-
Firmy w pandemii. Jak sobie radzą? Gdzie trwa rekrutacja pracowników?
... z obszaru zarządzania magazynami i transportem. W ostatnich tygodniach nasi klienci poszukują osób m.in. na stanowiska: Transport Manager, Global Supply Chain ... in. ich oczekiwaniom będą chciały sprostać firmy rozwijające się w zakresie e-handlu. Mimo trudnych czasów, firmy podejmują decyzje o inwestowaniu w centra dystrybucyjne. Zapotrzebowanie ...
-
Na Black Friday czekają sklepy, klienci i cyberprzestępcy
... . Kolejne pozycje na liście wierzycieli zajmują hurtownie – 13 mln zł, kurierzy – 9,6 mln zł, operatorzy telekomunikacyjni i dostawcy Internetu – 5,9 mln zł oraz firmy dostarczające oprogramowanie – 5,6 mln zł. Czarny Piątek zaczyna przedświąteczną gorączkę zakupową, podczas której czasami tracimy rozsądek i kupujemy więcej. Ale sklep trzeba ...
-
Małe firmy internetowe kupują w sieci
... "Na 62 proc. wszystkich zakupów dokonanych przez firmy drogą internetową miały wpływ znajomość marki lub internetowe albo poza internetowe długotrwałe relacje z dostawcą. Jednak comparison shopping wpływa także na prawie połowę dokonywanych przez małe firmy internetowe transakcji". Klienci korzystający z zestawień porównawczych produktów, wyszukują ...
-
Jak budować wizerunek firmy w sieci?
... klienci – zarówno ci obecni, jak i potencjalni? Dostrzeż powtarzające się tendencje w tym, jak opisują Cię media lub jak o Tobie piszą na forach czy mediach społecznościowych. Nie zapomnij też o analizie konkurencji. Określenie celów. Stwórz wizję wizerunku swojej firmy ... fraz brandowych (np. nazwy firmy) ze słowem „opinie”. Popularność takiego ...
-
Firmowa strona internetowa. Czego chcą klienci?
... wskazywały również, jakie funkcjonalności chcą wdrożyć na swoich stronach. Najczęściej oczekiwana była możliwość edytowania strony przez firmę (23%). W dalszej kolejności firmy wskazywały, że chciałyby, aby na stronie działał formularz kontaktowy (20% wskazań), 10% odpowiedzi dotyczyło możliwości rejestrowania się użytkowników, 8% – umożliwienia im ...
-
Opóźnione płatności problemem co trzeciej firmy. Najgorzej w handlu
... Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie firmy mają najwięcej niesolidnych płatników? Jakie działanie wobec dłużników podejmują firmy? Czy firmy korzystają z rejestru dłużników? Jak wspomniano ... ,7 proc.). Nieznacznie mniej, 28,6 proc. respondentów decyduje się na taki ruch, gdy klienci nie są skorzy do współpracy, nie chcą się polubownie dogadać, nie ...
-
Cyberprzestępcy wykorzystują firmy kurierskie
... klienci często martwią się, czy ich przesyłka dotrze do celu, i próbują śledzić jej status, czytając wszelkie powiadomienia pochodzące od firmy ...
-
Ukryte koszty, za niski standard hotelu. Na co narzekają klienci biura podróży?
... płatności szybko i bez żadnych problemów. Mail ze szczegółami dotyczącymi wyjazdu i hotelu. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni. Dostaliśmy tez miły upominek od firmy na początek sezonu przy zakwaterowaniu w hotelu. (Monika, maj 2015) Certyfikat jak parasol bezpieczeństwa Wybierając organizatora wycieczki, powinniśmy zwrócić szczególną uwagę ...
-
Co bagatelizują firmy ubezpieczeniowe?
... dotychczasowa skuteczność może jednak stać się ich przekleństwem. Zbyt duży sukces skutkuje obserwowanym spadkiem jakości, w efekcie którego klienci mogą zechcieć migrować w produkty oferowane przez firmy ubezpieczeniowe, które dają zdecydowanie szerszą ofertę placówek, a tym samym dostępność, co przecież w tym produkcie jest najważniejsze. Zmiana ...
-
Firmowa strona www. Czego oczekują klienci?
... , a tylko 9% chodzi o przebudowę już istniejącej witryny. Wśród najbardziej pożądanych funkcjonalności strony respondenci wymieniają przede wszystkim możliwość edytowania strony przez firmę. Firmy chcą nowych stron www Serwis Oferteo.pl postanowił przyjrzeć się, jakie wymagania wobec firmowych stron www formułują polscy przedsiębiorcy. Pod ...
-
Polskie firmy: portfel należności III kw. 2018
... standardowe procedury i będzie bardziej wnikliwie weryfikować, czy klienci przypadkiem nie są dłużnikami. Ale jeśli chodzi o małe firmy, to taki wynik należy traktować jako poważny ... oraz w mikro- i małych firmach – mówi Jakub Kostecki, prezes firmy windykacyjnej Kaczmarski Inkasso. … chociaż firmy krócej czekają na zapłatę Badanie pokazuje także ...
-
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
... dobrać narzędzia reklamowe w zależności od naszych celów. Reklama firmy – pozytywny wizerunek firmy i budowanie świadomości marki Budowanie świadomości marki, które z języka angielskiego ... ale i przyniesie wymierne korzyści. Za sprawdzoną ofertę od wiarygodnego przedsiębiorcy klienci będą w stanie zapłacić więcej, niż za produkt nieznanego pochodzenia ...
-
Jak małe firmy korzystają z leasingu?
... leasingiem najczęściej posiłkują się firmy produkcyjne (49%) i budowlane (44%). Stosunkowo najrzadziej korzystają z niego małe firmy z branży handlowej (39%). W ... przedsiębiorstw zatrudniających do 49 pracowników planuje w tym roku rozwój skali działalności. Klienci korzystający już z leasingu jeszcze częściej deklarowali chęć rozwoju – planuje ...
-
Badania etnograficzne: sposób na problemy firmy?
... , podczas badania w aptekach okazało się, że farmaceuci częściej zamawiają produkty firmy, na której folderach łatwo mogą zanotować swoje uwagi, a nie tej, która ... osobami pracującymi w organizacjach; rozmowy, wywiady z osobami pośrednio związanymi z organizacją (klienci, podwykonawcy); analizę kontekstu pracy (miejsce, narzędzia, środowisko, warunki ...
-
Polskie firmy kosmetyczne przestają eksportować na Wschód?
... klienci już wcześniej delikatnie wycofywali się z rynków wschodnich – z prostego powodu: na ich produkty ogromny popyt zaczął zgłaszać Zachód. Dlatego wydaje się, że ewentualne problemy na Wschodzie nasze firmy ...
-
Jak firmy dbają o work-life balance?
... poprawę jakości życia pracowników odpowiadają m.in. coraz częściej wdrażane przez firmy programy well-being oraz work-life balance. Badanie opracowane przez Millward ... z rodziną. Coraz więcej firm dba o zdrowie i dobre samopoczucie swoich pracowników. Nasi klienci coraz częściej sięgają po rozwiązania z obszaru well-being i work life balance. ...
-
Polskie firmy: portfel należności I kw. 2018
... mogą nie być w stanie uregulować swoich zobowiązań wobec partnerów, dostawców, czy pracowników. Firmy, z którymi często rozmawiamy o ich problemach, wielokrotnie podkreślały, że jednym z najpoważniejszych są ... ” wynika, że prawie 30 procent polskich firm przez to, że klienci nie płacą im na czas, ma problemy z regulowaniem własnych zobowiązań. To ...
-
Polskie firmy: portfel należności IV kw. 2018
... klientów. Byłby on jeszcze niższy, gdyby nie… optymizm przedsiębiorców, że w kolejnych 3 miesiącach klienci będą płacić lepiej. Opóźnienia przyczyną kłopotów W IV kwartale 2018 roku ... kilkunastu miesiącach. I przez to tracą – komentuje Jakub Kostecki, prezes Zarządu firmy windykacyjnej Kaczmarski Inkasso. Sukcesywnie rosną też wydatki firm na cele ...
-
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
... że witryna będzie częściej pojawiać się w wynikach wyszukiwania spowoduje, że nazwa firmy i jej oferta zapadną w pamięć potencjalnych kupujących. Proces podejmowania ... kluczowych pozwala bowiem dość precyzyjnie wskazać, w jaki sposób potencjalni klienci poszukują Twojej oferty. Przyglądając się popularnym wyszukiwaniom oraz analizie konkurencji ...
-
TPSA: najważniejsi są Klienci
... . Teraz satysfakcja naszych Klientów z usług TP jest podstawą dalszego rozwoju Firmy. Dlatego będziemy robić wszystko, aby spełnić coraz wyższe oczekiwania naszych ... z tego wnioski i zamierzamy z pełną determinacją odbudowywać wizerunek TP jako firmy przyjaznej Klientowi." – dodaje. Telekomunikacja Polska w swoich działaniach zamierza częściej ...
-
Firmy deweloperskie wg Polaków
... źródeł opinii, rolę, którą w kształtowaniu opinii publicznej na temat firmy deweloperskiej pełnią media. Z przedstawionych w nim danych wynika m.in, że bezpieczeństwo ... największym zaufaniem cieszą się, plasując się zaraz po znajomych i rodzinie, klienci, którzy skorzystali z ofert firm (50% wskazań). Niezależni specjaliści z dziedziny budownictwa i ...
-
Jednoosobowe firmy mocno zadłużone
... , klienci, kontrahenci, podwykonawcy. Bardzo często, mimo naszych najszczerszych chęci i usilnych starań o terminowe regulowanie płatności, to właśnie kontrahent staje się przyczyną finansowych tarapatów naszej firmy. Jeśli nie dokona on zapłaty za wykonaną usługę czy produkt, runąć może nie tylko dobre imię naszej firmy. Taki ...
-
Jak ulepszyć model biznesowy firmy?
... relatywnie łatwe. Obecnie zwyczaje zakupowe zmieniły się: ludzie kupują mleko w supermarketach. Klienci mleczarni są wielcy i potężni. W związku z tym osiągnięcie zysku w biznesie ... Airways wydzieliło linię Go, zaś KLM taniego przewoźnika Buzz. Obie firmy konkurowały na rynku tanich linii lotniczych, aż zostały kupione przez, odpowiednio, easyJet ...
-
Polskie firmy a zakupy grupowe
... że w najbliższym czasie nie potrzebują dodatkowo stymulować popytu. Pozostali uznali, że klienci, którzy skorzystali z rabatów „to nie ten target”. Z badania wynikaż też, ... nie podjęła żadnych działań lojalnościowych wobec klientów, którzy raz skorzystali z oferty firmy. Wśród tych, którzy poczynili kroki, aby zatrzymać klienta i zachęcić go ...
-
Firmy dbają o bezpieczeństwo informacji
... scentralizowany zarządza bezpieczeństwem informacji”. Główne źródła zagrożeń Najistotniejsze źródło zagrożeń firmy nadal widzą w obecnych lub byłych pracownikach. Jednak coraz większą ... między 10. lutego, a 18. kwietnia 2011 r. Czytelnicy magazynów CIO i CSO oraz klienci PwC z całego świata zostali poproszeni drogą e-mailową o wypełnienie ankiety. ...
-
Zatory płatnicze: polskie firmy mało świadome
... finansowych firm. Jak mówią sami przedsiębiorcy taka sytuacja wynika przede wszystkim z (przykładowe cytaty z badania) : „Biedy w kraju, spadku zasobności społeczeństwa”, „Klienci nie płacą w terminie, ociągają się, płacą częściowo, przez co pieniądze się rozchodzą”, „Podwyżek czynszów i wcześniejszych zobowiązań, przeciągających się co miesiąc ...
-
ZPL: stabilna I połowa 2022 roku w branży leasingowej
... firmy, czyli klienci o obrotach do 20 ml zł, którzy mają obecnie 70,7 % udział w strukturze klientów firm leasingowych. Największą (50,6%) grupą klientów są mikro firmy (klienci o obrotach do 5 mln zł). Klienci ... autobusów miejskich. W segmencie autobusów turystycznych, klienci od czasu pandemii i ograniczonego ruchu turystycznego, przyjęli ...
-
Podróże służbowe coraz częściej samolotem
Spotkania biznesowe są nieodłącznym elementem prowadzenia działalności każdej firmy. Klienci biznesowi coraz częściej podróżują samolotem i dlatego stawiają na funkcjonalność - samodzielnie rezerwują bilety lotnicze on line, uprzednio błyskawicznie przeglądając dostępne oferty i, ...
-
Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały
... , które oferują zrównoważony bilans wszystkich powyższych czynników… pod warunkiem oczywiście, że są one dostępne” – powiedział Marcin Grygielski. Wizytę w placówce firmy klienci oceniają jako najmniej wygodny, ale najbardziej skuteczny sposób komunikacji. E-mail, telefon, formularz internetowy są wygodne, ale wymagają poprawy w zakresie szybkości ...
-
Nowy serwis Grupy PZU
... w sieci, pod prostym do zapamiętania adresem klienci mogą zapoznać się z ofertą ubezpieczeniową, emerytalną i inwestycyjną. Nowa witryna ma przede wszystkim ułatwić klientowi szczegółowe poznanie oferty PZU oraz umożliwić szybki i wygodny kontakt z przedstawicielem firmy. Klienci mogą skorzystać z formularza kontaktowego czyli internetowego help ...
-
9 kroków do efektywnego uruchomienia chatbota
... eksperci InteliWISE muszą przeanalizować pytania, z jakimi najczęściej zwracają się do firmy klienci – przez formularze kontaktowe, wiadomości e-mail czy podczas rozmów na infolinii ... np. zgłaszanie szkód w branży ubezpieczeniowej czy wykonywanie przelewów w bankowości. Firmy przede wszystkim jednak muszą sobie odpowiedzieć na podstawowe pytania – ...
-
ZPL: leasing w dobrej formie?
... firmy (klienci o obrotach do 5 mln zł) stanowiły 53,4 proc. klientów firm leasingowych. Firmy o obrotach od 5 do 20 mln zł to prawie 19 proc. klientów firm leasingowych, a 26 proc. udziału w strukturze klientów firm leasingowych miały firmy ...
-
O zaufanie klientów nie jest łatwo
... klienci obawiają się, jak w rzeczywistości firmy ... klienci oczekują odpowiedniego zaangażowania niezależnie od formy kontaktu. A jednak aż 84% klientów twierdzi, że są przez firmy traktowani jak liczby a nie osoby – głównie dlatego, że otrzymywany przekaz marketingowy nie jest na tyle istotny, jak się tego powszechnie oczekuje. Klienci chcą, by firmy ...
-
Jak poznać preferencje klienta?
... firmy posługują się wskaźnikami do pomiaru wyjściowej jakości procesów gospodarczych, tak klienci wykorzystują miary do oceny powodzenia przy realizacji zadania. Klienci mają te miary w myślach, lecz nieczęsto je artykułują, a firmy ...
-
Marketing - troska o klienta
... troska o klienta: stali klienci są skłonni kupić więcej twoich produktów, usatysfakcjonowani klienci będą polecać twoje usługi znajomym, zadowoleni klienci są skłonni więcej zapłacić za twoje produkty, obsługa stałego klienta kosztuje mniej niż pozyskanie nowego. Troska o klienta decyduje o powodzeniu firmy W firmach zachodnich idea troski ...