-
Budowanie społeczności w reklamie
... wskazuje rozwijający się rynek i potrzeby funkcjonujących na nim odbiorców, będzie kształtowało marketing i sposób myślenia o markach w ciągu najbliższych lat. Im mniej musimy się ... musi istnieć idea, przekaz, komunikat, ale także spójna i adekwatna dla niego – komunikacja. Społeczność nie istnieje bez kontaktu, bieżącej informacji, dlatego też musi ...
-
5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR
... przez drugą. Z badania Content Marketing Trends 2016 wynika, że do największych priorytetów stojących przed content marketerami należy tworzenie angażujących treści – 60 proc. Nie inaczej będzie w przypadku materiałów rozsyłanych przez agencję PR – angażujący, merytoryczny content to podstawa. 2. Zintegrowana komunikacja kluczem do sukcesu Jak ...
-
6 sposobów na to, aby ktoś zaczął czytać twojego bloga
... . Wykorzystaj narzędzia do tworzenia infografik, darmowe bazy zdjęć lub nagrywaj krótkie filmy, dzięki którym zilustrujesz pisane słowa. Pamiętaj, że komunikacja obrazkowa i video marketing będą jednym z wiodących trendów najbliższych miesięcy. Pozwolą utrzymać uwagę czytelnika, o którą dziś najtrudniej. Poza tym, im ciekawsza treść, tym ...
-
Dlaczego sprzedaż spada?
... potrzeb klienta pomaga nam wybrać stosowny produkt lub usługę. 2. Komunikacja niezgodna ze stylem komunikacji klienta. To długi temat ... Komunikowanie się ... szczęście, bezpieczeństwo, wolność, oszczędność czasu, przyjemność, zaspokojenie głodu, pragnienia, lepsza komunikacja z otoczeniem. 7. Ponaglanie klienta. Nikt nie lubi działać pod presją. ...
Tematy: -
Czas na integrację
... wszystkich tych kanałów to nowe wyzwanie dla marketingu, któremu wcale nie tak łatwo jest sprostać. Komunikacja za pomocą e-maili i SMS-ów napotyka bowiem przeszkody, jak ustawa o komunikacji drogą elektroniczną i o ochronie danych ... firmie Webtel – Interactive Solutions. kontakt: kcw@webtel.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... umożliwiające bezpośredni kontakt dziennikarzy ze działem PR firmy. Interaktywnie czyli komunikacja zwrotna Internet jest medium umożliwiającym już ze swej natury komunikację ... też od razu wyświetlają się na stronie. Warto jednak pamiętać, żeby komunikacja zwrotna była dostępna raczej dla zarejestrowanych użytkowników serwisu, w przeciwnym wypadku ...
-
Cena prądu zdecyduje o wyborze dostawcy?
... czasie IX Konferencji Marketingowej ("Komunikacja, Marketing i obsługa klienta po wydzieleniu operatora systemu dystrybucyjnego") firma świadcząca usługi call center - ContactPoint zaprezentowała wyniki badań rynku, stanowiących odzwierciedlenie bieżącego ...
-
Jak promować firmę w Internecie?
... , a satysfakcjonująca odpowiedź powinna trafić do niego szybko. Oczywiście większość firm stawia wciąż na kontakt telefoniczny. Coraz częściej jednak dominująca jest komunikacja z klientem za pośrednictwem Internetu. Jest to medium, które oferuje wiele różnorakich kanałów komunikacyjnych, przy zachowaniu bardzo niskich kosztów. Warto o tym ...
-
Kreatywność w marketingu
... mają czas, energię i ochotę, żeby bawić się w grę intelektualną z twórcami wysublimowanych przekazów. Naturalnie komunikacja marketingowa to tylko element marketingu. Również i w innych jego obszarach – programach lojalnościowych, schematach dystrybucji ... nadawać się do rozwiązywania problemu. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Segmentacja klientów
... , strzelał w powietrze, wołając do przelatujących ptaków "traf w kulę, traf w kulę!". Marketing wielu firm przypomina takie właśnie działanie. Rynek nie jest studnią bez dna ... Zgoda. Tyle że tytułów prasowych, stacji i stron w sieci mamy… wiele. Inna będzie komunikacja i strategia do segmentu osób młodych, inna do emerytów, inna do potencjalnych ...
-
Google Plus goni Facebooka
... potężną siłę. Chce kontrolować prawie wszystko (A. Małkowska – Szozda, Prawo monopolisty, Media & Marketing Polska, Nr 07-08/2011, s. 61-63.). Niedawno FB dopasował swoje własne zasady ... to koszt rzędu 30-50 tys. zł. Na dodatek marketingowcy sygnalizują, że komunikacja z FB jest prawie niemożliwa. W ostateczności jednak FB ma zawsze rację. Przecież ...
-
Gamifikacja: zasady skutecznego wdrażania
... stawia wyzwania. Co dla marketingowców może wydawać się wyzwaniem samym w sobie – od początku wkłada im się przecież do głów, że komunikacja kierowana do klienta powinna odbywać się szybko, bezpośrednio i bez zbędnych przeszkód. Z drugiej strony praktycznie każdy nowoczesny konsument ulega mechanizmom właściwym ...
-
Dzieci podejmują decyzje zakupowe
... to, że to ludzie młodzi – nasze dzieci, stają się głównymi decydentami w gospodarstwach, i że w wielu przypadkach komunikacja być powinna kierowana do nich, a nie do starszych. Pozycja dzieci w rodzinach rośnie: mają coraz mniej ... Haczewska-Wierzbicka, senior research manager w Grupie IQS. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Czy reklama behawioralna zepchnie spam do podziemia?
... , które dokładają największą cegiełkę do ruchu mailingowego w Sieci, jest oczywiście marketing. Według statystyk Forrester Research marketerzy w skali roku wysyłają około 258 mld ... zainteresowań i zachowań. Mailing behawioralny to komunikacja elegancka, która nie irytuje internauty. I przede wszystkim – komunikacja skuteczna. Monetyzacja Big Data Póki ...
-
SMS. Król komunikacji
... się przed komunikacją SMS? Przed nami wyniki najnowszej edycji ogólnopolskiego badania „Komunikacja SMS w Polsce”. Platforma SerwerSMS.pl już po raz piąty przyjrzała ... najbardziej zainteresowana jest otrzymywaniem alertów meteorologicznych – mówi Edyta Godziek, PR & Marketing Manager z Platformy SerwerSMS.pl. Z uwagi na szybkość i bezpośredniość ...
-
6 kluczowych cech skutecznego marketingu referencyjnego
... jeden prosty warunek - posiada zadowolonych klientów - dodaje ekspert z Commplace. Marketing referencyjny: 6 najważniejszych cech Cecha 1: wiarygodność Nazwa firmy polecającej pod ... natomiast prośmy by zamiast ogólników „Polecam firmę X” określili, czy komunikacja z firmą przebiegała bez zarzutów, usługa została wykonana w terminie, a jej ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... postawionych w briefie, ale marketera nie zastąpi. Receptą na skuteczny slogan pozycjonujący pozostaje ich wzajemna współpraca. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... informacjami z mediów Większość przedsiębiorców śledzi media na mniejszą lub większą skalę. Na systematyczne działania brakuje jednak czasu. Często szwankuje także komunikacja wewnętrzna i ważne informacje, które mogłyby wesprzeć funkcjonowanie biznesu nie docierają do odpowiednich pracowników. Dobra organizacja monitoringu mediów lub zlecenie go ...
-
E-branding: kreowanie marki w Internecie
... firm. Dopasowanie strategii, odpowiednia strona internetowa, komunikacja z klientem, wartość dodana - co jeszcze warto dopracować, aby zbudować silną markę? E-branding ... o podobnym profilu, a także linki sponsorowane. Coraz popularniejszy staje się także tzw. marketing wirusowy, czyli forma promocji polegająca na zapoczątkowaniu sytuacji, w której ...
-
Marketingowcy tracą czas pracy
... consultingowych i domów mediowych. Raport został przygotowany przez twórców EasyProject – oprogramowania do kompleksowego zarządzania projektami, oraz przy wsparciu Fundacji Komunikacja 2.0, promującej nowoczesne, oparte na wykorzystaniu nowych technologii narzędzia komunikacji w biznesie. Patronat medialny nad badaniem objęły: IAA (Międzynarodowe ...
-
Rynek pracy woli studia techniczne
... 16806 Turystyka i rekreacja – 15339 Mechanika i budowa maszyn – 15192 Automatyka i robotyka – 14207 Geodezja i kartografia – 13857 Biotechnologia – 13836 Dziennikarstwo i komunikacja społeczna – 13621 Gospodarka przestrzenna – 13087 Ochrona środowiska – 12918 Najpopularniejsze uczelnie w 2010 roku (według liczby kandydatów na miejsce): Politechnika ...
-
Europejczycy a mobilny Internet 2011
... urządzeń mobilnych i tabletów, nie będą uwzględniać lokalnych uwarunkowań i takich istotnych czynników, jak rozmiar ekranu, to stracą korzyści, które zapewnia komunikacja z klientami poprzez media mobilne. Badania te znacznie ułatwią firmom precyzyjne określenie najlepszych sposobów dotarcia do klientów”. Najważniejsze wnioski - Polska W Polsce ...
-
Czy reklama na Facebooku ma sens?
... klientów, w tym aż 12 mln z Polski, marketerzy wciąż zastanawiają się, jak w pełni wykorzystać możliwości Facebooka. Ciekawy profil, odpowiednio dopasowana komunikacja, przyciągające uwagę zdjęcia i informacje – to wszystko zwiększa liczbę i zaangażowanie fanów oraz buduje rozpoznawalność marki. Czy jednak Facebook sprzedaje? Trwająca od ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... której wtargnął agresywny włamywacz, zamieszcza na Facebooku prośbę o wezwanie policji. Na przestrzeni ostatnich lat adaptacja mediów społecznościowych sięgnęła punktu, w którym komunikacja tą drogą służy nie tylko wymianie informacji, opinii i treści, lecz może realnie przysłużyć się nawet ratowaniu życia. Najpopularniejsze serwisy, takie ...
-
LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają
... zdobyć zaufanie nowych klientów. Kolejną korzyścią wynikającą z prowadzenie działań w tym kanale jest budowanie eksperckiego wizerunku firmy wśród osób decyzyjnych. Aby komunikacja w serwisach biznesowych przyniosła oczekiwany efekt, to należy postawić na konsekwentne i systematyczne działania. Magdalena Lempart,
-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
Oglądaniu reklam telewizyjnych towarzyszy odszukiwanie marek w sieci, ale nie można jeszcze mówić, że to, co zobaczymy na pierwszym ekranie bezpośrednio skłania nas do zakupów. Największy wpływ na marketingowe działania multiscreeningowe ma przekaz reklamowy emitowany podczas relacji z wydarzeń sportowych oraz działania angażujące, które stosuje ...
-
Poszukiwane zawody 2017: po kogo będą stać w kolejce?
... budować swoje pomysły na omnikanałowości komunikacji marketingowej. Do tej pory w wielu firmach oddzielano tradycyjne kanały od digitalu, co powodowało, że komunikacja marek nie była spójna lub część online’owa była zaniedbana. Zmiana, która nastąpiła, wskazuje na to, że firmy będą kładły ...
-
Działalność innowacyjna przedsiębiorstw 2014-2016
... sekcji i działów: dział 46 – Handel hurtowy, z wyłączeniem handlu pojazdami samochodowymi, sekcja H – Transport i gospodarka magazynowa, sekcja J – Informacja i komunikacja, sekcja K – Działalność finansowa i ubezpieczeniowa, dział 71 – Działalność w zakresie architektury i inżynierii; badania i analizy techniczne, dział 72 – Badania naukowe ...
-
Czy Black Friday rzeczywiście się opłaca?
... okazje zakupowe, ale które promocje są najbardziej skuteczne? W Czarny Piątek konsumenci są gotowi, by kupować, czekają jednak na najlepsze okazje. Komunikacja marketingowa w handlu detalicznym ma nadal znaczący wpływ na decyzje zakupowe, a decydującym czynnikiem są promocje. Zapytani o to, co wpływa na ich ...
-
Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta
... siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa przechodzi obecnie prawdziwą rewolucję ... i na stałe wpiszą się w trend wykorzystywany w celu usprawnienia jakości obsługi klienta. Andrzej Goleta, Digital Marketing ...
-
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
... internetowym, aby osiągać zyski i nie dać się konkurentom? Oto 6 grzechów głównych w marketingu e-commerce. 1. Brak informacji o promocjach Zrealizowane przez SMSAPI badanie “Komunikacja SMS w firmach 2017” wyraźnie dowiodło, że sms-y informujące o promocjach wysyła swoim klientom mniej niż połowa firm. Jeżeli wziąć pod uwagę ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... programmatic. Ogólny obraz rynku także nie uległ przemianie - liderką pozostaje reklama graficzna, która odpowiada za niemal połówkę tortu reklamowego online, marketing w wyszukiwarkach pozyskuje prawie jedną trzecią, ogłoszenia jedną szóstą, zaś e-mail około 2%. Utrzymała się także dynamika poszczególnych formatów – wszystkie z nich wypracowały ...
-
Ukraińcy w Polsce, czyli rosnąca siła konsumencka
... UE dla pracowników z Ukrainy - m.in. Niemców już w styczniu 2020 - z Polski może odpłynąć od 250 tys. do 500 tys. pracowników. Tymczasem komunikacja do mniejszości narodowych w okresie wyborczych zmagań jest dość powszechna za granicą. Znane są odezwy czy orędzia polityków amerykańskich do mniejszości ...
-
Dostajesz mailem kody QR? To potencjalne zagrożenie
... im się zdobyć dość dużą popularność. Chętnie sięga po nie m.in. marketing, turystyka czy transport. Nie jest w zasadzie żadnym zaskoczeniem, że stały się ... urządzenie użytkownika nie jest podłączone do firmowej sieci Wi-Fi. W takiej sytuacji cała komunikacja między użytkownikiem a atakującym odbywa się przez sieć komórkową, która zazwyczaj nie jest ...
-
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... ? Tu wchodzimy w ślepą uliczkę. Do czego jednak zmierzam? Współczesny marketing, tworząc swój metajęzyk i metodologię położył nacisk na wskaźniki, których zadaniem jest ... , np.: - komunikacja masowa - komunikacja bezpośrednia - bezpośredni kontakt z produktem - komunikacja w punkcie sprzedaży - sponsoring - komunikacja niebrandowana Powyższy podział ...