-
Marketing w e-commerce: jak przygotować dobry newsletter
... uwagę również na to, że nie zawsze odbiorca klika w wiadomość, żeby wejść na stronę e-sklepu i zrobić zakupy. Dlatego właśnie e-mail marketing odgrywa ważną role w budowaniu świadomości marki i relacji z klientami. Agata Lejman, ekspert
-
Menedżerowie szukają pracy przez Internet
... osoby z krótkim stażem zawodowym, nie przekraczającym 2 lat (25 proc.). Ponad jedna trzecia menedżerów i specjalistów uznaje internet (36 proc.) oraz sieć znajomych (35 proc.) za najefektywniejsze sposoby poszukiwania pracy. ... pracownikami specjalizującymi się w następujących sektorach: IT i inżyniera, finanse i bankowość, sprzedaż i marketing ...
-
Polacy a Internet w telefonie
... Internetu na komputerach odnotowano w Polsce w 2002. – mówi Jarosław Rzepecki, Mobile Marketing Manager w Isobar Mobile Polska – Dynamika wzrostu dla Internetu w komórkach ... pobierało aplikacje), nieco z tyłu są użytkownicy Androida (63% Internet i 22% aplikacje) oraz mobilnych wersji systemu Windows (69% internet i 16% aplikacje). Jakiego rodzaju ...
-
Marketing automation czyli prosta droga do klienta
... podstawie wcześniej przeglądanych stron automatycznie wychwytuje treści, do których dopasowuje produkty, które wydają się najbardziej pasować do potencjalnych potrzeb konsumenta. Marketing automation Opiera się na analizie danych zebranych przez system. Umożliwia automatyczne dopasowanie wyświetlanej oferty do wyborów, których dokonał klient za ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... w nadchodzącym roku? Na co powinien przygotować się e-commerce? Na te pytania starają się odpowiedzieć eksperci z branży. Maja Wiśniewska, Head of Marketing w SMSAPI, platformy do masowej wysyłki wiadomości SMS, MMS, VMS i RCS Wymagające standardy obsługi klienta Giganci rynku e-commerce, tacy jak Allegro ...
-
W a2mobile więcej GB, nielimitowany Internet 5G i bonusy
... , a w niej: więcej GB w pakietach "Niewyczerpalne Wszystko", 31 dni darmowego pakietu dla nowych klientów, 999 GB ekstra do odebrania w aplikacji, nielimitowany Internet (5G) już od 34,90 zł miesięcznie dla subskrybentów oraz 999 GB za wyrażenie zgody marketingowej. NIEWYCZERPALNE WSZYSTKO w a2mobile - jeszcze ...
-
Internet a ochrona prywatności dziecka
... prowadzenie rozmów z dzieckiem i ustalenie zasad dotyczących czasu spędzanego przez nie w Internecie, a także zwracanie uwagi na to, co robi ono w sieci. Internet to doskonałe narzędzie do zdobywania wiedzy, poznawania świata, kontaktowania się z innymi osobami oraz zawierania znajomości. Pod okiem rodziców dzieci mogą ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet LATO 2011
... Podróży, których praca została oceniona przez klientów na 4,5 pkt. Katalog, a realia Podobnie ważnym elementem budującym zaufanie do marki staje się marketing ofertowy. Nie warto tworzyć rzeczywistości opisowej innej niż to co klient de facto odnajdzie na miejscu swojego wypoczynku. Raz zrażony ...
-
Europejczycy a mobilny Internet 2011
... danych i ich analiz reklamodawcy nie mogą w pełni wykorzystać możliwości reklamy mobilnej” – mówi Jon Mew, dyrektor ds. komunikacji mobilnej i operacji w firmie Internet Advertising Bureau (IAB). „W miarę rozwoju branży coraz ważniejsza będzie integracja reklamy mobilnej z innymi formatami. Dane dotyczące zwyczajów klientów, takie jak ...
-
Globalne ocieplenie: internet gorszy dla klimatu od samolotów
... w sieci . To odkrycie obrazuje poważny problem. Istotnym czynnikiem przyczyniającym się do globalnego ocieplenia okazuje się być Internet. Sieć odpowiada rocznie za emisję 830 mld ton dwutlenku węgla, co stanowi 2 proc. globalnej jego ... tylko zmniejszają wpływ na klimat, ale także zwiększają społeczną świadomość. Marcin Zmaczyński, Head of Marketing ...
-
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
... „wciśnięcie” mu produktu; w związku z tym ludzie przestali wierzyć reklamom. Jeżeli w ogóle jeszcze je zauważamy, to usuwamy je z naszej świadomości. Internet jest inny. Marketing internetowy nie przeszkadza odbiorcy – polega na dostarczaniu użytecznych treści dokładnie w tym momencie, w którym nabywca ich potrzebuje. Przed nadejściem ery ...
-
Marketing szeptany a spam-marketing
... marketing szeptany a zaczyna spam?”. Spam nie jest marketingiem szeptanym - Każde działanie niejawne o charakterze reklamowym jest spamem. Internet w swej naturze jest nieugięty, nie ma czegoś takiego jak mniejsze zło – stwierdza Bartłomiej Juszczyk, CEO w Grupie Adweb. Idąc dalej tym tropem, marketing ...
-
Po co ci marketing conversion?
... miliony e-maili. Szacunki Cloud Technologies wskazują, że w 2015 roku w ciągu kwadransa internet zyskiwał około 20 biliardów nowych danych. Wspomniane 60 sekund ... należy znaleźć się w czołówce wyszukiwań. A marketing conversion może w tym pomóc. Marketing conversion - publikuj i sprzedawaj Marketing conversion pozwala zwiększyć konwersję nawet o ...
-
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
... hotel wcześniej, zawsze dziwiło mnie, że właściciel obiektu zapewniał szybki, bezprzewodowy internet zupełnie bezpłatnie w całym budynku. Darmowe Wi-Fi to piękny gest. ... z najbardziej prominentnych serwisów marketingowych, Marketing Sherpa, co roku w porozumieniu z firmą Marketing Experiments przyznaje międzynarodowe nagrody za najskuteczniejsze ...
-
Skuteczny marketing szeptany
... nie jest nowe i było opisywane już w latach 70., to dopiero internet dał prosumentom narzędzia do bardzo skutecznego docierania ze swoją opinią do ... proc. konsumentów ufa samym sobie, czyli innym konsumentom (prosumentom). Tym samym marketing szeptany jest postrzegany w kategorii najbardziej efektywnego narzędzia sprzedażowego. W tym kontekście ...
-
Cross marketing wabi panie
... także niemal dwukrotnie (w grudniu 2008 r. wynosiła ponad 3000). Badania PEW Internet & American Life Project pokazują, że dla kobiet najważniejsze w sieci są trzy rzeczy: ... , porady dotyczące aranżacji wnętrz oraz porady architektów, specjalistów i stylistów. Cross marketing wabi panie Skoro wiadomo, że 80 proc. decyzji zakupowych podejmowanych ...
-
Polskie mikrofirmy a marketing internetowy
... Tylko 2% drobnych przedsiębiorców wykorzystuje serwisy społecznościowe (np. Facebook, Nasza Klasa). Marketing szeptany bardziej skuteczny Wykorzystywanie Internetu do zdobywania klientów ... to na większą skalę, łącząc posiadanie swojej witryny z innymi działaniami. Internet może być też miejscem bardziej zaawansowanych działań marketingowych, ale ...
-
Internet w 2003 r.
... większości prognoz wynika, że w 2003 r. wzrosną wydatki na reklamę i marketing w internecie, a szczególnie na ich interaktywne formy. Pamela Parker z serwisu ClickZ Today przedstawiła listę dających nadzieję na wzrost w rozpoczętym właśnie roku ...
-
Internet PR a komunikacja kryzysowa
... raz. Równocześnie prawie 43 proc. badanych stwierdziło, iż Internet PR jest medium wczesnego ostrzegania przed sytuacją kryzysową, zaś około 21 proc. wskazało Internet PR jako najlepszy środek pomocny w rozwiązaniu już zaistniałego ... prowadzona, przedsiębiorstwo może ponieść surowe konsekwencje. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie
... konsumenckich zmysłów i zbudowanie tym sposobem lojalności wobec marki. Mood Media, dostawca rozwiązań w zakresie Expierience Design, przyjrzał się wpływowi wywieranemu przez marketing sensoryczny na konsumentów w stacjonarnych punktach sprzedaży. Badanie dowiodło m.in., że aż 78 proc. globalnych klientów za kluczowy czynnik wyboru sklepu ...
-
Internet a dostarczanie informacji
... lub odradzający zakup. Nie wiadomo, jakie znaczenie miałby dziś internet, gdyby nie pojawiły się strony www. Jego popularyzacja wydaje się być ... nie sposób internet opuści wysłużoną przeglądarkę, środowisko, w którym rezydował przez ostatnie dwadzieścia lat. Przez lodówkę. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Marketing dla MSP - segmentacja rynku
... jaki sposób korzystają z produktów, • jakie są źródła informacji klienta (gazety, czasopisma branżowe, Internet, telewizja). W przypadku różnych grup istotne są różne kryteria. W ... grupie dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Artykuł jest fragmentem książki "Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw" wydanej przez BL Info Polska Sp. ...
-
Marketing treści: budowanie wiarygodności w sieci
Niewystarczająca wiarygodność autora podkopuje działania z zakresu marketingu treści. Na ten element muszą zwrócić uwagę również osoby zajmujące się pozycjonowaniem stron, które coraz częściej zajmują się tworzeniem i promocją treści internetowych. Użytkownicy praktycznie nigdy nie dzielą się treścią o niskiej wiarygodności – to w końcu miałoby ...
-
Marketing przyszłości - raport TrendScope 2008
... przejmowania przez konsumentów kontroli nad mediami i współtworzenie ich zawartości jak np. fora czy blogi. Trend ten już teraz wychodzi poza internet i zaczyna dominować także w audycjach radiowych czy telewizyjnych, gdzie to widzowie decydują o przebiegu programu. MCommerce ma się tymczasem rozwijać dwutorowo w obszarze ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet 2011
... .). W naszej ocenie winę za taki stan rzeczy ponosi zdecydowanie sama Tunezja, która nie potrafiła skorzystać z szansy, jaką daje dobry PR, marketing i rzetelna promocja turystyczna. Niskie ceny to jednak nie wszystko. Do naszych rodaków nie dotarły w wystarczającej ilości pozytywne przekazy o uspokojeniu nastrojów ...
-
Branża hotelarska stawia na Internet
... ̨ jakości obsługi gości”, a 26 proc. „rozwój obecności w Internecie”. 18 proc. obiektów ma zamiar zwiększyć „wydatki na reklamę i marketing”, 12 proc. myśli o rozbudowie – zwiększeniu liczby pokoi/łóżek, a 11 proc. chce „zwiększyć poziom sprzedaży/przychodów”. Tylko 3 proc ...
-
Konsumenci uodpornili się na marketing
Jedynie 22 procent konsumentów ma zaufanie do maili wysyłanych przez firmy, a jeszcze mniejsza rzesza ufa reklamom, które pojawiają się na witrynach internetowych - to tylko niektóre z wniosków płynących z najnowszych badań zrealizowanych przez Forrester Research. Z drugiej strony ufność internautów wzbudzają opinie innych. Nadeszły ciężkie czasy ...
-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
Oglądaniu reklam telewizyjnych towarzyszy odszukiwanie marek w sieci, ale nie można jeszcze mówić, że to, co zobaczymy na pierwszym ekranie bezpośrednio skłania nas do zakupów. Największy wpływ na marketingowe działania multiscreeningowe ma przekaz reklamowy emitowany podczas relacji z wydarzeń sportowych oraz działania angażujące, które stosuje ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... e-klientów", CeDeWu, Warszawa 2001 Zikmund W.G., d'Amico M.: "Marketing. Creating and Keeping Customers in an e-commerce Worl"d, South - Western College Publishing, Thomson Learning, Cincinnati, Ohio 2001 Chaffey D., Mayer R., Johnston K., Ellis-Chadwick F.: "Internet Marketing. Strategy, Implementation and Practice", Financial Times, Prentice Hall ...
-
Polscy internauci a ochrona prywatności w sieci
... trzecia respondentów jest zdania, że to rząd winien być odpowiedzialny za nasze dane osobowe w sieci – mówi Luca Sartoni, Social Media & Internet Marketing Team Leader w 123people. Użytkownicy różnie postrzegają też kwestię utraty pracy wskutek treści upublicznionych w serwisach społecznościowych. O ile w Polsce czy w Holandii tylko ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... klientów… Tylko działania z zakresu marketingu internetowego zwiększają szanse trafiania na naszą stronę. Niestety, Internet potrafi być trudnym narzędziem, co wynika głównie z jego permanentnego rozwoju. Pracownik odpowiedzialny za marketing w firmie nie zawsze ma czas, by na bieżąco śledzić aktualne trendy i zgłębiać tajniki potencjalnych ...
-
Markowe wydarzenia
... - reklamę w różnych formach (media, ulotki, pakty, internet), tu elementem ograniczającym są tylko koszty, - internet - serwis na etapie zapowiedzi, rekrutacji, zapisów, - wpisy ... , s.12 4 Fahy, John and Alan Smithee, Strategic Marketing and the Resource Based View of the Firm, Academy of Marketing Science Review [Online] 1999 (10) 5 McEnally, Martha ...
Tematy: -
PR w nowych mediach
... jako źródła ciekawych informacji. WPŁYW ROZWOJU MEDIÓW NA MARKETING Problem malejącego znaczenia reklamy i rosnącego znaczenia public relations w kształtowaniu komunikacji ... . Interaktywność, rozumiana jako dialogowość, realizowana jest nie tylko poprzez internet, ale także poprzez telewizję interaktywną i telefonię komórkową, postrzeganą jako nowe ...
-
Jak wypromować sklep internetowy?
... zysk dla firmy. E-sprzedawca powinien zatem utrzymywać więź z klientami i przypominać im o swoim sklepie i jego ofercie. Może to robić poprzez e-mail marketing – skuteczny sposób promocji e-sklepu. Priorytetowe jest przy tym zbudowanie bazy mailingowej, zawierającej adresy potencjalnych lub obecnych klientów i informowanie ich w starannie ...
-
Jest praca w e-commerce
... też z rosnącym udziałem e-Commerce w handlu detalicznym. Według ostatniego raportu sporządzonego przez Internet Standard w 2009 roku wzrost wynosił już około 2,2 proc. a przychody wyniosły 13,4 mld ... giełdy pracy infoPraca.pl. - SEM (Search Engine Marketing) to w skrócie marketing wyszukiwarek internetowych. Są to działania promocyjne, które ...