-
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2014 r.
... Żywo”) jednakże należy tez zauważyć, że są to pozycje generujące jedne z najwyższych oglądalności (GRP/spot) – komentuje najnowszy ranking Michał Bakalarczyk, senior media planner z domu mediowego Lowe Media. Kwoty wzięte pod uwagę przy tworzeniu rankingu pochodzą z danych cennikowych stacji telewizyjnych i nie uwzględniają ewentualnych rabatów.
-
Top Marka w mediach 2015 - bankowość
... . Informacje o badaniu VIII edycja badania „Top Marka” objęła łącznie 1,5 mln informacji internetowych, 326 tys. prasowych oraz 10 mln wzmianek w social media. Poddane analizie publikacje zostały wyselekcjonowane na podstawie monitoringu 1,1 tys. tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej. Pod uwagę wzięto ogólnopolskie dzienniki i tygodniki opinii ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... inwestycji w porównaniu do trzeciego kwartału poprzedniego roku, osiągając 10% udziału w wydatkach (około 22 milionów złotych). Warto odnotować, że w Q3 2015 media drukowane były chętniej wykorzystywane reklamowo. Promocja w magazynach pochłonęła ponad 17 mln złotych (8% wszystkich budżetów). Znaczenie tego kanału znacząco wzrosło, w porównaniu ...
-
Spółki giełdowe: nie ma ucieczki przed social mediami
... Tak jest m.in. w przypadku spółek giełdowych, które ciągle traktują social media nieco po macoszemu. W relacjach z inwestorami najczęściej wykorzystywany jest Twitter, ale i ... Dane pochodzące z rynku US i Wielkiej Brytanii wskazują, że w komunikacji IR social media wykorzystuje 60% spółek, w Stanach 71%. To drugi najczęściej komunikowany tą drogą ...
-
AszDziennik, czyli jak fikcja miesza się z rzeczywistością
... nie tylko tzw. „michałki”, czyli zabawne wiadomości i ciekawostki. Jak wynika z monitoringu social media w IMM, aż 80% wszystkich publikacji tego typu dotyczy polityki. 7% to "niewiarygodne" publikacje ... na Twitterze, nagrania z senackiej debaty nad in vitro, cytowana przez media opinia, że usunięcie flag UE mogło urazić uczucia religijne Polaków, ...
-
Język polski bez eventów, selfie i pieniążków? Nie w internecie
... o zasięgu regionalnym częściej można było znaleźć wyrazy konkubina/konkubent, psycholożka, pieniążki, tacierzyński czy plażing. Selfie na Instagramie W ubiegłym roku internauci w social media użyli nielubianych wyrazów aż w 13 mln postów i komentarzy, które wygrały w plebiscycie "Słowa, które chcemy zapomnieć". Niektóre z nich pojawiały się ...
-
Kto nagłośnił spór o Trybunał Konstytucyjny?
... 12 proc. znalazło się na drugich stronach. Najwięcej uwagi TK poświęciły media ogólnopolskie – 80 proc. wszystkich analizowanych informacji. Wśród źródeł regionalnych problematykę najczęściej podejmowały media województwa mazowieckiego – 7 tys. informacji, małopolskiego – 3,1 tys., wielkopolskiego – 2,9 tys., pomorskiego – 2,8 tys. i dolnośląskiego ...
-
Najlepszy pracodawca poszukiwany, ale w jaki sposób?
... jednak zmianie. Po raz pierwszy w historii najbardziej opiniotwórcze okazały się media i portale społecznościowe oraz fora internetowe. To dobitny dowód na przeobrażenia, ... także coraz łatwiejszy kontakt z pracodawcami, na co również niebagatelny wpływ miały media społecznościowe. „Odkąd istnieją profile firmowe, traktujemy organizacje jak znane nam ...
-
Zdrowie psychiczne w mediach. Kto i jak mówi na ten temat?
... być poruszana z odpowiednią dozą wrażliwości. Jak podchodzą do niej media? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza analiza przygotowana przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Jak ... ekwiwalentu reklamowego (blisko 570 mln złotych) odpowiadały przede wszystkim media o zasięgu ogólnopolskim oraz regionalnym. Najaktywniejsze pod tym względem okazały się ...
-
Strajki kobiet. Jaka jest medialna siła protestów?
... . Dziennikarze podkreślali m.in. wulgaryzmy występujące w hasłach używanych przez protestujących. Media prawicowe skupiały się głównie na negatywnych stronach dużego ... tys. materiałów. Strona „Ogólnopolski Strajk Kobiet” na Facebooku okazała się najaktywniejsza w social media (2311 wpisów). Na kolejnych miejscach znalazły się profile DoRzeczy.pl (1601 ...
-
COVID-19 nasilił medialną dyskusję o fake newsach
... internetowych i mediach społecznościowych wynosi ponad 2,5 mld potencjalnych kontaktów z przekazem. Z roku 2019 na rok 2020 wartość dotarcia wzrosła o 35%. Social media i portale jako najaktywniejsze media Informacje o szerzących się na dużą skalę fake newsach w latach 2019 – 2020 najczęściej pojawiały się w social mediach (60%), w portalach ...
-
Telewizja bez kobiet, debata publiczna to męska rzecz?
... zachowania, braku szacunku do interlokutorów (a czasami wręcz jedynie do interlokutorek). Media „lubią” takie „barwne” osoby, ponieważ zapewniają show, ale wchodzenie z nimi w szranki ... to on kształtuje rzeczywistość. Jeżeli ma ona uwzględniać kobiety, to media powinny nie tylko chętniej rozmawiać z kobietami, ale także śmielej korzystać z ...
Tematy: telewizja, serwisy informacyjne, telewizja, media, monitoring mediów, TVN, Polsat, TVP, równouprawnienie -
Wydatki na reklamę: pandemia przyspiesza trendy
... pandemia COVID-19 spowodowała spadek inwestycji reklamowych na poziomie 8% (ok. 1,2 miliarda euro). Wszystkie media odczuły silne redukcje budżetów. Jedynymi beneficjentami pandemii stali się internetowi dostawcy potencjalnych klientów, czyli min. media z dystrybucją swoich treści w kanale online. W tym czasie wymuszona pandemią zmiana zachowań ...
-
Popularność radia i telewizji w Internecie
... z korzystaniem z mediów, ulubionych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz tytułach prasowych są cenną informację nie tylko dla wydawców ale przede wszystkim dla media plannerów oraz specjalistów związanych z rynkiem reklamy. Informacje o badaniu Badanie realizowane cyklicznie odbywało się w oparciu o ankiety wyświetlane w sieci w formie pop-up ...
-
Europejczycy a mobilny Internet 2011
... , nie będą uwzględniać lokalnych uwarunkowań i takich istotnych czynników, jak rozmiar ekranu, to stracą korzyści, które zapewnia komunikacja z klientami poprzez media mobilne. Badania te znacznie ułatwią firmom precyzyjne określenie najlepszych sposobów dotarcia do klientów”. Najważniejsze wnioski - Polska W Polsce odsetek użytkowników mediów ...
-
Polski Internet a wydłużenie wieku emerytalnego
... strony sceny politycznej padły słowa, które zdaniem niektórych publicystów przekroczyły granice przyzwoitości i stały się przyczynkiem do refleksji nad tym, czy media nie powinny cenzurować niemerytorycznych wypowiedzi polityków. Najczęściej cytowane (prawie 220 publikacji) było porównanie premiera Donalda Tuska do Hitlera - autorstwa Jarosława ...
-
Opłata reprograficzna: w social mediach zawrzało
... . Subiektywna opinia nadawcy, zwłaszcza opiniotwórczego i posiadającego już kapitał zaufania, kształtuje postrzeganie danego problemu, produktu bądź zjawiska wśród odbiorców. Social media są więc potężnym narzędziem marketingowym, które z dużą siłą przekuć można w konkretne rezultaty. Wraz z liczbą publikowanych w social mediach opinii i komentarzy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 13/2015
... "jest stworzenie platformy komunikacyjnej dla polskich i zagranicznych klastrów, a także umożliwienie łączenia ich potencjałów". Komentarz do wydarzeń gospodarczych OPINIOTWÓRCZE MEDIA WG. INSTYTUTU MONITOROWANIA MEDIÓW: W LUTYM NAJCZĘŚCIEJ CYTOWANO „GAZETĘ WYBORCZĄ”. W MEDIACH DOMINOWAŁA TEMATY DOTYCZĄCE POLITYKI Najbardziej opiniotwórczym medium ...
-
Dane pacjentów w niebezpieczeństwie: raport McAfee Labs IX 2017
... sprawiają, że artykuł, wideo, witryna lub reklama stają się popularniejsze i budzą większe zaufanie. - Faceliker wykorzystuje coraz częściej używane przez nas media społecznościowe i aplikacje oparte na komunikacji i przy ich pomocy sprytnie nami manipuluje – komentuje Vincent Weafer, wiceprezes McAfee Labs. – Innymi słowy cyberprzestępcy ...
-
Kadra zarządzająca w mediach III 2006
... których ukazały się cytaty lub wzmianki o szefach największych firm w Polsce. Media najczęściej publikowały informacje o Janie Krzysztofie Bieleckim (95 materiałów) - ... firm lub powoływano się na ich wypowiedzi najczęściej wtedy, gdy media opisywały poszczególne branże i strategie przedsiębiorstw. 79% najwięcej publikacji miało neutralny wydźwięk. ...
-
Branża PR w mediach VI 2006
... wzbudzało to zagadnienie w opinii publicznej. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (44,7%) oraz poświęcone biznesowi i gospodarce (38,3%). ... , pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media ośmiokrotnie. Mimo tzw. sezonu ogórkowego w mediach, liczba publikacji o public relations ...
-
Procesor multimedialny firmy Intel
... użytkowej, który będzie stosowany w nowych urządzeniach, takich jak cyfrowe przystawki do telewizorów oraz sieciowe odtwarzacze multimedialne. Intel® CE 2110 Media Processor to kompletna architektura typu system-on-a-chip (SoC), która łączy w jednym układzie 1-gigahercowy rdzeń obliczeniowy z przetwarzaniem dźwięku i grafiki oraz komponentami ...
-
Nowa forma reklamy: spotler w komórce
... do użytkowników korzystających z usług multimedialnych na komórkę. Swoje spotlery, dostarczone przez Telecom Media, wyemitowały już m.in. HBO i Motorola. Spotler to nie tylko nowe pojęcie, ... średni wiek graczy jest obecnie wyższy niż kiedyś (29 lat wg Horizon Media), trafiamy w ten sposób do jednej z najbardziej atrakcyjnych grup docelowych. Gry Java ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
... Procter&Gamble (Wella, Max Factor, Olay, Pantene Pro-V) czy Beiersdorf (Nivea, La Prairie). W kategorii kosmetyków pielęgnacyjnych zdecydowanie największe efekty w działalności media relations osiągnęła Dr Irena Eris/Lirene (852 publikacje PR). Z kolei w kosmetyce kolorowej L’Oreal (584 wzmianek) dosyć wyraźnie wyprzedziło wszystkie inne marki ...
-
Rynek mediów i reklamy 2008-2012
... do internetu oraz rosnąca penetracja dostępu szerokopasmowego w gospodarstwach domowych staną się bodźcem do rozwoju rynku gier internetowych. "Global Entertainment and Media Outlook: 2008 - 2012" podaje, że udoskonalone narzędzia pomiaru oglądalności, nowe miejsca ekspozycji oraz bilboardy cyfrowe, wzbogacające ofertę dostępnych nośników reklamy ...
-
Rynek mediów: treści rozrywkowe przodują
... jednocześnie jest dzisiaj koniecznym warunkiem istnienia współczesnych środków przekazu”. Informacje o badaniu Trzecie badanie „Stan demokracji w mediach” zostało zlecone przez Deloitte Media and Entertainment i przeprowadzone po raz pierwszy w skali światowej przez Harrison Group, niezależną firmę ankieterką, w dniach 17 września – 20 października ...
-
Rynek mediów i reklamy I kw. 2009
... wynika, że telewizja pozostaje medium wiodącym w wydatkach reklamowych i straciła mniej niż inne media (-6,2%). Wśród stacji TV najwięcej w porównaniu do zeszłego roku ... rok wcześniej, przy czym najmniejszy spadek zanotował TVN. Najwięcej straciły inne media, do których MPG m.in. zalicza komunikację w mediach niestandardowych (-20%) oraz gazety (-18 ...
-
Netbook Asus Eee PC 1201N
... PC 1201N jest przystosowany do obsługi dużej ilości pamięci, jakiej wymagają media cyfrowe. Eee PC 1201N posiada dwurdzeniowy procesor Intel Atom 330 oraz pracuje ... Eee PC 1201N jest przystosowany do obsługi dużej ilości pamięci, jakiej wymagają media cyfrowe. Urządzenie posiada dysk twardy o pojemności 250GB oraz dysk internetowy ASUS WebStorage ...
-
Branża budowlana w mediach
... publikacji, z czego upadłości dotyczyło 39,8% (8 324 materiały). Inny świat social media W mediach społecznościowych proporcje liczbowe przekazów na temat poszczególnych firm oraz wypowiedzi ... na forum bankier.pl. Tak się (nie)dba o swoje interesy Media społecznościowe mają szczególne znaczenie w komunikacji i tworzeniu wizerunku w przypadku spółek ...
-
Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.
... od 2 supermarketów w Warszawie (obecnie 8 placówek w Polsce) – podkreślają analitycy Equinox Polska. Wydatki w I kw. 2013 wyniosły prawie 5,5 mln zł brutto. Swoją inwestycję w media kontynuuje Kaufland, który na początku 2012 roku rozpoczął intensywne działania w telewizji. Ta ekspansja marketingowa sieci detalicznych jest z drugiej strony bardzo ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... przekłada się zazwyczaj na to, że działania sprzedażowe są realizowane kanałami stricte wizerunkowymi jak choćby reklama display (bannerowa), z wykorzystaniem social media czy działań ePublic Relations. Istnieje także grupa osób przekonanych o skuteczności wybranego jednego lub kilku narzędzi zapominając o pozostałych formach promocji online ...
-
Polski show-business: kto największą gwiazdą mediów?
... trójka znacząco wyróżnia się na tle pozostałych nazwisk. Warto zauważyć, że polskie media zdecydowanie częściej pisały o sportowcach niż aktorach. W prezentowanym zestawieniu piątka ... Co ciekawe, Lewandowski wyprzedziłby Stocha, gdyby wziąć pod uwagę jedynie media ogólnopolskie. Publikacje w regionalnych środkach masowego przekazu pozwoliły jednak ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... najmniej jeden komunikat bez polskich znaków diakrytycznych. Zaskutkowało to opublikowaniem przez media tylko w jednym dniu trwania akcji ponad 385 komunikatów tego rodzaju. Budżet ... dwie poważniejsze uwagi z niego płynące. Po pierwsze: rozkład budżetów na różne media świadczy o powolnym, ale systematycznym upadku znaczenia prasy jako medium ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
... wiedzy, której kampania ma im dostarczyć – radzi Piotr Bieńko z Codemedia. Kanały mediowe należy dobrać tak, aby pozwalały zrealizować cel, a poszczególne media, dostosować do tematu/produktu/grupy docelowej: Telewizja – bardzo dobry kanał do wywołania zainteresowania produktem i stymulowania sprzedaży, ale telewizja nie jest w stanie dostarczyć ...
-
TVN zmienia właściciela. Zwolnień pracowników ma nie być
... Telewizja zostanie przejęta przez Southbank Media Ltd, zarejestrowaną w Londynie spółkę-córkę amerykańskiej grupy medialnej. Przedstawiciele TVN zapowiadają, że ... Amsterdamie, która kontroluje łącznie 52,7 proc udziałów w TVN, zostanie przejęta przez londyńską Southbank Media Ltd., spółkę należącą do grupy Scripps Networks Interactive. Łączna kwota, ...