-
Polski Internet a poszukiwanie pracy
Wakacje to czas, w którym najczęściej pojawiały się w Internecie słowa "szukam pracy" w porównaniu z resztą roku 2012. Na problemy ze znalezieniem pracy narzekają absolwenci i młode matki, lecz niewątpliwą gwiazdą tematu "praca" okazał się "nepotyzm", odmieniany przez wszystkie przypadki, dostrzegany w wielkich miastach i na wsiach, w samorządach, ...
-
Najpopularniejsze sklepy wg internautów
Tylko pozornie robienie codziennych zakupów to sprawa, którą trudno ubrać w jakąś ideologię. Nawet zakupy spożywcze mogą okazać się kontrowersyjne. Które sklepy cenami i asortymentem kuszą Polaków w dobie powszechnego zaciskania pasa? Które miejsca skupiają największą uwagę internautów, jakiego rodzaju zakupy są pod stałym obstrzałem konsumentów? ...
-
Polski Internet a "drugie exposé" premiera
Chcemy dymisji nie expose! - znaleźć można w komentarzach pod publikacjami na temat planowanego wystąpienia premiera Donalda Tuska. Jedni komentujący deklarują pełne poparcie dla szefa rządu, inni przedstawiają liczne sugestie zmian mających - w ich opinii - poprawić działanie państwa. Co w zapowiedziach wystąpienia premiera cieszy, co martwi, z ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
Po trzech kwartałach 2012 roku szacowana wartość inwestycji w segmencie reklamy wielkoformatowej wyniosła 66,5 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 62,39 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 6,6% - podaje raport CAM Media. Decydujący wpływ na wartość sprzedaży po trzech kwartałach miał wynik osiągnięty ...
-
ASUS Transformer AiO i Qube with Google TV
Komputer All-in-One z systemem Windows 8 i zintegrowanym tabletem z systemem Android, urządzenie do strumieniowania multimediów z wyszukiwaniem głosowym, wyjątkowo szybkie i wiernie oddające kolory monitory oraz kieszonkowy, najmniejszy na świecie router, ułatwiający łączność bezprzewodową w podróży, to kolejne nowości prezentowane przez firmę ...
-
ESET Smart Security 6 i ESET NOD32 Antivirus 6
Firma ESET, producent rozwiązań antywirusowych, udostępniła najnowsze wersje swoich programów. Do sklepów trafia właśnie pakiet bezpieczeństwa ESET Smart Security 6 oraz system antywirusowy i antyspyware ESET NOD32 Antivirus 6. Nowością w pakiecie ESET Smart Security 6 jest funkcja ESET Anti-Theft, pomagająca odzyskać skradziony lub zgubiony ...
-
Polacy a Internet w telefonie
5,5 mln Polaków korzysta regularnie z Internetu w telefonie - wynika z badania Consumer Connection System (CCS) przeprowadzonego przez Isobar Mobile Polska i Aegis Media Polska. Wielu reklamodawców ma problem z uzyskaniem odpowiedzi na pytanie kim są ludzie, którzy korzystają z Internetu w komórkach? Czy to nadal wyłącznie entuzjaści nowinek, czy ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
W całym 2012 rok inwestycje w reklamę wielkoformatową wyniosły 83,04 mln zł. W porównaniu z rokiem 2011 oznacza to spadek wartości rynku o 0,7%. Zmiany w poszczególnych kwartałach są znaczne. Z perspektywy osiągniętego wyniku najważniejsze kwartały to II (kiedy wzrost wyniósł aż 15,2%) i IV. W ostatnim kwartale został odnotowany bardzo silny ...
-
Polskie kobiety a pielęgnacja urody wiosną
Wiosna to czas zmian, a zmiany są domeną kobiet. Portal badawczy Prekursorki.pl zapytał Polki o ich wiosenne preferencje zakupowe, wydatki na produkty upiększające, opinie i reklamy, którym ufają oraz ideał kobiecości. Partnerami badania zostały marki: Bell, Lirene, Medicaline, Sonko i Beer Fingers. Być jak Jennifer Aniston Dla 58% kobiet idealna ...
-
Najczęściej cytowane media II 2013
Związki partnerskie, starcia na linii Anna Grodzka - Krystyna Pawłowicz, doświadczenia Władysława Serafina z drogówką, zmiany, sojusze i rozstania po obu stronach sceny politycznej - luty był miesiącem polityki jak żaden do tej pory - prawie co czwarta cytowana informacja dotyczyła tego tematu. Najczęściej źródłem tych wiadomości była Gazeta ...
-
Samorządy lokalne a komunikacja z obywatelami 2012
Najczęściej wykorzystywanym narzędziem służącym do ostrzegania mieszkańców w sytuacjach kryzysowych w większości polskich gmin (61 proc) jest wciąż syrena alarmowa. Natomiast informacje o codziennych sprawach np. przerwach w dostawie mediów czy remontach dróg przekazywane są przeważnie (81 proc) za pomocą strony internetowej. Tak wynika z badania ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
Według analityków ZenithOptimedia rynek reklamowy w Polsce skurczy się w tym roku o 5,2%. Łączne wydatki na reklamę wyniosą niecałe 6,4 mld złotych netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w 2013 r. o 3,9%. Na koniec roku wartość globalnego rynku reklamowego wyniesie 518 mld dolarów. Prognoza wydatków reklamowych na polskim rynku Według prognoz ...
-
Polski Internet a matura 2013
Odstaw alkohol, nie bój się pytać starszych o radę, zrezygnuj z wizyt u fryzjera i przede wszystkim zachowaj spokój. Czy to uniwersalna recepta gwarantująca maturalny sukces AD 2013? Zanim zakwitły kasztany Instytut Monitorowania Mediów szukał w sieci odpowiedzi na pytania, które dręczącą umysły i serca ponad 330 tysięcy tegorocznych abiturientów: ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
Według analityków ZenithOptimedia wydatki na reklamę w Polsce będą w tym roku niższe o 5,9%, a wartość rynku na koniec roku spadnie do 6,352 mld złotych netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną natomiast o 3,5%. Na koniec roku wartość globalnego rynku reklamowego wyniesie 505 mld dolarów. Prognoza wydatków reklamowych na polskim rynku Według ...
-
Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013
Producenci napojów zwiększają wydatki reklamowe w tym roku w porównaniu do 2012. Wzrost o 6% do 410 mln złotych, mimo spowolnienia gospodarczego, może oznaczać pierwsze symptomy odbicia na rynku reklamowym. To wyniki najnowszej analizy przeprowadzonej przez ekspertów domu mediowego Equinox Polska. Największe zmiany widoczne są wśród producentów ...
-
Ataki haherskie: fałszywe kody do GTA 5
Gdy premiera GTA 5 pojawiła się w nagłówkach mediów na całym świecie, a nawet spowodowała liczne "choroby" wśród pracowników, którzy dla gry woleli pozostać w domu, cyber-przestępcy uruchomili swoją własną, zakrojoną na szeroką skalę akcję rozpowszechniania podrobionych narzędzi, kodów i wersji beta. Fałszywe strony internetowe zostały rozsiane po ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
W ciągu 7 miesięcy 2013 roku wydatki reklamowe producentów kawy były prawie 5-krotnie większe od herbaty. To znaczna zmiana w stosunku do 2012 gdy różnica ta wynosiła 1,5 razy. Łącznie wydatki sektora napojów ciepłych (kawa i herbata) wzrosły w tym roku o 14% i zamknęły się kwotą absolutną 153,2 mln zł. To wyniki najnowszych badań domu mediowego ...
-
Smartfony myPhone FUN, NEXT i DuoSmart
myPhone - polski producent telefonów komórkowych i urządzeń mobilnych wprowadza nową ofertę smartfonów. Stawia na najnowsze technologie i wysoką jakość - ale w przystępnej cenie. Na rynek wkraczają trzy urządzenia, wyprodukowane przy bezpośredniej współpracy z firmą MEDIATEK – producentem wydajnych i energooszczędnych układów mikroprocesorowych ...
-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
W ostatnim kwartale dużo się mówi o odbiciu branży deweloperskiej od przysłowiowego dna. Dane z rynku mieszkaniowego w Polsce napawają deweloperów optymizmem na przyszłość. Liczą oni na to, że Polacy chętniej zaczną zaciągać kredyty i kupować domy i mieszkania. Budownictwo mieszkaniowe powoli zmierza w dobrym kierunku, pojawia się więc pytanie, ...
-
Monitoring mediów: cytowania I-II 2014 r.
W styczniu bieżącego roku najczęściej cytowanym dziennikiem była Gazeta Wyborcza – wynika z najnowszego Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media. Tuż za nią uplasowała się Rzeczpospolita. Oba tytuły dominowały również w lutym. W przypadku tygodników ogólnopolskich w ciągu dwóch analizowanych miesięcy na podium nie doszło do żadnych przetasowań. ...
-
Polski Internet a wiosenna ramówka TV
Jednym z pierwszych corocznych zwiastunów wiosny są telewizyjne ramówki, które już od początku marca oferują widzom świeżą porcję nowości. Według badań Instytutu Monitorowania Mediów fraza „wiosenna ramówka” pojawiała się w Internecie średnio 30 razy dziennie! Największą popularnością cieszyły się jednak nie nowe propozycje, a dobrze znane seriale ...
-
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
Globalne firmy telekomunikacyjne tną wydatki na reklamę. Okazuje się, że nie inaczej dzieje się w przypadku głównych polskich operatorów - T-Mobile, Polkomtel i Orange ograniczają budżety reklamowe. Wyjątkiem okazuje się Play, który zatrudnił plejadę polskich celebrytów, licząc na pozyskanie klientów z konkurencji - czytamy w najnowszym raporcie ...
-
Monitoring mediów: cytowania I-III 2014 r.
Gazeta Wyborcza to zwycięzca najnowszej fali stworzonego przez NEWTON Media Rankingu Cytowań i Informacji. Na drugim miejscu wśród najczęściej cytowanych dzienników znalazła się Rzeczpospolita. W przypadku tygodników ogólnopolskich pierwsza pozycja przypadła Polityce. Kolejne zajęły Newsweek Polska i Wprost. Materiałem Gazety Wyborczej, na który ...
-
Monitoring mediów: cytowania V 2014
W nowym Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media wśród dzienników ogólnopolskich tradycyjnie triumfuje Gazeta Wyborcza. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita, natomiast trzecie - Fakt. Liderem w zestawieniu dzienników regionalnych został Polska Głos Wielkopolski, a wśród tygodników ogólnopolskich - Wprost. Ranking cytowań Gazeta Wyborcza została ...
-
Monitoring mediów: cytowania VI 2014
W czerwcowym Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media wśród dzienników ogólnopolskich ponownie wygrywa Gazeta Wyborcza. Drugie miejsce przypadło Rzeczpospolitej, natomiast trzecie zajął Fakt. Liderem w zestawieniu dzienników regionalnych został Polska Głos Wielkopolski, a wśród tygodników ogólnopolskich - Wprost z dużą przewagą nad drugim ...
-
Monitoring mediów: cytowania VII 2014
W lipcowym Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem dzienników ogólnopolskich pod względem cytowań pozostaje Gazeta Wyborcza (171). Drugie miejsce nadal zajmuje Rzeczpospolita (126), a trzecie - Fakt (43). Polska Gazeta Wrocławska zwyciężyła wśród dzienników regionalnych, z kolei spośród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano ...
-
Monitoring mediów: cytowania VIII 2014
W sierpniowym Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem dzienników ogólnopolskich pod względem cytowań pozostaje Gazeta Wyborcza (204). Drugie miejsce nadal zajmuje Rzeczpospolita (141), natomiast na trzecim pojawił się Dziennik Gazeta Prawna (53). Wprost z kolei zdobył znaczącą przewagę nad konkurencją w kategorii tygodników ...
-
Monitoring mediów: cytowania IX 2014
We wrześniowym Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem dzienników ogólnopolskich pod względem cytowań pozostaje Gazeta Wyborcza (201). Drugie miejsce nadal zajmuje Rzeczpospolita (132), natomiast trzecie - Dziennik Gazeta Prawna (65). Wprost z kolei utrzymał pierwsze miejsce w kategorii tygodników ogólnopolskich. We wrześniu liderem ...
-
Gospodarstwa domowe a ochrona zdrowia 2013
Już po raz siódmy Główny Urząd Statystyczny przeprowadził badanie analizujące kwestie ochrony zdrowia w polskich gospodarstwach domowych. Analiza jego wyników dowodzi m.in., że zdaniem Polaków najważniejszy wpływ na zdrowie ma własne zachowanie. Respondenci wskazali również, że największym problemem w dostępie do opieki medycznej jest zbyt długi ...
-
Monitoring mediów: cytowania X 2014
Publikacji doczekał się właśnie październikowy Ranking Cytowań i Informacji NEWTON Media. Wśród dzienników ogólnopolskich liderem pozostaje Gazeta Wyborcza z liczbą cytowań równą 254. Na drugim miejscu utrzymała się Rzeczpospolita, z kolei trzecią pozycję zajął Dziennik Gazeta Prawna. Czołówka liderów wygląda zatem tak samo jak przed miesiącem. ...
-
Monitoring mediów: cytowania XI 2014
Ukazał się listopadowy Ranking Cytowań i Informacji NEWTON Media. W grupie dzienników ogólnopolskich liderem pozostaje Gazeta Wyborcza z liczbą cytowań równą 183. Polska Głos Wielkopolski triumfował wśród dzienników regionalnych, z kolei najczęściej przywoływanym tygodnikiem był Wprost. W listopadzie liderem zestawienia w grupie dzienników ...
-
CES 2015: ZTE prezentuje kolejne nowości
ZTE na targach CES (Consumer Electronic Shows) zaprezentował kolejne produkty ze swojej oferty. Są to: sterowany głosem smarfon ZTE Star 2, smartfon Nubia Z7 ze znakomitym systemem dźwiękowym, 6-calowy phablet ZTE Grand Max + oraz mobilny projektor multimedialny Spro 2. Smartfon ZTE Star 2 Smartfon ZTE Star 2 został stworzony w oparciu o ponad ...
Tematy: ZTE Star 2, ZTE Nubia Z7, ZTE Spro 2, ZTE Grand Max+, ZTE, smartfony, phablet, urządzenia mobilne, projektory, CES 2015 -
Monitoring mediów: cytowania XII 2014
Ukazał się grudniowy Ranking Cytowań i Informacji NEWTON Media. W grupie dzienników ogólnopolskich liderem pozostaje Gazeta Wyborcza z liczbą cytowań równą 172. Polska Głos Wielkopolski ponownie triumfował wśród dzienników regionalnych, z kolei najczęściej przywoływanym tygodnikiem ponownie był Wprost. W grudniu liderem zestawienia w grupie ...
-
Monitoring mediów: cytowania I 2015
Ukazał się styczniowy Ranking Cytowań i Informacji NEWTON Media. W grupie dzienników ogólnopolskich liderem pozostaje Gazeta Wyborcza z liczbą cytowań równą 189. Wśród dzienników regionalnych tym razem triumfował Polska Dziennik Zachodni, z kolei najczęściej przywoływanym tygodnikiem była w styczniu Polityka. W styczniu liderem zestawienia w ...
-
Monitoring mediów: cytowania II 2015
Ukazał się lutowy Ranking Cytowań i Informacji NEWTON Media. W grupie dzienników ogólnopolskich liderem pozostaje Gazeta Wyborcza z liczbą cytowań równą 189. Wśród dzienników regionalnych tym razem triumfowały Głos Pomorza i Nowości, z kolei najczęściej przywoływanym tygodnikiem ogólnopolskim był Wprost - głównie za sprawą afery związanej z ...