-
10 najważniejszych trendów w e-commerce. Co przyniesie rok 2017?
... firmy Forrester pokazuje, że już 29 proc. osób gotowych jest ponieść dodatkową opłatę, żeby otrzymać zamówienie tego samego dnia – zauważa Kit Smith, content writer w firmie marketingowej ... i zwyczajów konsumentów przekłada się na wzrost przychodów. W pierwszej połowie 2016 roku firmy, które posiłkowały się analityką, osiągnęły o 73 proc. lepszą ...
-
Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?
... do 20, a co dziesiąty - ponad 20. Okazuje się również, że odbiorcami korespondencji marketingowej nieco częściej są kobiety - 16% pań przyznaje, że ich skrzynkach ... - Nie jest zaskoczeniem, że nadawca jest najważniejszy. Jeżeli dostaniemy maila od firmy, którą znamy i lubimy, a dodatkowo poinformuje nas o ciekawej promocji, chętniej otworzymy taką ...
-
Ekologia w biznesie - od biura po logistykę
... sensacji? W dodatku takie eko-podejście do produktu można wykorzystać w komunikacji marketingowej, zwracając uwagę wrażliwych ekologicznie konsumentów. Podobnie rzecz ma się z ekspozytorami ... działać bardziej ekologicznie, pomóc mogą audyty oferowane przez niektóre firmy. Np. w branży logistycznej taką analizę dla swoich klientów przeprowadza XBS ...
-
Jak sieć 5g zmienia zachowania konsumentów?
... braku nowych i innowacyjnych aplikacji i usług w pakiecie, które w ich odczuciu były obiecane w marketingowej kampanii 5G – tłumaczy Jasmeet Singh Sethi, Head of ConsumerLab, Ericsson ... konsumentów 5G na korzystaniu z usług cyfrowych” – mówi Jasmeet Singh Sethi, ekspert firmy Ericsson. Polska u progu 5G Polska jest już na drodze do upowszechnienia ...
-
Nie tylko praca zdalna. Jakie innowacje na rynku pracy?
... pracowniczki szczególnie odczuwają ból i dyskomfort. W Japonii Piala Inc., firma z branży marketingowej i e-commerce, przyznała osobom niepalącym dodatkowe sześć dni urlopu - ... pl oferuje możliwość pracy hybrydowej. Kandydaci szczególnie doceniają wolność wyboru. Firmy, które pozwalają zadecydować pracownikowi, czy woli model zdalny, hybrydowy ...
-
Jak bardzo obchodzą nas zmiany klimatu?
... jest już za późno, aby zapobiec zmianom klimatu? Czy konsumenci cenią firmy inwestujące w zrównoważony rozwój? Globalne Badanie Nastrojów Społecznych IRIS (Global ... . Ale też wiele ogranicza się jedynie do greenwashingu, czyli komunikacji marketingowej odwołującej się do ekologii przy jednoczesnym faktycznym braku lub minimalnych działaniach w ...
-
Jak pisać informacje prasowe?
... lub usługa, innowacja technologiczna, zmiana trendu w gospodarce, zmiana strategii marketingowej, rotacja na wysokim stanowisku, sukces lub porażka w interesach, działalność ... i wyślij jako uzupełnienie/rozwinięcie informacji. Końcowy akapit zawiera pełną nazwę firmy lub organizacji, której dotyczy i źródło dodatkowych informacji. Nie należy ...
Tematy: -
Handel detaliczny w Polsce i Europie
... i dóbr konsumpcyjnych jest w większości państw badanych przez PricewaterhouseCoopers zdominowany przez firmy zagraniczne. Każdy kraj różni się pod względem przepisów i zachęt do ... czynnikach sukcesu, czyli przede wszystkim - konieczności dostosowania strategii marketingowej i cenowej do lokalnych uwarunkowań, szkolenia miejscowego personelu i kadry ...
Tematy: handel detaliczny -
Product placement w grach wideo
... globalności i uniwersalności takiego przekazu, jego kompatybilności z innymi formami komunikacji marketingowej, a także możliwości i zasadności wykorzystania w każdej fazie cyklu ... (Activision)” była limitowana seria butów tej firmy. Grupą docelową konsumentów byli gracze szczególnie związani z grą firmy Activision. Ten wyjątkowy model tzw. sneakersów ...
-
Tanie linie lotnicze: co piszą media?
... oraz Lech Kaczyński z Donaldem Tuskiem – doczekały się licznych analiz i publikacji w prasie marketingowej i reklamowej. Sporadycznie zdarzały się też przypadki, że linie lotnicze ... biletów poprzez kolejne serwisy internetowe. Cytowano również ubiegłoroczną informację firmy Ryanair dotyczącą rzekomych luk w systemie, umożliwiających nabycie biletów po ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... marketingowej polityki. To samo tyczy się Google czy Singapur Airlines – nie sposób pomylić tych marek. Każdy umie wskazać pożądane cechy, które mają. Dzięki nim te firmy ... firmie. Marketing kreuje potrzebę wśród grupy docelowej i pracuje na wizerunek firmy. Zatem wszyscy pracownicy powinni być świadomi współtworzenia i współodpowiadania za dobry i ...
-
ARSS: stacje benzynowe 2010
... franczyzy. Mowa przede wszystkim o wspólnej marce, wspólnej polityce zakupowej czy marketingowej. - Główną różnicą jest jednak to, że takie sieci nie mają ... najbardziej rentownych, w związku z tym jego rozwój nie znajduje się wśród priorytetów firmy. Nie wykluczamy jednak możliwości otwierania w przyszłości kolejnych obiektów, jeśli inwestycja ...
-
Strategia brand butler
... . Informacja na oczekiwanym poziomie i w odpowiednim czasie może stać się istotnym elementem marketingowej gry z klientem. Nie do przecenienia okazuje się możliwość zdobycia jej w każdym ... na 5-minutową rozmowę w zaledwie 60 sekund. Planet Partners Program firmy HP umożliwia recycling szerokiej gamy zużytych produktów. Co istotne – pochodzących ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2010
... . propozycji. Wzrosło zainteresowanie naszymi pracownikami wśród zagranicznych pracodawców. Firmy planują zatrudniać O poprawie na rynku pracy świadczą również dane z badania ... , szkolenia; o prawie ¼ więcej propozycji umieścili również pracodawcy z branży marketingowej. Jedyny spadek, w stosunku do II kwartału, odnotowano w sektorze prawniczym. ...
-
Czy biznes wykorzystuje social media?
... , że tylko 7% firm podejmuje kroki mające na celu włączenie mediów społecznościowych do ogólnej strategii marketingowej w obszarach takich, jak: zarządzanie kampaniami, analiza rynkowa, CRM oraz Business Intelligence. "Firmy nie wykorzystują oferowanych im możliwości efektywnego promowania produktów oraz zarządzania reputacją. Nie posiadają wiedzy ...
-
Sektor MSP w Polsce a strategia rynkowa
... , mało konkretnych pomysłów i rozwiązań adekwatnych do problemów firmy. Managerowie nie radzą sobie należycie z zarządzaniem strategicznym. Nie planują z wyprzedzeniem, a najbardziej uderza brak spójności i zintegrowanych działań w procesach operacyjnych oraz w komunikacji marketingowej - komentuje Marcin Gieracz, pomysłodawca i organizator badania ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2011
... 2010), telekomunikacji i nowych technologii (wzrost o 66%), ale ofert pracy przybyło też w branży marketingowej (wzrost o 32%) czy logistycznej (wzrost o 28%). W III kwartale tego roku ... Pracuj.pl w porównaniu do poprzedniego kwartału. Jak widać, niełatwo przestraszyć firmy rekrutujące specjalistów i menedżerów: póki co nie przestały szukać nowej ...
-
Praca w branży PR XI 2011
... znaczące zmiany. Tak samo jak w październiku najwięcej ogłoszeń dotyczyło branży marketingowej (10 ofert, w październiku 12), finansowo-ubezpieczeniowej (8 ogłoszeń, o jedno ogłoszenie mniej niż w październiku) i ... jest także liczba ofert dla managerów i to poszukiwanych przez firmy rekrutacyjne. Być może to początek trendu w branży na outsourcowanie ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... rzeczywiście warto pomyśleć o karierze międzynarodowej. O ekspansji mogą pomyśleć także firmy, których oferta z góry jest skazana na niepowodzenie w Polsce, zaś w ... Należy także uwzględnić uwarunkowania historyczne, kulturowe, religijne i społeczne w strategii marketingowej. Warto w takim przypadku skorzystać z profesjonalnego biura tłumaczeń. ...
-
Wartość dodana marki nie tylko materialna
... istniejących. Marka stała się wyznacznikiem i składową strategii marketingowej coraz większej liczby przedsiębiorstw, które często… zaprzestawały ... Przeciętny klient ma w portfelu pakiet najróżniejszych kart rabatowych, lojalnościowych czy zniżkowych. Firmy prześcigają się w oferowaniu „welcome packów” dla pierwszych klientów bądź poprzez ...
-
Marketing: nowoczesne technologie to konieczność
... (70%) w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Co więcej, nowoczesne kanały komunikacji marketingowej są stawiane na czele listy priorytetów inwestycyjnych – pierwszych siedem kanałów ... efektywności realizowanych działań, a w ostatecznym rozrachunku także zwiększenie przychodów firmy. Z naszych analiz wynika, że marketerzy, którzy inwestują w przyszłość ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... nabiera takiego charakteru. Z kolei polska marka to taka, która jest własnością firmy z przewagą kapitału polskiego lub ma polskie korzenie (historyczne) i jest nadal ... sytuacji w danym segmencie rynku, barier ograniczających rozwój, kanałów komunikacji marketingowej, charakterystyki klientów oraz roli rynków zagranicznych. Raport obejmuje także ...
-
KSSE: inwestycje za ponad ćwierć miliarda złotych
... SA terenie w Radziechowach-Wieprzu, planuje Browar Pinta. Projekt inwestycyjny polskiej firmy nie będzie oparty o ulgi podatkowe, ponieważ zgodnie z obowiązującym prawem producenci ... nas istotne jej plany inwestycyjne zakładają również prowadzenie działalności marketingowej, co pozwoli uzyskać efekt synergii przy promocji 30ha terenów inwestycyjnych ...
-
E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice
... osób reprezentujących daną firmę. Kluczowa dla osiągnięcia sukcesu kampanii e-mail marketingowej jest więc idealna mieszanka, która zawiera zarówno jasno przedstawione korzyści, ... warto wówczas poprosić o kontakt do innej, potencjalnie zainteresowanej naszymi treściami osoby. Firmy używają również adresów funkcyjnych, takich jak info@... lub zakupy ...
-
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... formułujmy komunikat sprzedażowe nie uciekając się do języka reklamy i marketingowej perswazji opartej o wezwanie do zakupu. Mówmy językiem korzyści i dajmy się ... dla klienta biznesowego: firmy lub instytucji. Druga grupa kieruje swoją ofertę do szerokiego konsumenta. Zdaniem Dawida Michnika, Partnera firmy doradczej Attention Marketing, podział ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 28/2017
... z jej profilu. Koncern tłumaczył też, że niefortunne zdjęcie nie było elementem kampanii marketingowej – zostało wykonane przez niezależnego fotografa i opublikowane w social mediach ... . Pomoc oferowali zwykli użytkownicy, ale w komentarzach pojawił się również wpis firmy Bosch, która zaproponowała, że przekaże fundacji pralkę i odkurzacz, a przy ...
-
Marketing 6.0 zmienia świat zakupów
... , już na samym poziomie organizacyjnym źródłem problemów bywa podział danych na silosy, przetwarzane przez mało elastyczne systemy. - Przy zmianie filozofii marketingowej firmy warto zacząć od strategii ukierunkowanej na klienta. Pierwszym i kluczowym krokiem jest odkrycie person, czyli inaczej charakterystycznych segmentów klientów z cechami ...
-
Edelman Trust Barometer 2018: zaskakujące wyniki dla Polski
... zmiany Zaufanie społeczne wobec instytucji publicznych, jak podkreślają eksperci firmy Lighthouse, wyłącznego przedstawiciela Edelman w naszym kraju, jest kwestią ogromnie ważną ... Edelman – największą na świecie sieciową firmę specjalizującą się w komunikacji marketingowej i public relations. Tegoroczny sondaż został przeprowadzony na grupie 33 000 ...
-
Blockchain w służbie reklamodawcom i konsumentom
... Babyghost, która w 2016 roku wprowadziła blockchain do swojej strategii marketingowej. Pozwoliło to konsumentom uzyskać dostęp do szczegółowych informacji na temat dowolnego ... ograniczenie liczby nieuczciwych praktyk do minimum. Dzięki zastosowaniu tej technologii firmy mogą również lepiej poznać swoich klientów i dowiedzieć się, jakie informacje ...
-
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
... tworzą marki, sklepy i agencje reklamowe stopniowo staje się kwartetem dzięki współpracy z partnerami technologicznymi. Firmy te są w stanie nie tylko usprawnić wymianę danych między zainteresowanymi stronami, ... to marki tworzące przemyślane strategie wykorzystywania danych odniosą sukces i przetrwają trudny dla branży marketingowej okres przemian. ...
-
SLA i co jeszcze? O czym pamiętać wdrażając systemy ICT?
... . Niestety praktyka wiele razy już pokazała, że po wdrożeniu usług firmy postanawiają oszczędzać na wydatkach związanych z ich utrzymaniem. Efektem tego jest całe ... strona WWW została zablokowana przez hackerów w okresie świątecznym, czy agencji marketingowej, bez sprawnego systemu wideokonferencyjnego, regularnie używanego do prezentacji dla ...
-
Cyberbezpieczeństwo 2021. Przed jakimi wyzwaniami stanie biznes?
... więcej niż jeszcze trzy lata temu. Należy jednak odróżnić prawdę od marketingowej mrzonki. Z badań Xopero wynika, że nowa technologia znajduje zastosowanie m.in. w wykrywaniu ... . Szacuje się, że globalnie średni jednostkowy koszt związany z przestojem działalności firmy wynosi 1,52 mln dolarów! Ta kwota stanowi aż 40% łącznych kosztów incydentu ...
-
Zagraniczny link building w strategii SEO. Dlaczego aż tak ważny?
... ankietowani robią to rzadko (40%), czasami (17%), często (9%) i bardzo często (1%). Podsumowując, firmy planujące ekspansję międzynarodową mierzą się z wieloma wyzwaniami. Jednym z głównych jest konieczność stworzenia odpowiedniej strategii marketingowej, która będzie uwzględniała zagraniczny link building. Działania off-site SEO przyczyniają się ...
-
POLAR w internecie
... przesyłania poprzez serwis www pytań i komentarzy do firmy. "Konkurencja na rynku urządzeń AGD w Polsce wymaga nowych form prezentacji firmy i jej produktów klientom oraz partnerom handlowym. Serwis, który właśnie uruchomiliśmy, jest jednym z elementów realizowanej strategii marketingowej marki Polar" – komentuje Joanna Kubiak, specjalista ds ...
-
MCI inwestuje w WI-FI
... mniejsza, gdyż MCI chce pozyskać ko-inwestorów do kolejnych faz rozwoju firmy. Celem projektu jest zbudowanie ogólnopolskiej sieci punktów z bezprzewodowym, szerokopasmowym ... zostaną jego hotspoty. Ma to na celu z jednej strony wsparcie działalności marketingowej prowadzonej przez właściciela lokalizacji, a z drugiej wzbogacenie jego oferty o ...