-
"Zacne suchary" podbijają Internet
... jednocześnie „dandysem” (45. miejsce na liście słów zapomnianych). Wydaje się, że dzisiejsze media społecznościowe zwróciłyby się do tej osoby per „hipster”. Czy abszyfikant ... analiz kontekstu wypowiedzi w IMM, poprzez używanie słów nieoczywistych internauci w social media chcą wykazać się elokwencją, nadać wypowiedzi żartobliwy bądź przesadnie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... średnich podmiotów na rynku. W badaniu uwzględniono przychody: Ad!vice, Aegis Media, Agora, Goldbach, Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częśc. szac.), Freshmail, GG-Network, ... IDG, IDM Net, Infor Ekspert (szac.), Interia.pl, Iplex (szac.), Media Impact, Media Regionalne, Money.pl, NetSprint, Novem, Pkt.pl, LOWE, Polskapresse, Pracuj.pl ...
-
VOD rośnie w siłę. Czy przegoni tradycyjną telewizję?
... przez ponad trzy godziny dziennie Tegoroczna edycja Ericsson ConsumerLab TV & Media Repor przedstawia poglądy i zwyczaje grupy liczącej sobie 680 konsumentów, co ... funkcjonuje jako centralne miejsce „domowego ogniska”. Wnioski z raportu Ericsson ConsumerLab TV & Media Report 2015, opartego o wywiady z ponad 22 500 osobami, przedstawiają zachowania ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2015
... Bank Odbudowy i Rozwoju pożyczyły blisko 1 mld dolarów właścicielowi niemieckich sieci handlowych Lidl i Kaufland, w celu agresywnej ekspansji. Informacja ta zelektryzowała również media w Polsce. W tym samym czasie premier RP Ewa Kopacz zachwalała warzywa w Biedronce, a sama sieć walczyła z wybuchającym cydrem. Magdalena Zapaśnik, Ekspert w Dziale ...
-
W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia
... miesiąca, roku. Do kogo mówimy? Targetujemy odbiorców naszego komunikatu. Tu social media są wyjątkowo wdzięcznym narzędziem, bo choćby na Facebooku jasno możemy ... angażować coraz więcej osób, a tym samym poszerzać obecność marki w sieci. Social media marketing – system naczyń połączonych Planując działania marketingowe w sieci, dobrze skorzystać z ...
-
Bankowość mobilna ciągle w niszy?
... elektronicznej do standardów RWD nie jest procesem ani skomplikowanym, ani czasochłonnym, ani też kosztownym – przekonuje Marcin Wieczorek, Design Manager z Lizard Media. – Opieramy się na systemie i zabezpieczeniach, które już funkcjonują w banku i są sprawdzone. Dostosowujemy jedynie sposób wyświetlania treści co poprawia znacznie nawigację ...
-
Robert Lewandowski pokonał w marcu Agnieszkę Radwańską
... w prasie, radiu, TV i internecie odbiła się także walka Polaków z Serbami, która odbyła się na poznańskim stadionie i zakończyła zwycięstwem Polaków. W social media rządzi Lewandowski W mediach społecznościowych zdecydowaną przewagę zyskał RL9, który został wymieniony w ponad 55 tys. wpisów i komentarzy. Ponad czterokrotnie mniejszą popularnością ...
-
Marki samochodowe w mediach: TOP10
... marek, które znalazły się na prowadzeniu. To właśnie tutaj użytkownicy social media dzielą się swoimi opiniami o markach, szukają porad zakupowych czy przekazują sobie ... sprawą wypadku limuzyny prezydenckiej. Temat był szeroko komentowany zarówno przez media tradycyjne, jak i społecznościowe, w których łącznie pojawiło się ponad 5 tys. wzmianek ...
-
Czaty, gry i narkotyki, czyli dzieci w Internecie
... łatwo jednak można wyjaśnić zjawiskiem przenoszenia większości poufnych działań na urządzenia mobilne, które w tym raporcie nie zostały uwzględnione. Kategoria „internetowe media komunikacyjne” była najpopularniejsza w Meksyku (86%), Rosji, Brazylii i we Włoszech (we wszystkich tych państwach jej udział wynosił nieco ponad 70%). Najmniejszą ...
-
mBank zalany falą hejtu
... m.in. publikacje strony TVN24 BiS na Facebooku i Twitterze. Jak zwykle w social media, nawet w trudnych nie zabrakło też satyry. W związku z awarią, mBank podjął działania także ... we frankach szwajcarskich. Wzrost krytyki w social media można było zaobserwować także na początku maja. Wtedy media obiegła informacja o tym, że mBank przegrał sądowy ...
-
Zaskakujące wyniki badań: za zakupy online wolimy płacić gotówką
... pomiędzy stale rosnącą liczbą kupujących w sklepach online, a coraz częściej wybieraną opcją płatności przy odbiorze bardzo zastanawia – mówi Paweł Biliński z Lizard Media. – Z pewnością nie chodzi tu o barierę technologiczną, gdyż nowoczesne sklepy internetowe udostępniają wiele wygodnych opcji płatności online – dodaje Paweł Biliński. Wyniki ...
-
San Escobar istnieje... w mediach
... kolejnej już wpadki ministra spraw zagranicznych i nie znającej granic fantazji internautów. Sprawa zatoczyła jednak tak szeroki krąg, że podchwyciły ją media tradycyjne. I to nie tylko w Polsce. O "przejęzyczeniu" Witolda Waszczykowskiego, nazywanego niekiedy "najbardziej zagubionym ministrem w kraju", nie pominął milczeniem nawet Washington Post ...
-
Polacy chcą wybierać metody płatności
... i wygodnie. To tłumaczy deklaracje 16 proc. respondentów zrealizowanego przez Blue Media badania „Jak kupujemy w Internecie 2017”, gotowych zapisać w sklepie dane ... pakiet kanałów, czy zniżkę - podkreśla Krystian Wesołowski z Blue Media. Metodologia badania Satisface dla Blue Media Badanie internetowe CAWI, zrealizowano łącznie 1082 wywiady w czerwcu ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
... okresem przedświątecznym. Handel: marki o największych wydatkach reklamowych Najwięcej w promocję w branży handlowej zainwestował Lidl (53 mln zł) oraz Media Expert, a także Media Markt. Wydatki reklamowe największych marek wzrosły w listopadzie zauważalnie. Handel: typy reklamowanych sklepów W branży handlowej największy budżet został wykorzystany ...
-
Czego najczęściej dotyczy fake news?
... i sportu (6%). Jeżeli chodzi o źródła, z których pochodzą fałszywe informacje, to są to przeważnie: media (54%), politycy i osoby publiczne (41%) oraz celebryci (40%). ... ponad połowa potwierdza, że powinny pojawić się zewnętrzne regulacje i/lub instytucje monitorujące media pod kątem potencjalnie nieprawdziwych informacji. Co druga osoba jest zdania, ...
-
Edelman Trust Barometer 2018: zaskakujące wyniki dla Polski
... komunikacją i jak wiele mamy jeszcze do zrobienia w obszarze walki z fake newsami i edukacji w tym zakresie – dodaje M. Zwolińska. EDELMAN TRUST BAROMETER 2018 – MEDIA I TECHNOLOGIE Komentuje Jakub Chajdak, szef działu Technology w Lighthouse, firmie będącej wyłącznym przedstawicielem sieci Edelman w Polsce. Z raportu Edelman Trust Barometer 2018 ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
... proc.), a pozostałe branże, tj. finansowa, motoryzacyjna i telekomunikacyjna, wygenerowały po 9 proc. całości uwzględnionych w analizie wydatków na reklamę. Wydatki reklamowe w podziale na media Jeśli przyjrzeć się ogółowi wydatków wszystkich branż to wyraźnie widać, że największą popularnością wśród reklamodawców cieszy się reklamę telewizyjną, na ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
... farmacja, motoryzacja, finanse oraz telekomunikacja. Wydatki reklamowe w podziale na media Tradycyjnie już największe wydatki reklamowe dotyczą telewizji (w przypadku finansów i telekomunikacji ... mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się sklepy Media Expert, Euro RTV AGD, Kaufland oraz Media Markt. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii ...
-
Monitoring mediów: cytowania VI 2018
... regionalnych. Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 30 czerwca 2018 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita). Każdy artykuł został przeczytany i sklasyfikowany jako ...
-
Pancerne smartfony Doogee
... Talk umożliwiającej komunikację na zasadzie walkie-talkie. Smartfony te dostępne są w sieci Media Expert w kolorze czarnym, srebrnym lub złotym. Model S60 możemy kupić za ... SIM. Doogee S30 dostępny jest w kolorze złotym lub czarnym w sieci Media Expert w cenie 622 złotych. Specyfikacja techniczna Doogee S50: Wyświetlacz: 5,7-cali, 1440 x 720 px, ...
-
Fintech. Czy Polacy są gotowi?
... . To niektóre wnioski, jakie płyną z najnowszej edycji zrealizowanego przez Blue Media badania "Podejście Polaków do fintechu". Przepisy unijnej dyrektywy PSD2 mają wejść w ... jak Google czy Facebook (8 proc.) - wynika z badania spółki technologiczno-finansowej Blue Media. Niebankowe usługi finansowe? Wahamy się Banki wciąż mają w Polsce duży ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez ... tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Biedronka, Media Expert, Euro RTV AGD oraz Media Markt. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne (średnio ... zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Media Markt , Biedronka oraz Euro RTV AGD. Handel: typy reklamowanych ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... kwartałach 2018 r. reklama zewnętrzna odnotowała wzrost przychodów o 14,3 mln zł, czyli o 4,0%. Największymi sektorami pod względem inwestycji reklamowych w outdoor były handel, media i telekomunikacja. Dobry trzeci kwartał (+9,3%) to głównie zasługa kampanii nowego sklepu internetowego About You oraz marki Meaters, czyli nowego produktu od ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... przewyższały budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne. W okresie ... zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Media Markt , Euro RTV AGD oraz Biedronka. Handel: typy reklamowanych sklepów ...
-
Poniedziałek, czyli czas na zakupy przez internet
... dokonanych zakupów porównywalny i jednocześnie prowadzi ze względu na wartość zakupów. Poniedziałek powinien być ulubionym dniem e-sprzedawców - mówi Marcin Szczur z Blue Media. Szczyt w poniedziałek, dołek w sobotę Z danych Shopera wynika, że najaktywniejsi na zakupach przez internet jesteśmy w pierwszych dniach nowego tygodnia, a zwłaszcza ...
-
Meaningful Brands 2019: Nivea i Google znowu na szczycie
... (60% vs 30%) – komentuje Anna Kuropatwa, Insights and Strategy Director w Havas Media Group. Wyniki Meaningful Brands® 2019 W tym roku markami, które w globalnym badaniu wypadły ... możemy się nią dzielić z naszymi klientami – mówi Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group. Oferowanie treści, które są dla ludzi meaningful naprawdę się opłaca ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne ... tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Biedronka, Euro RTV AGD oraz Media Markt. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... w istotnym stopniu przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty inwestowane są w reklamy telewizyjne (średnio po 60 proc.), ... zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Media Markt, Biedronka oraz Euro RTV AGD. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród ...
-
Top Marka 2019 - wydawnictwo, prasa, producenci papieru
... Sport.onet.pl, Forsal.pl, Gazetabiznesowa.pl oraz Wiadomości.onet.pl. Przekaz z social media zdominował Facebook – 1 365 252 wpisy i komentarze. 622 476 wzmianek odnotowano ... Marka 2019 W XII edycji raportu „Top Marka” badaniem objęto materiały z prasy, internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku – ...
-
Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?
... dla sprzedaży produktów i usług – dodaje Moore. Metodologia badania: W celu zrozumienia tego, w jaki sposób klienci INTERSPORT reagują na doznania sensoryczne, Mood Media stworzyło dwa środowiska w sklepie. Pierwsze środowisko “wszystkich zmysłów”, w którym aktywowane były wszystkie elementy sensoryczne, w tym muzyka, zapach świeżo skoszonej trawy ...
-
Łukasz Piszczek vs Krystyna Pawłowicz. Kto wygrywa w mediach?
... zarówno materiały prasowe, jak i portale internetowe oraz media społecznościowe. Jak wynika z danych IMM, od 1 do 22 listopada media należały do Krystyny Pawłowicz, o której ... czyli kandydatura do Trybunału Konstytucyjnego i właśnie ten temat rozpalił media społecznościowe do czerwoności. Jeżeli chodzi natomiast o nacechowanie emocjonalne wypowiedzi, ...
Tematy: monitoring mediów, media -
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... ,4 mln zł, dynamika +18,1%), produkty farmaceutyczne (+14,9 mln zł, dynamika +1,9%) oraz media (+13,3 mln zł, przy dynamice +9,4%). W sektorach o najwyższej dynamice duże wzrosty ... oferty premium. Ten typ nośnika szczególnie cenią sobie przedstawiciele sektorów media oraz żywność. W pierwszym przypadku dużo na citylighty wydali dystrybutorzy ...
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... firmy te prowadzą skuteczną komunikację w mediach ogólnopolskich i regionalnych, własnych kanałach social media oraz poprzez organizacje zrzeszające pacjentów komunikację do organów władzy. Firma ... bieżącej sytuacji. Temat epidemii w pewnym momencie może stać się nużący. Media mogą, więc uznać, że temat koronawirusa w dużej mierze został wyczerpany i ...
-
Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa
... po zakończeniu epidemii. To niektóre dane, jakie niesie ze sobą najnowsza, specjalna odsłona badania „Kryzysometr” autorstwa Alert Media Communications. Przed nami rezultaty specjalnej edycji badania Alert Media Communications "Kryzysometr 2020 – komunikacja w czasie pandemii", którego autorzy przyjrzeli się, jak obecną sytuację i związane z nią ...