-
Apple i Netflix, czyli marki, które kochamy
... ”. – Bez względu na to, czy to się podoba czy nie, Netflix wyznacza dziś nowy standard doświadczeń klienta i inne marki będą mierzone jego miarą – mówi Katarzyna Zalewska, Business Strategy Manager z Accenture w Polsce. – I to niezależnie od ... do marki. Dzięki temu, The Love Index pomaga firmom lepiej odpowiadać na stale zmieniające się oczekiwania ...
-
Influencer i jego siła w afiliacji
... czyli contentu, który zapewni im wiedzę, rozrywkę i idealnie wpisze się w ich oczekiwania i preferencje. Właśnie influencerzy są przykładem, jak wiele różnorodnych treści może być tworzonych ... to przykład wydawcy, odgrywającego ważną rolę na ścieżce zakupowej klienta, ale zwykle nie generującego sprzedaży bezpośrednio. Wydawcy contentowi, a takimi ...
-
Polskie strony internetowe nie chcą .pl?
... ” nie zawsze oznacza, że dostawca usług hostingowych traci klienta. Firmy wybierają spośród wielu rozszerzeń, które niekiedy lepiej oddają charakter ich działalności. Wyzwaniem, przed którym stoi rynek, jest odpowiednie dostosowanie oferty tak, aby spełnić oczekiwania biznesu. W OVH odnotowaliśmy wzrost o 7.000 domen z rozszerzeniem .pl ...
-
Dostęp do internetu zmienia konsumentów
... blisko 6 godzin dziennie. Rewolucja technologiczna zmieniła postawy, nawyki i oczekiwania konsumentów, a wraz z tym zmienił się sposób sprzedaży produktów i usług. ... globalnemu rynkowi e-commerce warto zwrócić uwagę na wskaźnik średnich przychodów na jednego klienta (average revenue per user – ARPU). Statista® pokazuje, że wskaźnik ARPU wzrósł o 7 ...
-
Kompetencje cyfrowe przydają się w ubezpieczeniach
... a realiami istnieje dość pokaźna rozbieżność. Dynamiczny postęp technologiczny oraz oczekiwania klientów, którzy coraz częściej wywodzą się z młodszych pokoleń ... w coraz większym stopniu angażować się w nowe, usprawnione metody pracy i obsługi klienta, a pracowników szkolić i nieustannie motywować do pracy w nowym otoczeniu cyfrowym. Wszystkie ...
-
InfoPraca: oferty pracy w górę, bezrobocie w dół
... od początku roku funkcjonują ułatwienia w zatrudnianiu cudzoziemców z 6 państw, to czas oczekiwania na pozwolenie do pracy jest nadmiernie wydłużony, a mnogość dokumentów sprawia, że ... .), administracji biurowej (ok. 9,3 tys.), pracy na magazynie (ponad 8,9 tys.), obsługi klienta (ok. 8,5 tys.), inżynierii (8,2 tys.) i logistyki (7,2 tys.). Kiedy za ...
-
Jak podwyższyć sprzedaż: promocje i rabaty
... W celu podniesienia efektywności działań sprzedażowych, jakości usług i zadowolenia klienta, warto odpowiedzieć sobie na dwa pytania: Jakimi celami biznesowymi kieruje ... elastyczny i wydajny. W przeciwnym razie, warto znaleźć oprogramowanie spełniające oczekiwania oraz dające możliwość przeprowadzania wielu kampanii promocyjnych. Jak wybrać ...
-
O zaufanie klientów nie jest łatwo
... jaki sposób skutecznie utrzymać lub zwiększyć zaufanie konsumentów i spełnić ich oczekiwania w zakresie customer experience (zapewnić pozytywne doświadczenia w każdym kontakcie). Jak ... celach i czasie. Regulacje prawne są istotnym elementem sprzyjający budowaniu zaufania klienta – jeśli ten wyrazi odpowiednią zgodę, firma ma prawo wykorzystywać ...
-
Obywatelstwo ekonomiczne - szansa na rozwój czy zagrożenie?
... IMC w Genewie delegaci mówili o należytej staranności w stosowaniu zasady „poznaj swojego klienta”. Jonathan Cardona, dyrektor programu CRBI ukierunkowanego na Maltę, stwierdził, ... jego uzyskania, ale też perspektywy zwiększonej biurokracji. Do niedawna czas oczekiwania na naturalizację wynosił 57 dni, ale w związku z perturbacjami w UE proces ten ...
-
6 trendów, które w 2019 roku zmienią branżę IT
... - takie jak ironia albo akcentowanie. Łatwo wyobrazić sobie sfrustrowanego klienta linii lotniczych, telekomu lub firmy kurierskiej, który po bezskutecznej konwersacji ... . Firmy dbające o doświadczenia użytkownika (UX) osiągają sukces, bo precyzyjnie definiują oczekiwania klientów i tworzą funkcjonalne rozwiązania. - Dobry UX-owiec potrafi wywołać ...
-
1/2 Polaków robi zakupy online, 1/2 chce testować w sklepie
... dziś wdrożenie wielokanałowej strategii kontaktu z klientem. Szczególnie nad Wisłą, gdzie oczekiwania konsumentów wobec firm są dość specyficzne. W Polsce obserwujemy rosnącą ... m.in. w ramach funkcji Assisted Service, mając dostęp do ekranu klienta w e-sklepie. Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania, czas potrzebny do konfiguracji umowy grupowej został ...
-
4 powody, dla których dostawcy usług w chmurze są niezastąpieni
... wprowadzeniu mechanizmów niezbędnych do integracji dwóch różnych środowisk. W sytuacji, w której czas oczekiwania na dostęp do produktów i usług jest kluczowym czynnikiem decydującym o ... odbywa się na brzegu sieci, to jest albo w centrum przetwarzania danych klienta, albo w lokalizacji należącej do regionalnego partnera. Takie podejście rzeczywiście ...
-
Koronawirus zmienia miejsca pracy. Wszystko, co musisz wiedzieć o pracy zdalnej
... skutków globalizacji i możliwości zatrudniania talentów z całego świata. Pracujesz z Polski dla klienta z USA? Śmiało zatrudnij zespół z UK i Kanady, i wesprzyj go polskimi specjalistami ... więc bardzo się cieszę, że za każdym razem mogliśmy spełnić tego typu oczekiwania, oferując możliwość pracy zdalnej. Narzędzia, które ułatwią Ci pracę zdalną Firmy ...
-
Sprzedaż detaliczna vs. nowe zachowania konsumentów. Jakie wyzwania?
... klientów”, co trzeci z przebadanych detalistów wskazał, że przygotowanie sklepów do bezpiecznej obsługi klienta jest przeciętne, a 13 proc. oceniło je jako "złe". Optymizmem ... (42 proc.). Dla 24 proc. respondentów bardzo ważne było natomiast zaangażowanie klienta i marketing (24 proc.). Pozostali wskazali także promocję i politykę cenową (18 proc.), ...
-
Sklepy internetowe: 5 trendów, które pozostawi pandemia
... konsumenckich nawyków była zbędna. W najbliższych miesiącach zmienią się nasze oczekiwania. Sklepy internetowe, szczególnie te z ofertą trafiającą w górne obszary piramidy potrzeb ... Obsługa sposobem na niezdecydowanych Gdy zdjęcia i opisy nie wystarczą, miotającego się klienta przekonać może opcja skorzystania z okienka czatu. Nierzadko po drugiej ...
-
Jak pandemia wpłynęła na rynek mody i dóbr luksusowych?
... . Nie ma wątpliwości, że marki, myśląc o rozwoju biznesu i odpowiadając na oczekiwania swoich klientów muszą uwzględniać strategie ESG, czyli związane z kwestiami społecznymi ... swobodzie przemieszczania się. Ważne jest dopasowywanie kanałów sprzedaży do konkretnego klienta tak, aby zwiększać interakcje i budować długotrwałe relacje. Może się to ...
-
10 kroków do udanej transformacji cyfrowej w stronę chmury
... i oczekiwania biznesowe. Organizacje muszą jednak przejść tu od tradycyjnego do bardziej nowoczesnego podejścia. Zapewni to efektywny i wydajny program, który z kolei wpłynie na bezproblemową obsługę klienta i pozwoli lepiej zarządzać ryzykiem. Na rynku istnieją platformy zapewniające holistyczne rozwiązania skoncentrowane na doświadczeniu klienta ...
-
Logistyka e-commerce pod presją
... Sukces logistyków na tym rynku będzie jednak kosztował sporo wysiłku, ponieważ rosną oczekiwania e-konsumentów. Obsługa e-commerce branży modowej jest coraz trudniejsza, zwłaszcza w kontekście ... z darmowego zwrotu lub przesyłki dla wielu e sprzedawców mogłaby oznaczać utratę klienta – wyjaśnia Marcin Bąk z Spedimex. Bracket Buying to nie jedyny ...
-
Praca w banku lub finansach? 80% firm zatrudni od zaraz
... procesów. Zmiany w systemie podatkowym wpłynęły również na oczekiwania finansowe specjalistów z tej branży, które często przewyższają możliwości ... czym mówi 43% badanych firm. Organizacje sygnalizują także brak kandydatów w obszarze obsługi klienta (38%) oraz administracji (36%). Z kolei w ujęciu globalnym firmy najczęściej wskazywały trudności ...
-
Inflacja zmienia zachowania konsumentów. Polowanie na niskie ceny?
... więc ludzie wracają do sklepów, aby zrobić świąteczne zakupy, ale oczekiwania dotyczące dostępności produktów pozostają wysokie. 41% osób planuje zakupy głównie w sklepach stacjonarnych, ... lojalność, prawie każda interakcja musi zakończyć się uzyskaniem przez klienta produktu, którego poszukuje, w odpowiednim czasie w okresie świątecznym. Wykonanie ...
-
Rynek handlowy 2022 i prognozy na rok 2023
... mają InPost i Allegro. W 2023 r. sprzedający będą jednak musieli zrównoważyć oczekiwania dotyczące szybkich dostaw i polityki bezpłatnych zwrotów z rosnącymi kosztami pracy i ... plany wejścia do Polski w 2023 roku ogłosił Woolworth. 3. Technologiczna walka o klienta W kolejnym roku uczestnicy rynku handlowego wciąż będą się koncentrować na maksymalnym ...
-
Jak insurtech wpływa na rozwój firm ubezpieczeniowych?
... oferowanych rozwiązań do istniejącej infrastruktury IT (57 proc.). Zbyt wysokie oczekiwania finansowe firm insurtech zostały wskazane przez 41 proc. ... taryfikacja, personalizacja produktów ubezpieczeniowych i tworzenie innowacyjnych produktów, doświadczenie klienta i CRM oraz automatyzacja wewnętrznych procesów biznesowych. Warto zauważyć, ...
-
Oszustwa finansowe w internecie: dla bezpieczeństwa rezygnujemy z wygody
... mieć poważne konsekwencje, których nie należy ignorować.” Zmieniające się oczekiwania klientów – szanse i zagrożenia Konsumenci są coraz bardziej świadomi, że dodatkowe ... całym świecie muszą znaleźć równowagę miedzy pozytywnym doświadczeniem klienta a odpowiednio dobranymi zabezpieczeniami. Upodobanie konsumentów do zawierania transakcji w sieci ...
-
AI w miejscu pracy zauważa 48% pracowników
... środowisku. Przy zmianie pracy, w trakcie procesów rekrutacyjnych kandydaci często akcentują oczekiwania związane właśnie z umową o pracę na czas nieokreślony – mówi ekspertka. ... być pomocnym narzędziem w różnych zawodach i branżach, takich jak produkcja, obsługa klienta, czy analiza danych, a ich wdrożenie stworzy więcej przestrzeni na działania ...
-
Duty free: dlaczego nie chcemy kupować w sklepie bezcłowym?
... ponad połowa. To jednocześnie nowy rodzaj podróżnego, który ma zupełnie inne oczekiwania zakupowe. 77 proc. przedstawicieli młodszych pokoleń już teraz wymienia doświadczenie ... atrakcyjności, a co za tym idzie, wzrostu konwersji i wartości koszyka zakupowego klienta — zauważa Adam Rusiecki, dyrektor Kearney. O raporcie Raport “Travel retail faces ...
-
Generatywna sztuczna inteligencja na pomoc demografii?
... liczbę dostępnych miejsc pracy a tylko 33% z nich ma odmienne oczekiwania, że sztuczna inteligencja zwiększy liczbę dostępnych miejsc pracy. Starzejące się społeczeństwo, w ... – w tym ubezpieczeniowym, nie ma zastępować człowieka i w efekcie tworzyć mur dla klienta. Odwrotnie, sztuczna inteligencja ma przyspieszyć obsługę i zwiększyć satysfakcję z ...
-
Kierownicy w obliczu katastrofy
... działalności przedsiębiorstwa, europejscy dyrektorzy biznesowi znów mieli te same oczekiwania, co ich odpowiednicy z działów informatycznych. Jedna czwarta dyrektorów biznesowych (25 procent ... dni byłoby bardzo kosztowne w kategoriach straconych dochodów i satysfakcji klienta. Zarówno kierownicy biznesowi, jak i informatyczni rozumieją to zagrożenie ...
Tematy: badania kadry zarządzającej, kierownictwo -
Analiza spółek IT-100
... zarządzania zapasami i wysoka jakość produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Prostota i pomysłowość Della zaprowadziły firmę na szczyty. Firma ... zmierzać ku przyszłości. Również przejęcie przez HP firmy Compaq przeszło najśmielsze oczekiwania i pozwoliło firmie na redukcje kosztów o 3,5 mld. USD. W czasach złej koniunktury ...
Tematy: -
Nowe inwestycje w Internet to będą...
... porcje danych do przetworzenia czyli do ponownego wpisania czegoś do pól formularza, zatwierdzenia i oczekiwania na nową stronę WWW prezentująca wynik tego przetworzenia (tak jak np ... wspólnego. W tej dziedzinie (zdalnej pracy z oprogramowaniem) szybciej rozwija technologia cienkiego klienta ale tu o tym nie będziemy pisać, jest w tym serwisie wiele ...
Tematy: -
Ekstranet dla zaufanych i wybranych
... usług. Poza tym zawiera niezbędne informacje dotyczące warunków handlowych, procedur obsługi klienta, począwszy od procesu sprzedaży aż po reklamacje i umowy gwarancyjne. Tu też ... cen, jakości towarów, obsługi posprzedażnej, a także przekazać zastrzeżenia i oczekiwania końcowych klientów; Sprzedaż elektroniczna (e-commerce B2B) - sekcja ekstranetu ...
-
Opowieść chirurga mózgu
... umieszczenia ich w kontekście (czyli w opowieści) stają się nudne i uciekają z pamięci klienta. Kiedy te same fakty i statystki wpleciesz do narracji, możesz ... wypadek samochodowy. Kluczowy klient rezygnuje ze współpracy. Historia opisuje subiektywne oczekiwania bohatera kolidują z bezduszną obiektywną rzeczywistością. W dobrej historii usłyszymy jak ...
-
Najlepsze kredyty mieszkaniowe
... można być kilka razy wyższa od stopy 1-miesięcznej w sytuacji, gdy występując oczekiwania wzrostu stóp (i odwrotnie, gdy mamy prognozy spadku). Tak więc banki ... innym 650 zł. Część banków uzależnia poziom tych kosztów od miejsca zamieszkania klienta (najwyższe są w dużych miastach). Niektórzy kredytodawcy realistycznie zakładają, że każdy następny ...
-
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... a odpowiedzią będzie, że o pieniądze, które są uzależnione od głowy i serca naszego klienta, to nie pozostaje nam nic innego, jak uwierzyć właśnie w ... wszystkie środki inwestujemy jedynie tam. Efekt? Wzrost sprzedaży na poziomie daleko przekraczającym oczekiwania. A konkurencja z przerażeniem stwierdza: „Jak możemy przy naszym budżecie osiągnąć ...
-
SKID nadaje szyfrem
... jest wyjściem MacroSoftu naprzeciw potrzebom klientów z sektora MSP. Największe oczekiwania w tym zakresie wykazują przedsiębiorstwa przesyłające informacje na bardzo duże ... lub bez tej opcji, działających w systemie Windows XP (lub nowszych). Proces uwierzytelniania klienta za pomocą karty polega na wysłaniu przez serwer aplikacji danych, które ...
-
Bankowość internetowa
... sondażu Pentora wynika, że około 20 procent klientów banków narzeka na długi czas oczekiwania na obsługę przy okienku, wynoszący powyżej 15 minut. Z brakiem życzliwości ze ... połączył się z nim właściwy klient. Podstawowym sposobem identyfikacji jest numer klienta i hasło. Niektóre banki stosują dodatkowe zabezpieczenia np. podpis elektroniczny. ...