-
Skąd czerpiemy wiadomości z kraju i ze świata?
... rezultaty najnowszego raportu Attention Marketing Research - organizacji będącej połączeniem wiedzy i doświadczenia PMR Consulting & Research oraz Attention Marketing. Opracowanie dowodzi istotnej ... rozdarci między brakiem zaufania do mediów, a świadomością, że internet pełen jest zarówno prawdy, jak i kłamstw, których najczęściej nie weryfikują ...
-
Gemius: rynek internetowy w 2006r.
... okres konwergencji mediów tradycyjnych i Internetu, a także wzrost zainteresowania użytkowników stronami stworzonymi zgodnie z ideą Web 2.0. Raport „Internet 2006” składa się z ośmiu działów: Internauci, Marketing, E-commerce, Reklama, Media, Web 2.0 oraz Komunikacja. Celem opracowania, przygotowanego w oparciu o wyniki badań firmy Gemius, jest ...
-
Integracja działań BTL online i offline
... automatyczny. Dopiero po potwierdzeniu uczestnik może wziąć udział w konkursie. Rankingi uczestników Internet pozwala również na automatyczną obsługę punktacji. Każde pytanie, pod warunkiem ... o swoich obecnych i przyszłych klientach. Jednak rzeczywistość bywa różna. Marketing oparty na bazach danych stosują tak naprawdę nieliczne firmy, większość ma ...
Tematy: -
E-klient - zachowania nabywców
... dane w nieuczciwy sposób [7, str. 4, por. też 8, str. 10]. Mówiąc o sprzedaży przez Internet należy zdawać sobie sprawę z barier utrudniających ekspansję handlu elektronicznego, jakie ... interaktywnej reklamy telewizyjnej serwowanej jedynie osobom z danego segmentu docelowego. Marketing w Internecie to przede wszystkim szereg działań mających na celu ...
-
K2 tworzy dom mediowy
... zakup mediów, ale także usługi związane z innymi formami obecności marki w Internecie, m.in.: marketing afiliacyjny, Search Engine Marketing, e-mail marketing oraz public relations online. Jak twierdzi Janusz Żebrowski, Prezes K2 Internet SA „ACR budować będzie przewagę konkurencyjną m.in. na bazie połączenia doświadczenia mediaplanerskiego Jolanty ...
-
Polskie sklepy online dobrze sobie radzą
... do 2007 r. Wydatki na reklamę Po raz pierwszy Internet Standard zapytał polskie sklepy internetowe o ich wydatki na marketing. Roczny budżet marketingowy 80% badanych sklepów ... respondentów przede wszystkim obniżka marż, redukcja zapasów i zmniejszenie wydatków na marketing. Jak wynika z raportu, recesja daje się we znaki sklepom komputerowym, ...
-
4 najlepsze chatboty w marketingu
... lubią rozmawiać z markami, a naturalnym miejscem takiej komunikacji jest internet. Dlatego Chatboty są dzisiaj nieodłącznym elementem marketingu konwersacyjnego. ... dzisiaj zaczynają decydować o sile marketingu w dużych korporacjach i małych firmach. Chatbot i marketing – doskonałe połączenie? Chatbot to w skrócie jedno z nowych narzędzi digital ...
-
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu
... Manager Poland & Baltics. Dziś coraz większą popularność zyskuje marketing niekonwencjonalny, a więc tzw. ambient marketing. Jest on realizowany przeważnie na zamówienie i skrojony na ... bardzo istotnym medium uczestniczącym w rozprzestrzenianiu się buzz marketingu jest Internet. Ludzie polecają sobie produkty na forach, portalach społecznościowych ...
-
Ciemne strony internetu
... rozwojem internetu dostęp do informacji stał się łatwy, jak nigdy dotąd. Klienci górą! Internet przyczynia się do rozwoju ery informacji. Coraz łatwiejszy dostęp do niej ... odwiedzających anty site’y z pewnością przekazy te oddziałują tak, jak zamierzyli ich autorzy. „Marketing nie jest walką na wyroby. Jest walką na percepcje” – twierdzą Al Ries ...
-
Warto dbać o wizerunek firmy w sieci
... prostu zgubne. e-Wizerunek Podobnie jak w tradycyjnych kanałach sprzedaży, powinniśmy zadbać o marketing i wizerunek w Internecie. W sieci rządzą się one w dużej mierze innymi prawami. ... portalach informacyjnych. Podobnie jak prasa, ulotka reklamowa czy telewizja Internet był medium jednostronnym. Rozwój Internetu oraz pojawienie się Web 2.0, forów ...
-
7 faktów i mitów o zarabianiu na treściach w internecie
... . Content marketing i AdBlock zwiastują śmierć reklamy display Mit. Reklama display wkrótce przestanie być używana – zastąpi ją content marketing. Fakt. – Content marketing jest dobrym narzędziem, ... . nowych blogów, to tyle samo… przestaje istnieć. Fakt. Choć internet faktycznie jest przesycony ilością informacji, to jednak wciąż znajdzie się w ...
-
Polska wieś i nowe technologie
... bydła na pastwiskach czy analizowanie potrzebnej ilości nawozów) przy użyciu Internet of Things (IoT – Internetu rzeczy). Dzięki zarządzaniu dużymi zbiorami danych, przetwarzanymi ... „Portret Polskiego Rolnika. Analiza Rynku” to badanie opracowane przez Agrotime, Attention Marketing i firmę badawczą PMR. Poprzez odpowiedzi na kluczowe pytania ...
-
Największe błędy w marketingu
... do wykonania reklamy. Aby rozesłać tysiąc listów marketingowych do klientów przez Internet wystarczy kilka godzin, a pierwsze informacje zwrotne mogą już nadejść po ... się na marketing poprzez Internet. Kolejne czynniki przedstawię w następnym artykule, za miesiąc. Ten artykuł został przygotowany na podstawie "Top 10 biggest online & email marketing ...
Tematy: -
e-CRM i e-PR na mojej stronie
... . Głównie ze względu na możliwości, jakie Internet stwarza dla budowy więzi i relacji z klientem. A naprawdę jest okazją by popisać się inwencją i nieschematycznym myśleniem. Wirusem w klienta... Jedną z technik, które dobrze wkomponowują się w ideologie e-CRM jest marketing wirusowy (ang. viral marketing). Wirusowy, ponieważ podobnie do zarazków ...
Tematy: -
Europejski rynek reklamy online rośnie
... JupiterResearch. Internet Retailer szacuje, że ponieważ Internet staje się wiodącym nurtem na kontynencie, europejscy marketerzy do 2011 roku wydadzą 83 miliardy euro na reklamę internetową, co stanowi 8,3 proc. wszystkich europejskich wydatków na reklamę. Ten wzrost w dużej mierze został spowodowany przez marketing internetowy w wyszukiwarkach ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... najważniejsze, niskimi nakładami finansowymi można ją powiększyć stosując na przykład marketing wirusowy (viral marketing), którego istota polega na tym, aby odbiorca listu ... mailingowej Literatura: [EW07] Encyklopedia Wikipedia, E-mail marketing, http://pl.wikipedia.org/wiki/E-mail_marketing, 2007 [HM03] Harper M., Interspire.com, 15 Email-Marketing ...
-
Polski rynek e-commerce w 2009 r.
... (spadek o 9%). Najwięcej, bo aż 44% ankietowanych zaznaczyło, że wydatki na marketing stanowiły od 5 do 10% zaplanowanego budżetu. Zmniejszeniu budżetów marketingowych ... wieku od 25-34 lat. Kwota przeznaczona na jednorazowe e-zakupy dokonywane przez internet jest dość wysoka w porównaniu do codziennych zakupów w tradycyjnych sklepach i mieści ...
-
Wyzwania CMO 2014
... i zwiększania efektywności kampanii. Ponadto z perspektywy dyrektorów marketingu znaczenia nabierze zarządzanie innowacją (64%), content marketing (66%) oraz wielokanałowość (62%). Na znaczeniu stracą eventy (30%), marketing bezpośredni (20%) oraz programy lojalnościowe (14%). „W branży doradztwa biznesowego stosujemy tradycyjne i sprawdzone ...
-
Jakie błędy popełniamy w marketingu online?
... pewnie tracisz. Warto zobaczyć, jakie możliwości, również sprzedażowe, oferuje nam Internet. Po drodze jednak mogą pojawić się pułapki, których istnienia lepiej ... dzisiejszego świata zachodniego jest dostrzegalny już niemal na każdej płaszczyźnie przesyt. Marketing online nie jest od tym względem żadnym wyjątkiem. W pewnym momencie znajdujemy się ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... porównawcza analiza mediów W wyniku zaobserwowanych zmian udział wydatków na internet w całkowitym torcie reklamowym przekroczył 43%, w porównaniu do telewizji, która ... wielkości był marketing w wyszukiwarkach, który pochłonął jedną trzecią inwestycji (32,7%). Swoją pozycję umocniły ogłoszenia online (17,1% udziału), a e-mail marketing zanotował ...
-
Promocja w segmencie B2B
... (np. paradoks) mogą ośmieszyć naszą ofertę i odnieść efekt odwrotny do zamierzonego. Marketing bezpośredni jest więc doskonałym narzędziem docierania do aktywnych grup motywacyjnych ... świata. Udowadniają, że marki znają i rozumieją odbiorcę i jego zwyczaje. INTERNET W MEDIA-MIXIE SEGMENTU B2B W internecie również są obecne kampanie skierowane do ...
-
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... Internet jest płaskim medium, coraz częściej kojarzonym z fake factami, których nie weryfikujemy. Trend ten oczywiście nie jest nowy, ale w dzisiejszych czasach zyskał nowe znaczenie, które być może będzie się pogłębiać, więc warto bacznie go obserwować – powiedział Adam Sanocki, Partner Zarządzający Attention Marketing ... Marketing, podział ten i ...
-
5 sposobów na skuteczniejszą strategię marketingową
... przez serwis Statista wynika, że w minionym roku zakupów przez Internet dokonało 1,79 miliarda osób, a prognozy zakładają, że w nadchodzących latach ... Jak podaje raport Ascend2 „Marketing Technology Trends”, osoby odpowiedzialne za marketing w firmach, za najbardziej efektywną technologię uznają obecnie właśnie content marketing (51%). Eksperci ...
-
Projektowanie stron WWW: co irytuje internautów
... publikacji dotyczących e-marketingu. PRZYPIS: [1] Bouch A., Kuchinsky A. and Bhatti, N., Quality is in the eye of the beholder: Meeting users’ requirements for Internet quality of service, CHI 2000. ŹRÓDŁA: Internet Standard, „Internet – nie dla idiotów” Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
E-marketing coraz popularniejszy
... 2010 r. dla rynku reklamy internetowej w przeciwieństwie do reklamy w mediach tradycyjnych są wyjątkowo optymistyczne - uważa firma Artefakt. E-Mail marketing, obecność na serwisach społecznościowych i marketing w wyszukiwarkach to o trzy narzędzia marketingowe, na które postawią marketerzy w przyszłym roku. Jest to ogólnoświatowy trend - 9. na 10 ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... po prostu sztucznym barwnikiem. A wobec takich reklam internauci są bezwzględni. Internet, choć subiektywnie, jednak w bardzo skuteczny sposób kształtuje obraz marki. Opinie, ... to znaczy zaangażować się w nią. Zaangażować całą firmę. W wielu przedsiębiorstwach marketing stanowi nieco hermetyczny dział, gdzie mało mówi się o produkcie, o jego ...
-
Testy i badania w e-marketingu
... gazetę w realnym świecie, a internet nie jest autonomicznym ... Internet S.A. kontakt: www.k2.pl Jacek Szafader, jest niezależnym konsultantem e-marketingu. kontakt: www.k2.pl PRZYPISY: [1] Jakob Nielsen, www.usability.com [2] MwP nr 7 (77) 2004 „Testowanie funkcjonalności serwisu www” str. 29-30 Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Budowanie społeczności w reklamie
... wskazuje rozwijający się rynek i potrzeby funkcjonujących na nim odbiorców, będzie kształtowało marketing i sposób myślenia o markach w ciągu najbliższych lat. Im mniej musimy się ... jest niezmierzony potencjał nowych mediów, bazujących na możliwościach, jakie daje internet, SMS. Tworzenie społeczności wokół marki Społeczności wokół marek nie tworzą ...
-
Branża budowlana a social media
... , wykonawców i architektów. Z przeprowadzonych badań wynika, że Internet jest wykorzystywany przez 80,3% osób związanych z branżą budowlaną ... z dziesięciu menadżerów reprezentujących producentów i dystrybutorów branży budowlanej zgadza się ze stwierdzeniem, że marketing internetowy nie sprawdza się w sektorze budowlanym to jednak sama branża ...
-
Formy marketingu farmaceutycznego
... oni do czynienia. Następna grupa to wszystkie kanały komunikacji wykorzystujące Internet. Raport wskazuje, że 84% lekarzy słyszało o otrzymywaniu niezamówionych informacji marketingowych ( ... zapamiętywania przekazywanych informacji. Nowoczesne strategie marketingowe typu Closed Loop Marketing (CLM) – wykorzystują one połączone siły nośników ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... to w ciągu dekady internet prześcignął wszystkie inne media takie jak prasa, magazyny, radio czy outdoor. Od paru już lat jest medium numer 2. Internet - poza nieco ... jak e-mailing sprzedażowy, linki sponsorowane Adwords, porównywarki cenowe czy marketing afiliacji (sprzedaż przez partnerów i afiliantów) powinny pozwolić na przypływ zamówień. ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... klientów na poszczególnych rynkach" - mówi Tomasz Ebbig, Brand Marketing Manager Zalando na Polskę i Wielką Brytanię. Rynek polski preferuje raczej produkty o ... różnią się od "stacjonarnych"? Sposoby dokonywania zakupów ulegają ciągłym zmianom. Internet mobilny zrewolucjonizował e-zakupy: technologie mobilne pozwalają na robienie zakupów w dowolnym ...
-
Myślisz o własnym biznesie? Postaw na sklep internetowy
... Internet można kupić wszystko - na świecie działają miliony sklepów internetowych o różnych profilach ... powstać w technologii responsywnej (RWD). Już na etapie projektowania naszego sklepu warto skorzystać z narzędzi z kategorii Marketing Automation – w prosty i automatyczny sposób pomogą one w bardzo wielu kwestiach. Dzięki nim będziemy w stanie nie ...
-
Adblocking: wyzwanie dla afiliacji
... powód blokowania treści reklamowych. Ten fakt nadaje dyskusji ciekawy wymiar - marketing internetowy stał się bowiem synonimem braku prywatności i nadużycia w kwestii ochrony ... jakości treści oraz witrynach typu cashback i voucher code. Adblocking i marketing afiliacyjny Funkcjonujące na stronach banery i linki prowadzące do stron partnerskich muszą ...
-
Black Friday i co jeszcze napędzi e-commerce w IV kwartale?
... przypadku sprzedaży detalicznej przez Internet odnotowano wyższą wartość w cenach bieżących (o 8,2%) w porównaniu z sierpniem br. Udział sprzedaży przez Internet w sprzedaży „ogółem” zwiększył ... , Deputy Head of Sales w Blue Media oraz Maja Wiśniewska, Marketing Manager z SMSAPI dzielą się swoimi spostrzeżeniami w obszarze e-commerce w ostatnim ...