-
PR w nowych mediach
... dialogu. W miejsce jednostronnych przekazów perswazyjnych pojawiają się formy dialogowe, np. public relations. Reklama to skrótowy komunikat, PR pogłębia wiedzę Nowe media porzucają strukturę tekstową dla otwartej konstrukcji hipertekstu. Prowadzi to do zastąpienia linearnego sposobu lektury swobodną nawigacją i wędrówką po sieci4. Zastosowanie ...
-
Marketing społecznościowy 2010
... działań kierowanych do społeczności online. Dane z opublikowanego właśnie raportu Social Media Brand Index 2010 wskazują, że pod względem pomiaru skuteczności marketingu ... marketerów bariery to m.in. nieznajomość wszystkich możliwości marketingu w social media (37 proc. wskazań), brak wyodrębnionego budżetu na działania w mediach społecznościowych ...
-
Bojkot Euro 2012: kto za a kto przeciw?
... Polaków z informacjami o obcokrajowcach, żeby ich godnie przyjąć. Jak doniosły media: „Trudno jednak nie odnieść wrażenia, że informacje zawarte w poradniku są ... związane z organizowaniem przez Polskę mistrzostw piłkarskich Euro 2012” – bezlitośnie poinformowały media. Jednocześnie szeroko dyskutowany był temat wynajmu mieszkań i pokoi dla kibiców ...
-
Obsługa klienta: czy polskie firmy IT są gotowe na obcokrajowców?
... firmy IT nie mają się czego wstydzić jeśli chodzi o jakość świadczonych usług i poziom komunikacji - mówi Marcin Wieczorek, Design Manager w Lizard Media. W wielu mniejszych firmach istnieje lęk przed pierwszym kontaktem i projektem z zagranicznym klientem, ale w większości przypadków zupełnie niepotrzebnie - tłumaczy Marcin Wieczorek. Pomysłodawcy ...
-
Jak smog rozprzestrzenił się w Internecie?
... fala ponadprzeciętnego stężenia smogu trwała dotychczas 5 dni. W internecie ten temat angażował 6 dni. Od początku to media społecznościowe przyczyniły się do rozwoju informacji o wysokim stężeniu. Duże komercyjne media niekoniecznie zdały egzamin. To, jak temat smogu rozprzestrzenia się w internecie, pokazuje: jakie są kanały rozprzestrzeniania ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 4/2019
... także chętni do ich słuchania i dyskutowania z nimi. Komentarz do wydarzeń gospodarczych Końcówka 2018 roku pokazała w pigułce, w którą stronę rozwijają się media społecznościowe. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE BORYKAJĄ SIĘ Z KŁOPOTAMI WIZERUNKOWYMI I TESTUJĄ NOWOŚCI. Końcówka 2018 roku pokazała w pigułce, w którą stronę rozwijają się ...
-
Facebook czeka na pośredników nieruchomości
... ma konta w takich portalach, jak facebook czy Instagram, to aż 22% zapewnia, że media społecznościowe są im zupełnie obce. Gdy odniesiemy ten odsetek to liczby 13 tys. ... w pracy pośrednika. Ciężka praca Agentom nie brakuje więc wiary w to, że social media są użytecznym narzędziem pracy, mają jednak problem z ich wykorzystaniem. Posty są wrzucane zbyt ...
-
Czyje rekomendacje wpływają na decyzje konsumentów?
... polecają sobie produkty, a specjaliści dostarczają rzetelnych recenzji. O tyle, o ile polecenia najmocniej wpływają na najmłodszych konsumentów, tak zakupy bezpośrednio przez social media są najpopularniejsze wśród Polaków w wieku 40-49 lat. Zadeklarowało tak aż 36 proc. respondentów z tej grupy wiekowej. Wpływ platform społecznościowych na ...
-
Nowość w reklamie internetowej
... strona projektu, za które odpowiada Szortal Media Technologies. "Film kodowany jest do Windows Media Video, bazując na dostarczanej kasecie BETA lub dowolnym materiale ... jest technicznie przygotowana na VIDEOstitial" - powiedział Adam Warzyszyński z Szortal Media Technologies. "Innowacyjna na polskim rynku online forma reklamy zaproponowana przez ...
-
Kampania na rzecz dzieci
... do kampanii przygotowała opiekująca się stale projektem Wiosek SOS agencja reklamowa NoS/BBDO. Akcja informacyjna wspierana była również przez media off-line: prasę, radio i telewizję. Wszystkie media uczestniczyły w akcji na zasadach non-profit. Patronat nad programem tworzenia Wiosek Dziecięcych SOS objął Prezydent RP Aleksander Kwaśniewski ...
-
Reklama mobilna przyszłością branży
... są w odwrocie, więc agencje reklamowe szukają bardziej kreatywnych i innowacyjnych sposobów na promowanie marek swoich klientów” – twierdzi Nick Lane z Informa Telecoms & Media – „Telefon komórkowy to bezpośredni kanał prowadzący do konsumenta, przewyższający nawet kanały internetowe, ale osiągnie znaczący sukces tylko wtedy, jeśli zostanie ...
-
Internauci a ACTA, SOPA i PIPA
... przyłączyły się media i korporacje. Na temat protestu przeciwko ustawom SOPA i PIPA pisały również polskie media i polscy internauci, co zbadał Kompas Social Media. ... i PIPA – wynika z badania zrealizowanego w ramach projektu Kompas Social Media. Najczęściej publikowano informacje w serwisach społecznościowych. Najwięcej informacji ukazało się na ...
-
Banki i produkty bankowe w mediach
... się we wrześniu br. Blisko 90 proc. publikowanych jest w internecie i social media. Pod lupę wzięto brandy, które znalazły się w sierpniowym rankingu kredytów ... podobną sytuacją mamy do czynienia w przypadku ING Banku, mBanku i EuroBanku. Publikacje w social media stanowią blisko połowę przekazu na temat BZ WBK, zajmującego trzecią pozycję w tym ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... zwiększą się globalne wydatki na reklamę. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy jest reklama online. Globalne wydatki na reklamę ... . Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 21% rocznie, częściowo ...
-
Nuda w pracy w mediach społecznościowych
... ponad 200 komentarzy, które stanowiły połowę wszystkich publikacji w social media na ten temat. Skarżymy się przeważnie w poniedziałek lub wtorek. Część ... przełożony. Jak można się domyślać, dyrektor został zwolniony. Nasza aktywność w social media może być skrupulatnie monitorowana przez pracodawców, którym zależy na budowaniu wizerunku pracodawcy ...
-
Sklepy meblowe w mediach: IKEA, a potem długo, długo nic
... zestawienia benchmarkowego. Od stycznia do marca 2016 roku o marce IKEA wszystkie media łącznie informowały prawie 12 tys. razy, co zapewniło sieci ponad 83% udział w ... Odpukać w niemalowane? Skupmy się zatem na potrzebie bieżącej interakcji z odbiorcami w social media. Nie wystarczy, według ludowej zasady odpukać w niemalowane drewno, by nasze ...
-
Technologie w mediach: Facebook angażuje, a Samsung emocjonuje
... skupiają się na informacji, a nie publicystyce. Facebook w blasku fleszy W social media najłatwiej trafić na wzmiankę o portalu Marka Zuckerberga ale to autorzy ... 83% wartościujących tekstów, Google - w 78%, a Microsoftu - w 75%. Angażujący humor Najwięcej interakcji w social media wywołują wpisy i komentarze na temat Facebooka, Apple i Google, choć ...
Tematy: technologie, marki technologiczne, social media, media społecznościowe, Facebook, Apple, IBM, Samsung -
Najbardziej medialne linie lotnicze. O kim było głośno?
... , jak i falę emocjonalnych komentarzy w mediach społecznościowych. Część wypowiedzi w social media odnosiła się do kwestii religijnych. „Laicka Europa Zachodnia, co za schizofrenia: z ... ponad 50%) oraz na forach internetowych (prawie 30%). Dzięki social media podróżnicy mogą szybko skontaktować się z przedstawicielami linii lotniczych. Mogą także ...
-
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę
... w wydatkach były firmy ubezpieczeniowe, których budżety stopniały o niemal połowę. W media miksie tradycyjnie dominowała telewizja. Kategorie Analiza Codemedia pokazuje, ... prym wiodły: Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, AXA Direct i PZU. Media W media miksie wydatków sektora finanse zdecydowanie dominuje telewizja, na ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 28/2017
... Avon, w której przypadku sprawdziło się słynne powiedzenie, że „kryzysy w social media wybuchają w weekendy”. – Na Facebooku pojawił się post kobiety, która opisała historię ... Rakowi Piersi". Avon nie zdążył szybko zareagować. Na negatywne komentarze w social media i nawołania do bojkotu konsumenckiego marka odpowiadała formułką: „Nie jesteśmy ...
-
Kadra zarządzająca w mediach II 2005
... Mimo poważnych zmian związanych z Zarządem PTC oraz doniesień o działalności Elektrimu, Piotr Nurowski, zwycięzca lutowego rankingu bossów, był najczęściej opisywany przez media w kontekście wyboru na prezesa Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Łącznie o Nurowskim ukazało się 118 publikacji, w tym: 90 neutralnych i 28 pozytywnych. Dotychczasowy lider ...
-
Branża PR w mediach V 2008
... marketingu politycznego jak zachodni politycy, a jego PR-owcy czerpią inspiracje z wizerunku takich polityków jak Nicolas Sarkozy, Angela Merkel czy Bill Clinton. Media są nadal zainteresowane zagadnieniami dotyczącymi ogólnie branży public relations. W maju dużo miejsca poświęciły debiutom na NewConnect agencji PR-owskich. W tym kontekście ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... mediów i rozrywki możemy oczekiwać w 2010 r. a wartość rynku do 2013 r. osiągnie 1,6 biliona USD - to główne wnioski z najnowszego raportu pt. Global Entertainment & Media Outlook 2009-2013 ("Perspektywy dla branży rozrywki i mediów 2009-2013 na świecie"), opracowanego przez PricewaterhouseCoopers. PwC podaje, iż obecny kryzys gospodarczy, który ...
-
Najbogatsi Polacy w mediach VII 2011
Aż czterech z dziesięciu czołowych przedsiębiorców w Polsce stroni od mediów - dowiadujemy się z raportu "Najbogatsi Polacy" przygotowanego przez "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". O pozostałych w mediach mówi się raczej niewiele. Czy to ich przemyślana strategia? I dlaczego dziennikarze nie interesują się osobami, od decyzji których zależy często ...
-
Polscy internauci a podróż ze zwierzętami domowymi
... to pytania szukał Instytutu Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Instytut Monitorowania Mediów zbadał przekazy internetowe, które pojawiły się między 1 ... na forach internetowych. Podróżowanie ze zwierzęciem nie zawsze jest bezstresowe: w styczniu media informowały o kocie, który opóźnił lot samolotu linii Air Canada do Toronto ...
-
Polska prasa i Internet a gaz łupkowy
... opinie. Przeanalizował to Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Łupki są tematem popularnym w mediach – według analizy Instytutu ... z korupcją przy udzielaniu koncesji na wydobycie gazu łupkowego. Sporo miejsca media poświeciły w tym czasie także sprawie Bułgarii, która zrezygnowała z poparcia dla eksploatacji ...
-
Najbogatsi Polacy w mediach VII 2012
... . przekazu na temat Jan Kulczyka i blisko 93 proc. o Grażynie Kulczyk należało do mediów mainstreamowych. Michałem Sołowowem zdecydowanie częściej interesowały się media biznesowe (74 proc. przekazu), podobnie jak Rodziną Karkosików (blisko 95 proc.). Właściciel Telewizji Polsat w podobnym stopniu był obecny w obu typach ...
-
Polski Internet a premiery filmowe
... - wynika z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Licencja na przyciąganie uwagi i kolejny przebój z wampirami „Skyfall” nie ... stwierdzić można z pewnością, że dyskusja internautów trwa, skutecznie podkręcana przez media. Między 14 a 21 listopada napisano o „Pokłosiu” ponad tysiąc razy, od ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
... dalsze ożywienie kategorii po zmianach ustawowych i uwolnieniu cen energii dla klientów indywidualnych. Z analiz Equinox Polska, przygotowanych na podstawie danych Kantar Media wynika, iż wydatki sektora branży energetycznej rosną systematycznie od kilku lat. Pomimo, iż nie są to duże wzrosty +6 % w 2011r oraz ...
-
Polski Internet a festiwale muzyczne 2013
... , o których informacje zebrał IMM, wspominano w internecie łącznie ponad 35 tysięcy razy. Szczególnie głośno o imprezach było w mediach społecznościowych. Publikacje festiwalowiczów w social media stanowią blisko 60 proc. wszystkich materiałów na temat festiwali w badanym okresie. W internecie król jest jeden. Heineken Open'er Festival - firmowany ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... – dwucyfrowy spadek odnotowały wydatki na display, jego kosztem zyskują natomiast reklama video, traktowana coraz częściej jako przedłużenie kampanii telewizyjnych, social media oraz reklama w wyszukiwarkach. Nie zmieniają się także czerwcowe prognozy ZenithOptimedia dotyczące wartości wydatków na reklamę w prasie, radiu i w kinach. Wpływy z reklam ...
-
Polski Internet: najczęstsze błędy językowe
... też o poprawności słowa? Instytut Monitorowania Mediów w ramach raportu Kompas Social Media sprawdził, jakie błędy językowe Polacy popełniają w internecie i mediach społecznościowych. Na ... a tym samym są najbardziej widoczne. Aż trzy serwisy z pierwszej piątki to media adresowane do młodych użytkowników sieci: photoblog.pl, ask.fm oraz zapytaj. ...
-
Kamil Stoch - medialny sportowiec roku 2014
... prawie 323 mln złotych. Najczęściej Stoch pojawiał się w TVP Info, Eurosport.pl i PolskieRadio.pl., przy czym 57 proc. informacji dostarczały media ogólnopolskich. Za plecami lidera znaleźli się Robert Lewandowski (46 tys. wzmianek) oraz Justyna Kowalczyk (38 tys. wzmianek). Publikacje na temat ...
-
Polscy blogerzy - TOP 10
... liderką rankingu ponownie została Julia Kuczyńska – Maffashion. Dziennikarze trzy razy częściej używają w materiałach jej pseudonimu niż imienia i nazwiska. W ubiegłym roku media opublikowały o niej 3,2 tys. informacji – dwa razy więcej niż w 2013 r. Tą liczbą Kuczyńska pozostawiła innych blogerów znacząco w tyle. Na drugim miejscu ...
-
Wybory prezydenckie 2015: kandydaci w mediach
Wygrywający w sondażach wyborczych Bronisław Komorowski króluje również w przekazach medialnych. Jak wynika z analizy zrealizowanej przez Instytut Monitorowania Mediów, to właśnie jemu poświęca się najwięcej czasu w Internecie i mediach społecznościowych. Na drugim miejscu Andrzej Duda, na trzecim Janusz Korwin-Mikke. Urzędującemu prezydentowi ...