-
Biedronka i Lidl - najbardziej zaufane sklepy spożywcze
... zdobyły najwięcej spontanicznie oddanych głosów. Kryształowe Godło otrzymują zaś marki, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów według 5 kryteriów: jakość, stosunek ... być zaskoczeniem ze względu na wynik zbliżony do ubiegłorocznego. Respondenci wskazywali również marki: Auchan, Real, Carrefour, Lewiatan, Żabka, Piotr i Paweł, Społem, Delikatesy ...
-
Prężny rynek nieruchomości komercyjnych
... . pop-up stores czyli sklepów otwieranych tylko na pewien czas, oferujących marki znane dotychczas wyłącznie z internetu. – tłumaczy Anna Kicińska. Wzmożona aktywność deweloperów ... światowych metropoliach w ostatniej dekadzie. Niskie stopy, wysoki popyt na mieszkania W 2014 roku Rada Polityki Pieniężnej obniżyła stopy procentowe do poziomu najniższego ...
-
Polska Ekstraklasa 2015
... Koniec życia ponad stan – kluby zaciskają pasa Sytuacja finansowa klubów Ekstraklasy w roku 2014, w porównaniu do roku 2013, uległa poprawie. Prawie wszystkie (za wyjątkiem Śląska Wrocław ... nie pozostawił konkurencji złudzeń. Legia umocniła pozycję najsilniejszej marketingowo marki w Polsce, wygrywając w trzech na cztery kategorie w klasyfikacji: ...
-
Top Marka w mediach 2015
... branżą okazały się stacje paliw. Na temat wizerunkowego lidera sektora, marki Orlen, w prasie pojawiło się więcej publikacji niż o czterech pozostałych najbardziej medialnych ... Red Bull. Informacje o badaniu Badaniem objęto materiały opublikowane w okresie od 1 lipca 2014 roku do 30 czerwca 2015 roku - łącznie 1,5 mln informacji internetowych, 326 ...
-
Top Marka w mediach 2015 - bankowość
... stanowiło swoistego rodzaju podsumowanie aktywności branż i marek w okresie od lipca 2014 do czerwca 2015. Bezapelacyjnym liderem zestawienia brandów bankowych w prasie ... dumy, ponieważ otrzymał większą liczbę punktów za korzystne dla marki nacechowanie publikacji niż lider zestawienia. Na kolejnych pozycjach uplasowały się mBank oraz Deutsche ...
-
6 sposobów na to, aby ktoś zaczął czytać twojego bloga
... mówi także raport „B(v)log Power”, zrealizowany przez Mobile Institute pod koniec 2014 roku na zlecenie PSBV. Zgodnie z wynikami, przekazy tworzone przez blogerów ... Polsce w 2015 roku”). By wypromować blog, sięgaj po narzędzia do monitoringu marki i analizuj zasoby internetu, reagując poprzez dodawanie komentarzy zawierających linki odsyłające do ...
-
Najpopularniejsze telewizory: Samsung bez konkurencji
... silną czwartą pozycję. Prym w tej kategorii produktowej oczywiście nadal wiedzie bezkonkurencyjny Samsung, ale porównując dane z pierwszego półrocza 2014 do 2015 trzeba zaznaczyć, że inne marki powoli zaczynają się rozpychać na rynku. Poniżej prezentujemy zestawienie 10 najbardziej popularnych telewizorów kupowanych w pierwszym półroczu 2015 ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 01/2016
... )liczba upadłości firm zarejestrowanych w całym 2015 r. wyniosła 747 (wobec 822 w 2014 r.). Oznacza to spadek o 9% w skali roku. Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) utworzył ... 2014 roku. Poziom pustostanów spadł w III kw. do 12,9 proc. – W 2016 rok czeka nas trudna praca nad pozyskiwaniem nowych najemców. Coraz bardziej będzie się liczyła trwałość marki ...
-
Dealerzy samochodów na Facebooku
... biorąc pod uwagę dane z 460 profili od 23 grudnia 2013 do 23 stycznia 2014. Wynika z niej, że pomimo iż najbardziej liczną grupę aktywizujących się w ... granicę 10 tys. fanów. Ciekawe wnioski nasuwają się po pogrupowaniu dealerów na marki. Największym przeciętnym zaangażowaniem cieszyły się profile dealerów BMW, które osiągnęły średnią niemal 5 ...
-
Ulice handlowe w Warszawie i Krakowie
... się na debiut w Warszawie. W zależności od strategii danej marki, niektóre lokują swoje sklepy w centrach handlowych, a inne wybierają jedynie lokalizacje ... nich będzie ul. Świętokrzyska. Wraz z ukończeniem drugiej linii metra do końca 2014 r., ul. Świętokrzyska przejdzie zasadniczą przebudowę, w rezultacie której może odzyskać charakter deptaka ...
-
Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?
... ze strony klientów. Jakość treści i strony internetowej odbijają się na wizerunku marki Jakość doświadczeń konsumenta odnośnie marki ma kluczowe znaczenie w działaniach związanych ... – np. „zwiększenie liczby unikatowych odwiedzin na stronie internetowej o 10% do końca 2014 roku.” Następnym krokiem jest wyznaczenie konkretnej osoby (lub osób), która ...
-
Jak wygląda dekoracja stołu świątecznego?
... ruchu na stronie Okazje.info w okresie poprzedzającym święta, a jednocześnie zamykającym się w ostatnim kwartale 2014 roku. ZANIM NAKRYJEMY DO STOŁU W polskich domach przygotowania do Wigilii ... zwrócić uwagę na dwa aspekty. Po pierwsze, pod względem popularności marki przy dekoracji stołu mocnym liderem jest wspomniana Dekoria – jedno z największych ...
-
W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia
... milionów aktywnych kont w mediach społecznościowych, czyli zanotowaliśmy 8% wzrostu od stycznia 2014 – to dane, które możemy znaleźć w raporcie in 2015 przygotowanym przez ... co zrobić, żeby angażować coraz więcej osób, a tym samym poszerzać obecność marki w sieci. Social media marketing – system naczyń połączonych Planując działania marketingowe w ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2015
... 502 000 mkw. nowej powierzchni w centrach handlowych, znacznie więcej niż w 2014 r., kiedy rynek wzbogacił się o 332 000 mkw. i jednocześnie najwięcej ... zagranicznych, których obecność wpłynie pozytywnie na odświeżenie i zróżnicowanie oferty handlowej. Oprócz marki Tallinder (nowy projekt LPP), w 2016 r. możemy oczekiwać wejścia popularnej, ...
-
Apteki kichają na social media
... marki internetowej dyskusji z pacjentami będzie coraz więcej. Będą to nie tylko zadane wprost pytania o polecenie taniej lub najlepszej apteki. Jak wynika z analiz monitoringu internetu prowadzonych w IMM od 2014 ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 23/2017
... do nich dołączył obecny prezydent Temer. Kraje Zatoki Perskiej. W latach 2014 – 2016 dochody krajów eksportujących ropę spadły średnio o ponad 1/3, a – a nadwyżki ... 254-259 mld euro. Nadal rośnie różnica między zwycięzcami a przegranymi, dlatego marki powinny przemyśleć swoje strategie i dostosować się do sposobu myślenia charakterystycznego ...
-
Allianz Trade: ekonomia wojny w Ukrainie i jej następstwa
... granicach byłej Socjalistycznej Federacyjnej Republiki Jugosławii. Błyskawiczna aneksja Krymu w 2014 roku przez Rosję, a następnie mało intensywny, ale ... mądrość Reichsbanku, kolejnych rządów, biznesmenów i prasy nakazywała sądzić, że przyspieszająca deprecjacja marki Rzeszy nie była spowodowana przyspieszającą inflacją niemieckiej podaży pieniądza, ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... dalsza cyfryzacja rozrywki i mediów oraz rosnące znaczenie urządzeń mobilnych. W skali świata w 2014 r. przychody z mobilnego dostępu do Internetu w wysokości 259 mld USD będą ... liczby: zmieniają one definicję prasy z wyłącznie drukowanej gazety na marki informacyjne, pod którymi treści dostarczane są różnymi kanałami do docelowego odbiorcy” – dodaje ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 34/2013
... finansować. Orlen Deutschland zapowiedział, że zwiększy w ciągu pięciu lat liczbę stacji benzynowych marki Star w Niemczech z blisko 570 do 750. Dzięki rekordowo niskiemu oprocentowaniu obligacji państwowych niemiecki budżet zaoszczędzi w latach 2010 - 2014 łącznie 40,9 mld euro. Unia Europejska jest gotowa w najbliższych dniach zrewidować ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 21/2014
... USD. Trzecie miejsce zajmuje IBM (107,54 mld USD). Inne znane marki są dalej w tym rankingu np. Facebook (21. pozycja) i Disney (23.). Najbardziej wartościową europejską ... proc.). Fed ocenił także tempo wzrostu amerykańskiej gospodarki w pierwszych czterech miesiącach 2014 roku. Przyznał, że po niepokojącym spowolnieniu z początku roku teraz sytuacja ...
-
"Najlepsze" aplikacje mobilne do wyłudzania pieniędzy
... powoduje utraty danych. Złośliwe oprogramowanie iCloud „Olega Plissa” Odkryte w maju 2014 roku jako pierwsze oprogramowanie Ransomware dedykowane urządzeniom firmy Apple. ... urządzenia mobilne powinno pomóc uchronić się przed większością ataków; Użytkownicy urządzeń marki Apple powinni jak najszybciej ustalić kod dostępu do urządzenia, aby uniknąć ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
... część swoich budżetów przeznaczają na zakup czasu antenowego w telewizji (65-70%, I-VIII 2014, dane Codemedia). Na drugim miejscu jest radio, gdzie ... przekazu i edukację konsumenta (po kontakcie z reklamą telewizyjną osoba szuka informacji w Internecie – marki powinny ten efekt wykorzystywać; często jednocześnie konsument ogląda telewizję i ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 45/2014
... bezrobocia w USA w październiku wyniosła 5,8 proc., wobec 5,9 proc. we wrześniu 2014 r. Jednocześnie podano, że wskaźnik zatrudnienia, określający jaki odsetek ludności w wieku produkcyjnym ... zmianach firma powróciła do nazwy Adidas AG. Obecnie eksperci szacują wartość marki Adidas na około 13 mld euro, chociaż... bieżąca kapitalizacja rynkowa to ...
-
Gaming przynosi krociowe zyski
... Activision starał się zmyć premierą nowego tytułu z serii „Call of Duty” w 2014 r. – chodzi o szumnie zapowiadane „Advanced Warfare”. By uniknąć oskarżeń o powtarzalność pomysłów i ... a sprzedaż odrobinę mniejszą, to nasz cel zostanie osiągnięty, bo jest to budowanie marki.” Cel, jaki postawił przed sobą Gop został osiągnięty – „Lords of the Fallen ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... tylko tytułowego dwuliterowego komunikatu, a która nie tak dawno, bo latem 2014 roku, biła w sklepach Apple i Google’a wszelkie rekordy popularności? W takich warunkach ... forum fanów słodyczy i słodkich przekąsek, którzy narzekali na trudną dostępność cukierków marki Crispy M&M’s, otrzymali od przedstawicieli koncernu Mars podziękowania za udział w ...
-
Czy ktoś jeszcze kupuje kamery?
... 2015 roku wykazał wzrost na poziomie 60% w stosunku do analogicznego okresu w roku 2014, tymczasem sezon wakacyjnych wyjazdów i aktywności outdoor dopiero się rozpoczyna. Czy zatem ... 6 produktów GoPro, w tym dwa na pierwszych miejscach. Silna i stale rosnąca pozycja marki GoPro wyraźnie wskazuje jak dużą rolę zaczęły odgrywać właśnie kamery sportowe ...
-
Małe firmy - prognozy III kw. 2015
... się, że optymistów było więcej. Ale o ile np. w roku 2014, po bardzo optymistycznym początku, w kolejnych kwartałach spodziewających się przyspieszenia w gospodarce ubywało, ... nie dają stuprocentowego przełożenia odwiedzający – klient, ale niewątpliwie wpływają na siłę marki i w konsekwencji – na sprzedaż. Dzięki nim mamy więcej dystrybutorów niż ...
-
Brexit raczej nie pomoże e-commerce
... dziesiątą całego europejskiego eksportu. Napływ nowych inwestycji odnotowuje nieprzerwany wzrost, w 2014 roku osiągnął wartość blisko 1 biliona funtów. Biorąc pod uwagę ... spadki (o ok. 1% miesięcznie) w odwiedzinach sklepów oferujących modę, a jak wiadomo brytyjskie modowe marki i sklepy online cieszą się ogromną popularnością w całej Europie. ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce I kw. 2017
... 15,7 tys. szt. Wzrost sprzedaży oscylujący wokół 30% odnotowały wszystkie cztery największe marki premium, tj. BMW, Mercedes-Benz, Audi oraz Volvo. Wprawdzie nadal kupującymi ... ten jednak jest wciąż dobrym rezultatem szczególnie w odniesieniu do okresu sprzed 2014 roku – mówi Jakub Faryś, Prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego. Dynamicznie ...
-
Wojna w Ukrainie. Czy polscy eksporterzy zastąpią dostawców z Rosji i Białorusi?
... , Rosji i Białorusi. I zwłaszcza w tych branżach, w których Polacy zbudowali silne marki eksportowe. Przykładowo polskie firmy mają szansę zastąpić dostawców np. produktów z tworzyw sztucznych ... wsparcie w zakresie o wiele większym niż po aneksji Krymu w 2014 r. Już teraz ukraiński rząd mówi o planach intensywnego wspierania inwestycji zagranicznych ...
Tematy: polscy eksporterzy, eksporterzy, eksport, wojna w Ukrainie, Ukraina, import, Białoruś, Rosja, eksport, polski eksport, importerzy -
Tydzień 22/2009 (25-31.05.2009)
... analityk i inwestor, który w 2007 przewidział obecny kryzys i ostrzegał przed nim. Od 2014 do 2020 r. amerykańskie firmy energetyczne kupią w Rosji za 1 mld dol. ... GM przekazał niemieckiej spółce Adam Opel GmbH fabryki, patenty i sieci handlowe niemieckiej marki Opel i brytyjskiej Vauxhall, a firmy tej nie obciążają zobowiązania. Teraz Opel może ...
-
Przełomowy rok dla polskich gier komputerowych
... zyski CD Projekt RED to efekt ogromnych nakładów, jakie zostały poniesione w celu budowy marki gier opartych na prozie dobrze znanego Andrzeja Sapkowskiego. Kolejną przyczyną jest bez ... komputerowa będzie się rozwijać w tempie niemal 10 procent rocznie. Według szacunków PwC, w 2014 roku globalny rynek gier wideo osiągnie wartość 87 mld USD. Bardzo ...
-
Dynamiczny remarketing
... zintegrowanej strategii kampanii reklamowych w wyszukiwarkach czy promocji marki lub towarzyszyć promocji marki w ogóle. RTB v. Google Adwords Dynamiczny remarketing daje najlepsze ... badania AdEx, wydatki na reklamę internetową w modelu RTB wzrosną z 4 do 138 milionów w 2014 r. Wszystko wskazuje na to, że branża e-commerce w najbliższych latach ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013
... do USP Zdrowia. Prawie 90 mln zł zostało alokowane w 2013 roku na wsparcie marki Ibuprom (+19% wzrostu), 86 mln zł na markę APAP (+33%). Dopiero na 3 ... pokazanie „demo” działania leku – co bardzo trudne do osiągnięcia na outdoorze. Prognoza: w 2014 roku farmacja wyda więcej na reklamę Polska jest drugim – po Rosji - największym rynkiem produktów OTC ...
-
Jakość obsługi to nie wszystko
... i fachowo, zaś ich reklamacja przebiegnie szybko, sprawnie i na ich korzyść. „Percepcja marki może zależeć od wielu czynników. W naszym badaniu skupiliśmy się m.in. na „punktach ... executive-conversation. Informacje o badaniu Badanie zrealizowano techniką CAWI w dniach 01-16.02.2014 na próbie N=810 dorosłych internautów. Próba została dobrana ...