-
Bazy danych wzajemnie udostępniane
... produkt komercyjny. Firmy działające bardzo intensywnie poprzez direct marketing bardzo często wykorzystały już z różnym skutkiem komercyjne bazy danych i ... firmy A zainteresowani ofertą firmy B zgłaszają to w uzgodniony sposób (w czasie kontaktu telefonicznego, przez internet, poprzez SMS, inaczej) i tym samym przechodzą już do bazy prospektów firmy ...
Tematy: -
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
... z pomysłów. Podobnie zresztą jak pozbawiony sensu jest marketing, który zupełnie nie zwraca uwagi na najświeższe trendy. Poniżej przedstawiamy rozwiązania, dzięki którym marketerzy mogą ułatwić sobie pracę, zwiększyć jej efektywność i poprowadzić firmę w stronę sukcesu. 1. Brand24 – internet i social media pod lupą Brand24 to powstały ...
-
5 porad, jak inwestować w e-commerce
... oceny wartość nie będzie wyświetlać się użytkownikom. Jest to prosty sposób na wzbudzenie zaufania potencjalnych klientów i zwiększenia ruchu na stronie. 3. Marketing i seo Marketing i promocja to narzędzia pozwalające na rozwinięcie biznesu. Niezależnie od wielkości sklepu internetowego warto inwestować w te obszary. Szczególnie ważne są ...
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
... i partnerom biznesowym, że jesteśmy ekspertami w danym obszarze, a jednocześnie przyciągamy uwagę. Marketing treści pozwala wzbudzić zaufanie, edukować klientów, budować relacje z potencjalnymi kupującymi, a przy okazji, wykorzystać niedrogie możliwości, jakie daje internet, do skutecznej promocji. 5) Wydarzenia online to kolejny krok na drodze do ...
-
Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS. Nowy raport Elephate
... dużej liczby firm – osiąga relatywnie mniejszy udział w całkowitym ruchu. Branże takie jak marketing, sprzedaż czy e-learning przyciągają najwięcej odwiedzin, co pokazuje, jak duży ... optymalizacja działań – udział w raporcie komentuje Justyna Dzikowska - Head of Marketing w Brand24. Opinie i porady czołowych ekspertów Ranking powstał dzięki owocnej ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... internetowych głównymi źródłami przychodów były sprzedaż powierzchni reklamowej oraz handel produktami i usługami poprzez Internet. Doprowadziło to do wyodrębnienia dwóch głównych celów kampanii reklamowych - generownia ruchu na serwisie ... że cookies identyfikuje komputer, a nie użytkownika Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: -
Jest praca w mediach społecznościowych
... nie będzie odwrotu”, dodaje. Blisko 90 proc. spośród wszystkich ofert dotyczących mediów społecznościwych opublikowali pracodawcy z takich branż jak marketing, public relations, IT, Internet, e-Commerce czy sprzedaż. Zaledwie jedna dziesiąta to oferty pochodzące bezpośrednio od firm poszukujących wewnętrznych specjalistów w tej dziedzinie. „Media ...
-
Polscy internauci a zalew informacji
... książki lub po prostu nic nie robić. Łączą się z Internetem głównie tylko przez komputer/laptop, czyli w sposób tradycyjny. Tuńczyki płyną z nurtem. Internet wykorzystują głównie w celu załatwiania konkretnych spraw – sprawdzają pocztę prywatną, pogodę, załatwiają sprawy finansowe, czytają portale informacyjne. Często korzystają z serwisów ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... Wyprodukowanie poprawnego spotu jest dzisiaj możliwe również drogą amatorską. Wystarczy dobry pomysł. To wszystko sprawia, że nawet z niewielkim budżetem na marketing, możemy skorzystać z reklamy telewizyjnej. Do niedawna reklamowanie internetowych biznesów w telewizji uważane było za pewnego rodzaju mezalians. Przedsiębiorcy internetowi traktowali ...
-
Barometr e-commerce 2016
... – predictive marketing, attribution i reklama natywna Handel transgraniczny Dostawa tego samego dnia (Same-Day Delivery) Social commerce Software as a service (SaaS) AdBlock 3) Niskie ciśnienie – stymulatory istotne, jednak w najmniejszym stopniu wpływające na wzrost wartości rynku e-commerce oraz przychodów e-sklepów: Beacony Internet Rzeczy (IoT ...
-
Idą Black Friday i Cyber Monday. Mamy rady dla e-commerce
... również sklepy internetowe, ponieważ rzesza tych, którzy na miejsce zakupów wybierają internet, rośnie z roku na rok. E-sprzedawcy powinni być na to solidnie przygotowani ... Ma to swoje uzasadnienie. Jak bowiem tłumaczy Joanna Kosiorek, SAP Customer Experience Marketing Manager, CEE MU. Niezależnie, czy wchodzimy do sklepu stacjonarnego czy odwiedzamy ...
-
110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach
... w Polsce powinien być wart 190 mln złotych. Działająca przy IAB Polska grupa robocza „Marketing w Wyszukiwarkach” określiła obraz rynku SEM w Polsce oraz perspektywy jego wzrostu ... na to, ze Polska powoli dołącza do krajów Europy Zachodniej, gdzie marketing w wyszukiwarkach stanowi jeden z głównych motorów rozwoju reklamy w internecie. Coraz większa ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... stanowi poważne wyzwanie. Budowa i zarządzanie własną listą adresową Dla firmy wysyłającej korespondencję masową najbezpieczniej jest, gdy marketing bezpośredni prowadzony jest za zgodą odbiorców (permission marketing), którzy dobrowolnie przystąpili do subskrypcji takich wiadomości, wpisali się na listę wysyłkową, a co najważniejsze wyraziły zgodę ...
-
Sklepy internetowe a promocje świąteczne
... Co ciekawe, obecność w porównywarkach cen pod kątem świąt zadeklarowało tylko 8% właścicieli e-sklepów. W przypadku wyboru najskuteczniejszych narzędzi bezkonkurencyjny okazał się email marketing, na który głosowała aż 1/4 badanych. Dlatego też, aż 32% właścicieli e-sklepów zadeklarowało, że w okresie świątecznym wysyła znacznie więcej newlsetterów ...
-
Reklama online - trendy 2015
... się zrozumieć zachowań klientów oraz zwiększać ich lojalności wobec firm i ich produktów. Według ekspertów, którzy wystąpili na pierwszej konferencji „Digital Marketing Heroes”, zorganizowanej przez Sociomantic Labs, nadchodzący rok upłynie przede wszystkim pod znakiem nowoczesnych technologii. Jednak nie chodzi tu o klasyczną reklamę ...
-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... już ok. 1/3 internautów czerpie tę wiedzę z materiałów wideo, czy konkursów organizowanych przez marki i tym podobnych działań, określanych jako „content marketing” (działania, które polegają na dostarczaniu ciekawych treści i rozrywki przez marki konsumentom). Udział marki w nowoczesnych formach kontaktu z odbiorcą - konkursach, testach produktów ...
-
Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem
... gdzie automatyka procesu jest wrodzona np.: ssanie kciuka przez dzieci. Dlatego marketing, choć postrzegany jako nienamacalny, staje się receptorem, kreującym określoną odpowiedź w ... umożliwią automatyzację oraz analizę danych w czasie rzeczywistym. Współczesna sieć Internet nie przypomina swojego protoplasty. Sama w sobie staje się „Internetem ...
-
Jak promować sklep internetowy przez direct mailing?
... w 2020 roku, https://www.uke.gov.pl/akt/raport-o-stanie-rynku-pocztowego-w-2020-roku,385.html [3] ARC Rynek i Opinia, E-mail marketing w Polsce, https://www.redlink.pl/raport/ [4] Sumo, 3 Direct Mail Marketing Examples For Ecommerce Businesses, https://sumo.com/stories/direct-mail-marketing-examples [5] Wdmonline, Ten Brilliant Examples of Unique ...
-
Ranking newsletterów
... zostaną nagrodzeni rocznymi licencjami SARE, pierwszego polskiego narzędzia sprzedawanego w modelu ASP, które wspomaga e-mail marketing. - Chcieliśmy wyróżnić tych, którzy świadomie i skutecznie wykorzystują e-mail marketing w swojej strategii marketingowej. SARE jest doskonałą nagrodą, dzięki której zwycięzcy będą mogli udoskonalać swoje ...
Tematy: ranking newsletterów, newslettery -
Dostępność - walor niezbędny witryny
... medialne. BADANIE DOSTĘPNOŚCI DLA ISP Nie tylko firmy świadczące usługi przez internet powinny być zainteresowane badaniem dostępności, ale także dostawcy usług internetowych, ... . Wręcz przeciwnie, wymaga on synergii działania między informatykami a osobami odpowiadającymi za marketing. Nierzadkie są sytuacje, gdy e-projekt pali na panewce albo ma ...
-
Czas na integrację
... i danych, a środowiskiem idealnym do tego typu zastosowań – internet. Z miesiąca na miesiąc poprawia się dostęp Polaków do tego medium. Jeszcze do niedawna szerokopasmowy internet w domu był rzadkością, dziś szacuje się (Interactive ... Webtel – Interactive Solutions. kontakt: kcw@webtel.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Reklama internetowa skierowana do dzieci
... tego typu gier. Ponadto, 64 proc. stron internetowych wykorzystuje tzw. marketing wirusowy (marketing zachęcający dzieci do rozmowy z rówieśnikami na tematy dotyczące danych produktów), a ponad połowa stron daje dzieciom dostęp do reklam telewizyjnych przez Internet. Z danych Nielsen NetRatings wynika, że badane strony internetowe tylko ...
-
Marka a reklama konkurencji w wyszukiwarkach
... sądowych i kar z tego tytułu. Wypowiedź Piotra Waglowskiego, członka Rady Informatyzacji, autora serwisu VaGla.pl Prawo i Internet nt. wolności i ograniczeń wynikających z prawa do informacji: "Jeśli prawdą jest, że czeka nas informacyjna ... i właściciel firmy Bluerank. m.galecki@bluerank.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Znajomi i rodzina decydują o naszych zakupach
... internet urasta do roli najważniejszego źródła informacji, może się wydawać, że portale internetowe i ... , to opinie naszych znajomych i rodziny. Innymi słowy, największy wpływ na decyzje dzisiejszych konsumentów wywiera marketing szeptany, znacznie przewyższając swoją skutecznością wpływ telewizji, dzienników, czasopism czy internetu. 30 proc. ...
-
Najpopularniejsze blogi w polskim Internecie
... wyszukiwarki Google. Informacje o Tomaszu Karwatce i jego blogu webusability.pl pojawiają się głównie w serwisach marketingowych: Marketing Przy Kawie, Marketing w Praktyce i Mediafm.net. Z kolei Artur Kurasiński najczęściej wymieniany jest w Internet Standard, Gazeta.pl oraz przez innego blogera - Macieja Budzicha (blog.mediafun.pl), który z kolei ...
-
Zakupy online - typy klientów
... jej zakupem. Przynajmniej w danym czasie. Wiemy przecież, że nakłady na marketing prowadzony w internecie przekładają się na sprzedaż zarówno offline, jak i online. ... może już niedługo pójdziemy do galerii handlowej, aby kupić coś przez internet. Rozwijające się technologie rozpoznawania ruchu sprawiają, iż wystawy sklepowe zamieniają się w ...
-
Dobra konsumpcyjne: rewolucja technologiczna u progu
... większą wagę do takich zagadnień jak analityka danych i technologie informacyjne. Firmy starają się sprostać oczekiwaniom rosnącej liczby “e-konsumentów”, dla których internet i urządzenia mobilne są kluczowym kanałem zdobywania wiedzy i nabywania produktów. Dla wielu firm nowoczesne technologie są zarówno szansą, jak i wyzwaniem: ponad ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.
... więcej spadły wydatki na najbardziej popularną reklamę w sieci (-41%). Najwięcej (5 mln zł) w marketing zainwestowało Zalando. Ta imponująca kwota jest jednak sporo ... branża e-commerce? Tutaj bez zaskoczeń. Ulubionym medium branży e-commerce pozostaje Internet. Wydatki na promocję w sieci pochłonęły 61% całościowych budżetów reklamowych. To jednak ...
-
Sklepy internetowe. Jak poprawić komunikację z klientem?
... i chętnie przeszliby cały proces zakupowy na telefonie. Na każdy z tych trendów sprzedawcy powinni znaleźć odpowiedź - podpowiada Maja Wiśniewska, PR & Content Marketing Manager w SMSAPI. Czego dowiadujemy się o sklepach internetowych: Jeśli komunikacja z klientem, to głównie poprzez social media. Swoje oferty najchętniej promują w mediach ...
-
E-biznes w Polsce: kondycja finansowa 2009
... system obsługi płatności Dotpay. "Internet 2k10" to pierwsza edycja raportu Internet Standard o kondycji finansowej polskiego e-biznesu. Raport składa się z czterech części. W pierwszym rozdziale zaprezentowano ranking polskiego e-biznesu w czterech głównych grupach: "Serwisy i usługi internetowe", "Marketing i reklama internetowa", "E-commerce ...
-
Promocja produktu nie tylko w Internecie
... w telewizji, to znaczy, że on w ogóle nie istnieje. Internet w takich sytuacjach (założenie jednoczesne co do grupy docelowej i kategorii ... Internet jest dobry przy jednych kategoriach, a przy innych - lepiej sprawdza się coś innego. Przecież nieważne, co jest lepsze - ważne żeby było skuteczne! Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... , po godziny nocne. Potrzeby, które zaspokaja w tej współpracy Internet dzielą się na cztery grupy: komunikacja, newsy, informacje dotyczące zainteresowań oraz rozrywka. Realizując każdą z nich internauci natykają się na wiele typów reklamy, które gwarantuje marketing online. Surfując, obcują cały czas z powierzchnią reklamową, dostają ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... możliwość łatwego budowania wizerunku firmy i więzi z otoczeniem. Witryny WWW są również doskonałym sposobem na dostarczenie otoczeniu maksymalnej ilości informacji o firmie. Internet jest obecnie najczęstszym źródłem informacji do którego sięgają dziennikarze. Tworząc witrynę firmową należy dokładnie określić jakie zadania strona ma spełniać ...
-
Portale społecznościowe w biznesie
... z klientem. Właściwie wykorzystane, stanowią kopalnię nowych idei dla firmy. Sprzedaż i marketing Zespoły sprzedażowe na całym świecie szukają potencjalnych klientów na portalach ... Śledztwo policyjne CSI w Internecie! Sieci to wspaniałe narzędzie w rękach policji. Internet nie jest anonimowy – każda nasza obecność w sieci zostawia swój ślad - ...
-
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
... do prowadzenia działań PR. I do takich działań w większości jest wykorzystywany. Marketing na blogu firmowym W początkowej fazie blogi firmowe były głównie ... Tutaj też najczęściej, jeszcze nieoficjalnie, podawane są informacje o nowych sklepach. Internet to najszybszy kanał komunikacji, dlatego nadaje się świetnie do informowania klientów o ...