-
Flota samochodowa: CFM w Polsce 2009
... klienci decydowali się na najem (dzierżawę pojazdu), choć w relacji do analogicznego okresu roku ubiegłego liczba aut dzierżawionych znacząco wzrosła. Na 130 535 samochodów służbowych obsługiwanych przez operatorów CFM do końca grudnia 2009 łącznie firmy ... stanowią firmy Masterlease, LeasePlan oraz Arval Service Lease Polska. Tylko te trzy firmy ...
-
Polska energetyka słoneczna dobrze rokuje
... NFOŚiGW. „Zarówno przedsiębiorcy, jak i klienci indywidualni oczekują, że propozycji wspierających takie inwestycje będzie więcej. Będą one miały znaczący wpływ na rozwój sektora energetyki słonecznej w Polsce, nawet jeśli zostaną wprowadzone tylko częściowo. Inwestycje w nowe linie produkcyjne - takie jak firmy Watt - sprawią, że rosnące ...
-
Rynek nieruchomości mieszkaniowych - analiza I kw. 2011
... wysoka, szczególnie w dużych aglomeracjach miejskich. Zgodnie z danymi firmy REAS w I kw. 2011 r. w sześciu miastach (Warszawa, Kraków, Wrocław, Trójmiasto, ... pierwotnego, widoczne jest zjawisko obniżania cen ofertowych lokali z inwestycji wprowadzanych na rynek. Klienci podejmujący wyższe ryzyko zakupu lokalu z inwestycji będącej w początkowej fazie ...
-
Cele i zarządzanie przez cele
... kluczowe grupy interesu związane z danym celem. Mogą to być na przykład klienci, szefowie, dostawcy, czy pracownicy określonego działu. Wszyscy oni mogą pomóc w ... przez cele obejmuje cztery, powtarzające się cyklicznie fazy. W zależności od specyfiki firmy, cały cykl waha się od 3 miesięcy do całego roku: Zdefiniowanie celów strategicznych ...
-
Sieci handlowe chcą się rozwijać
... prowadzą już działalność — z 9% w roku ubiegłym do 17% w tym roku — co potwierdza, że firmy skupiają się rynkach, które najlepiej znają. Pomimo tej powściągliwości, prawie jedna ... mniej sklepów niż w zeszłym roku. Nie jest to zaskakujące w sytuacji, gdy klienci ograniczają wydatki na najdroższe produkty, a kiedy już kupują urządzenia elektroniczne, ...
-
Sector ICT przed wyzwaniami
... firmy zwracają się do partnerów, a nie dostawców. Zdaniem Frost & Sullivan na rynku dostawców usług teleinformatycznych jest luka: gracze z branży muszą jak naszybciej rozwinąć swoją wiedzę na temat branż i sektorów, co pozwoli im kreować wartość dodaną oferty w taki sposób, w jaki oczekują tego klienci ... kwestią – proces przekształcania się firmy w ...
-
Płyta główna ASUS Z9PE-D8 WS
... i modelowania finansowego. Ulepszone przetwarzanie równoległe dzięki siedmiu złączom PCI Express 3.0 x16 Klienci z pewnością docenią możliwości nowego interfejsu PCI Express 3.0 x16 o przepustowości ... płyt serwerowych. To pierwsza płyta główna firmy ASUS o takiej funkcjonalności. Podczas gdy inne firmy koncentrują się na pojedynczych zastosowaniach, ...
-
Nowe urządzenia Dell z Windows 8
... nowe doznania i pozwalają wykorzystać obsługę dotykową. Dzięki nowym produktom klienci nie muszą już nosić ze sobą wielu urządzeń, co pozwala ... się bezproblemową, intuicyjną obsługą, ułatwiają korzystanie z systemu Windows 8 na wszystkich komputerach firmy Dell, pomagając efektywnie i komfortowo realizować swoje projekty. Dostępność i ceny: XPS ...
-
PKPP Lewiatan: Czarna Lista Barier 2013
... zbytu jak ich konkurenci z Europy zachodniej. Jeżeli chcemy zatem, aby nasze firmy szybciej akumulowały kapitał i więcej inwestowały, aby szybciej się modernizowały i rozwijały, to ... i kosztowne dochodzenie należności. Powoduje obniżenie dyscypliny płatniczej, bo nieuczciwi klienci i przedsiębiorcy czują się bezkarni, a uczciwi czują się bezsilni. ...
-
GUS: przedsiębiorstwa leasingowe 2012
... kwotę 98 mln zł (0,1%). Wśród klientów firm leasingowych w 2012 r. przeważali klienci w następujących sekcjach Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD): G – handel hurtowy i detaliczny – 18,6%, ... działalności leasingowej były złe, 43 firmy nie dokonało oceny. Rozszerzenie oferty o nowe produkty zadeklarowały 33 firmy leasingowe, czyli 26,4% badanych ...
-
Bankowość internetowa może być bezpieczna?
... itd.), w którym zostaje poinformowana, że w związku z awarią na serwerze organizacji wszyscy klienci muszą pilnie dostarczyć swoje dane osobowe w celu weryfikacji. Pretekst może ... oprogramowania na zlokalizowanych w różnych państwach 896 620 komputerów posiadających produkty firmy Kaspersky Lab. Obchodzenie drugiego czynnika Jak już wyżej wspomniano, ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... powoduje, że przybywa urządzeń, z których coraz częściej przychodzą do nas potencjalni klienci czy już obecni konsumenci. Jak zatem zacząć? Który projekt wybrać? ... nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Nauczysz ...
-
Co czeka social media w 2014 r.?
... swoimi spostrzeżeniami na temat social media (SM) dzielą się: Rahim Blak z firmy Click Apps, Edwin Zasada z BrainJuice Group, Michał Łewandowski z agencji Walk, Szymon Kowalski ... potrafiły skutecznie i z głową optymalizować te koszty – komentuje Michał Szczerba z Socialyse. Klienci zdają się to rozumieć. – Rok 2013 to więcej graczy, więcej ścisku w ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
... z bankowością: głównie z dostępem do usług internetowych i formalnościami. Klienci banków i innych instytucji finansowych bardzo chętnie dzielą się ... nie pochodziła jedynie z często anonimowych źródeł w mediach społecznościowych. W ujęciu miesięcznym firmy z czołowej dziesiątki najchętniej reklamowały się w marcu. Może to zwiastować ożywienie w ...
-
iPhone czy iPad – które urządzenie wygrywa?
... . Apple Watch bestsellerem Apple’a Zdaniem doradcy biznesowego z firmy Gemius, po zanotowaniu kolejnych ... klienci zamówili blisko jeden milion sztuk zegarka. Dla porównania, w całym roku 2014 sprzedano 720 tysięcy zegarków z Android Wearem i blisko 4,6 miliona urządzeń typu smart wearable. – Komentuje Majkowski i dodaje – W kontekście kondycji firmy ...
-
Moda na ubezpieczenie grupowe?
... potrzeb klienta. Grupowe ubezpieczenia mogą kupować firmy liczące np. 3 osoby. Jeszcze kilka lat temu zarówno firmy ubezpieczeniowe, jak i pośrednicy skupiali swoje wysiłki na większych ... polisę zdrowotną wyniosła w 2014 r. 1,2 mln, wobec 850 tys. rok wcześniej. Klienci zapłacili za ubezpieczenia zdrowotne 400,9 mln zł, o 19 proc. więcej niż w 2013 ...
-
Reklama w Internecie górą
... działania w zakresie promocji własnej firmy. Najbardziej aktywne są w tej kwestii małe firmy (77 proc.). Na następnej pozycji plasują się średnie firmy – 74 proc., za nimi mikrofirmy ... komentuje Maja Sołtysik, lider zespołu reklamy internetowej home.pl. – Właśnie tam są ich klienci, tam do nich docierają. Nowoczesne technologie dały im szerokie pole ...
-
Dobra konsumpcyjne: lojalność i zaufanie klienta najważniejsze
... , czy wie, jakie produkty wybierają ich klienci u konkurencji. Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku przedsiębiorstwa muszą coraz lepiej rozumieć zachowania, preferencje i trendy konsumenckie. Żeby skutecznie zarządzać marką, rozwijać portfolio produktów i mieć skuteczną strategię cenową firmy z rynku dóbr konsumpcyjnych muszą wykorzystywać ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2015
... o blisko 50% w porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym roku – najwięcej umów podpisują firmy z sektora bankowo-finansowo-ubezpieczeniowego (78 900 mkw.), technologii informacyjnych (77 100 mkw.) oraz ... nieruchomości typu BTS lub przeznaczone dla wielu najemców. Klienci z różnych sektorów, w tym sektora operatorów logistycznych 3PL, mogą wówczas ...
-
B2B: klient biznesowy jak zwykły
... i historii jego zakupów. - Z obserwacji naszej firmy wynika, że najważniejszymi czynnikami dla klientów sektora B2B są: szybki czas odpowiedzi, profesjonalizm działu obsługi klienta i atrakcyjna cena. W dużym stopniu pokrywa się to z wynikami raportu Izby Gospodarki Elektronicznej. Klienci biznesowi znacznie częściej niż konsumenci porównują oferty ...
-
Bezpieczeństwo w sieci: prognozy Sophos 2016
... Rzeczy łączy ze sobą wszystko dookoła nas, a coraz bardziej wymagający klienci przyczyniają się do nieustannego powstawania nowych rozwiązań, które mają na celu sprostać ... nie. Szczególnie intersujący będzie proces kształtowania się tego rozporządzenia i to, czy firmy zaczną traktować priorytetowo bezpieczeństwo danych. 6) VIP Spoofware W 2016 roku ...
-
Świąteczne zakupy internetowe: jak ustrzec się przed oszustwem?
... jaki robią to na co dzień. Sezon świąteczny charakteryzuje się tym, że klienci mniej czasu potrzebują na wybranie produktów i ich zakup – mówi Radosław Krawczyk. – ... Gemiusa. Na co zwracać uwagę podczas zakupów internetowych? Radzi Paweł Skarżyński z firmy home.pl Certyfikat SSL – najważniejsze zabezpieczenie dla e-sklepu Odwiedzając stronę sklepu, ...
-
Polska to my. Wywiad z Adamem Góralem, prezesem Asseco
... albo jakaś procedura trwała zbyt długo. Fakt jest jednak taki, że z firmy, w której zatrudniałem 3 osoby, a płynność finansowa praktycznie nie istniała, bo mieliśmy ... . Dla banków zachodnich bezpieczeństwo systemu to była podstawa – jeśli okazałoby się, że klienci tej instytucji w jakimikolwiek kraju nie ufają jego systemom to zniszczyłoby ich ...
-
Zagrożenia w internecie: co nas atakowało w 2016 r.?
... , jak i najnowsze mody i zainteresowania internautów - mówi Kamil Sadkowski, analityk zagrożeń z firmy ESET. Doskonałym przykładem jest tu boom na Pokémon GO, który ... banków zdarzają się regularnie. W kończącym się roku celem ataku byli również klienci Banku Zachodniego WBK. Mail-pułapka miał za zadanie przechwycenie danych potrzebnych do logowania ...
-
Polski handel online bez granic?
... od pierwszego dnia konkurujesz z najlepszymi markami. Nie unikniesz porównań, a twoi klienci będą oczekiwać, że zaoferujesz zbliżony poziom usług. Wszystko, co dzieli ... kwestia oryginalności produktów, znalezienia odpowiedniej niszy i… pasji. „Stabilnej i dochodowej firmy nie da się stworzyć w ciągu jednej nocy” – podsumowują Paweł i Karol ...
-
Czy RODO oznacza kres digital marketingu?
... prywatności jest kluczowa przy budowaniu opartych na zaufaniu relacji firmy z konsumentami. Świadoma zgoda to nowy złoty standard definiujący granice przetwarzania danych. Jednak dla wielu organizacji wciąż wyzwaniem jest wprowadzenie procesów gwarantujących, że wszyscy klienci są w pełni świadomi swoich praw i wyraźnie wyrazili wszystkie ...
-
Nadchodzą nowe trendy w cyberbezpieczeństwie
... i prywatności postawi w tym roku nowe wyzwania- czytamy w raporcie. Klienci codziennie dostarczają więcej danych, a ponieważ coraz więcej urządzeń trafi na rynek, ilość dostępnych informacji będzie nadal wzrastać. W związku z rozwijającym się zagrożeniem firmy produkujące urządzenia i zarządzające danymi konsumenckimi nie zmieniają scenariuszy ...
-
Bibby MSP Index X 2018
... badania, wtedy wskazało ją 61,3% badanych. Niemal 30% ankietowanych skłania się ku rozwiązaniu, w którym to właściciel/prezes firmy osobiście kontaktuje się z opóźniającymi swoje płatności. Niewypłacalni klienci są dziś ogromnym zagrożeniem, a zarazem wyzwaniem dla prawidłowo funkcjonującego przedsiębiorstwa. Można próbować się przed nimi ustrzec ...
-
7 grzechów głównych zarządzania produktem cyfrowym
... jak zdobyć kolejnych i w jaki sposób rozwijać produkt dalej. W takich przypadkach firmy posiłkują się na działaniach konkurencji. Jednak ważne jest, aby zrozumieć w czym ... się, że klienci w takich hasłach nie widzą konkretnych korzyści, jakie oferuje im produkt cyfrowy i dlaczego miałby być w ogóle interesując z perspektywy ich firmy. 6. Biznesplan ...
-
Jak sztuczna inteligencja wypływa na sprzedaż?
... większej ilości produktów lub usług swoim obecnym klientom. Możliwość ustalenia, którzy klienci prawdopodobnie kupią więcej, nigdy nie była tak dokładna jak teraz. AI może skanować ... kosztów marketingowych. Kiedy AI po raz pierwszy zaczęła być wykorzystywana przez firmy, jej celem była głównie automatyzacja takich zadań, jak wprowadzanie danych, ...
-
Coface TOP 500 CEE: kolejny rok dominacji Orlenu
... przez OPEC i jej sojuszników utrzymało je powyżej minimum z 2016 r. Ponadto firmy z Europy Środkowo-Wschodniej są aktywne głównie w dolnym segmencie tego sektora, czyli w ... rosnące wynagrodzenia pracowników, o których coraz trudniej, wciąż wrażliwi na ceny klienci oraz intensywna konkurencja wywierają presję na marże. – Ograniczenia podażowe, w ...
-
Pandemia a rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce
... straty. Zmiany w tym sektorze będą zależały od okresu trwania pandemii i lockdownu. Klienci starają się nie chodzić do sklepów i miejsc publicznych – z tego względu za ... najemców odczuwających jej skutki najbardziej są sieci handlowe i firmy motoryzacyjne. Po drugiej stronie mamy jednak firmy kurierskie, które obsługują więcej przesyłek niż w okresie ...
-
Rekrutacja pracowników w odwrocie, spadki o 31%
... spadek liczby godzin przepracowanych przez tych pracowników. W sumie, w drugim kwartale firmy członkowskie PFHR zatrudniały 67 tys. pracowników tymczasowych. Liczba przepracowanych godzin ... swoją działalność na długo przed lockdownem w Polsce. To z tą grupą pracowników nasi klienci rozstawali się w pierwszej kolejności i wtedy ten spadek był ...
-
Rynek pracy: pracodawcy dobrze przygotowani na 2. falę pandemii
... i udostępnienie środków ochronnych - jest dziś podstawą zachowania płynności pracy. Nasi klienci podkreślają, iż korzystając z takich narzędzi i zachowując dużą samodyscyplinę ... Regionu Południe w LeasingTeam. Nowe podejście do procesów rekrutacji Firmy z dużą rozwagą podejmują decyzje o nowych rekrutacjach, jednak nie można tu mówić o powieleniu ...
-
Sophos Rapid Response - usługa monitoringu i reagowania w trybie 24/7
... , uzależnionej od liczby użytkowników i serwerów w danej firmie. Z usługi mogą korzystać zarówno klienci firmy Sophos, jak i przedsiębiorstwa, które dopiero rozważają rozpoczęcie współpracy. Analiza i reakcja 24/7 Usługa Rapid Response wdrażana jest na prośbę firmy, która zaobserwuje podejrzaną sytuację w swojej sieci, na okres 45 dni. Po ...