-
Telepraca nasza powszednia
... z produktywnością pracownika. Nie bez znaczenia są również nadal względnie wysokie koszty połączenia z internetem, jak i koszty wyposażenia stanowiska pracy. W Polsce istnieją firmy gdzie ta forma pracy jest wdrażana - głównie z branży IT, finansowej oraz medialnej i marketingowej.
-
Rośnie rynek kawy w Polsce
... , pokazy Poznańska Palarnia Kawy Astra prowadzi bardzo zróżnicowane działania w sferze marketingowej. Ostatnio zorganizowane były dwie loterie konsumenckie. Obecnie trwa wielka ... Zdrożek, członek zarządu Strauss Cafe Poland, podkreśla, że strategia marketingowa firmy obejmuje wiele działań: od budowania optymalnej dystrybucji i ekspozycji w punktach ...
-
Niestandardowe oferty pracy 2010
... udziału w kampanii marketingowej. Z kolei wśród atutów kreatywnego administratora social media wymieniono uzależnienie od portalu Facebook. Niektóre z nietypowych stanowisk są jednak przede wszystkim sposobem na wyróżnienie się firmy spośród konkurencji, a nie zapowiedzią nowego trendu na rynku pracy. Na przykład, oferta firmy Exim Tours, która ...
-
Strategie firm deweloperskich 2011
... prognozuje CEE Property Group. Decyzje o znaczeniu strategicznym, które mogą ważyć o pozycji firmy przez najbliższe kilka lat deweloperzy będą podejmować pod silną presją ... kosztach, obniżając rentowność projektów. Ta podwyżka będzie również elementem polityki marketingowej firm deweloperskich. Wiele z nich będzie się reklamować pod hasłem “ u nas ...
-
Strony internetowe - technologia flash
... największym wymiarze, w innych potraktowano ją z dystansem. Dostrzegano jedno: Flash stwarza możliwość lepszego wyróżnienia strony firmy w coraz bardziej zatłoczonym Internecie. A to walor nie do przeoczenia z marketingowej perspektywy. Kreator dynamicznych stron i internetowych przeszkadzaczy Dziś niemal każdy wie, na czym polega technologia Flash ...
-
Relacje inwestorskie w dobie Internetu
... tylko ze względów komunikacyjnych, lecz także by wzmocnić wizerunek firmy, czy pozyskać nowych klientów. Pracownicy działów marketingu i/lub relacji inwestorskich ... media w relacjach inwestorskich Od pewnego czasu można usłyszeć, że do komunikacji marketingowej najlepiej służą media społecznościowe. W Polsce media te są stosunkowo młodym narzędziem ...
-
Logistyka w firmie - informacje praktyczne
... i realizacji zamówień, zapas promocyjny – utrzymywany w trakcie promocji marketingowej i budowany przed terminem promocji, zapas spekulacyjny – tworzony z oczekiwania na zwyżki cen, zmiany kursów walutowych, zapas martwy – określany jako zbędny lub nadmierny, nie przedstawia wartości dla firmy, należy się go pozbyć. Informacja ósma – Podstawowymi ...
-
Celebryci a budowanie marki
... é nie nosi na sobie zwierzęcych futer. Bryan Lessard z australijskiej firmy badawczej CSIRO tłumaczył nazwę muchy podobieństwem do artystki. Organizacja naukowa ... bez słonych płat, nie można wykorzystać nazwiska osoby publicznie znanej, jako nazwy marketingowej do celów zarobkowych. Co jednak, gdy w grę wchodzi przedsięwzięcie niekomercyjne? ...
-
Jak przygotować prezentację?
... to, czy w postaci hollywoodzkiego hitu, najnowszego bestselleru czy też efekciarskiej prezentacji marketingowej. Każdy z nas jest autorem opowieści, bez względu na to, czy ... za przygotowanie anglojęzycznych wersji przemówień dla prezesa i dyrektora generalnego firmy Siemens SA w siedzibie głównej w Monachium. Był redaktorem wydanego przez ...
-
Budowanie świadomości marki w social media
... regularnie produkujesz wartościowe prace, Twoja marka z pewnością zyska na popularności. Firmy często zaczynają publikować artykuły lub materiały wideo, bez wcześniejszego ... elementy zostały zidentyfikowane, należy zająć się opracowaniem właściwej strategii content marketingowej. Aby nakreślić plan treści związanych z social media, marki polegają ...
-
Wskaźniki marketingowe na które warto zwrócić uwagę
... Zwróć uwagę na efekty uzyskane dzięki poszczególnym wiadomościom wysyłanym podczas kampanii marketingowej. Z pewnością niektóre z nich osiągną znacznie lepsze wyniki od pozostałych. Zastanów ... Jaki odsetek osób które wypełniły formularz w ostateczności staje się klientami firmy? Dzięki odpowiedziom, dowiesz się czy aktualnie stosowane podejście ma ...
-
Jak usprawnić SEO na Google+
... chcesz zwiększyć ruch). Poniżej widać sekcję linków Mari Smith, autorki i konsultantki marketingowej: Korzyści SEO: Wklejenie tych linków bezpośrednio do profilu nie tylko ... część opisu strony. Poniżej zobaczysz jak w SERP'ach wygląda strona Google+ firmy Grupa Tense: Korzyść SEO: Opisy meta wyświetlane w wynikach wyszukiwania przekonują czytelników ...
-
Zadania menedżera ds. social media
... specjaliście od social media nie przyczyniają się do poprawy wskaźników, na których na prawdę zależy dyrektorowi firmy. Od czasów kiedy po raz pierwszy zadano pytanie "Czy jesteśmy w stanie mierzyć zwrot z inwestycji w social ... na stanowisku menedżera ds. social media może okazać się kluczowym czynnikiem sukcesu w działalności nie tylko marketingowej ...
-
Małe i średnie przedsiębiorstwa a e-handel
... wskazują na konieczność upowszechniania wiedzy i informacji o otoczeniu prawnym w jakim działają firmy z sektora informatycznego. Raport stanowi również podstawę do ... prawnych (których większość powstaje na szczeblu UE), jak również od strony marketingowej (w szczególności w stosowaniu narzędzi analitycznych, dzięki którym możliwe jest lepsze ...
-
Koniunktura gospodarcza wg MŚP II poł. 2015
... Tylko przedsiębiorcy z regionów wschodnich oraz przedstawiciele branż m.in.: marketingowej; nieruchomości; finansowej oraz turystycznej wyrazili w tym aspekcie pozytywne ... optymistycznie nastawione do nowych wyzwań inwestycyjnych są przedsiębiorcy prowadzący swoje firmy na wschodzie i północy kraju, w sektorze produkcji oraz branżach m.in. ...
-
Marketing SMS: w Polsce ma to duży sens
... mobile” są już niewystarczające. Możemy już bowiem mówić o dekadzie mobile, która zmusza marketerów do coraz śmielszego stosowania komunikacji mobilnej w strategii marketingowej firmy. – W erze mobile niemożliwe jest niestosowanie narzędzi do komunikacji mobilnej – podsumowuje Grzegorz Błażewicz.
-
6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać
... rentowności i informuje on o tym, czy dana inwestycja jest opłacalna dla firmy i czy przyniosła oczekiwane efekty. Najprostszą metodą obliczania ROI jest podzielenie całkowitych przychodów ... do jej kosztów. Posługując się przykładem, jeśli na realizację kampanii e-mail marketingowej wydaliśmy na 4000 zł, a osiągnięty dzięki niej przychód wyniósł 8000 ...
-
E-maile nakręcają zakupy
... dla wielu firm idealny moment do przemyślenia swojej strategii e-mail marketingowej – mówi Marek Kaczmarek, marketing manager w REDLINK. Promocje e-mailowe większym wabikiem ... oraz zgody na przesyłanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej. - Firmy powinny odpowiedzieć sobie na pytanie, czy wiadomości promocyjne, które wysyłają, ...
-
Analityka Big Data czyli dyskretna, ale udana kariera
... 55 proc. dużych przedsiębiorstw. Zdaniem Grzegorza Kosińskiego, prezesa Audience Network, firmy specjalizującej się w data consultingu, przyczyn takiego stanu rzeczy należy szukać patrząc ... zmiennych. Te same dane wykorzystywane są przez Starbucks w komunikacji marketingowej. Na ich podstawie generowane są spersonalizowane oferty i mailingi ...
-
Jak wykorzystać live streaming w biznesie?
... z konferencji branżowych. Dziś każda licząca się konferencja w branży medycznej, czy marketingowej obecna jest także w sieci, a odbiorcy, którzy z różnych powodów nie mogli uczestniczyć ... sobie z tym problemem. Na całe szczęście w naszym kraju są już firmy świadczące usługi transmisji online, które w czasie rzeczywistym monitorują sygnał, blokując ...
-
Rozszerzona rzeczywistość - rozszerzone możliwości
... a przykładem może być tu chociażby Pepsi, która w swojej kampanii marketingowej używa przystanku autobusowego, na który napadają przybysze z kosmosu. - “Potencjał ... do ich funkcjonowania. – komentuje wyniki Grzegorz Kosiński, CEO Audience Network, firmy specjalizującej się w data consultingu. Sprzedawaj doświadczenia, nie produkty AR to jeden ...
-
Edelman Trust Barometer 2019: oczy zwrócone na pracodawców
... i gospodarczo czasach, biznes, a w szczególności pracodawcy, wezmą po prostu sprawy w swoje ręce. Firmy mają robić więcej niż wynika to wyłącznie z potrzeb biznesowych. Mają inicjować ... Edelman – największą na świecie sieciową firmę specjalizującą się w komunikacji marketingowej i public relations. Tegoroczny sondaż został przeprowadzony na grupie 33 ...
-
Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki
... must have jest obecność marki w mediach. Zaczynamy od odpowiednio przygotowanej strategii marketingowej dostosowanej do branży, w której chcemy zaistnieć. Nie zawsze najlepszym rozwiązaniem jest ... działalność. Zazwyczaj nie ma ona możliwości skorzystania ze wsparcia renomy firmy. Co więcej, taka firma dysponuje zazwyczaj ograniczonymi możliwościami ...
-
Branding, czyli od obietnicy do realnej zmiany świata
... znaczącą rolę w ich brandingu i strategii marketingowej – mówi Bartosz Zieliński z Commplace, podkreślając – Branding i to w formie Brand Activism to coraz mocniejsze zjawisko— zaznacza. Te wnioski korespondują z wynikami badanie Geniusworks. – Wynika z nich, że 88 proc. konsumentów uważa, że firmy mogą wpływać na zmiany społeczne i powinny ...
-
Usługi kurierskie i obsługa online. To liczy się jak nigdy
... ta branża była najwyżej oceniana przez polskich konsumentów i w badaniu firmy doradczej Deloitte uzyskała najwyższą średnią ocenę, tj. 4,27 w pięciostopniowej skali. Na ... do kontekstu i wielokanałowość, które budują dziś skuteczność kampanii marketingowej i dostarczają unikalnych doświadczeń konsumenckich – mówi Wiesław Kotecki, dyrektor, ...
-
Jak sprzedać więcej w Black Friday?
... w Twoim sklepie kupowali internauci? Wyobraź sobie, że kolejne etapy tworzenia strategii marketingowej to stacje na trasie pociągu. Podpowiemy Ci, co zrobić, żeby ... wizytówce Google Moja Firma. Jak to zrobić? Bezpośrednio na profilu firmy utwórz ofertę z datą rozpoczęcia i zakończenia promocji, linkiem, warunkami oferty i oczywiście kodem. Oprócz ...
-
Influencerzy bez pracy? Jaki będzie influencer marketing 2021?
... influencerzy będą zyskiwać na znaczeniu? Jakie cele realizują firmy, współpracując z influencerami? W jakich kanałach influencerzy przede wszystkim promują produkty i ... Według raportu Influencer Marketing Benchmark Report 2021, pomimo pandemii wartość branży influencer marketingowej ma wzrosnąć w 2021 roku w skali globalnej do 13,8 miliarda dolarów ...
-
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
... do żywego pracownika, który nie powinien długo zwlekać z odpisaniem klientowi. Firmy stawiające na sprzedaż online powinny posiadać zarówno chatbota, jak pracowników, ... sprzedawcom na wysyłanie powiadomień otwierając przed nimi jeden z najskuteczniejszych kanałów komunikacji marketingowej. Stworzenie i utrzymywanie własnej apki to jednak dla części ...
-
Trendy na polskim rynku GSM
... skutecznych i prostych zastosowaniach. Dlatego technologia nie powinna być kluczowym elementem komunikacji marketingowej, co potwierdza porażka WAP. 2. Współpraca z MVNOs (wirtualnymi operatorami sieci komórkowych) jest ... na zwiększaniu zasięgu, jednocześnie ceny usług będą systematycznie spadać. Badanie przeprowadzili analitycy firmy doradczej Roland ...
Tematy: rynek gsm, telekomunikacja -
Nowe, szybsze Opterony
... . Wprowadzenie do sprzedaży nowych modeli jest - po obniżce cen tych procesorów, która miała miejsce pod koniec października - kolejnym krokiem strategii marketingowej firmy. Nowe procesory pojawią się w serii układów 1xx, 2xx i 8xx, dedykowanych odpowiednio dla jedno, dwu i osmioprocesorowych stacji roboczych. Według nieoficjalnych informacji ...
Tematy: opteron -
Trendy w polskiej bankowości
... z klientem. Tu bankom z pomocą przychodzą rozwiązania CRM, oferowane przez firmy informatyczne. Wśród 31 banków zaledwie 8 stosuje obecnie jakiekolwiek rozwiązania CRM, 16 ... założenie, że strategia wielokanałowa i wdrażanie systemów CRM nie są celem strategii marketingowej, ale służą efektywnemu osiągnięciu takich celów. Sami bankowcy oceniają, że ...
-
Co odróżnia PR od reklamy
... i manipulacji. Zadaniem reklamy jest przekonanie konsumentów. Zadaniem public relations - przekonanie mediów. W akcji reklamowej firmy opisują potrzebę i oferują rozwiązanie. Albo najpierw dają rozwiązanie, a potem wymyślają potrzebę :-) W dobrej ... być świeże i różnorodne. Teraz czas na własne wnioski. I kilka zmian w planie komunikacji marketingowej ...
Tematy: -
Netia wdraża TYTAN Billing
... i funkcjonalność wdrażanego systemu pozwolić ma na budowę atrakcyjnej oferty marketingowej oraz na wykreowanie produktów kierowanych bezpośrednio do abonentów sieci innych ... Comarch z sektora telekomunikacyjnego wyniosły 45 mln zł, co stanowi 35,5 % całkowitych przychodów firmy. Sprzedaż eksportowa Comarch wyniosła ponad 35 mln zł, i jej udział w ...
-
Skuteczny merchandising usług bankowych
... że zewnętrzna powierzchnia oddziałów bankowych pozostaje niedocenianym środkiem komunikacji marketingowej. Na 9 przebadanych banków najpełniej powierzchnię zewnętrzną wykorzystywał ... i korzystania z merchandisingu w oddziałach banków" zostało przeprowadzone w maju br. na zlecenie firmy PMT Marketing System przez Instytut Badania Opinii i Rynku " ...
-
Marketing internetowy bardziej popularny
90 proc. internautów subskrybuje newslettery, a prawie połowa przedsiębiorstw korzysta z e-mail marketingu w realizacji swojej strategii marketingowej - wynika z trzeciej edycji badania firmy Sare na temat wykorzystania poczty elektronicznej. Swoje badanie Sare realizuje od trzech lat. W tegorocznej edycji ankieta rozbudowana została o dodatkowe ...