-
Monitoring mediów: cytowania XI 2016
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w listopadzie 2016 roku liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich ponownie została Gazeta Wyborcza. Dziennik Polska The Times był najczęściej cytowanym dziennikiem regionalnym, natomiast wśród tygodników ogólnopolskich liderem została Polityka. RANKING CYTOWAŃ Dzienniki ogólnopolskie ...
-
Kluby fitness w social mediach. Co mówią internauci?
Rok 2017 rozpoczęty, listy postanowień noworocznych gotowe - czas na wizytę w klubie fitness. Wielu Polaków jak co roku zadeklarowało w mediach społecznościowych chęć podjęcia pracy nad sylwetką i kondycją fizyczną. Od początku września do 5 stycznia pojawiło się największe kluby fitness w Polsce doczekały się na swój temat 11 tys. publikacji, ...
-
Dostawcy energii i samochody elektryczne. O tym mówi Internet
W Internecie energia równa się dostawcy energii i samochody elektryczne. O tych dwóch tematach popularność na portalach i w social media i w Google rośnie nieprzerwanie od 3 lat – w kontekście obsługi klienta, lokalnej sieci i wieści o elektrycznych samochodach z zagranicy i oczekiwań względem polskiego samochodu elektrycznego. Spada za to ...
-
Monitoring mediów: cytowania XII 2016
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w grudniu 2016 roku liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich ponownie została Gazeta Wyborcza. Głos Wielkopolski był najczęściej cytowanym dziennikiem regionalnym, natomiast wśród tygodników ogólnopolskich liderem podobnie jak w listopadzie została Polityka. RANKING CYTOWAŃ Dzienniki ...
-
Monitoring mediów: cytowania 2016
Newton Media przeprowadził analizę cytowań, z której wynika, że w całym 2016 roku liderem wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (2563). Najczęściej cytowanym dziennikiem regionalnym został Polska The Times (202). Natomiast wśród tygodników ogólnopolskich liderem minionego roku była Polityka (775). RANKING CYTOWAŃ Dzienniki ...
-
Smartfony Nokia 6, Nokia 5 i Nokia 3 na Mobile World Congress
Na targach Mobile World Congress zaprezentowane zostały nowe modele smartfonów Nokia 6, Nokia 5 i Nokia 3. Nokia 6 to wydajny smartfon z zaawansowanymi funkcjami multimedialnymi, luksusowym wzornictwem i wysoką odpornością. Nokia 5 to elegancki smartfon, idealnie mieszczący się w dłoni. Nokia 3 to wysokiej jakości smartfon w przystępnej cenie. ...
-
Monitoring mediów: cytowania I 2017
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w styczniu 2017 roku liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Rzeczpospolita, która zepchnęła Gazetę Wyborczą na drugą pozycję. Wśród dzienników regionalnych liderem był podobnie jak w grudniu 2016 - Głos Wielkopolski. Zmiana nastąpiła na miejscu lidera wśród tygodników ...
-
Monitoring mediów: cytowania II 2017
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w lutym 2017 roku nastąpiła zmiana na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich. Na pierwszym miejscu uplasowała się Gazeta Wyborcza, a Rzeczpospolita spadła na drugą pozycję. Zmiana także wśród dzienników regionalnych, gdzie liderem został Polska The Times. Nowym liderem wśród ...
-
#instamatka, czyli macierzyństwo 2.0
Życie w coraz większym stopniu przenosi się do mediów społecznościowych, a każdy portal tego typu rządzi się swoimi prawami. IMM zmonitorował jeden z ważniejszych trendów na Instagramie, czyli #instamatki wychowujące swoje dzieci z aparatem w ręku. Oto macierzyństwo w wersji 2.0. Któż z nas nie ma wśród znajomych chociaż jednej świeżo upieczonej ...
-
Monitoring mediów: cytowania III 2017
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w marcu 2017 roku nastąpiła zmiana na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich. Na pierwszym miejscu uplasowała się Rzeczpospolita, a Gazeta Wyborcza spadła na drugą pozycję. Wśród dzienników regionalnych liderem podobnie jak w lutym został Polska The Times. Nowym liderem wśród ...
-
Monitoring mediów: cytowania IV 2017
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w kwietniu 2017 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwszym miejscu podobnie jak w marcu uplasowała się Rzeczpospolita. Gazeta Wyborcza spadła z miejsca drugiego na trzecie. Drugie miejsce zajął natomiast Dziennik Gazeta Prawna. Wśród dzienników regionalnych ...
-
Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2017
Google ponownie najcenniejszą marką świata. Na pierwsze miejscu tegorocznego rankingu BrandZTM Top 100 giganta z Mountain View zaprowadziło 7-procentowe zwiększenie wartości marki, która sięga obecnie 245,6 mld USD. Na drugiej pozycji uplasował się Apple, a brązowym medalistą został ponownie Microsoft, pozostawiając poza podium Amazona, któremu po ...
-
Ranking uczelni. Która cieszy się najlepszą reputacją?
Które kierunki studiów cieszą się najlepszą opinią? To pytanie tegoroczni maturzyści stawiali sobie z pewnością nie raz. Nieco światła na tę kwestię rzuca ranking uczelni, w którym już po raz trzeci wyłoniono Uczelnie Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017. W generalnym zestawieniu placówek publicznych tradycyjnie już zwyciężył Uniwersytet ...
-
Monitoring mediów: cytowania V 2017
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w maju 2017 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwsze miejsce wysunęła się Gazeta Wyborcza. Kwietniowy lider - Rzeczpospolita spadła na miejsce drugie. Trzecie miejsce zajął natomiast Super Express. Wśród dzienników regionalnych nowym liderem została Gazeta ...
-
Monitoring mediów: cytowania VI 2017
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w czerwcu 2017 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwszym miejscu podobnie jak w maju była Gazeta Wyborcza. Na pozycji drugiej także bez zmian Rzeczpospolita. Trzecie miejsce zajął natomiast Fakt, spychając Super Express na pozycję piątą. Wśród dzienników ...
-
Monitoring mediów: cytowania VII 2017
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w lipcu 2017 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwszym miejscu podobnie jak w czerwcu była Gazeta Wyborcza. Na pozycji drugiej także bez zmian Rzeczpospolita. Trzecie miejsce zajął natomiast Dziennik Gazeta Prawna. Wśród dzienników regionalnych liderem ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
Z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom wynika, że ostatnimi czasy rynek reklamy nieco wyhamował. Okazuje się bowiem, że po I półroczu bieżącego roku jego wartość netto osiągnęła poziom 4 255,5 mln zł. Okazuje się zatem, że po dobrym I kwartale ze wzrostem na poziomie (+2,3%), w II kwartale rynek spowolnił i urósł zaledwie o 0,5%. W skrócie ...
-
Najlepsze aplikacje mobilne dla uczniów
Jeszcze 10 lat temu telefony komórkowe służyły przede wszystkim do rozmów, a w salach lekcyjnych i aulach królowały tablica i kreda. Obecnie smartfony to kombajny multimedialne, umożliwiające robienie zdjęć, nagrywanie filmów, słuchanie muzyki czy korzystanie z Internetu i serwisów społecznościowych. Inaczej wyglądają również pomieszczenia szkolne ...
-
Monitoring mediów: cytowania VIII 2017
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w sierpniu 2017 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwszym miejscu podobnie jak w lipcu była Gazeta Wyborcza. Na pozycji drugiej także bez zmian Rzeczpospolita. Zmiana na miejscu trzecim, na którym pojawił się Fakt. Wśród dzienników regionalnych liderem ...
-
Monitoring mediów: cytowania IX 2017
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że we wrześniu 2017 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwszym miejscu podobnie jak w sierpniu była Gazeta Wyborcza. Na pozycji drugiej także bez zmian Rzeczpospolita. Zmiana na miejscu trzecim, na którym pojawił się Dziennik Gazeta Prawna. Wśród dzienników ...
-
Monitoring mediów: cytowania X 2017
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w październiku 2017 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwszym miejscu podobnie jak we wrześniu była Gazeta Wyborcza. Zmiany na miejscu drugim i trzecim. Dziennik Gazeta Prawna awansował z miejsca trzeciego na drugie, a Rzeczpospolita spadła na trzecie. Wśród ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował listopadowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się farmacja, która odpowiadała za aż 38% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na ...
-
Monitoring mediów: cytowania XI 2017
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w listopadzie 2017 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwszym miejscu podobnie jak w październiku była Gazeta Wyborcza. Zmiany na miejscu drugim i trzecim. Dziennik Gazeta Prawna spadł z miejsca drugiego na trzecie, a Rzeczpospolita wróciła na miejsce drugie. ...
-
Monitoring mediów: cytowania XII 2017
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w grudniu 2017 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwszym miejscu podobnie jak w listopadzie była Gazeta Wyborcza. Kolejne miejsca na podium także bez zmian. Na drugim Rzeczpospolita, a na trzecim miejscu - Dziennik Gazeta Prawna. Wśród dzienników regionalnych ...
-
Monitoring mediów: cytowania 2017
Newton Media przeprowadził analizę cytowań, z której wynika, że w całym 2017 roku liderem wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (1831, w 2016 roku - 2563). Najczęściej cytowanym dziennikiem regionalnym został Polska The Times (336, w 2016 roku - 202). Natomiast wśród tygodników ogólnopolskich liderem minionego roku była Polityka ...
-
Monitoring mediów: cytowania I 2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w styczniu 2018 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwszym miejscu podobnie jak w grudniu 2017 była Gazeta Wyborcza. Drugie miejsce na podium także bez zmian - to Rzeczpospolita. Zmiana na trzecim miejscu - Dziennik Gazeta Prawna spada na pozycję szóstą, a ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
Przed nami najnowsze opracowanie agencji mediowej Starcom. Raport przygląda się kondycji, w jakiej w minionym roku znajdował się rodzimy rynek reklamy. Analiza dowodzi, że jego wartość sięgnęła 8,8 mld zł, co oznacza, że mamy do czynienia ze wzrostem na poziomie +2,3%. To dobry wynik, którego nie zapowiadał nieco senny początek roku. Wiele zmienił ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował lutowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się farmacja, która odpowiadała za niemal połowę ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że niemal wszyscy postawili przede wszystkim na ...
-
Monitoring mediów: cytowania II 2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w lutym 2018 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwszym miejscu podobnie jak w styczniu była Gazeta Wyborcza. Na kolejnych miejscach podium zmiany. Na miejsce drugie wskakuje z szóstego - Dziennik Gazeta Prawna. Na pozycji trzeciej uplasował się Super Express. ...
-
10 hoteli najlepiej prezentujących się na Instagramie
Wielu z nas media społecznościowe towarzyszą niemal na każdym kroku. Nie inaczej jest w wakacje. Znaczna część pokolenia Y deklaruje, że nie wyobraża sobie urlopu bez smartfona, a wielu reprezentantów tej grupy za jego pośrednictwem na bieżąco dzieli się wrażeniami z podróży. To właśnie z myślą o tych ostatnich eksperci Hotels.com przygotowali ...
-
Monitoring mediów: cytowania III 2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w marcu 2018 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwszym miejscu zadebiutował Super Express. Na kolejnych miejscach podium także zmiany. Na miejsce drugie spada z pierwszego Gazeta Wyborcza. Na pozycji trzeciej uplasowała się Rzeczpospolita. Wśród dzienników ...
-
Monitoring mediów: cytowania IV 2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w kwietniu 2018 roku mamy zmianę na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich - tym razem jest to Rzeczpospolita. Na kolejnych miejscach podium także zmiany. Na miejscu drugim uplasował się Fakt, a Gazeta Wyborcza spadła na pozycję trzecią. Wśród dzienników regionalnych liderem ...
-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się kwietniowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in. ciągłego wzrostu wydatków w branży handlowej. Wiosna sprzyjała również działaniom promocyjnym sklepów meblowych i sieci budowlanych, które zachęcały do ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
Instytut Monitorowania Mediów kolejny już raz przeanalizował wydatki na reklamę w pięciu branżach (handel, farmacja, finanse, Telekomunikacja oraz motoryzacja). Przeprowadzone badanie dowodzi, że w maju na promocję nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża handlowa, która odpowiadała za aż 39% ogółu analizowanych wydatków (w ...
-
Monitoring mediów: cytowania V 2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w maju 2018 roku mamy zmianę na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich - tym razem jest to Gazeta Wyborcza awansująca z pozycji trzeciej. Na miejscu drugim uplasował się Super Express, a na pozycji trzeciej lider kwietnia, czyli Rzeczpospolita. Wśród dzienników regionalnych ...