-
Prezentacja handlowa: kiedy oczaruje klienta?
... czy Twoją firmą ma określone oczekiwania co do prezentacji handlowej czy marketingowej. W niejednej uczestniczył i mniej więcej wie czego może się spodziewać. A czego ... , wyliczeniach, listach parametrów czasem wykresów i obrazów ( z nich najczęściej spodziewa się loga firmy). Obawia się, że większość informacji go nie interesuje, że handlowiec ...
-
Formy marketingu farmaceutycznego
... , że najbardziej typowymi miejscami, gdzie według lekarzy można spotkać się z przedstawicielem firmy farmaceutycznej, jest wciąż własny gabinet – w godzinach pracy (99%) lub poza nimi ... wśród lekarzy – pozostawały one wciąż na marginesie komunikacji marketingowej. Obecnie zainteresowanie nimi wzrasta. Mowa tu przede wszystkim o następujących ...
-
Marketing miejsc - promocja miasta jako marki
... nawet miast prócz hasła reklamowego ma solidny fundament w postaci strategii marketingowej. Marketing miejsc, jak innych produktów nie może być tworzony z przypadku, ... warty zachodu i wszelkich inwestycji. Dobre marki cechuje duże zaufanie ze strony klienta. Firmy w sytuacji kryzysowej mogą czerpać z potencjału marki, co więcej - marce o ...
-
Idealny operator komórkowy według Polaków
... operatora, by znów oceniać swojego dostawcę gorzej – wynika z badania ConsumerLab firmy Ericsson. 61 proc. badanych na całym świecie jako najwyższą wartość operatora ... się na tle konkurentów” - mówi Katarzyna Pąk, dyrektor działu komunikacji marketingowej w firmie Ericsson. Badacze Ericssona sprawdzili także, jak postrzeganie operatorów zmieniło się ...
-
Organizacja eventów na dobrym poziomie
... marketingowej w Polsce. Badania, które stały się podstawą opracowania raportu, przeprowadziła firma Millward Brown. Już od 15 lat Millward Brown we współpracy z Media & Marketing Polska realizuje badanie, którego celem jest ocena jakości relacji, jakie budują ze swymi klientami firmy ... ma również fakt, że badane firmy należą do Klubu Agencji ...
-
6 sposobów na udaną kampanię SMS
... pod uwagę chcąc możliwie jak najlepiej wykorzystać komunikację SMS w kampanii marketingowej. 1) Zastanów się, kto jest Twoim klientem i do kogo chcesz ... upominek w postaci książki. Zapraszamy po odbiór.” Takim działaniem zbudujesz pozytywny wizerunek firmy znającej potrzeby klientów i zdobędziesz ich lojalność. Narzędzie geolokalizacji pozwoli Ci ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 42/2018
... WSPÓLNE PLANY. Autonomiczna jazda w środowisku miejskim. Na HUAWEI CONNECT 2018 firmy Huawei i Audi przedstawiły swoje plany współpracy w dziedzinie inteligentnych pojazdów ... jazdy zgodził się z przedmówcą William Xu, dyrektor zarządu i dyrektor strategii marketingowej Huawei. Mobilne Centrum Danych Huawei (MDC - Mobile Data Center) jest ...
-
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
... że sytuacja nie jest jednak tak prosta. Jak bowiem wynika z badań firmy PMR - w 2022 roku 83% Polaków kupujących kosmetyki częściej niż sklepy internetowe ... że większość sklepów, związanych z kosmetykami, ma pewne braki w strategiach SEO i content marketingowej. Przede wszystkim konieczna jest optymalizacja meta danych, rozbudowa opisów kategorii, a ...
-
Jak reklamy wpływają na dzieci i czy możemy je chronić?
... ich postrzeganie świata. Od kiedy jednym z głównych kanałów komunikacji marketingowej są influencerzy, reklamy coraz częściej przedstawiają wyidealizowaną wersję ... oprogramowanie lub prowadziły do oszustw phishingowych. Co więcej, nawet renomowane firmy mogą nadmiernie wykorzystywać elementy śledzące w reklamach i gromadzić dane wrażliwe dzieci ...
-
Konkurs "Klejnoty PR 2004"
... marketingowej w Internecie, rozpoczął konkurs "Klejnoty PR 2004". Konkurs przyjął niecodzienną dla Internetu formę krzyżówki. Hasła ... z klejnotami w nazwie, uczestnicy zabawy mogą wygrać srebrną biżuterię oraz cenne książki. Nagrody w konkursie ufundowały firmy quadrat, Saatchi & Saatchi, TEQUILA\Polska oraz Fundacja Komunikacji Społecznej. Konkurs ...
-
K2 tworzy dom mediowy
... Zaczek, wcześniej odpowiedzialna za strategiczne wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej największych firm w zespole Media Contacts (część Media Planning ... będzie również wykorzystywanie renomowanych, skutecznych narzędzi – ACR jest już partnerem firmy Zanox, europejskiego lidera w dziedzinie systemów do obsługi marketingu partnerskiego, ...
-
E-biznes w Polsce 2005
... działań to najważniejsze zalety kierowania strategii sprzedaży marketingowej do internautów - wynika z badań Gemius przeprowadzonych na potrzeby najnowszego raportu "Biznesowe oblicze ... a na ostatnim radio. Wydawać by się mogło, że przykład zagranicy, gdzie firmy różnych branży wykorzystują sieć do kontaktów z klientami, stanowić powinien bodziec ...
-
Europejska ekspansja MySpace
... został wyznaczony na stanowisko dyrektora zarządzającego w Wielkiej Brytanii i Europie. Fischer był założycielem i dyrektorem naczelnym Xlantic Group, muzycznej firmy marketingowej, pracował także w Pressplay i AOL Europe. Fischer, który będzie odpowiedzialny za negocjacjowanie z właścicielami treści telewizyjnych i muzycznych, żeby rozwijać ...
-
Video w Internecie coraz popularniejsze
... firmy badawczej ComScore, od października 2005 roku do marca 2006 liczba użytkowników ... w Internecie, tym coraz chętniej producenci będą postrzegać internetową reklamę video jako nieodzowną część kampanii marketingowej.” – powiedział David Hallerman, analityk eMarketera. Wydatki na internetową reklamę video w Stanach Zjednoczonych potroją się i ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... wystarcza do skutecznego zbudowania przewagi konkurencyjnej. Firmy poszukują nowych rozwiązań, które pozwolą na skuteczne dotarcie do konsumenta. Marketingowcy ... komunikacji ATL-owej. Jednak wszędzie dookoła pojawiają się koncepcje zintegrowania komunikacji marketingowej, TTL-u czy wsparcia działań ATL komunikacją niestandardową. Coraz więcej firm ...
-
Polacy sami płacą rachunki telefoniczne
... samodzielnie pokrywa wszystkie koszty, związane z korzystaniem z telefonu komórkowego - wynika z badania Consumer Lab, przeprowadzonego dla firmy Ericsson. Na pytanie, kto płaci rachunki telefoniczne, aż 76 proc. Polaków odpowiedziało, że ponosi ... samodzielnie reguluje rachunki” – zaznaczają Katarzyna Pąk-dyrektor Dzialu Komunikacji Marketingowej ...
-
Reklama online, którą odbiorca polubi
... i wiarygodności, a reklamodawca prowadził tam skuteczną kampanię – pisze Michał Łępicki z firmy badawczej Gemius, która doradza klientom, jak wykorzystywać Internet w biznesie. ... mogą znacznie usprawnić, a nade wszystko – zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej w Internecie. Po pierwsze, należałoby upowszechnić standardy wprowadzone przez IAB ...
-
Czy przekwalifikowanie zawodowe rozwiąże problemy rynku pracy?
... bardzo interesujący, ale i ryzykowny pomysł – uważa Agnieszka Skuza, Sales Director z firmy Adecco. Polski rynek pracy coraz bardziej doświadcza braku wykwalifikowanych ... wybiera kandydat. Gdy lekarka lub pielęgniarka idzie pracować do agencji marketingowej obsługującej rynek medyczny i farmaceutyczny, ich doświadczenie jest bezcenne – wskazuje ...
-
Akwizycje a strategia marki
... inicjatyw. Z perspektywy komunikacji rynkowej i marketingowej strategia marki to dialog z otoczeniem, informowanie o działaniach firmy, narzędzie zarządzania obrazem rynkowym firmy. Komunikacja po akwizycji to podstawa akceptacji akwizycji i budowy pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Należy pamiętać, że otoczenie firmy to nie tylko jej klienci ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... . Pomoże to w stworzeniu skutecznej strategii marketingowej lub ulepszeniu już istniejącej. A może rebranding? Audyt powinien także obejmować przegląd identyfikacji wizualnej: strony internetowej, logo i materiałów promocyjnych. W jakiej sytuacji warto pomyśleć o rebrandingu? Zmiana strategicznych celów firmy może być impulsem do rebrandingu. Jeśli ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
5 sposobów na skuteczniejszą strategię marketingową
... firmy lub cyklu życia produktu ewoluuje - tłumaczy Bartosz Zieliński z Commplace, dodając, że trzeba pamiętać, by narzędzia, które wykorzystywane zostaną do generowania konwersji, nie były zawieszone w próżni. Każdy z elementów marketingowej ...
-
Blog jako narzędzie marketingowe
... Ale istnieją i pozytywne efekty działania bloga partnerskiego w kontekście kampanii marketingowej. Jeden z najbardziej znanych producentów telefonów komórkowych przed wypuszczeniem ... jednak najważniejsze, blog korporacyjny można zastosować do strategicznego pozycjonowania firmy jako eksperta i lidera rynku. Dodatkową możliwością jest wdrożenie idei ...
-
Marketing referencyjny
... jak najlepszą opinię o tej metodzie marketingowej, a nie odwrotnie. Wszak nie da się skutecznie zarekomendować kiepskiego produktu, czyż nie? Wniosek ostateczny jest następujący: kampanie referencyjne są dobre, także z punktu widzenia wewnętrznego PR firmy, ale w całej strategii marketingowej trzeba je plasować w pozycji elementu uzupełniającego ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... Choć otrzymaliśmy dofinansowanie z UE, nie powinniśmy zapominać, że celem działalności każdej firmy jest zysk (a nie realizacja projektu). Dlatego zarówno samo przedsięwzięcie, jak ... może odbywać się za pośrednictwem wielu zróżnicowanych kanałów komunikacji marketingowej. Podstawowy podział obejmuje działania ATL (Above The Line), czyli tradycyjne ...
-
9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu
... szybko adaptują nowe technologie. Najskuteczniejsze firmy nie tylko częściej wykorzystują najnowsze technologie cyfrowe, ale wielokrotnie częściej od grupy Underperformers (kilkanaście razy częściej) i Moderate performers (od 3 do 4 razy częściej) przyznają, że są one bardzo efektywne w realizacji strategii marketingowej. Zarządy firm z grupy High ...
-
Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS. Nowy raport Elephate
... wyników w obrębie poszczególnych segmentów. Dzięki temu możemy zobaczyć, które firmy zdominowały swoje nisze i jakie strategie wdrożyły, aby osiągać świetne rezultaty. Wysoka pozycja Brand24 w tym zestawieniu potwierdza skuteczność naszej strategii marketingowej. Uważamy, że kluczem do sukcesu jest koncentracja na dostarczaniu wartościowych ...
-
Marketing na diecie
... niesystematycznie? Jakie są szanse na rozwój Twojej firmy jeśli ograniczasz kontakty z rynkiem i klientami? Jeśli ... marketingowej jest informowanie klientów o dodatkowej wartości dostarczanej im przez Twoją organizację. Jak poprawić skuteczność marketingowej "diety". Oto kilka sugestii: 1. Planowanie. Popraw skuteczność komunikacji marketingowej ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... ) Czy rebranding to dobre rozwiązanie dla Twojej firmy (lub dla Twojego klienta)? Jeśli pracujesz w agencji marketingowej, całkiem możliwe, że Twój klient na pewnym ... marketingowej. Dlaczego warto głęboko się zastanowić przed wprowadzaniem zmian w wizerunku marki? Rebranding to nie tylko przekształcenie logo lub nazwy flagowego produktu firmy. ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... . Mają przekonanie, że w telewizji reklamują się tylko duże i poważne firmy, za którymi stoi jakiś kapitał. Spot telewizyjny to swego rodzaju stempel wiarygodności. Wybór strategii marketingowej to zawsze rzecz trudna. Jednak od wyboru skutecznej strategii marketingowej zależy powodzenie biznesu. Szczególnie w fazie jego rozwoju. W tym ...
-
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
... dla małych firm. Przede wszystkim znalezienie odpowiedniej agencji marketingowej lub freelancera w budżecie małej firmy jest sporym wyzwaniem. Większość agencji preferuje współpracę z dużymi firmami, które dysponują większym budżetem i mogą zapewnić długotrwałe kontrakty. Małe firmy natomiast, z ich ograniczeniami, mogą nie być w stanie przyciągnąć ...
-
Wizjoner czy marketingowy liczygrosz
... nam tyle, co ich bezpośredni odbiorca - klient. Oto kilka korzyści dla firmy osiaganych z przeprowadzenia badania satysfakcji: - informacja na temat konkretnych oczekiwań ... będzie miejsce i rola dla instynktu, "dobrego nosa", przeczuć i intuicji marketingowej, bazującej na wiedzy i doświadczeniu. Barbara Pałdyna pracuje jako Marketing Manager w ...
Tematy: -
PR w nowych mediach
... , agencje reklamowe coraz rzadziej pełnią rolę doradców w kształtowaniu strategii marketingowej. Kampanie reklamowe służą raczej podtrzymaniu sprzedaży niż tworzeniu strategii ... . Researcherzy mają za zadanie "przeczesywać" sieci w poszukiwaniu istotnych dla rozwoju firmy informacji. Do nich należy również selekcja i obróbka informacji pochodzących z ...
-
Smartfony przejmują marketing. Reklama mobilna zdobywa rynek
... analizy, ale także większą rozdzielczość. A to oznacza, że dzięki smartfonom firmy mogą wiedzieć o swoich klientach więcej. Poza tym możliwość połączenia różnych ... Technologies. Reklama mobilna nie jest po prostu kolejnym trendem w branży marketingowej. Mobile marketing z wykorzystaniem danych na naszych oczach staje się jednym z najważniejszych ...
-
Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?
... marketingowej w celu personalizacji przekazu jest obecnie „kryterium wejścia” – 34 proc. reklamodawców i marketerów wykorzystuje technologie cyfrowe do personalizacji komunikacji marketingowej ... dyrektora ds. marketingu; 35% zajmuje stanowisko z zakresu zarządzania marketingiem firmy, a pozostałe 35% pełni role z zakresu reklamy digital lub online. ...
-
Cele i wartość marketingu
... administracyjnym utrudnianiem procesu kreatywności, ale przyczyniają się do lepszego wyniku firmy i podwyższenia rynkowej wiarygodności całego marketingu. "Wartość, jaką stworzyliśmy dla firmy w ciągu ostatnich dwóch, trzech lat po wprowadzeniu odpowiedzialności marketingowej, można porównać ze stworzeniem nowej, globalnej marki o wymiarze marki ...