorcy leasingu. Pojazdy i maszyny najpopularniejsze Firmy mają możliwość sfinansowania na zasadzie leasingu szeregu inwestycji (wykres 2). Jak wynika z niniejszego badania spośród obszarów, jakie klienci finansują za pośrednictwem firm leasingowych, wyraźnie przeważa oferta leasingu pojazdów (82 ...
-
Obsługa klienta 2015
... szybkich rozwiązań, a także zapewnienia klientom samoobsługowych serwisów internetowych. Główne wyzwania: Wdrożenie rozwiązań, dzięki którym klienci nie muszą ponownie wyjaśniać, w jakiej sprawie zwracają się do firmy (51%). Wdrożenie rozwiązań, które pozwolą klientom łatwiej i szybciej samodzielnie rozwiązywać ich sprawy (46%). Eliminować ...
-
3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu
... . Na drugim miejscu znajdują się klienci szeroko pojętej branży handlowej, a dalej zwykli konsumenci i osoby korzystające z usług bankowych. Klienci końcowi oczekują przede wszystkim rozwiązań ... zadowolenie naszego klienta, które przekłada się na lojalność klienta, a firmy, które mają więcej lojalnych klientów, generują lepsze wyniki. Już badania ...
-
Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość
... , bo aż 88% udostępni dane, aby uzyskać spersonalizowane oferty. Klienci bardzo wyraźnie oczekują, że udostępniane firmom dane osobowe będą należycie chronione ... firm dynamicznie koordynuje działania we wszystkich kanałach kontaktu z klientami. Częściej twierdzą tak firmy osiągające ponadprzeciętne wyniki w swoich branżach (36%) niż te, które mają ...
-
Czy warto prowadzić wojny cenowe?
... klienci. Potencjalne zalety wojny cenowej Mogłoby się wydawać, że malejące ceny przynoszą same korzyści. W końcu to dzięki nim klienci mogą kupować coraz więcej, w tym pozwolić sobie na zakup nowych produktów, na które wcześniej nie było ich stać. To sprawia, że firmy ... jak salony prezentacyjne: klienci przychodzą obejrzeć, ‘dotknąć’ lub przymierzyć ...
-
Handel w Metarverse. Czy to ma przyszłość?
... w Mood Media Polska. Ostatnio Metarverse stał się bardzo popularny dzięki projektowi firmy Meta, która planuje stworzyć swoją własną wirtualną przestrzeń. Według Marka ... prywatność danych czy bezpieczeństwo transakcji, pozostaje nierozwiązanych. Ponadto, nie wszyscy klienci mogą być skłonni do korzystania z wirtualnej rzeczywistości w celu dokonywania ...
-
Raport - Wdrożenia CRM w Polsce
... klasy CRM, integratorzy oprogramowania klasy CRM oraz klienci na ww. systemy. W trakcie badań ... KLIENCI NA SYSTEMY KLASY CRM Póki co wdrożenia CRM dominują w sektorze informatycznym (EKD 72). Wdrożenia te stanowią 38 % wszystkich instalacji. Systemy najczęściej wdrażane są wśród dostawców oprogramowania CRM. Na drugim miejscu znajdują się firmy ...
Tematy: -
Prezentacje handlowe: Power Point - częste błędy
... niech się zawiesi komputer lub padnie bateria. Co klient pomyśli wówczas na temat firmy czy jej reprezentanta? Efekt może być przeciwny niż były nasze ... przebiegiem. W opinii uczestników szkoleń, zadając pytania, kontrolę nad przebiegiem prezentacji przejmują klienci. Wówczas stają się tzw. trudnymi klientami, trudnymi odbiorcami – jak mawiają. Swą ...
-
Outsourcing kadrowo-płacowy w Polsce 2009
... właśnie w okresie kryzysu. Nasi klienci docenili nasze rozwiązania. ... firmy, które świadczą usługi zazwyczaj ograniczone do outsourcingu kadrowo-płacowego oraz firmy średniej wielkości, których spółki matki to firmy informatyczne oferujące usługi do obsługi funkcji HR. Pozostali gracze to: małe spółki, firmy konsultingowe oraz międzynarodowe firmy ...
-
Tajemniczy klient: sklepy odzieżowe
... Klienci chętnie wracają do takich sklepów, budując sobie obraz firmy, która o nich dba i potrafi sprostać ich wymaganiom. Wniosek 2 – liczy się pierwsze wrażenie Z uwagi na fakt, że sklepy odzieżowe mają zróżnicowane standardy obsługi, a klienci ... pasującym kolorze”. Dodajmy, że opuszczając sklep, tajemniczy klienci nie zawsze zostali pożegnani czy ...
-
Wchodzisz w Czarny Piątek? Oferuj konkrety i nie drażnij lwa!
... zatem dużą wagę do tego, jak kupują ich klienci, czyli do samego mechanizmu zakupowego. Tym bardziej, że klienci najczęściej „uciekają” z e-sklepu w ostatnim, finalnym etapie zakupowym ... jeden z najdynamiczniej rozwijających się trendów na rynku reklamy online. Według raportu firmy Gartner aż 73 proc. organizacji na świecie w ciągu najbliższych 2 lat, ...
-
Nowa strategia PZU. Wywiad z prezesem Pawłem Surówką
... ale jesteśmy w stanie pomóc w problemach zdrowotnych, gdziekolwiek ubezpieczony dotrze. Dzięki nam klienci mogą, choćby poprzez wideoczat, skontaktować się z lekarzem i w języku polskim dowiedzieć się ... pytanie, kto tę technologię będzie dostarczał? Czy będą to np. firmy, których rozwój będzie wspomagał Alior Bank, czy sami ich będziecie szukać? ...
-
4 porady jak skutecznie prowadzić sklep internetowy
... częstotliwości dostaw do magazynu oraz pewność, że klienci dostaną Twoje produkty to podstawa. Szczególnie jest to istotne, jeżeli oferujesz dostawę następnego dnia po zamówieniu. Wtedy najlepiej sprawdzić to samodzielnie, szczególnie jeżeli korzystasz z usług zewnętrznej firmy. Zautomatyzuj kontakt z klientem w sprawie przesyłki. Zapewnij, by ...
-
SAS przedstawia 4 obszary rozwoju biznesu w 2021 roku
... na liście priorytetów biznesu. 2. Klienci są gotowi na technologiczne przyspieszenie Postępująca cyfrowa transformacja biznesu sprawia, że klienci mogą jeszcze łatwiej zarządzać usługami, ... subskrypcji, polubień czy komentarzy to współczesna waluta, którą można zmonetyzować. Firmy kierują się tymi wskaźnikami, decydując się np. na współpracę z ...
-
Bazy danych wzajemnie udostępniane
... dla klientów firmy A. Klienci z bazy firmy A zainteresowani ofertą firmy B zgłaszają to w uzgodniony sposób (w czasie kontaktu telefonicznego, przez internet, poprzez SMS, inaczej) i tym samym przechodzą już do bazy prospektów firmy B. Analogiczne działanie jest realizowane w drugą stronę, tzn. firma B wysyła z własną rekomendacją ofertę firmy A do ...
Tematy: -
Marketing mobilny w Australii
... więc dla firmy było to bardzo ważne strategicznie, aby zwiększyć liczbę jego subskrybentów. Firmy Orange i Enpocket wymyśliły edukacyjny program SMS-owy. Klienci otrzymywali bezpłatną ... finansowych oraz bez obciążania pracowników biura obsługi klienta. Wprowadzenie w życie Klienci, którzy zapisali się w tym czasie na subskrypcję WAP otrzymali siedem ...
Tematy: marketing mobilny, marketing -
Obsługa zamówień w sklepach internetowych
... firmy kurierskie e-sklepy na ogół wybierają najtańsze, więc i najskromniejsze. - Do ceny swoich towarów sklepy muszą doliczyć koszty transportu, więc chcą, by ta kwota była jak najniższa. Potem ich klienci się dziwią, że nie mogą skorzystać z takich czy innych opcji. Ale to nie jest wina firmy kurierskiej, to była ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania IV-VI 2007
... i Mydoom. Firmy antywirusowe znacznie ulepszyły swoje technologie i wprowadziły szereg nowych, nie przestając rozwijać całkowicie nowych metod. Każda nowa wersja dowolnego produktu antywirusowego to coś więcej niż inny interfejs - oznacza ona kilka nowych funkcji, które znacznie ulepszają ochronę użytkownika. Obecnie klienci firm antywirusowych ...
-
Tablety Lenovo z NVIDIA Tegra 2
... Tablet Protection, dzięki której klienci są ubezpieczeni przed nieobjętymi gwarancją uszkodzeniami urządzenia spowodowanymi upadkiem, wylaniem na nie wody, przepięciami i innymi wypadkami występującymi w toku normalnego użytkowania. Oprócz tego usługi Imaging Services firmy Lenovo wyręczą dział IT firmy w czynnościach tworzenia niestandardowych ...
-
Budżet środków pieniężnych
... należności od odbiorców, czyli tzw. faktoring. Korzystając z faktoringu, otrzymujesz należności z tytułu wystawionych faktur od firmy faktoringowej w ciągu kilku dni po ich wystawieniu, a klienci płacą należność bezpośrednio na konto firmy faktoringowej. Ty zaś płacisz określony procent od wartości faktur za udzielony w ten sposób kredyt ...
-
Doradztwo personalne 2012-2013
... firmy zajmujące się doradztwem personalnym będą stawiały na specjalizację Duże firmy doradztwa personalnego będą rozwijały się w stronę usług kompleksowych Kryzys gospodarczy w 2013 roku może wpłynąć na zmniejszenie wolumenu jaki generują aktualnie klienci ... życie firmy, stale mierząc ponoszone koszty i efektywność podjętych działań. Klienci, którzy ...
-
Private banking: przybywa klientów
... . Dobry pomysłem na podniesienie notowań firmy jest rozpoczęcie nowych inwestycji, a aby je sfinalizować, należy znaleźć odpowiedniego partnera – dla wielu przedsiębiorców jest nim bank. Gdy rynek znajduje się w trendzie bocznym, popularne stają się natomiast inwestycje alternatywne, które również klienci znajdą w ofercie private bankingu ...
-
Wysoka jakość obsługi tłumaczy wyższą cenę
... świecie. Już po ośmiu miesiącach od wprowadzenia platformy w 2015 roku klienci składali za jej pośrednictwem siedem milionów zamówień w ciągu miesiąca. To imponujący wynik, ... Managing Director Application Services w Capgemini Polska. Raport Capgemini pokazał, że firmy, którym udało się osiągnąć najwyższy wskaźnik DCX, w największym stopniu podniosły ...
-
Wyszukiwarka i Mapy Google wdrażają nowe opcje i współpracują z Booksy
... bezpośredniej rezerwacji usług online z profilu firmy w Google. Korzyści z niej są obopólne – firmy zyskują nowe narzędzie rezerwacji, a klienci w jednym miejscu mogą szybko znaleźć dostępne ... potrzeby Google dodał jeszcze więcej zewnętrznych dostawców, by głodni klienci mogli zamawiać ulubione dania z dodatkowych 25 000 restauracji bezpośrednio z ...
-
Zakupy online: rosną wymagania wobec sklepów internetowych
... online, czy odwiedzają sklepy tradycyjne. Rosną wymagania względem zakupów online Klienci stawiają coraz większe wymagania wobec zakupów online. Oczekują błyskawicznej dostawy, ... finansową, która umożliwia klientom wybór dogodnej formy regulowania płatności. Dlatego firmy odnoszące sukces w dzisiejszym handlu online powinny nie tylko sprostać tym ...