-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... wieku od 25-34 lat. Kwota przeznaczona na jednorazowe e-zakupy dokonywane przez Internet jest dość wysoka w porównaniu do codziennych zakupów w tradycyjnych sklepach i mieści się najczęściej ... sieci. W przypadku sklepu internetowego dochodzą oczywiście koszty związane z jego promocją (marketing, pozycjonowanie, itp.), ale te nie są na tyle wysokie, ...
-
Flash mob jako narzędzie marketingowe
... rzeczywistość i równocześnie do promocji takiego tematu. Po raz kolejny można się przekonać, że internet separuje od świata realnego tych, którzy zdecydują się na pasywność, „przyrośnięcie do komputera”. Natomiast ... się zabawa, oryginalność, spontaniczność i ucieczka z przetartych szlaków. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... reklamodawców do tej formy reklamy. W 2012 roku przeciętne wydatki na reklamę realizowaną w sieciach kontekstowych stanowiły niemal 27% budżetów Search Engine Marketing. To już kolejny rok, w którym udział reklamy kontekstowej rośnie w obszarze SEM. Niemalże 98% badanych domów mediowych i agencji interaktywnych deklaruje przeznaczanie ...
-
E-sklepy wybierają SEO i SEM
... prowadzi działania promocyjne na rzecz e-sklepu. Ich najpopularniejszą formą okazało się pozycjonowanie w wyszukiwarkach, a w dalszej kolejności umieszczanie wizytówek w internetowych katalogach i marketing szeptany. Szczególnie zaskakują statystyki pytań o sieci afiliacyjne. Okazuje się, że z tym pojęciem nigdy nie zetknęło się aż 38% respondentów ...
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
... efektów promocji i odwiedzin e-sklepu, brak analizy własnych danych o klientach, niespersonalizowanie reklamy, niezautomatyzowanie działań reklamowych oraz brak rozwiązań mobilnych. Pozycjonowanie (SEO) i marketing w wyszukiwarkach (SEM) to już niemal chleb powszedni, jeżeli chodzi o formy promocji e-sklepów, które wybiera aż 83 proc. z nich, jak ...
-
SEO i SEM dla opornych – 7 najważniejszych pojęć
... należy czekać od 3 do nawet 6 miesięcy. Przed rozpoczęciem działań pozycjonerskich dobrze jest stronę najpierw zoptymalizować. 2. SEM SEM, czyli Search Engine Marketing, to wszystkie działania e-marketingowe, podejmowane w celu jak najlepszego wypromowania danej strony w wyszukiwarce. Mało tego – strona powinna pojawiać się wysoko w wynikach ...
-
Moc personalizacji w wideo marketingu
... są chociażby Millenialsi, pokolenie ludzi, którzy chcą przekazu wnoszącego jakąś wartość, skierowanego tylko do nich. Dlatego istotną kwestią stał się marketing spersonalizowany, szczególnie spersonalizowane treści wideo. Dla marketerów najważniejszą kwestią musi być poznanie swoich odbiorców i dopasowywanie contentu do wieku, płci, wykształcenia ...
-
Polska zaściankiem e-commerce?
... stacjonarnych. Wraz z rozwojem nowych technologii, zwłaszcza tych wykorzystujących Internet, sytuacja zmieniła się diametralnie. Dziś można powiedzieć, że oba kanały się ... zmian odnaleźć, a przecież dotykają one całej organizacji: od sprzedaży, poprzez marketing, a na sposobie organizacji pracy kończąc (lean/agile management, turkusowe zarządzanie ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
... najwyższego szczebla zarządzania, 63% spodziewało się zwiększenia nakładów na marketing online w 2008 r. Tylko 14% zamierzało je ograniczyć. Najnowsze badanie z ... mediów miażdżącym ciosem?" Powodów jest siedem: Internet jest z natury bardziej wymiernym i wytłumaczalnym medium niż te tradycyjne. Internet pozwala na lepsze i bardziej bezpośrednie ...
-
Usługi double i triple play w 2011 r.
... jedna trzecia badanych zdecydowała się na taką opcję. Podobnie jak w Polsce, drugą najczęściej wybieraną kombinacją był triple play – telefonia stacjonarna, Internet oraz telewizja. Najczęściej pakietyzowaną usługą był dostęp do Internetu – stanowił element 90% zakupionych ofert. W przypadku telefonii stacjonarnej wskaźnik ten oscylował ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2009/2010
... obsługę dla tej grupy klientów mogą liczyć na najlepszy szeptany marketing na świecie. Prym w tej kategorii wiedzie sklep SuperKoszyk.pl, który uzyskał ogólną ocenę ... sobie sklep Strefakierowcy.pl. Kategoria "Zegarki i Biżuteria" Sprzedaż zegarków i biżuterii przez Internet jest niełatwym zadaniem. Przeważnie są to towary o wysokiej wartości, a to ...
-
Personalizacja w Internecie
... . Według badań psychologów społecznych, większość społeczeństwa to odtwórcy, tylko niewielka części ludzi to innowatorzy. Dla tych pierwszych spersonalizowany Internet to marzenie, dla tych drugich Internet stanie się miejscem utrapienia. Na dodatek w tej pierwszej grupie jest wiele osób, które personalizację traktują jako wyróżnienie ...
-
Branża IT w 2014 r. - prognozy
... obserwować można również w Polsce - przekonuje Arkadiusz Chłopik, A&P & Strategic Marketing Manager, Xerox Polska. Eksperci z branży nowych technologii zalecają ... IT. Internet wszechrzeczy Według ekspertów Gartnera Internet wszechrzeczy (Internet of Everything), czyli sieć łącząca przedmioty, dane, procesy i ludzi, zastąpi Internet przedmiotów. ...
-
Branżo e-commerce: quo vadis?
... , który ostatecznie kupią przez Internet. Standardem stanie się „Ratailtainment”, czyli ... marketing manager w Opineo.pl. To partnerskie traktowanie klientów wciąż jest słabą stroną polskiego e-commerce. Dlatego zunifikowane przepisy, które będą obowiązywać od przyszłego roku (w tym m.in. wydłużenie prawa do odstąpienia od umowy zawartej przez Internet ...
-
Korzystanie z Internetu a sektor MSP
... z reklamy. Najczęściej ma przez to na myśli polecanie przez znajomych (marketing szeptany - 93% reklamujących się), drukowane książki teleadresowe (69%) i reklamę w internecie (63%). Jednocześnie firmy, które próbowały już reklamy w internecie, uważają internet za najbardziej skuteczną formę reklamy. Małe i średnie firmy uważają już sam ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... w przypadku sektora motoryzacja (mniej o 0,7% wobec 2020 r.) oraz produkty do użytku domowego (dynamika -2,5%). KANAŁY KOMUNIKACJI W roku 2021 dwucyfrowe wzrosty zanotowały Internet, telewizja, radio, reklama zewnętrzna oraz kina. Dodatnią dynamikę miała również prasa. Najszybciej rosły wydatki na reklamę online – o 21,8%. Z analizy wolumenu ...
-
Aktualizacja i rozwój serwisu WWW
... na rynek, promowanie, okres dojrzałości, następnie spadek zainteresowania, wprowadzenie innowacji do produktu itd. Internet jest bardzo dynamicznym medium, dlatego zaniedbany i nie rozwijany serwis WWW szybko popada w niełaskę grupy ... Webservice sp. z o.o. e-mail: tkarolak@webservice.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Koniec pop-upów?
... większymi obawami oczekuje zapowiadanej na lato "łaty" Service Pack 2 dla Windowsa XP. Doda ona możliwość blokowania pop-upów do standardowych opcji Internet Explorera. Reklama internetowa przeżywa trudne chwile: coraz więcej krajów (w tym Polska) stosuje prawne obostrzenia dotyczące rozsyłania reklam pocztą elektroniczną, a Internauci ...
-
Hoopla.pl planuje debiut giełdowy
... w postaci błyskawicznego wzrostu wartości polskiego rynku e-commerce szacowanego przez Internet Advertising Bureau Polska na 5 mld złotych w 2006 roku (1,9 mld złotych ... wykorzystać do poszerzenia asortymentu, wdrożenia nowych systemów informatycznych usprawniających marketing, sprzedaż oraz obsługę klientów. Planujemy również dokonywać akwizycji ...
-
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... firmy: finanse i księgowość, logistyka (która zarządza magazynem i transportem), sprzedaż i marketing. Wszystkie elementy modelu, to jest zarząd, działy logistyki, sprzedaży i marketingu ... jest zbudowany według innego schematu. W jego centrum znajduje się internet, to on jest łącznikiem, elementem wspólnym dla klientów, działów firmy, samej firmy ...
-
Problemy Polaków w Internecie
... elektronicznej – zakładaniu i obsłudze internetowego konta bankowego oraz robieniu zakupów przez Internet. Na przygodę z globalną siecią nigdy nie jest za ... przedmiotami jak: modele i technologie biznesu internetowego, procesy operacyjne handlu w sieci, marketing internetowy czy koordynacja projektami e-biznesowymi. Podobna specjalność istnieje ...
-
Rynek reklamy - prognozy
... blisko 60 procent. Przewiduje się także ponad 4-krotny wzrost wydatków na marketing dla urządzeń mobilnych. Prognozowane wydatki na reklamę w internecie w USA osiągną poziom ... za pośrednictwem tego medium wzrosną tylko o niecały miliard dolarów. W Polsce internet rośnie najszybciej U nas, podobnie jak w USA, wydatki na reklamę prasową w 2011 ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... zamówień na monitoring i analizę zawartości mediów internetowych. Z perspektywy uczestników każdej branży na rynku, pytanie zmienia się zatem „czy” i „dlaczego” monitorować internet w „jak” i „co” monitorować, by odnieść z tej usługi jak największe korzyści, a cały proces uczynić bardziej efektywnym oraz dostosowanym do konkretnych potrzeb ...
-
Czy młodzi Polacy muszą iść na studia?
... decyzja, której znaczenia młodzi ludzie często do końca nie rozumieją. Odpowiedzią na powyższe problemy jest platforma Yep.Academy, która łączy internet, najbardziej naturalne źródło zdobywania wiedzy o świecie przez młodzież, z profesjonalnym systemem doradztwa zawodowego. Umieszczone na niej narzędzia i treści mają pomóc w planowaniu ...
-
Handel detaliczny po pandemii: e-commerce w górę, tracą sklepy stacjonarne
... pieniężne – wszelkie koszty zmienne, takie jak wynagrodzenia, wydatki na marketing, nowe technologie, utrzymanie procesów oraz inne wydatki, które nie ... detaliczny został w dużej mierze sparaliżowany i wielu klientów poszukuje możliwości zaopatrywania się przez Internet. Od początku ogłoszenia stanu epidemicznego nie tylko znacznie wzrosła ilość ...
-
Promocja przez wyszukiwarki
... Karolak jest dyrektorem zarządzania projektami w Agencji Interaktywnej WebService Sp. z o.o. Grupa SOLIDEX.. e-mail tkarolak@webservice.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce wejdź .
-
Skuteczność reklamy online
... rozmówca, zintegrowany z reklamą typu brandmark. "Kampania "Pomelo do celó" udowodniła, iż poza uzyskaniem bezpośredniego efektu internet skutecznie buduje świadomości marki i wpływa na zwiększenie zainteresowania zakupem produktu" – skomentował wyniki projektu Dominik Kaznowski, wiceprezes IAB Polska, odpowiedzialny za marketing i komunikację.
-
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... kampanii. Dlatego właśnie tak wiele firm, chcąc dotrzeć do specyficznych grup odbiorców, wy-biera internet jako medium reklamowe. Wartościowe serwisy www przynoszą swym właścicielom wymierne korzyści. Obniżają koszty działań ... interaktywnej Janmedia Interactive, kontakt: tkarwatka@janmedia.com Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Jak wspólnie realizować badania
... przy wspomaganiu komputerowym w badaniach telefonicznych (CATI), badaniach facet-to-face, (CAPI), a także badaniach poprzez internet (CAWI). Z tego faktu można wysnuć dwie tezy: Istnieje względnie łatwa możliwość skrócenia dostępu do ... Sp. z o.o. kontakt: krystian.krawczyk@cron.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Bezpieczeństwo w sieci wg MySpace
... Szacuje się, że w 2006 roku marketerzy wydadzą 280 milionów dolarów na reklamę i marketing na stronach serwisów społecznościowych w USA, a dodatkowe 70 milionów dolarów na rynkach ... proc. rodziców uważa Internet za niebezpieczny dla ich dzieci. Jednocześnie ta sama grupa rodziców zgadza się co do tego, że Internet dostarcza dzieciom wiele możliwości ...
-
Popularność serwisów wideo
... - to tylko wybrane dane z pierwszego w Polsce badania użytkowników Web 2.0, zrealizowanego przez firmę Gemius SA na zlecenie agencji marketingu młodzieżowego Yoof. Internet pełni w życiu młodych ludzi ważną funkcję. Jest narzędziem komunikacji, źródłem informacji oraz rozrywki. Wraz z rozwojem Internetu zmieniają się obyczaje internautów ...
-
Cena prądu zdecyduje o wyborze dostawcy?
... Marketing i obsługa klienta po wydzieleniu operatora systemu dystrybucyjnego") firma świadcząca usługi call center - ... elektrycznej będzie się kierowało standardami obsługi klienta oraz jakością i szerokim wachlarzem usług (np. Internet w gniazdku). 16,1% badanych twierdzi, że pozostanie przy dotychczasowym usługodawcy. Doświadczenia innych krajów, w ...
-
Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy
... częściej zlecane są badania typu mystery shopping, czyli tajemniczy klient, regularnie wzrasta liczba badań przeprowadzonych przez telefon (CATI) oraz przez Internet w porównaniu z bardziej kosztownymi badaniami bezpośrednimi PAPI. B2B – terra incognito O ile badania na rynku B2C, czyli business-to-consumer są od kilku lat ...
-
Piractwo internetowe: Polska na 6 miejscu
... jaką można ich dokonywać. W jednym przypadku środki z kont finansowych zostały wypłacone przez Internet do niemożliwych do ustalenia lokalizacji w ciągu niespełna 15 ... , przedsiębiorczy i posiada dobre umiejętności interpersonalne Edukacja: Biznes / Marketing, Informatyka Osobowość: Zorientowany na biznes, pewny siebie i arogancki Rozwiązanie: ...
-
Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy
... nie powinni się całkowicie wycofywać ze społeczności internetowych", powiedziała Debra Aho Williamson - senior analyst w eMarketer, autorka raportu pt. "Social Network Marketing: US Ad Spending Update." "W ciężkich czasach dla gospodarki zwykle łatwiej jest wprowadzić na rynek produkt wśród pozyskanych już klientów niż ...