-
Etyka w biznesie: brakuje specjalistów
... Taxand. - Ryzyka reputacyjne są identyfikowane jako jedne z najważniejszych dla firm, zwłaszcza w dobie przenoszenia sporej części działalności marketingowej i sprzedażowej do Internetu. Skoro 75% respondentów uważa, że firmy w Polsce łamią często lub bardzo często zasady etyczne to znaczy, że istnieje potrzeba zwrócenia szczególnej uwagi ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... i jest częścią Oracle Marketing Cloud. Samo Oracle tytułuje swoją platformę zarządzania danymi mianem największej platformy marketingowej świata, co według amerykańskiej firmy stało się możliwe dzięki przejęciu BlueKai, czyli firmy, która w skali globy była twórcą największej platformy danych typu third party. Prócz BlueKai platformę ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... B2B i udział marketingu w budowaniu wizerunku firmy, jako odpowiedzialnej społecznie. Sztuczna inteligencja w ... marketingowej. Korzyści związane z ujednoliconą customer journey mówią same za siebie - 91% high performers uważa, że połączenie kanałów kontaktowych pozytywnie wpływa na lojalność klientów, 89% twierdzi, że ma to wpływ na przychody firmy ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... klientów oraz propozycji produktów i usług dostosowanych do "szybkiego" trybu życia, szczególnie w dużych miastach. Koncepcja „fun” i charakter komunikacji marketingowej jednoznacznie wskazują na ukierunkowanie firmy na młodych konsumentów, jako docelowy segment tej sieci. SKLEPY MAŁOFORMATOWE DO 100 M2 POWIERZCHNI SPRZEDAŻOWEJ W formacie sklepów ...
-
Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość
... firm dynamicznie koordynuje działania we wszystkich kanałach kontaktu z klientami. Częściej twierdzą tak firmy osiągające ponadprzeciętne wyniki w swoich branżach (36%) niż te, które ... określających zachowania w przeglądarce internetowej, 32% wykorzystuje w komunikacji marketingowej głosowych asystentów (takich jak np. Alexa i Siri), a 24% korzysta z ...
-
Freelancerzy rozchwytywani? Są najnowsze doniesienia z rynku
... angażowania klientów, mówi Oleg Topchiy z Freelancehunt. Raz po raz widzimy nowe firmy odnoszące sukcesy rynkowe wyłącznie poprzez social media. Zmienia się środek ciężkości ... , planów kontentu dla social media, edycji zdjęć i wideo, opracowywania strategii marketingowej i jej wdrażania freelancerzy są dla ciebie. Nie da się zrobić wszystkiego ...
-
Wykorzystanie Infolinii w Polsce - Raport
... Bezpośredni kontakt z klientem staje się niezbędnym elementem współczesnej strategii marketingowej. Coraz więcej firm rozpoczęło uruchamianie tzw. infolinii, ... szczególności produktów spożywczych) – 73% wskazań. Gorzej jest z poszerzoną informacją nt. innej oferty firmy. Jak się okazuje często infolinie są dedykowane jednemu produktowi (lub ...
Tematy: -
Szefowie doceniają PR
... 46 pkt uzyskały odpowiedzi: Kierownictwo firmy uważa, że działania PR są ważnym narzędziem komunikacji firmy z grupami docelowymi oraz Kierownictwo firmy uważa, że działania PR ... . Najczęściej respondenci wskazywali na: Kreatywny projekt (52%), Rozumienie strategii marketingowej klienta (48%) oraz Wcześniejsze doświadczenia w branży klienta (36%). Na ...
Tematy: public relations, pr -
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... sera Radamer blisko 3,5 mln zł. - Oprócz telewizji, dodatkowymi kanałami komunikacji marketingowej był internet oraz prasa handlowa - mówi prezes Bajko. Koniecznie trzeba ... ponad 300 szkół i kuratoriów oświaty. Za kilkadziesiąt tysięcy czy za miliony? Firmy bardzo niechętnie mówią o swoich budżetach przeznaczonych na reklamę i promocję. Zdaniem ...
-
Zakupy grupowe jako technika sprzedaży?
... jak faktycznie należy zaplanować i wkomponować tę formę w strategię marketingową swojej firmy. Na podstawie obserwacji własnych mogę przypuszczać, że większość firm ... mniejszość polskich firm, szczególnie w sektorze MSP, nie posiada przemyślanej strategii marketingowej (rynkowej), to znaczy nie analizuje rynku, poczynań konkurencji, nie zastanawia ...
-
PKPP Lewiatan: Czarna Lista Barier 2015
... gruncie innych przepisów, zgodę np. na przekazywanie informacji marketingowej. Przyjęcie restrykcyjnej interpretacji tego przepisu zakwestionowałoby możliwości kontaktów ... świadczonych usług, dla bezpieczeństwa klientów, dla bezpieczeństwa pozostałych pracowników firmy oraz samej firmy. Bariery w obszarze ochrony zdrowia Mimo 26 lat gospodarki ...
-
Poszukiwane zawody 2017: po kogo będą stać w kolejce?
... z faktu, że firmy poszukują pracowników do nowych kanałów dystrybucji. Jednak w tym obszarze poszukuje się głównie osób na stanowiska juniorskie i seniorskie – czyli pracowników, którzy są na pierwszej linii kontaktu z klientem. W 2016 roku firmy starały się budować swoje pomysły na omnikanałowości komunikacji marketingowej. Do tej ...
-
Sektor MŚP tnie wydatki. Na czym oszczędza najwięcej?
... w sektorze MŚP to także złe wieści dla branży szkoleniowej oraz reklamowej i marketingowej. Zrezygnowało lub odłożyło w czasie skorzystanie z ich usług odpowiednio 20% i 18 ... , ale i w wielu przypadkach ratowanie cash flow firmy. Niestety zdarzały się też często sytuacje, że firmy nie otrzymywały wynagrodzenia za zrealizowane szkolenia. Liczba ...
-
Branża kosmetyczna: rośnie znaczenie e-commerce B2B
... za sukces. Główne czynniki sukcesu to: zwiększenie aktywności marketingowej, wielokanałowość, poszerzenie i uporządkowanie oferty oraz funkcjonalność platformy. Z ... branży kosmetycznej Przedstawiciele sektora biorący udział w badaniu deklarują, że te firmy, które wdrożyły e-commerce, w przeważającej większości zamierzają go dalej rozwijać. Takiego ...
-
Integracja działań BTL online i offline
... z celów jest tworzenie bazy danych, stanowią przejaw bardzo mądrej polityki marketingowej powiązanej z budowaniem lojalności klienta, a przy okazji zyskiwaniem kompleksowej ... SKORZYSTAĆ NA KONKURSIE Permanentna inwigilacja konsumentów staje się coraz powszechniejsza. Firmy chcą wiedzieć jak najwięcej o swoich obecnych i przyszłych klientach. Jednak ...
Tematy: -
Dotacje unijne na technologie informatyczne. Między prawdą a mitem
... zwrot - warto je wkomponować w inne pozycje księgowe): 1. Przygotowanie części marketingowej do biznes planu, minimum 1.500,00 PLN netto. 2. Przygotowanie bilansów ... oraz usług konsultingowych, jak także warto szukać pomocy na zewnątrz firmy. Wszystkich zainteresowanych dalszym zgłębianiem wiedzy z zakresu FUNDRAISINGU zapraszam do odwiedzenia ...
-
Jak stworzyć modny produkt
... modne (postać czy sformułowanie), a przedsiębiorstwo chce tworzyć swój wizerunek, jako firmy na czasie, opiniotwórczej, wytyczającej nowe trendy, to siłą rzeczy wykorzystuje nowinki w swojej komunikacji marketingowej. Moda może powstawać spontanicznie i być podchwytywana przez firmy, być kreowana od samego początku lub też dalej się rozwijać ...
-
Marki godne zaufania 2007
... edycji badania European Trusted Brands przebadano 15 krajów europejskich. Oprócz tematyki marketingowej i wskazania przez konsumentów marek godnych zaufania celem badania była również ... na wartości etyczne danej marki, reputację kierownictwa firmy zarządzającej daną marką oraz na odpowiedzialność firmy za ochronę środowiska. Marka godna zaufania ...
-
Praca w marketingu: wymagania rosną
... , jak ważnym elementem komunikacji marketingowej jest obecność marki w serwisach społecznościowych. Pracodawcy zaczynają rozglądać się za specjalistami ds. social media. Tendencja ta dotyczy nie tylko dużych marek globalnych, mających ogromne budżety marketingowe. Pracowników, którzy będą czuwać nad obecnością firmy w mediach społecznościowych, za ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... nie da się planować biznesu i tworzyć długoterminowe plany sprzedaży czy rozwoju firmy. Konsument też ewoluuje Rubikom podaje, iż w ostatnich latach większość marketerów w ... . To właśnie obsługa w miejscu sprzedaży jest oczkiem uwagi w całym procesie komunikacji marketingowej. Kultura osobista wielu sprzedawców pozostawia sporo do życzenia, ale tylko ...
-
Bezpieczeństwo Internetu 2010
... rozpowszechnianie wirusów i szkodliwych aplikacji w popularnych serwisach społecznościowych, takich jak Twitter i Facebook, co jest efektem nasilonej kampanii marketingowej na podziemnym rynku. Dział Internet Security firmy CA Technologies odnotował rozwój czarnego rynku, na którym opracowuje się i sprzedaje narzędzia, takie jak boty do serwisów ...
-
Google Plus goni Facebooka
... akcji promocyjnych. Facebook – sztywne reguły działania na portalu zniechęcają firmy i internautów Eksperci wskazują, że pozycja monopolisty daje FB potężną siłę. Chce kontrolować prawie ... powolnym procesem. Powszechnie uważa się, że dwa główne kanały komunikacji marketingowej w Internecie (wyszukiwarka i portal społecznościowy) będą się przenikały ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... miały różne powody. Wymienić można kilka przyczyn: od kontynuacji strategii marketingowej budowanej podczas EURO, przez rebranding dużego ubezpieczyciela, po ... 10 największych reklamodawców ponownie uległa istotnym przetasowaniom. W zestawieniu pojawiły się nowe firmy, a wypadli reklamodawcy wcześniej zajmujący kluczowe pozycje w tabeli nr 3. ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... są nieskuteczne, a przy tym nieetyczne. Najczęściej dotyczy to komunikacji e-mail marketingowej. A ta niczym wino – im starsza tym lepsze efekty gwarantuje przy ograniczonych ... cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. ...
-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
... ma specyficzne preferencje wobec form reklamy w Internecie, a także o to, czy firmy same zajmują się tymi działaniami czy korzystają ze wsparcia agencji ... z firmami zewnętrznymi, które ich pozycjonują (wykres nr 2). Magdalena Łasak z agencji marketingowej Broker Media zauważa, że: „70% przebadanych warszawskich firm deweloperskich deklaruje, ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... żadna interakcja nie jest wyizolowana od pozostałych. Z punktu widzenia skuteczności marketingowej możemy stwierdzić, że kluczem do wiedzy o konsumentach i ich ... Istnieje już znaczny zasób wiedzy na temat „konsumenta wielokanałowego” i na tej podstawie firmy starają się zapewnić jak najlepsze doświadczenia konsumenckie we wszystkich punktach kontaktu ...
-
Co czeka social media w 2014 r.?
... swoimi spostrzeżeniami na temat social media (SM) dzielą się: Rahim Blak z firmy Click Apps, Edwin Zasada z BrainJuice Group, Michał Łewandowski z agencji Walk, Szymon Kowalski ... – Zaobserwujemy coraz większe znaczenie social media w budowaniu spójnej strategii content marketingowej. SM stanie się najlepszym miejscem pierwszego kontaktu z klientem ze ...
-
Dostawca energii z branży telekomunikacyjnej? Czemu nie
... sprzedawców energii elektrycznej. Głównymi celami w komunikacji marketingowej, z którą respondenci się spotkali były: zachęcenie do zmiany sprzedawcy energii (57%) i popularyzacja marki (50%). „Od pewnego czasu media informują, że kolejne firmy spoza branży energetycznej – szczególnie firmy telekomunikacyjne planują lub już oferują swoim klientom ...
-
Ranking smartfonów: Samsung górą
... smartfonów znalazło się aż 6 urządzeń firmy Samsung. Z czego to wynika? Przede wszystkim z licznych promocji na smartfony tej firmy, aktywności marketingowej na rynku i pewnej mody ... bardziej tradycyjnych telefonów? W dużej mierze wynika z zakupów dokonywanych przez firmy, w których telefon służy przede wszystkim do połączeń głosowych i nie ma ...
-
7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu
... B2C, marketing odgrywa tu ogromną rolę. Firmy B2B potrzebują sprawnego systemu zarządzania procesem zakupowym klientów, natomiast firmy B2C powinny zadbać o zwiększenie wskaźnika sprzedaży ... precyzyjne, a marketerzy będą otrzymywać gotowe, optymalne sposoby na stworzenie skutecznej kampanii marketingowej. Zanim to jednak nastąpi, warto zainteresować ...
-
10 sposobów na skuteczny e-mail marketing
... wysokiego zainteresowania ofertą firmy. Rada: Wysoka liczba subskrypcji newslettera jest oznaką zainteresowania Twoją marką, firmą, usługą czy produktem. Takie wzmocnione zainteresowanie powinno zostać wykorzystane poprzez odpowiednio przygotowaną komunikację e-mail marketingową. Właściwy przebieg szybkiej akcji marketingowej wiąże się z powitaniem ...
-
Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku
... zaskakujące wnioski, pokazujące, że tak naprawdę w większości działów marketingu i PR firmy działają intuicyjnie a podejmowane decyzje nie wynikają z analizy skuteczności podejmowanych ... , aż 66% ocenia udział tego podejścia w ich strategii marketingowej jako żaden (0%). - Czy polskie firmy przenoszą ciężar działań komunikacyjnych z pustych w kalorie ...
-
Strategia marketingowa sposobem na pokonanie kryzysu w firmie
... przede wszystkim wyróżnić kryzys będący skutkiem problemów ekonomicznych, np.: brak płynności finansowej, zadłużenie firmy, inflację. Z takimi problemami spotyka się co jakiś czas każdy przedsiębiorca i jeśli nie posiada strategii marketingowej, to nie jest w stanie poradzić sobie z powyższymi sytuacjami w taki sposób, aby nie ucierpiał ...
-
E-mail czy komunikator? Dokąd zmierza komunikacja z klientem?
... ”. E-mail cieszy się zaufaniem W odróżnieniu od wspomnianych aplikacji, e-maile są znaną i legalną formą komunikacji marketingowej. Dzięki procesowi podwójnej zgody (double opt-in), firmy potwierdzają tożsamość użytkowników i ich zainteresowanie otrzymywaniem komunikacji reklamowej. Rejestrowanie zgody użytkownika jest technicznie prostym procesem ...
-
Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych
... na tę okazję ubrań. Real-time marketing wymaga wyczucia, otwartości i kreatywności. Jednak skutecznie prowadzony potrafi znacznie przełożyć się na wzmocnienie wizerunku firmy, a także wzrost zainteresowania marką i proponowaną przez nią ofertą. Pamiętajcie, że RTM to działania zarezerwowane nie tylko dla mediów społecznościowych. Warto ...