-
#BayraktarChallenge w mediach
... w atakach na rosyjskie kolumny zaopatrzeniowe i udzielał wsparcia w większości spektakularnych akcji armii ukraińskiej. W polską zbiórkę na Bayraktara zaangażowały się bardzo mocno media, które nagłośniły tę inicjatywę, a wokół akcji utworzyła się ogromna społeczność, skupiająca zwykłych ludzi, celebrytów, osoby ze świata polityki, sztuki i biznesu ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VII 2022
... %. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 37,83%, na miejscu drugim Grupa ZPR Media z zasięgiem 34,2%, a na trzecim - Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 32,21%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,84%. Badanie Mediapanel ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VIII 2022
... %. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 38,49%, na miejscu drugim Grupa ZPR Media z zasięgiem 37,24%, a na trzecim - Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 35,57%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,99%. Badanie ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IX 2022
... wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 39,62%, na miejscu drugim Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 37,25%, a na trzecim Grupa ZPR Media z zasięgiem 35,74%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 3,02%. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące ...
-
Badania internetu Gemius/PBI X 2020
... %. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 40,06%, na miejscu drugim Grupa ZPR Media z zasięgiem 38,03%, a na trzecim Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 35,12%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,79%. Badanie ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XI 2022
... ,66%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 41,6%, na miejscu drugim Grupa ZPR Media z zasięgiem 39,23%, a na trzecim Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 37,4%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,88%. Badanie Mediapanel ...
-
Badania internetu Gemius/PBI II 2023
... miejscu trzecim aplikacja Facebook z zasięgiem 73,61%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska, ZPR Media na miejscu drugim, a na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane ...
-
Badania internetu Gemius/PBI III 2023
... miejscu trzecim aplikacja Youtube z zasięgiem 71,51%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska, ZPR Media na miejscu drugim, a na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane ...
-
Tesla i Volvo na medialnym szczycie
... został dodatkowo wzmocniony przez konferencję prasową z udziałem kierownictwa Volvo Cars. Mieliśmy do czynienia z efektem kuli śnieżnej. Po publikacji przez wiodące media, pozostałe zaczęły tę informację powielać – komentuje Stanisław Dojs, rzecznik prasowy Volvo Car Poland. Nvidia medialnym liderem wśród rozwiązań technologicznych Marka ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IV 2023
... . Na miejscu trzecim aplikacja Youtube z zasięgiem 70,63%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo małe przetasowanie. Zwycięża ZPR Media, Grupa Wirtualna Polska spada na pozycję drugą, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VI 2023
... pozycji drugiej. Na miejscu trzecim aplikacja Youtube z zasięgiem 66,35%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża ZPR Media, Grupa Polsat-Interia na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Wirtualna Polska. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do ...
-
10 wskazówek, jak rozpoznać fałszywych znajomych w social mediach
... dwie i pół godziny każdego dnia, czytając wiadomości, dzieląc się historiami czy wymieniając zdjęciami na wybranych przez siebie platformach . Tymczasem social media to przestrzeń szerzenia nie tylko prawdziwych, ale również fałszywych informacji, obrazów czy wydarzeń. Ogromna liczba osób korzystających z nich, dynamiczny charakter ...
-
Badania internetu Gemius/PBI X 2023
... ,53%. Youtube poza podium z zasięgiem 61,09%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża GRUPA RAS Polska, ZPR Media na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane ...
-
Badania internetu Gemius/PBI II 2024
... %. Youtube poza podium z zasięgiem 57,8%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo w lutym liderem została GRUPA RAS Polska, ZPR Media tym razem na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania ...
-
Badania internetu Gemius/PBI III 2024
... 60,06%. Youtube poza podium z zasięgiem 56,52%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo w marcu liderem jest ZPR Media, GRUPA RAS Polska, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IX 2024
... W zestawieniu audytowanych playerów wideo we wrześniu liderem jest GRUPA RAS Polska. Grupa Polsat-Interia na miejscu drugim, na trzecim Grupa ZPR Media. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz ...
-
Badania internetu Gemius/PBI X 2024
... i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo w październiku liderem jest Grupa Polsat-Interia. Grupa RAS Polska na miejscu drugim, na trzecim Grupa ZPR Media. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XI 2024
... i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo w listopadzie liderem jest Grupa Polsat-Interia. Grupa RAS Polska na miejscu drugim, na trzecim Grupa ZPR Media. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF.
-
Badania internetu Gemius/PBI XII 2024
... i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo w grudniu liderem jest Grupa Polsat-Interia. Grupa RAS Polska na miejscu drugim, na trzecim Grupa ZPR Media. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz ...
-
Badania internetu Gemius/PBI III 2025
... liderem jest Grupa Polsat-Interia. Grupa RAS Polska na miejscu drugim, na trzecim Agora. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa ZPR Media. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
To mój temat
... newsroomie mówią, "Ale historia! Tego jeszcze nie było!". Jak więc wyszukać haczyk na media? A może dwa? Czy mogę zadać kilka pytań? Kiedy rozpoczynam współpracę z nowym klientem, ... tematem, który gazeta już poruszała. Oczywiste? Nie zawsze. Profesjonalista wie, że media lubią wracać do opisywanych historii. Starają się jednak robić to w odmienny ...
Tematy: -
Branża PR w mediach XII 2007
... PO. W grudniu najczęściej cytowaną osobą był Mateusz Zmyślony, na którego media powoływały się w kontekście PR-u 5 razy. Wypowiedzi Izabeli Helbin przytaczano 4 razy, a ... pierwszym miejscu wśród wzmiankowanych firm i instytucji znalazł się wortal PRoto.pl (media powoływały się na niego 4 razy). W grudniu 2007 roku opublikowano 175 artykułów ...
-
Branża PR w mediach VIII 2008
... analizowanym miesiącu PR polityczny powrócił na pierwsze miejsce w zestawieniu najpopularniejszych tematów. Media interesowały także zagadnienia PR-u politycznego poza granicami Polski. W zestawieniu ... On Board PR (każda była wspominana w mediach po 4 razy). Media zainteresowała szczególnie współpraca agencji On Board PR z NSZZ Solidarność. W ...
-
Wydatki na reklamę online wzrosną
... na zasięg, skuteczność, efektywność i inne aspekty, zbadania struktury wydatków na poszczególne media reklamowe, porównanie dynamiki i wydatków reklamowych na poszczególne media w pierwszym półroczu danych lat oraz plany struktury wydatkowej na poszczególne media reklamowe na najbliższe sześć miesięcy. Co ważne, Barometr IAB, dotyczący roku 2008 ...
-
Branża PR w mediach w 2009 r.
... ) dotyczyło PR-u politycznego. To o 109 proc. publikacji więcej niż w 2008 roku. Media najczęściej poruszały ten temat w lutym, kiedy to Prawo i Sprawiedliwość ... zazwyczaj, w kontekście kondycji rynku usług PR w czasie kryzysu ekonomicznego. Osobą, której wypowiedzi media najczęściej przywoływały w kontekście PR-u był Piotr Tymochowicz (180 ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... inwestycji w tym okresie, wzrost rynku wyniósłby 5,4% - podaje raport "MPG Media Market Scan 1H 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Jak czytamy w ... . Ich udział w wygenerowanych na rynku EqGRP wzrósł o 40%. II. Media Radio Z raportu wynika, że najwięcej reklam radiowych wyemitowano w stacjach miejskich i regionalnych. ...
-
Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011
... 11,1 mln zł o ponad połowę więcej niż rok temu. Pozostałe media tradycyjne zanotowały spadki, niewielki wzrost w lipcu odnotował Internet - poinformował Komitet Badań ... reklamodawców sezonowych na radio w wakacje 2011 wzrosły aż o 54 proc. Pozostałe media straciły – najbardziej outdoor i kino (odpowiednio o 37 proc. i 31 proc.), prasa o 15 proc., a ...
-
Prasa a prezydencja Polski w UE
... większością głosów Parlament Europejski przyjął pakiet dyrektyw i rozporządzeń, które mają wzmocnić nadzór nad finansami państw strefy euro. Jak podkreślały wtedy media przyjęte ustalenia harmonizują zasady tworzenia narodowych budżetów, zmuszają kraje z wysokim poziomem długu do ograniczenia tempa wzrostu wydatków, nakładają obowiązek utrzymania ...
-
Globalni konsumenci a kanały sprzedaży
... - grup kupujących w nowych kanałach sprzedaży: Social Digital Shoppers (25 proc. respondentów) : większość stanowią osoby poniżej 35 lat, korzystający często z social media i dzielący się opiniami i doświadczeniami w kanałach cyfrowych. Korzystają też z aplikacji mobilnych i nie mają obaw do dokonywania przez nie płatności czy identyfikacji ...
-
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
... w Polsce. Obecnie, system monitoruje tylko wydatki display ze 100 witryn internetowych (ponad 1000 stron internetowych dziennie) i według przedstawicieli Instytutu Kantar Media obejmuje 75% rynku wydatków internetowych w tym segmencie. Specjaliści szacują, że udział sektora telekomunikacyjnego to ok. 8 proc. w ogólnych wydatkach reklamowych na ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... cenowych to główny temat dyskusji na temat sieci handlowych w social media. Klienci szukając oszczędności wymieniają się opiniami, który sklep oferuje najkorzystniejsze ... I kwartale 2015 r. najlepiej wypadła Biedronka, która otrzymała największą liczbę pozytywnych opinii w social media. Tuż za nią uplasowało się Tesco, a na trzecim miejscu - Lidl ...
-
"Nienawidzę swojej pracy" – taki wpis najczęściej spotkamy na Twitterze
... miejsca pracy bądź z kierownictwa. CV pisane przez Twittera Rezultaty monitoringu social media wskazują, że wielu Polaków nie ma oporów przed publicznym deklarowaniem swojego ... miejscu pracy. Coraz więcej firm monitoruje social media w poszukiwaniu wzmianek na swój temat, a media społecznościowe stały się niezbędnym narzędziem pracy rekruterów. Jak ...
-
Telewizja i radio w centrum handlowym: hit czy kit?
... w galerii. Blisko 90% osób odwiedzające centrum handlowe, w którym były obecne media In-store, było zadowolonych z wizyty. Reklamy In-store stały się na tyle integralną ... zwrócić uwagę (prognoza pogody, informacje, porady) Przeprowadzone badania potwierdzają, że media In-store korzystnie wpływają na decyzje zakupowe oraz komfort klienta. Dobrze ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... odniesieniu do budżetów reklamowych przeznaczonych na reklamę wideo online i social media. Jak wynika z badania, w minionym roku dynamika wartości reklamy cyfrowej rosła wraz z ... IDM Net, Infor Ekspert (częściowo szacowane), Interia.pl, Iplex (szacowane), Media Impact, Media Regionalne, Money.pl, NetSprint, Novem, Pkt.pl, LOWE, Polskapresse, Pracuj. ...
-
Ubezpieczenie turystyczne na ostatnią chwilę
... to za pośrednictwem sieci. Jak wynika z badania zrealizowanego przez Blue Media, na ubezpieczenie turystyczne decyduje się co szósta osoba, która zamierza spędzić ... woli samodzielnie dokonać przemyślanego zakupu ubezpieczenia – zauważa Anna Niebuda z Blue Media. Szybko i sprawnie przez internet Co piąty badany deklaruje, że ubezpiecza się przez ...