-
Chatboty, voiceboty, AI dla firm. 5 kluczowych trendów 2020
... mogą też np. wziąć udział w debacie na tematy społeczne – jak w projekcie Debater firmy IBM. Co więcej – najnowszy chatbot od Google – Meena – stworzono na ... robotów na infoliniach Ze względu na postęp technologiczny w rozpoznawaniu mowy (speech recognition), klienci dzwoniąc na infolinię nie będą już pewni czy rozmawiają z konsultantem, czy robotem ...
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... potrzebują jednak bardziej regularnej lub szczegółowej komunikacji. Mogą to być klienci o wysokich wydatkach, ale też o określonych potrzebach lub wzorcach zakupowych. ... kolejnych ułatwień dla pacjentów. Na każdym z tych etapów działań biznesowych firmy te prowadzą skuteczną komunikację w mediach ogólnopolskich i regionalnych, własnych kanałach ...
-
Filantropia: jesteśmy hojni i tego samego oczekujemy od biznesu
... , co składania firmy do skutecznych, regularnych i przede wszystkim konstruktywnych działań z obszaru CSR. Z badania jasno wynika, że społeczeństwo – a więc klienci, konsumenci, pracownicy i inwestorzy mają wysokie oczekiwania od firm. Jeśli uda nam się zidentyfikować i zlikwidować bariery prawno-podatkowe, z którymi firmy się mierzą w realizacji ...
-
Magazyny z sukcesem w roku 2020. Obiecujące prognozy na 2021 rok
... w ciągu ostatnich miesięcy. Klienci, którzy dotąd nie korzystali z internetowego kanału sprzedażowego, chcą jak najszybciej nadrobić braki. Podobnie firmy, które do tej ... umocnili swoje pozycje w Polsce. W Gliwicach ruszyło ósme i zarazem największe centrum logistyczne firmy Amazon w naszym kraju, zaś Zalando na lokalizację swojego trzeciego w ...
-
Czy pandemia zmieniła marki luksusowe?
... roku luksusowi giganci odnotowali lepsze wyniki wartości zysku netto niż pozostałe firmy. Z kolei pięć z nich może pochwalić się dwucyfrowym wzrostem sprzedaży w ujęciu rocznym – ... dolarów już w 2026 roku. Eksperci Deloitte wskazują, że nie tylko klienci zdają sobie sprawę z rosnących klimatycznych zagrożeń. Ekskluzywne domy mody, które chcą ...
-
Prywatność w sieci: korzyść, za którą zapłacimy?
... uczenie federacyjne będą coraz powszechniej stosowane, podobnie jak technologia przetwarzania na brzegu sieci . Ponieważ firmy coraz lepiej orientują się, jakiego rodzaju dane są im potrzebne, a klienci sprzeciwiają się niekontrolowanemu gromadzeniu informacji, powstają i rozpowszechniają się bardziej zaawansowane narzędzia prywatności, podczas gdy ...
-
Złośliwe wiadomości e-mail. Co zrobić, gdy dojdzie do ataku?
... ich ze skrzynek wszystkich użytkowników, których dotyczą oraz zautomatyzowanie procesów, które wzmocnią obronę przed przyszłymi zagrożeniami. Wdrażając zautomatyzowane przepływy pracy, klienci firmy Barracuda skrócili czas reakcji nawet o 95%, skracając czas rozprzestrzeniania się zagrożenia i uwalniając swoje zespoły IT, które mogą skupić się na ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... trzeba się zmierzyć. Może nie będzie bezpośrednia, ale z pewnością spotkasz się z konkurencją dotyczącą jakiegoś aspektu Twojej firmy. Mogą to być po prostu alternatywne obszary, w których potencjalni klienci wydają pieniądze, wchodzą w interakcje w mediach społecznościowych lub czytają blogi zawierające treści podobne do Twoich. Elementy ...
-
Traci komunikacja miejska, zyskuje wynajem samochodu?
... 2 lat. Klienci mogą również liczyć na całodobowe wsparcie techniczne oraz pomoc assistance. Podróże służbowe Pandemia jeszcze się nie skończyła, ale firmy uruchamiają ponownie ... przypadku sezonowych projektów. Rozwiązania proponowane przez firmy oferujące wynajem samochodu są także sposobem na optymalizację finansów firmy – koszty wynajmu są zawsze, ...
-
4 sposoby na organizację dostaw w e-commerce
... która zajmuje się zarówno magazynowaniem, jak i organizuje dostawy do klientów – mówi Daniel Korbus z firmy XBS Group. – Zalet takiej współpracy jest wiele, a najważniejsze z nich to elastyczny dostęp ... koszyków po brzegi wypełnionych produktami, które ostatecznie nie zostały kupione, gdyż klienci „uciekli” do konkurencji już na ostatnim etapie. ...
-
Jak zadbać o User Experience (UX) w m-commerce? Najnowsze rekomendacje
... stabilność elementów witryny w trakcie jej ładowania). Na bazie tych wyników firmy otrzymały raport wraz z dokładnym omówieniem proponowanych wdrożeń, aby poprawić zarówno ... – dzięki temu użytkownik może uniknąć pomyłek oraz łatwiej zrozumieć prezentowane treści. Klienci chcą szybkich witryn internetowych - TOP 5 rekomendacji szybkości Smartfon, na ...
-
Usługi i budownictwo najbardziej potrzebują windykacji
... przygotowanej przez Ministerstwo Sprawiedliwości, która traktuje firmy windykacyjne pejoratywnie. Tymczasem badanie ukazuje zupełnie inną optykę. Firmy windykacyjne są postrzegane i ... , dla którego konieczna jest współpraca sektora usługowego z firmami windykacyjnymi to to, że klienci chętniej płacą za towary, niż za usługi, które uważają za mniej ...
-
Sztuczna inteligencja w polskich firmach. Ciągle niewykorzystany potencjał?
... i marketing. Firmy z sektora life sciences przodują też pod względem planów digitalizacji obszaru operacji wewnętrznych (46%) i zarządzania operacyjnego (43%) zostawiając inne sektory wyraźnie w tyle. Firmy stają przed wyzwaniem dotyczącym zaspokojenia dynamicznie zmieniających się potrzeb użytkowników, którymi są zarówno ich klienci (Customer ...
Tematy: nowe technologie, sztuczna inteligencja, chmura, blockchain, metawersum, rozwój firmy, ChatGPT, CRM, ERP -
Od miedzianych monet po sztuczną inteligencję. Jak zmieniały się programy lojalnościowe?
... dekadą dla programów lojalnościowych. W okresie trudności gospodarczych i nadejścia ery cyfrowej firmy zwróciły się ku programom lojalnościowym jako strategicznemu narzędziu do utrzymania zaangażowania ... może działać jak przyspieszacz w cyklu życia klienta. Badania pokazują, że klienci już w pierwszym lub drugim roku swojej relacji z marką mogą ...
-
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
... analitycznymi lub wbudowanymi panelami monitorującymi dane klientów. Te informacje pozwolą ci zidentyfikować, kim są twoi najbardziej aktywni klienci i do kogo powinieneś kierować komunikację i ofertę. Firmy mogą segmentować klientów na podstawie historii zakupów, zainteresowań, urządzeń, decyzji zakupowych, lokalizacji, płci, itp. Krok 3: analiza ...
-
5 głównych trendów regulacyjnych w zakresie sztucznej inteligencji
... że wzrośnie liczba wyzwań regulacyjnych z którymi będą się mierzyć zarówno prawnicy jak i klienci. Jednym z nich będzie ocena czy dany system jest już ... zachęcanie do lepszej komunikacji między organami regulacyjnymi a firmami. O badaniu Badanie - Jak polskie firmy wdrażają AI - zostało przeprowadzone na zlecenie EY Polska przez Cube Research ...
-
PR i marketing w 2023 roku. Trendy na 2024
... deklarowanie etycznych działań i odpowiedzialności wobec społeczności. Konsumenci szybko krytykują firmy, które nie są szczere w swoich wysiłkach, a efekt może naprawdę zaszkodzić reputacji ... dużą wagę do relacji w tradycyjnych mediach, zaczną odchodzić w zapomnienie. Klienci będą postrzegać media społecznościowe jako realne narzędzie wsparcia w ich ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... logo i materiałów promocyjnych. W jakiej sytuacji warto pomyśleć o rebrandingu? Zmiana strategicznych celów firmy może być impulsem do rebrandingu. Jeśli brand kieruje się ... klienta z marką. Jak to zrobić? Sporządź listę wszystkich miejsc i momentów, w których klienci mają kontakt z Twoją marką. To może obejmować interakcje online, punkty sprzedaży, ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
Polska Centralna w czołówce rynków logistycznych
... pandemii Ostatnie trzy kwartały pokazały, że firmy produkcyjne, logistyczne i handlowe chcą wynajmować hale w województwie ... klienci Gdyby ktoś chciał opisać idealną lokalizację na hub magazynowy, byłaby to lokalizacja Łodzi – w samym sercu kraju, na skrzyżowaniu autostrad A1 i A2 oraz drogi ekspresowej S8. Dlatego Polska Centralna przyciąga firmy ...
-
Co wpływa na rynek pracy w sektorze finansów i nieruchomości?
... latach 2020-2023. Klienci oczekują spersonalizowanych treści i funkcji, a aż 60% z nich, według Accenture, byłoby skłonnych udostępnić więcej danych w zamian za szybsze i wygodniejsze usługi, np. uproszczone przetwarzanie roszczeń ubezpieczeniowych, bez konieczności wypełniania długich formularzy. Jednocześnie firmy sektora finansów & nieruchomości ...
-
Cognos Web Services - Business Intelligence przez Internet
... oprogramowaniem Cognos a innymi aplikacjami. Dzięki takiemu rozwiązaniu klienci i partnerzy mają możliwość szybkiej integracji systemów Cognosa z aplikacjami ... powiedział Tomasz Lewicki, prezes Mineral Midrange, partnera firmy Cognos w Polsce. " Według szacunków firmy International Data Corpotation całkowita wartość sprzedaży oprogramowania, usług ...
-
RSA SureFile kompresuje i zabezpiecza dane
... jak i na certyfikatach. Zapewnia w ten sposób ochronę inwestycji w systemy bezpieczeństwa firmy oraz pozwala na swobodną wymianę danych z partnerami, którzy nie korzystają z ... zachowania prywatności danych klienta i uwzględniając rosnącą konkurencję. Dzięki certyfikatom klienci mogą potwierdzić tożsamość nadawcy i upewnić się, że wiadomość nie jest ...
-
Wyzwania public relations 2004
... pamiętać? Bo niektórzy z nas w zeszłym roku mówili nieprawdę i uciekali się do manipulacji. Klienci potrzebują prawdy bardziej niż kłamstwa. Praktycy PR z charakterem zyskają więcej ... i tłumaczyć im jak one wpływają na konkurencyjność firmy na rynku. Jeszcze bardziej inteligentne firmy będą doradzać pracownikom jakie powinni podejmować decyzje, aby ...
Tematy: -
Bezpłatne dodatki do Windows'a
... programu antywirusowego firmy GData - Szczepionka – program rozpoznaje i niszczy aktualne najgroźniejsze wirusy i robaki internetowe - TopSecret NextGeneration – pełny 90 dniowy profesjonalny program szyfrujący firmy GData, służący do zabezpieczania danych przechowywanych na komputerze - oraz inne, stale uaktualniane dodatki Klienci, którzy nie ...
-
Jak rozmawiać z klientem
... potrzeb klienta jest chyba najtrudniejszym momentem dla sprzedawcy, gdyż klienci często nie mają jasno sprecyzowanych potrzeb. Właściwe wychwycenie gustu, realnych ... więź może przyczynić się do przywiązania się klienta do firmy, czego efektem może być stałe zainteresowanie ofertą i polecanie firmy innym znajomym. Psychologiczne prawo wzajemności ...
-
Zapowiedzi głosowe w usługach VoIP IPFON
... robią to centrale telefoniczne w wielkich korporacjach. Klienci IPFON’a mogą samodzielne stworzyć menu głosowe dla swojej firmy za pośrednictwem strony WWW, która umożliwia ... , np. bezpośredniego powitania. IVR MENU umożliwia klientowi dzwoniącemu do firmy automatyczne połączenie z wybranym działem, faksem, czy też osobą pełniąca funkcję konsultanta ...
-
Promocja w segmencie B2B
... klienci z reguły znają się na rzeczy i wiedzą, że liczba liczbie nierówna i jej wartość zależy jedynie od kontekstu, w którym się znajduje. Równie istotny jest dobór odpowiednich miejsc reklamowych, gdyż – jak w żadnym innym segmencie – miejsce, w którym pokazuje się reklama, przenosi się na wizerunek firmy ...
-
Microsoft i Yahoo łączą usługi IM
... do rozwiązania" - stwierdził. Firmy ujawniły swoje plany połączenia usług ... firmy pracują nad tym żeby ich systemy instant messaging współdziałały ze sobą. Ani Microsoft ani Yahoo nie skomentowały stanu rozmów z AOL na temat współpracy. David Card, analityk z JupiterResearch, powiedział, że AOL nie podejmie współpracy z innymi, dopóki klienci ...
-
Operatorzy wirtualni - czy to już pora?
... stacjonarnych. Warto zauważyć, że na liście potencjalnych MVNO są takie firmy jak największy polski komunikator internetowy Gadu-Gadu czy właściciel RadiaZet, firma Eurozet. ... jednak analitycy branżowi przewidują, że do 2010 r. udział w rynku zwiększy się do 12% a klienci MVNO wygenerują obroty rzędu 17 mld dolarów. Po okresie dynamicznego wzrostu ...
-
Tydzień 9/2007 (26.02-04.03.2007)
... wzrost o 16,9% r/r). Indywidualni klienci są zadłużeni w bankach na 183,4mld zł (w końcu 2005 roku było to 136,4 mld zł). Firmy są zadłużone w wysokości 138,8 mld ... końcu ubiegłego roku Jaromir Netzel - prezes PZU, przedstawił akcjonariuszom negatywne skutki inwestycji firmy na Litwie i Ukrainie sugerując, że wpływ na nie miał głównie holenderskie ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I-III 2007
... użycia w przyszłości zainfekowanych maszyn jako serwerów proxy. Praktycznie rzecz biorąc, autorzy robaka i ich klienci przejęli sporą część czarnego rynku masowych wysyłek. To musiało ... zaczął podejmować działania ofensywne kilka razy w miesiącu. Pod koniec zeszłego roku firmy antywirusowe musiały zwalczać ataki tylko jednej grupy, teraz jednak mają ...
-
Mapa rynku: punkt widzenia klienta
... się tylko na swoim wąskim podwórku i zignorować to, w jaki sposób klienci w pełni korzystają z produktu i postrzegają go. Można także pominąć całe ... R. H. Milesa. Stworzyli oni autorską i, co najważniejsze, sprawdzoną metodę wprowadzania zmian o przełomowym znaczeniu dla firmy. Publikacja udziela odpowiedzi na pytania, jak dokonać właściwego wyboru, ...
-
Cybersquatting 2.0
... wartość. I to nie tylko dla zwykłych internautów. Firmy od zawsze chciały być ze swoim przekazem tam, gdzie ich klienci. Dziś tym miejscem jest internet, a ściślej rzecz ... na odsprzedanie ich z zyskiem. Ofiarami tego typu praktyk padły między innymi firmy NIKE (twitter.com/nike) oraz Adidas(twitter.com/adidas). Zjawisko cybersquattingu, czyli ...
-
Telefon biznesowy Polycom VVX 1500 D
... rozbudowę systemu komunikacji wizualnej i telefonicznej. Rodzina telefonów biznesowych VVX 1500 firmy Polycom to urządzenia łączące w sobie system widekonferencji, w pełni funkcjonalny ... jest wraz z usługą internetową ‘Polycom My Info Portal’, dzięki której klienci mogą wybrać opcje otrzymywania spersonalizowanej treści, np. notowań giełdowych, ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce 2009
... klienci decydowali się na najem (dzierżawę pojazdu), choć w relacji do analogicznego okresu roku ubiegłego liczba aut dzierżawionych znacząco wzrosła. Na 130 535 samochodów służbowych obsługiwanych przez operatorów CFM do końca grudnia 2009 łącznie firmy ... stanowią firmy Masterlease, LeasePlan oraz Arval Service Lease Polska. Tylko te trzy firmy ...