-
Zablokować hazard online?
... Millward Brown, aż 75% Polaków deklaruje, że strony internetowe oferujące nielegalny hazard powinny być zablokowane na ... budżetu państwa, nie mogą działać na rynku polskim” – mówi Grzegorz Kowalczyk, senior consultant z firmy Millward Brown. Nielegalni operatorzy gier losowych online stanowią 91% polskiego rynku zakładów wzajemnych. Ile traci na tym ...
-
25 lat po wolnych wyborach: wolny rynek i strach przed korupcją
... zaufania do instytucji państwowych, lęk przed biurokracją i swoistą bezradnością obywateli wobec niektórych przynajmniej instytucji państwa. Informacje o badaniu Badanie zrealizował instytut Millward Brown na losowej, reprezentatywnej próbie 1000 mieszkańców Polski w wieku 18-60 lat w dniach 7-8 maja 2014, metodą wywiadów telefonicznych CATI.
-
Internet w Polsce II-IV 2014
... przez firmę Millward Brown na próbie 6 833 Polaków, pozwala śledzić zmiany w liczbie osób posiadających dostęp do Internetu na terenie Polski, ... pozycji znalazł się YouTube (65 proc.), na trzeciej – Allegro (61,6 proc.). Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od lutego do kwietnia 2014 roku na ...
-
Poszukiwanie pracy po polsku
... 60 procent polskich pracowników, planujących zmianę dotychczasowego zatrudnienia, najważniejszym powodem takiego kroku jest brak perspektywy awansu - wynika z badania, które Millward Brown zrealizował na zlecenie Work Service S.A. Zbyt niski poziom wynagrodzenia znajduje się dopiero na trzecim miejscu "motywatorów", tuż za chęcią samorealizacji ...
-
Rynek pracy: na zachodzie optymizm
... oraz Wielkopolska. To właśnie w tych regionach mieszka najwięcej optymistów, którzy w najbliższym czasie spodziewają się podwyżki wynagrodzeń - wynika z badania przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie Work Service S.A. Zdaniem ekspertów czynnikami wpływającymi na ten optymizm są przede wszystkim nowe inwestycje, które ruszą już wkrótce ...
-
Organizacja eventów na dobrym poziomie
... bardzo wysoko - czytamy w raporcie z badania branży event marketingowej w Polsce. Badania, które stały się podstawą opracowania raportu, przeprowadziła firma Millward Brown. Już od 15 lat Millward Brown we współpracy z Media & Marketing Polska realizuje badanie, którego celem jest ocena jakości relacji, jakie budują ze swymi klientami ...
-
Internet w Polsce IX–XI 2014
... Millward Brown przedstawiła wyniki z ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie wrzesień - listopad 2014 roku. Okazuje się, że ... pozycji znalazł się YouTube (62 proc.), na trzeciej – Allegro (60,9 proc.). Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od września do listopada 2014 roku na ...
-
Rynek pracy: niskie wynagrodzenia motywują do zmiany pracy
... niektórych branżach trend ten jest już mocno widoczny. Z badania przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie Work Service S.A. wynika, że czynnikiem w największym stopniu ... i zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zrealizowano na próbie osób pracujących (N=522) dobranej z ...
-
Matura: maturzysto, wybierz tak, abyś nie żałował
... Nie ulega wątpliwości, że wiele jest w tym zakresie do zrobienia. Millward Brown na zlecenie Work Service S.A. przeprowadził badanie, z którego wynika, że aż 51% ... 3 i zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zrealizowano na próbie osób pracujących (N=522) dobranej z ogólnopolskiej ...
-
Internet w Polsce I-XII 2014
... Millward Brown przedstawiła wyniki ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie styczeń - grudzień 2014 roku. Zgodnie z nimi, w ... pozycji znalazł się YouTube (64,3 proc.), na trzeciej – Allegro (61,4 proc.). Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od stycznia do grudnia 2014 roku na ...
-
Powrót do pracy po urlopie macierzyńskim nie jest łatwy
... jak i przedsiębiorstwom, które chcą działać zgodnie z ideą work-life balance – dodaje Ewa Misiak. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone przez Instytut Millward Brown w terminie 15-18.05.2015 na próbie N=528 osób pracujących, przebywających na urlopach macierzyńskich i wychowawczych oraz bezrobotnych. Próbę dobrano z ogólnopolskiej ...
-
Internet w Polsce I-III 2015
... Millward Brown przedstawiła wyniki ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie styczeń - marzec 2015 roku. Zgodnie z nimi, w ... się serwis aukcyjny Allegro (73,8 proc.), na trzeciej – YouTube (60,8 proc.). Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od stycznia do marca 2015 roku ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2015
... . Na drugiej pozycji znalazł się serwis aukcyjny Allegro (73,4 proc.), na trzeciej – YouTube (64,6 proc.). Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie lipiec - wrzesień 2015 r. na próbie 3 820 osób w wieku 15+
-
Telewizja i radio w centrum handlowym: hit czy kit?
... - oraz instytut badawczy Millward Brown. Jak już wspomniano we wstępie, mediami In-store nazywamy kanały reklamowe, które zaznaczają swoją obecność w obiektach handlowo-usługowych. Są to: reklama audio – „In-store radio” oraz reklama video – „Mall TV” lub „Digital Signage”. Firma IMS we współpracy z Millward Brown postanowiła sprawdzić ich ...
-
Faktury elektroniczne czy ciągle papierowe?
... się dominujący. Co jeszcze wynika z badania, które firma BillBird S.A. zleciła Millward Brown? Przeprowadzone badanie dowiodło, że Polacy coraz częściej decydują ... przyzwyczajenie do zbierania papierowych rachunków. Informacje badaniu Badania przeprowadzono przez Millward Brown na zlecenie BillBird S.A., na próbie ogólnopolskiej 710 osób płacących ...
-
Poszukiwanie pracy: jak dzieci we mgle?
... zarobków. Zmiana pracy okazuje się jednak dość sporym wyzywanie. Z badania, które Millward Brown przeprowadził na zlecenie Work Service S.A. wynika, że 1 na 7 ankietowanych ... Dane zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane na próbie osób pracujących (N=498) dobranej ...
-
Polacy i ubezpieczenie społeczne, czyli jak niewielka jest nasza wiedza
... chwalić. Z badania przeprowadzonego dla ZUS przez Instytut Spraw Publicznych oraz Millward Brown wynika, że 6 na 10 Polaków nie wie nic na temat obowiązującego w naszym ... filar emerytalny. Informacje o badaniu Badanie Instytutu Spraw Publicznych oraz Millward Brown z zakresu wiedzy Polaków o systemie ubezpieczeń społecznych zostało przeprowadzone z ...
-
Praca na emeryturze? Co drugi Polak mówi "tak"
... pensja przekracza 3000 zł 60,5%. Informacje o badaniu Dane prezentowane zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowano na próbie osób pracujących (N=636) dobranej z ogólnopolskiej reprezentatywnej próby dorosłych Polaków N=1000 (dobranych zgodnie ze strukturą ...
-
Stres i irytacja, czyli przygotowania do świąt
... cen oznaczają dla Polaków przede wszystkim stres. Z badania, które Kantar Millward Brown zrealizował na zlecenie PayPal, wynika, że aż 8 na 10 Europejczyków ... cenie (78%). O badaniu: Badanie „Świąteczne Problemy Zakupowe” zostało przeprowadzone przez Kantar Millward Brown na zlecenie PayPal. Badanie online odbyło się w II turach, w dniach 2-10 ...
-
Dojazd do pracy? Połowa z nas przemierzy maks. 15 km
... pracowników zza granicy – dodaje Andrzej Kubisiak. Metodologia badania: Dane zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: 1) Pracowników – Badanie zrealizowano na próbie osób pracujących (N=515) dobranej z ogólnopolskiej reprezentatywnej próby ...
-
Zachowania konsumentów: kosmetyki kupujemy na wiele sposobów
... zleconego Kantar Millward Brown przez Wonga Polska. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie zachowania konsumenckie towarzyszą Polakom podczas zakupu kosmetyków? Jak część konsumentów kupuje je wyłącznie przez internet? Na jakie zalety zakupów online wskazują najczęściej? Wonga Polska przedstawia wyniki zleconego Kantar Millward Brown badania ...
-
Wyprawka szkolna. Kupujemy i wybieramy przez internet
... zakupów online – podsumowuje Aneta Gergont-Gałązka z Wonga Polska. Badanie zostało zrealizowane w lipcu i pierwszej połowie sierpnia 2020 roku na panelu internetowym Kantar Millward Brown. Badanie objęło grupę 300 osób w wieku od 20 do 55 lat, korzystających z internetu, posiadających internetowe konto w banku, aktywnie z niego korzystających ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2010
... dowodzą swojej odporności na recesję – wynika z opublikowanych wyników piątego dorocznego badania firmy MillwardBrown, które wskazuje 100 najcenniejszych marek na świecie (Millward Brown Optimor BrandZ Top100 Most Valuable Global Brands). W okresie, gdy większość głównych wskaźników finansowych spadała, wartość 100 czołowych marek wzrosła o cztery ...
-
Czas wolny Polaków 2012
... oraz bardziej aktywnymi formami spędzania wolnego czasu, ale nie widzą możliwości zmiany tej sytuacji. Typowy weekend a długi weekend Przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC w maju 2012 roku reprezentatywne badanie Omnibus dowodzi, że spędzanie czasu wolnego w majówkę – pierwszy wiosenno-letni długi weekend w roku – blisko odwzorowuje ...
-
Cebra 2010: znane osobistości + marki
... Badanie Cebra (celebrity + brand) bazuje na nowym narzędziu badawczym instytutu Millward Brown SMG/KRC. Jest to narzędzie uwzględniające badanie znajomości sławnych osób wśród konsumentów ... . Wrażliwość charakteryzuje dobrze Beatę Tyszkiewicz i Bożenę Dykiel. Specjaliści instytutu Millward Brown wskazują, że badanie Cebra może być wykorzystane w ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2006
... deklaruje 67,1 proc. ankietowanych. Ciekawostką jest fakt, iż do modemu przyznaje się tylko 6,2 proc. badanych. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie lipiec-wrzesień 2006 roku na próbie 4547 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z internetu, odpowiedziały ...
-
Internet w Polsce XI 2007-I 2008
... Onet.pl z 61 proc. Na ostatniej, 10 pozycji z 13,7 proc. wskazań pojawiła się Era.pl. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie listopad 2007 roku - styczeń 2008 roku na próbie 5029 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy ...
-
Internet w Polsce IV-VI 2008
... .pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta z 17,1 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie kwiecień - czerwiec 2008 roku na próbie 5262 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu ...
-
Internet w Polsce VI-VIII 2008
... .pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Orange z 16,5 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie czerwiec - sierpień 2008 roku na próbie 5014 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu ...
-
Internet w Polsce IX-XI 2008
... .pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta z 16 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie wrzesień - listopad 2008 roku na próbie 5644 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu ...
-
Internet w Polsce XII 2008 - II 2009
... , Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął ponownie portal Orange z 15,2 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie grudzień 2008 - luty 2009 roku na próbie 5928 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają ...
-
Internet w Polsce V-VI 2009
... , Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął ponownie portal Zumi z 15,0 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie maj - czerwiec 2009 roku na próbie 5990 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu ...
-
Internet w Polsce VIII-X 2009
... , Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta.pl z 16,2 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie sierpień - październik 2009 roku na próbie 5747 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu ...
-
Internet w Polsce X-XII 2009
... , Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta.pl z 15,6 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie październik-grudzień 2009 roku na próbie 6044 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu, odpowiedziały ...
-
Internet w Polsce I-XII 2009
... , Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta.pl z 16,2 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie styczeń-grudzień 2009 roku na próbie 24 182 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu ...