-
Agata Duda bardziej medialna niż Anna Komorowska
... dobrą Pierwszą Damą, pozwalają przypuszczać, że nie pozostanie w cieniu męża, ale będzie aktywnie wspierać go w działaniach podczas prezydentury. Już dziś media porównują ją do Jolanty Kwaśniewskiej, która sprawdziła się tej w roli zarówno w kraju, jak i zagranicą – komentuje Marlena Sosnowska, rzecznik prasowy „PRESS-SERVICE ...
-
Biura podróży: o czym rozmawiano w Internecie?
... niższe ceny i dobrą pogodę - szczególnie w Europie południowej - chętnie decydują się na wyjazdy przed sezonem. Wtedy też najczęściej zadają pytania w social media i poszukują pomocy na Twitterze i Facebooku. Głośno o biurach podróży było również w czerwcu w związku z rozpoczynającym się sezonem wakacyjnym. Najwięcej informacji pojawiło się ...
-
Ile Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce?
... marki "Biedronka". W sieci o sieci Polacy głośno zareagowali także w social media. W serwisach społecznościowych Facebook, Twitter, YouTube i Instagram treści związane z wypowiedziami ... 50 tysięcy razy. Łączna liczba fanów i obserwujących te profile w social media, które zamieściły informację, to blisko 25 mln. Dyskusja była najgłośniejsza zaraz ...
-
Banki spółdzielcze w mediach
... W ciągu roku odnotowano 4 piki oznaczające znaczny wzrost popularności medialnej banków spółdzielczych. Pierwszy z nich widoczny był w czerwcu 2014 r., kiedy to media rozpisywały się o SKOK-ach i atrakcyjnym oprocentowaniu lokat. Ta informacja znalazła odzwierciedlenie w blisko setce publikacji w mediach ekonomicznych. Bardzo istotnym problemem ...
-
Smartfon ASUS ZenFone GO ZC500TG
... , dostępny już w salonach sprzedaży sieci Media Expert. Model wyposażono w 5-calowy ekran IPS, czterordzeniowy procesor Media Tek z zegarem 1,3 GHz, 2 GB pamięci operacyjnej, 8 GB pamięci wbudowanej, dwa sloty ... i dostępność ASUS ZenFone GO (ZC500TG) dostępny jest w sprzedaży w czarnej wersji kolorystycznej w salonach sprzedaży sieci Media Expert. ...
-
Dżihad, terroryzm i uchodźcy: tak Polakom kojarzy się islam
... co dzieje się na Bliskim Wschodzie – mówi Iwona Dreger, prezes Wydawnictwa Nowe Media. – Patrzymy na to, co dzieje się na świecie, widzimy zagrożenie, ... Adama Kowalskiego zostało przeprowadzone w październiku 2015 r. na zlecenie Wydawnictwa Nowe Media w związku z wydaniem książki Joela C. Rosenberga „Dwunasty IMAM”. Badanie przeprowadzone zostało ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... rosnącym zasięgiem. Reklamy w mobile mają jednak inny charakter – częściej niż bannery są to mobilne aplikacje konkursowe czy dopasowane kampanie w social media, których naturalnym środowiskiem jest mobile − wyjaśnia Marta Zielonka, Buying Manager w ZenithOptimedia Group. Rynek jest też już technologicznie gotowy na przekierowanie ...
-
Robert Lewandowski w grudniowych mediach
... złotych. Lewy w Google Wzmożona liczba wyszukiwań informacji na temat Lewandowskiego w Google’u w pierwszej połowie miesiąca pokrywała się ze zwiększoną aktywnością w social media. Trend ten odwrócił się po 20 oraz po 26 grudnia, kiedy liczba wzmianek w mediach społecznościowych rosła zdecydowanie bardziej dynamicznie niż ...
-
Lewandowski pobił Wasyla
... zajął także drugie miejsce – tuż za Cristiano Ronaldo w zestawieniu najlepszych strzelców piłkarskiej Ligi Mistrzów oraz okrzyknięto go królem strzelców Bundesligi. Media komentowały też kwestię ewentualnego transferu sportowca do Realu Madryt oraz negocjacje Lewego z hiszpańskim klubem. Wasilewskiego najczęściej w mediach przywoływano 4 i 23 maja ...
-
Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?
... Open’era wyniosła 41,6 mln zł, a Przystanku Woodstock – 35,2 mln zł. Różnice te wynikają przede wszystkim z faktu, że zupełnie inne media były zainteresowane jednym i drugim festiwalem. Przystanek Woodstock skupił na sobie uwagę głównie portali internetowych i mediów lokalnych/regionalnych. Natomiast wydarzenia Open’er ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
... – 1%. Jak pokazuje analiza przygotowana przez dom mediowy Codemedia, struktura wydatków branży modowej ze względu na media od lat kształtuje się w podobny sposób. Kluczowym medium są magazyny. ... najbliższych latach sukcesywnie rósł – podkreśla Gilbas. Jeśli chodzi o pozostałe media to kina zanotowały wzrost, a radio i gazety spadek udziałów. Podobnie ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
... Warto odnotować bardzo duży wzrost aktywności reklamowej preparatu Molekin, który wskoczył na 6. wydając na promocję ponad 4 miliony złotych (wzrost o 394%). Media Tradycyjnie już sektor produktów farmaceutycznych najchętniej i najwięcej inwestuje w reklamę telewizyjną (60%). Drugim najpopularniejszym medium jest radio (20%), a trzecim magazyny (14 ...
-
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
... handel – 37%, na trzecim FMCG – 12%, na czwartym farmacja – 7% - mówi Marcin Hajdenrajch, Media Manager, Codemedia. Do tego grona dołączyły 3 marki, które były nieobecne w roku 2017. ... dlatego nie uniknione, że w następnych rankingach powrócą do czołówki – podsumowuje Marcin Hajdenrajch, Media Manager, Codemedia. Ranking najaktywniejszych marek w ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2018
... najwyższa już pora, aby ruszyć z ekspansją w kierunku e-commerce oraz social media. Wyniki sprzedaży 100 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły w minionym roku ... często robi zakupy online. Luksus w rozszerzonej rzeczywistości Marki luksusowe dotychczas postrzegały media społecznościowe jako zbyt masowe, tymczasem dziś są jednymi z ...
-
Netflix i inni. Subskrypcje zyskują popularność
... . To niektóre wnioski, do których prowadzi zrealizowane przez Blue Media badanie “Jak korzystamy z usług subskrypcyjnych”. Jak wynika z badania, dziś z subskrypcji korzysta ... , mało odczuwalne przez klientów - komentuje Miłosz Kurzawski, ekspert Blue Media. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono metodą CAWI z wykorzystaniem internetowego panelu ...
-
Polacy i zakaz handlu w niedzielę
... pytanie udziela badanie zrealizowane w połowie stycznia br. przez agencję mediową Havas Media Group. Jak już wspomniano we wstępie, początek bieżącego roku przyniósł kolejne ... – powiedziała Anna Ostrowska, Insight Specialist w Havas Media Group. Informacje o badaniu: Badanie zostało przeprowadzone przez Havas Media Group w połowie stycznia, jest to ...
-
Brexit w polskich mediach
... Brexitem”. (Inwestycje.pl, 2017.06.12) W grudniu tego samego roku media w 6691 materiałach komentowały fakt osiągnięcia wstępnego porozumienia między Wielką Brytanią i ... dyskusji w sprawie wyjścia Wielkiej Brytanii z UE bez umowy. Które media zabierały głos? Top 5 najaktywniejszych mediów w dyskusji wokół Brexitu stanowiły: Polskie Radio 24 – ...
-
Szczepionki Pfizer/BioNTech i AstraZeneca najpopularniejsze w mediach
... dotąd najwięcej komentarzy. Zasięg tej informacji oszacowano na blisko 1,5 mln potencjalnych kontaktów. Analiza wykazała, że obok social media aktywnym źródłem wiedzy o szczepieniach są media regionalne, w których odnotowano 1,1 mln publikacji. Najwięcej informacji opublikowano w województwie śląskim – 103 tys., dolnośląskim – 100 tys., mazowieckim ...
-
Oscary 2022 w polskich mediach. Will Smith zgarnął wszystko?
... Stevena Spielberga. Na czerwonym dywanie w Dolby Theatre wraz z Tadeuszem Łysiakiem pojawiła się Anna Dzieduszycka, główna bohaterka krótkometrażowej produkcji, o której polskie media w analizowanym przez IMM okresie w kontekście Oscarów wzmiankowały ponad 400 razy. Informacji o filmie „Sukienka” zaś pojawiło się ponad 1,5 tys., generując tym ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... liczby wynosiły odpowiednio 27% i 18%. Najpopularniejszym serwisem społecznościowym w social commerce pozostaje Facebook – 79% respondentów deklarujących zarówno kupno, jak i sprzedaż w social media używa właśnie tej platformy. Chętnie kupujemy i sprzedajemy również przez Instagram, YouTube, TikTok oraz platformy takie jak Vinted, Allegro, czy OLX ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XII 2022
... Grupa Wirtualna Polska (40,69%) na pozycji trzeciej. Dwudziestkę zamyka Grupa Empik Media Fashion. Urządzenia mobilne Podium zestawienia TOP 20 wydawców, z których witryn ... wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 44,37%, na miejscu drugim Grupa ZPR Media z zasięgiem 39,48%, a na trzecim Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 36,05%. W zestawieniu ...
-
Badania internetu Gemius/PBI I 2023
... pozycji drugiej. Na miejscu trzecim aplikacja Facebook z zasięgiem 72,82%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża ZPR Media, Grupa Wirtualna Polska na miejscu drugim, a na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do ...
-
6 cyfrowych trendów na 2023 rok
Social media, gry online, serwisy streamingowe - to związane z technologią i nowymi mediami zjawiska, które w 2023 roku poznamy w zupełnie nowej odsłonie. Będziemy już nie ...
-
Badania internetu Gemius/PBI V 2023
... pozycji drugiej. Na miejscu trzecim aplikacja Youtube z zasięgiem 68,43%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża ZPR Media, Grupa Wirtualna Polska na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VII 2023
... pozycji drugiej. Na miejscu trzecim aplikacja Youtube z zasięgiem 63,61%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża ZPR Media, na pozycji drugiej GRUPA RAS Polska, na trzecim Grupa Polsat-Interia W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VIII 2023
... pozycji drugiej. Na miejscu trzecim aplikacja Youtube z zasięgiem 62,64%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża ZPR Media, na pozycji drugiej GRUPA RAS Polska, na trzecim Grupa Polsat-Interia W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IX 2023
... Messenger z zasięgiem 61,64%. Youtube poza podium z zasięgiem 60,95%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża ZPR Media, na pozycji drugiej GRUPA RAS Polska, na trzecim Grupa Polsat-Interia W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XI 2023
... %. Youtube poza podium z zasięgiem 58,88%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zmiana na miejscu lidera. Zwycięża ZPR Media, GRUPA RAS Polska spada na pozycję drugą, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XII 2023
... z zasięgiem 59,56%. Youtube poza podium z zasięgiem 58,14%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo liderem jest ZPR Media, GRUPA RAS Polska na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do ...
-
Badania internetu Gemius/PBI I 2024
... z zasięgiem 58,73%. Youtube poza podium z zasięgiem 56,39%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo liderem jest ZPR Media, GRUPA RAS Polska na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IV 2024
... audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo w kwietniu liderem jest GRUPA RAS Polska. ZPR Media na miejscu drugim, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża ZPR Media. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VI 2024
... audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo w czerwcu liderem jest GRUPA RAS Polska. Grupa Polsat-Interia na miejscu drugim, na trzecim ZPR Media. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża ZPR ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VII 2024
... i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo w lipcu liderem jest GRUPA RAS Polska. Grupa Polsat-Interia na miejscu drugim, na trzecim ZPR Media. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża ZPR Media. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Najcenniejsi medialnie politycy 2024. Liderem Donald Tusk
... niecałe 21 mln zł. To wskazuje, że lewica dalej nie potrafi przebić się szeroko ze swoim przekazem, aby zainteresować nim media. Barbara Nowacka, z publikacjami wartymi 40,51 mln zł, zajmuje najwyższe miejsce spośród liderów lewicy, co świadczy o jej aktywności i umiejętności zdobywania ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... telewizji i radio. Ostatnie opracowanie wskazuje m.in. na dużą aktywność sieci Media Expert, która bardzo aktywnie reklamowała się we wszystkich trzech badanych ... SoV – 6,1%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w grudniu 2024 został Media Expert, który wygenerował 5,2 mld kontaktów reklamowych online, docierając do 81, ...