-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... w krótkim czasie zdobyć dużą liczbę klientów. Taki jest ich model biznesowy. Tego typu sklepy internetowe powinny zainteresować się klasycznym kanałem komunikacji marketingowej, czyli telewizją. Dla nich spot reklamowy w telewizji będzie skuteczniejszym sposobem promocji sklepu internetowego w krótkim okresie niż ogromne nakłady na pozycjonowanie ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... na temat operatorów telekomunikacyjnych, w 65 procentach przypadków wskazywali na strony internetowe. Internet, jako platforma zintegrowanej komunikacji marketingowej Internet daje szerokie spektrum możliwości prowadzenia komunikacji marketingowej. W zależności od celu, należy uwzględnić zakres działań dla jego realizacji, a co za tym idzie dokonać ...
-
Komunikacja banków z klientem: social media szansą
... nawet konto w banku) są tylko dla bogatych (skryci marzyciele)” – podsumowuje prof. Dominika Maison. Analiza komunikacji marketingowej instytucji finansowych przeprowadzona przez Dom Badawczy Maison pokazuje, że strategie komunikacji tworzone są w bardzo zbliżony sposób z użyciem tych samych narzędzi (m.in. celebryci, skomplikowany język), przez ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... nieomal przed koniecznością uwzględniania tego medium w planowaniu strategii marketingowej. Wyniki cyklicznego badania Net Track realizowanego przez firmę MillwardBrown SMG/KRC ... , globalny zasięg, wysoka dostępność, różnorodność form przekazu oraz szybkość komunikacji dokonującej się za pośrednictwem sieci i publikowanych w niej treści sprawiają ...
-
Social Video - witamy w erze post-YouTube
... , ponadto program w wersji na systemy iOS dysponuje stabilizacją obrazu. Film video – skuteczny instrument w internetowej komunikacji marketingowej Filmy video w Internecie od dawna były wykorzystywane przez firmy w komunikacji marketingowej, gdyż przekazy wizualne są łatwiej i szybciej przyswajalne przez klientów. Tam, gdzie było to możliwe, firmy ...
-
Onet i Procter&Gamble razem przy e-commerce
... się bardzo istotnym kanałem przekazu marketingowego" – powiedział Mariusz Biedrzycki, Dyrektor ds. komunikacji marketingowej Onet.pl "Internet jest dobrym medium komunikacji na temat nowych produktów. Obok działalności marketingowej, pozwala na prowadzenie programów edukacyjnych, indywidualny kontakt z konsumentami, szybkie udzielanie odpowiedzi ...
-
Budowanie wizerunku firmy i produktów
... . Na wizerunek firmy składają się następujące elementy: identyfikacja werbalna (nazwy, slogany, hasła) i wizualna (logo, system identyfikacji wizualnej), formy komunikacji marketingowej (materiały marketingowe, reklamowe i promocyjne) oraz system zachowań pracowników i reprezentantów firmy (zwany także kulturą organizacji). Wszystkie cztery rodzaje ...
-
Instytucje finansowe a rynek pracy
... . W obszarze komunikacji marketingowej osoby z doświadczeniem w kanałach elektronicznych są również dobrze wynagradzane. Według danych Michael Page pensja na stanowisku dyrektora marketingu w instytucjach finansowych wynosi najczęściej 27 tys. PLN brutto (minimum 18 tys. PLN, maksimum 42 tys. PLN), a kierownika ds. komunikacji marketingowej od 10 ...
-
Jeśli zakupy w sieci, to zdecydowanie na laptopie
... uwagę na to, że telefonów komórkowych używamy przede wszystkim rano, a tabletów wieczorem. W związku z tym w procesie komunikacji marketingowej e-przedsiębiorcy mogą dostosować cały proces komunikacji marketingowej do użytkownika, który korzysta z wielu urządzeń w trakcie dnia. Z kolei Grzegorz Wójcik, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... ?”. Krok #1: Wykorzystaj social media do zbadania opinii publicznej. Posiadanie kont na Twitterze oraz Facebooku jest dzisiaj absolutnym minimum w sferze komunikacji marketingowej. Wykorzystaj te platformy do poinformowania publiczności o nadchodzących zmianach i w nieformalny sposób zapytaj o opinie na temat potencjalnego rebrandingu. Dzięki temu ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... dla wybranych - czyli starannie sprofilowanych - odbiorców. Grupą taką mogą być zarówno dziennikarze i inni przedstawiciele mediów (w przypadku komunikacji PR) jak i klienci (w przypadku komunikacji marketingowej). Umożliwienie dostępu do części firmowego serwisu jedynie wybranym osobom dodatkowo wzmacnia więź z firmą i możliwości oddziaływania na ...
-
Marketing SMS: w Polsce ma to duży sens
... komunikacji mobilnej będzie wzrastać. Jak podkreślają specjaliści, określenia „rok mobile” są już niewystarczające. Możemy już bowiem mówić o dekadzie mobile, która zmusza marketerów do coraz śmielszego stosowania komunikacji mobilnej w strategii marketingowej firmy. – W erze mobile niemożliwe jest niestosowanie narzędzi do komunikacji mobilnej ...
-
Już nie SMS, tylko RCS. Nowy standard zawładnie rynkiem?
... czy używanych do komunikacji aplikacji. Ale liczba użytkowników nowego standardu będzie sukcesywnie rosła. W nowych urządzeniach jest to już częściowo ustawienie domyślne. W starszych pojawia się wraz z kolejnymi aktualizacjami – wyjaśnia ekspertka SMSAPI. – Osobnym tematem jest wykorzystanie RCS-ów w komunikacji marketingowej, nad czym już ...
-
Strategia CSR to rzadkość
... w biznesie dowodzą, że możliwe jest uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej poprzez włączenie działań CSR oraz zrównoważonego rozwoju do działalności firmy, jej strategii marketingowej i komunikacji. Niemniej jednak kolejne firmy muszą podążyć ich śladem i znacznie rozbudować strategie ochrony reputacji oraz zarządzania ryzykiem, włączając je do ...
-
Program lojalnościowy dla b2b/b2c
... kraju, konstruowane według identycznego schematu: atrakcyjne, luksusowe miejsce, często udział w imprezie sportowej. Taka nagroda bardzo często jest głównym driverem komunikacji marketingowej, motywuje uczestników do zaangażowania, stanowi silny bodziec. Właściwe mechanizmy Dobry program to program zrozumiały dla klienta. Jeśli bierze on w nim ...
-
Boom na social media trwa
... jest komunikowanie się. Na tym aspekcie roli social media w komunikacji skupiają się organizacje, które chcą przenieść swoją komunikację marketingową na wyższy poziom ... fanów zostanie z marką. Social media to zapewne przyszłość i część każdej strategii marketingowej firmy, która zamierza pozyskać nowych klientów. Należy jednak pamiętać, że ...
-
Formy marketingu farmaceutycznego
... – ze względu na stosunkowo niski poziom dostępu do szybkiego internetu w społeczeństwie, także wśród lekarzy – pozostawały one wciąż na marginesie komunikacji marketingowej. Obecnie zainteresowanie nimi wzrasta. Mowa tu przede wszystkim o następujących narzędziach i zjawiskach: Nośniki elektroniczne i komputeryzacja służby zdrowia – digitalizacja ...
-
Strategia marki: Alternative Brand Currencies
... publiczna deklaracja dobrego uczynku w mediach społecznościowych… Korzyści zastosowania w strategii komunikacji marki koncepcji Alternative Brand Currencies zależą od konkretnej realizacji. W kontekście zasypanej informacjami rzeczywistości marketingowej i wybiórczego skanowania przez konsumentów wiadomości z otoczenia przykucie uwagi konsumenta ...
-
E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice
... muszą być brane pod uwagę podczas budowania strategii komunikacji z nimi. Główne cele, zarówno komunikacji B2C, jak i B2B, są takie same: pozyskanie klienta i ... siedem osób reprezentujących daną firmę. Kluczowa dla osiągnięcia sukcesu kampanii e-mail marketingowej jest więc idealna mieszanka, która zawiera zarówno jasno przedstawione korzyści, jak ...
-
SLA i co jeszcze? O czym pamiętać wdrażając systemy ICT?
... marketingowej, bez sprawnego systemu wideokonferencyjnego, regularnie używanego do prezentacji dla kluczowych zagranicznych klientów. Awaria takich systemów często oznacza przestój w działaniu, co przekłada się na bardzo duże straty finansowe. Z kolei w przedsiębiorstwach przemysłowych od sprawnego działania systemu komunikacji niejednokrotnie ...
-
Marketing 2.0
... komunikacji daleko w tyle - wskazuje na to podsumowanie branży interaktywnej w 2006 roku. Czy rzeczywiście ... reklam, nie zarabiają też na użytkownikach. Mają inną zaletę – w zasadzie tylko o wartości marketingowej – gromadzą w jednym miejscu miliony potencjalnych konsumentów. Don Peppers – jeden z czołowych autorytetów w dziedzinie strategii ...
-
Wizerunek pracodawcy w cenie
... branży reklamowej i marketingowej stanowiły niecałe 4% wszystkich ogłoszeń opublikowanych w serwisie Pracuj.pl. Na inny powód zwraca również uwagę dr Dariusz Tworzydło, prezes Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego i pracownik naukowy Uniwersytetu Wrocławskiego: - W przypadku niektórych specjalistów od komunikacji marketingowej skłonność do ...
-
16 porad dla start-upów jak zdobyć nowych klientów
... wykorzystywana na blogach, ale działa równie skutecznie na głównej stronie marketingowej. Małe okno w formie pop-upu wcale nie musi dotyczyć Twojego produktu. ... to z niewielką opłatą, jednak taktyka ta, pozwoli Ci znacznie zwiększyć zasięg komunikacji marketingowej. Pochwal się treściami PR oraz klientami Jeśli napisano artykuł o Twoim produkcie ...
-
E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?
... dziś także przenikanie się kanałów online i offline. W ostatnim czasie dostrzeżono więc ogromne zalety integracji wiadomości SMS czy powiadomień push w ramach komunikacji marketingowej. W ten sposób, za pomocą naszego oprogramowania e-mail marketingowego możliwe jest dotarcie do konsumentów nawet wtedy, gdy nie korzystają oni w danym ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... wykorzystanie ich wizerunku w różnego rodzaju działaniach promocyjnych lub przyciągając ich jako inwestorów, członków zarządu, dyrektorów, etc. Narzędzia komunikacji marketingowej muszą służyć budowaniu świadomości klienta, przyciąganiu jego zainteresowania i skłanianiu do odwiedzania witryny. Marketing musi budować w umyśle konsumenta solidne ...
-
BizOn media: reklama tylko dla biznesu
... BizOn media jest posiadanie kompleksowej i komplementarnej oferty z zakresu komunikacji marketingowej dla biznesu dlatego w ofercie nowego domu sprzedaży mediów znajdziemy rozwiązania z zakresu AMBIENT i PRASY. Uzupełnienie oferty internetowej o niestandardowe formy komunikacji i reklamę w prasie niszowej jest konsekwencją wymagań i potrzeb ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... roku Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek. Firma zainwestowała w kampanię reklamową promującą markę sera Radamer blisko 3,5 mln zł. - Oprócz telewizji, dodatkowymi kanałami komunikacji marketingowej był internet oraz prasa handlowa - mówi prezes Bajko. Koniecznie trzeba odnotować kampanie zagranicznych koncernów Arla i Muller, które trwają intensywnie ...
-
Kreatywność w marketingu
... komunikacyjna i sprzedaż. Dla twórcy natomiast celem jest na ogół właśnie oryginalność komunikacji również po to, by zaimponować innym twórcom, pokazać się w środowisku, wygrywać ... drobna rzecz, ale takie właśnie elementy są kreatywnością w marketingu – nie tylko w komunikacji marketingowej. Jak wytwarzać kreatywność? Jest na to kilka formuł. Póki ...
-
Sektor MSP w Polsce a strategia rynkowa
... nie radzą sobie należycie z zarządzaniem strategicznym. Nie planują z wyprzedzeniem, a najbardziej uderza brak spójności i zintegrowanych działań w procesach operacyjnych oraz w komunikacji marketingowej - komentuje Marcin Gieracz, pomysłodawca i organizator badania. - Faktem jest, że postawy pro-rynkowe tzn. Potrzebę wiedzy o rynku, konsumentach ...
-
Rynek reklamy przed Euro 2012
... . Ważniejsza jest koncepcja i dobra reklama oraz trzymanie ręki na pulsie i umiejętność wykorzystywania nadarzających się okazji. Dla wielu marek ograniczenia w prowadzeniu komunikacji marketingowej okazały się niewielką przeszkodą. Na EURO 2012 na razie wygrywają ci, którzy mają oryginalny pomysł, niezależnie od formalnego statusu sponsora ...
-
Reklama online, którą odbiorca polubi
... Warto zatem wskazać kilka rozwiązań adresowanych zarówno do reklamodawców, jak i wydawców, które mogą znacznie usprawnić, a nade wszystko – zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej w Internecie. Po pierwsze, należałoby upowszechnić standardy wprowadzone przez IAB Polska, a dotyczące reklamy display’owej. Zgodnie z nimi, reklamie graficznej ...
-
Rok 2017 - sprawdzian dla VR
... umożliwiła jej stworzenie przymierzalni, w której klienci mogą „przymierzyć” ubranie bez konieczności zakładania go. Z kolei IKEA skorzystała w swojej komunikacji marketingowej z technologii AR (rzeczywistości rozszerzonej) i stworzyła aplikację na smartfony umożliwiającą sprawdzenie, jak dany mebel lub dodatek będzie wyglądał w domach ...
-
Walka o wzrost sprzedaży. 7 sposobów na komunikację in-store
... przypadku gdy musi poświęcić WIĘCEJ czasu na wybór produktu, albo coś przykuje jego uwagę. Nauczyliśmy się już tego w komunikacji np. na YT – albo pierwsze kilka sekund chwyci i ktoś obejrzy film do końca, albo momentalnie ... kojarzyć shopperom z konkretnym działaniem i efektem. Pola Ziejewska, Marlena Orzechowska z shopperowej agencji marketingowej ...
-
Oddam dane osobowe za zniżkę na zakupy
... redukuje znacząco koszty komunikacji marketingowej. Ponadto umożliwia przygotowanie lepszej oferty dla wybranych grup konsumentów zamiast takiej, która bez precyzyjnego określenia odbiorców musiałaby być dostępna dla całego rynku. Te same elementy generują korzyści po stronie konsumentów, gdyż zmniejszają ilość nieprzydatnej komunikacji, która nie ...
-
Marketing wspiera rebranding starszych biurowców
... Dzięki temu potencjalny najemca może „na żywo” zobaczyć, jak może wyglądać jego przyszłe biuro. Taką powierzchnię można oczywiście wykorzystać również w komunikacji marketingowej, na przykład przy prowadzeniu prezentacji sprzedażowych, czy kampanii w mediach społecznościowych lub do produkcji materiałów marketingowych typu broszura, czy strona www ...