-
Dostawcy energii i samochody elektryczne. O tym mówi Internet
... – przyjrzeliśmy się tematowi energii – prądu, odnawialnych źródeł energii, dostawców i trendów wśród internautów. Zobaczyliśmy, z jakimi tematami jest związana na portalach, w social media i w Google na przestrzeni ostatnich 4 lat. TREND: SAMOCHODY ELEKTRYCZNE Samochody elektryczne to drugi najbardziej angażujący temat na portalach i w social ...
-
Nowy Plush na Kartę i dwie oferty "bez konsekwencji"
... stacjonarne, SMS-y i MMSy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych, zestaw social media (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp) z bezpłatnym transferem danych. Pakiet internetowy 3 GB, ... GB i bezpłatny transfer danych w ramach Facebooka lub w ramach zestawu social media (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp) oraz do wyboru usługi, z których ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... nakłady na reklamę w dziennikach. Najsilniejsze redukcje budżetów zaobserwowaliśmy w sektorach: media (-4,9 mln zł, dynamika -42,1%), pozostałe (-6,5 mln zł, dynamika -17,9%), ... wydatki reklamowe, a sześć odnotowało spadki. Motorem były inwestycje sektorów media oraz napoje i alkohole, które zarówno w pierwszym, jak i w drugim kwartale utrzymały ...
-
Smog na ulicach i w social mediach
... kontekście są najbardziej popularne wśród internautów. Smog w social media Problem zanieczyszczenia powietrza w Polsce dotyczy przede wszystkim dwóch rodzajów pyłów: PM ... Ozone wyróżniał najwyższy udział platform social media, a markę Emaska – wejść bezpośrednich. Oczyszczacze powietrza w social media W dyskusjach na temat oczyszczaczy powietrza ...
-
Jak obcokrajowcy szukają pracy w Polsce?
... językowe” Monster Talent Sourcing Services. Wciąż niewykorzystanym kanałem rekrutacji są media społecznościowe i targi pracy. Serwisy internetowe z ogłoszeniami o pracę To ... działalności danej agencji. Media społecznościowe Gigantyczna przepaść pomiędzy oczekiwaniami kandydatów a rezultatami poszukiwań. Social media są wciąż niewykorzystanym kanałem ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... nakładami na promocję w okresie wakacyjnym. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne. W ... przoduje przez 11 miesięcy. Jedynym miesiącem, w którym oddaje pierwszeństwo jest grudzień, kiedy Media Expert wydał na przedświąteczne reklamy kwotę 79 mln zł. Handel: typy ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne (średnio 60 ... o największych wydatkach reklamowych W styczniu 2019 roku największym budżetem reklamowym mógł pochwalić się Media Expert, który przeznaczył prawie 37 mln zł na ...
-
Pokojowy Marsz Równości w Białymstoku w mediach
... wskaźnik dotarcia do odbiorców cechował materiały z telewizji i radia. Informacji na temat Marszu Równości w Białymstoku dostarczały media w całej Polsce, przy czym za 68 proc. wszystkich przekazów odpowiadały media ogólnopolskie. Pierwsza piątka najbardziej aktywnych źródeł prezentowała się następująco: TVN24 (292 informacje), Radio TOK FM ...
-
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
... Znaczenie ma również jakość obsługi. Jak zadbać o customer experience w czasie pandemii? Mood Media radzi, aby zacząć od pracowników. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: ... dla niemal wszystkich kupujących. Istotne, ale czy najważniejsze? Jak przekonuje Mood Media, coraz częściej schodzą one na dalszy plan, ustępując miejsca doświadczeniom konsumenta ...
-
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
... podczas gdy sprzedaż w sklepach stacjonarnych spadnie o 5%. Marki zwiększyły swoje wydatki na media cyfrowe w celu promowania i napędzania ruchu na własnych stronach ... Dyrektor Zenith. Widoczny wzrost popytu na powierzchnię reklamową w ekosystemie e-commerce (retailer media) Tegoroczny wzrost znaczenia e-commerce przyczynił się do gwałtownego ...
-
Jak rok z koronawirusem wpłynął na polskich konsumentów?
... staje się uważne obserwowanie emocji i nastrojów społeczeństwa i elastyczne dostosowywanie do nich taktyki komunikacji – mówi Alicja Cybulska, Chief Strategy Officer w Havas Media Group. Polacy rzadziej niż w ubiegłym roku postrzegają pandemię jako okazję do samorozwoju i poszukiwania ciekawych treści kulturalnych – obecnie uważa tak jedynie ...
-
Smartfon realme 8i i C11 2021 dostępne w Polsce
... GB w cenie 899 złotych – do nabycia w sklepach z elektroniką: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, Neonet, x-kom, Komputronik, Sferis, Empik, Morele i onex.store. Można go ... się w sieciach Orange oraz UPC. Można go nabyć w sklepach: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Mark, Neonet, Auchan, x-kom, Komputronik, Sferis, Empik, Morele i onex.store. ...
-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... do użytku domowego. KANAŁY KOMUNIKACJI W pierwszym kwartale roku 2022 wzrosty zanotowały wszystkie media z wyjątkiem radia. Najszybciej rosły wydatki na reklamę zewnętrzną – o 58,3%, tj. o 37,1 ... . W okresie od stycznia do marca 2022 roku wzrosty zanotowały wszystkie media z wyjątkiem radia. Dwucyfrowo i to aż o blisko 60% rosły wydatki na reklamę ...
-
Spada popyt na subskrypcje. Czy to efekt inflacji lub oszczędności?
... właśnie się odwraca? Odpowiedzi na to pytanie udziela zrealizowane przez Blue Media badanie "Finanse Polaków w czasach pandemii". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które ... z usług abonamentowych online - mówi Marcin Szczur, Deputy Head of Sales w Blue Media. Wygodę doceniają przede wszystkim kobiety i osoby ze starszych grup wiekowych oraz mieszkańcy ...
-
Największe kryzysy wizerunkowe 2023
... in. postępujący odpływ wiernych z Kościoła Katolickiego czy duże prawdopodobieństwo postawienia szefa NBP przed Trybunałem Stanu – komentuje Adam Łaszyn, CEO Alert Media Communications. Kryzysy w biznesie i sferze społecznej zdominowane przez… politykę W rankingu kryzysów organizacji – zarówno biznesowych, jak i społecznych – po raz kolejny znalazł ...
-
Całkiem nowy netPR.pl
... użytkownika mają przyczynić się do wzrostu popularności serwisu wśród mediów i profesjonalistów zainteresowanych informacjami pochodzącymi bezpośrednio z firm. Zastosowanie technologii Java w media.netPR.pl stanowi pierwszy etap migracji serwisów należących do netPR.pl. W ciągu najbliższych trzech miesięcy wszystkie serwisy i narzędzia będą bazować ...
-
W nowym roku nowe wirusy
... przypomina Cabira w wersji H. W sieci pojawiły się też robaki wykorzystujące lukę w Windows Media Playerze. Komórkowy wirus Lasco atakuje w dwojaki sposób - bezprzewodowo w oparciu o technologię ... dotyczy oprogramowania Windows XP Service Pack 2 wraz z pakietem Windows Media Player 10 update. W przypadku prób uruchomienia chronionego pliku, DRM pyta ...
-
Branża PR w mediach IV 2006
... Biznesu. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby publikacji o PR w kwietniu, media poświęcają branży PR-owskiej sporo uwagi. Duża liczba artykułów i częste zapraszanie PR-owców do komentowania wydarzeń społecznych i politycznych ...
-
Monitoring mediów w polskich firmach
... we własnym zakresie, a 4 proc. korzysta z usług agencji PR. Natomiast wyniki monitoringu mediów 74 proc. respondentów analizuje samodzielnie. Z usług firm monitorujących media w tym zakresie korzysta 18 proc. biorących udział w badaniu. Wśród najważniejszych czynników wpływających na wybór firmy monitorującej, najczęściej (315 razy) wskazywano ...
-
Polskie firmy i zarządzanie kryzysowe
... , dostawców, zleceniobiorców, dealerów etc. (28,1%). Ponad 2/3 firm (68,6%) wskazało jako przyczyny sytuacji kryzysowych te bezpośrednio związane z informacjami przekazywanymi przez media. Zaliczają się do nich nieprawidłowe publikacje w mediach (jak wyżej – 42,1%) oraz zarzuty stawiane wobec firm publicznie (26,5%.). „W podobnych badaniach w USA ...
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
... informacji produktowych w podziale na: firmy i marki, podstawowe kategorie produktów, poszczególne media oraz pojedyncze miesiące. L’Oreal, Nivea, Dr Irena Eris/Lirene, Vichy, ... siebie jedną czwartą rynku medialnego. Warto też zwrócić uwagę, kogo media ze szczególną pieczołowitością promowały na okładkach i przy spisach treści. Dominują tu – jak widać ...
-
Blu-ray prześcignął HD DVD
... 795 tys. filmów na HD DVD - wynika z badań Home Media Research, na które powołuje się agencja Reutersa. Home Media Research podało, że do dnia dzisiejszego w Stanach Zjednoczonych ... wypuszczonego na rynek w obu formatach. Promowany przez Sony nośnik - według Home Media Research - może pochwalić się 190 tys. sprzedanych egzemplarzy, a wersja na HD ...
-
Telefon Sony Ericsson K630 z turbo 3G
... menu do odtwarzania muzyki, wideo czy galerii zdjęć. K630 wyposażony jest w aplikację Media Manager, dzięki której można przenosić pliki muzyczne, zdjęcia lub wideo pomiędzy ... od IV kwartału 2007 roku. Funkcje K630: Muzyka: Strumieniowanie audio / wideo; Media Manager Radio FM; Wsparcie formatów audio: MP3, AAC, AAC+, eAAC+, WMA; DRM: Faza ...
-
Branża PR w mediach IV 2008
... Ewy Sowińskiej. Wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji zwyciężyła Grupa Eskadra PR, która była wzmiankowana 8 razy i wyprzedziła: Agencję KLC, Alert Media Communications, Ciszewski PR i Solski PR, które wymieniano po 5 razy. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się ...
-
Praca w marketingu: wymagania rosną
... w Polsce rozumie, jak ważnym elementem komunikacji marketingowej jest obecność marki w serwisach społecznościowych. Pracodawcy zaczynają rozglądać się za specjalistami ds. social media. Tendencja ta dotyczy nie tylko dużych marek globalnych, mających ogromne budżety marketingowe. Pracowników, którzy będą czuwać nad obecnością firmy w mediach ...
-
Dzieci jako użytkownicy Internetu
... sieci przynajmniej kilka razy w tygodniu jest wśród użytkowników w wieku 7-14 lat ponad 80 procent (Megapanel PBI/Gemius, październik 2010 r.). Badanie At Media i IIBR ujawniło różnice w wykorzystaniu internetu pomiędzy analizowanymi grupami wiekowymi, a także między chłopcami i dziewczynkami. Te ostatnie wcześniej wchodzą w świat społeczności (już ...
-
Serwisy społecznościowe a wizerunek firmy
... i serwisów społecznościowych. Według badania Megapanel z marca 2011 roku, z social media korzystają niemal wszyscy Internauci (aż 99,3%). Spędzają w nich średnio około ... – wylicza Monika Samojlik, Marketing Manager w GoldenLine. – Tworząc profil pracodawcy w social media musimy pamiętać, iż nie powinna to być tablica ogłoszeniowa, tylko miejsce ...
-
Polacy a Internet w telefonie
... Consumer Connection System (CCS) przeprowadzonego przez Isobar Mobile Polska i Aegis Media Polska odpowiadają na te pytania i określają, kim są użytkownicy Internetu w ... rodziną czy znajomymi. Na zlecenie Aegis Media Polska ankiety w badaniu zostały przeprowadzone przez instytuty badań Ipsos (2010) i Kantar Media (2012), w obu przypadkach na grupie ...
-
Polski Internet a matura 2013
... nowych „lajków”. Chwytając się każdego i - jak zbadał Kompas Social Media – nawet najdziwniejszego sposobu wspomożenia szczęścia, lub też chcąc okazać współuczestnictwo w ... "Rzygam słowem "matura"). Po przeszukaniu maturalnych zakątków Facebooka Kompas Social Media informuje ponadto, że "gdyby istniała matura z melanżu", rodzice nie musieliby gonić ...
-
Gazeta Wyborcza najczęściej cytowanym dziennikiem w 2013 roku
... trzecim Newsweek Polska. Zapraszamy do zapoznania się z Rankingiem Cytowań i Informacji NEWTON Media, w którym przedstawiamy które dzienniki, które tygodniki i które teksty były ... Polski (213), a trzecie Polska Głos Wielkopolski (178). Zwycięzcą Rankingu NEWTON Media wśród najczęściej cytowanych tygodników ogólnopolskich zostało Wprost (1145). Na łamy ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013
... raportu. Zwiększona dynamika wydatków największych reklamodawców Jak wynika z danych Kantar Media, niekwestionowanym liderem branży oraz rynku reklamowego w sektorze farmaceutyków pozostaje Aflofarm ... wydatków kategorii farmaceutycznej jest telewizja (+22%) oraz radio (+20%). Te media są od wielu lat wiodącymi i sprawdzonymi kanałami komunikacji dla ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... handlowych – w czołówce reklamodawców tego segmentu utrzymują się Lidl, Jeronimo Martins i Media Expert, znacząco wzrosły wydatki reklamowe sieci Żabka. Mniej niż w ... będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 21% rocznie, częściowo dzięki ...
-
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
... #suprise #schowek #toyoty #naprawdę #znakomita #omnomnom” instagram.com Z analizy wpisów na forach i w social media przeprowadzonej przez IMM wynika, że wysokie noty marce Wedel zapewniły ... fm, facebook.com, bangla.pl, photoblog.pl. Na forach i stronach social media użytkownicy chętnie dzielili się zdjęciami ulubionych czekolad lub chwalili, na którą ...
-
Jakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy?
... potencjale, który nie jest w pełni wykorzystywany przez polskie sklepy internetowe przy docieraniu do ich klientów za pośrednictwem Social Media. Asortyment ogólny i elektronika najsilniejsze w Social Media Spojrzenie na wyniki badań idealo według poszczególnych zanalizowanych branży potwierdza fakt, że w Polsce to Facebook jest najczęściej ...
-
Aplikacje mobilne i CRM - filary marketingu
... kwestie są priorytetowe dla współczesnego marketingu? Marketerzy przebadani na potrzeby badania firmy SalesForce nie pozostawiają wątpliwości, że są to inwestycje w media społecznościowe, marketing mobilny oraz e-mail marketing. Bieżąca edycja raportu Salesforce „State of Marketing 2015” powstała w oparciu o opinie i przewidywania ponad 5000 ...