-
Zakupy online: rosną wymagania wobec sklepów internetowych
... robi online. Model pracy znacząco wpływa na preferencje zakupowe, tworząc nowe oczekiwania dotyczące wygody, dostępności, dostaw itp. Firmy działające w obszarze e-commerce oraz ... . Choć oferowana cena pozostaje kluczowym kryterium wyboru sklepu, dobra obsługa klienta i jakość usług stają się coraz ważniejsze. Kupując online klienci kierują się ...
-
Trendy w e-commerce 2024
... zobaczymy w e-commerce w 2024 roku? Dynamika zmian, szczególnie w obszarze technologii oraz oczekiwania konsumentów mają duże znaczenie dla e-commerce. Klienci stale stawiają ... i machine learning skutkują zwiększeniem efektywności sprzedażowej, czy poprawą obsługi klienta. Jak wskazują eksperci, umiejętne użycie narzędzi wykorzystujących AI i ...
-
6 na 10 Polaków patrzy w 2024 rok z optymizmem
... liczących na pozytywne zmiany w swoich finansach (35 proc.). W tym akurat obszarze oczekiwania ma również wielu mieszkańców woj. łódzkiego i świętokrzyskiego, mówi tu o tym ... ponad 4 mln więcej niż rok wcześniej. Banki weryfikujące wiarygodność potencjalnego klienta w BIK, za każdym razem otrzymują też dane z BIG InfoMonitor. Badanie „Twoje ...
-
Globalne spadki cen ubezpieczeń. Polisy tanieją wszędzie?
... wymagania odnośnie jakości ryzyka, niezbyt agresywne zabieganie o nowy biznes po stronie ubezpieczycieli i długi czas oczekiwania na propozycję warunków ubezpieczenia. Blanka Kuzdro-Chodor – Dyrektor Działu Klienta Korporacyjnego w Marsh Polska dodaje: Wzrosty stawek w ubezpieczeniach majątkowych wyhamowały. Odnowienia w Q1 2024 były finalizowane ...
-
Jest nowy ranking detalistów: które marki Polacy oceniają najlepiej?
... 7.). Nowością w zestawieniu ogólnym jest marka Zooplus (wysoko oceniana za łatwy proces zakupowy oraz obsługę klienta), a największym nieobecnym w pierwszej dziesiątce została sieć dyskontów Lidl ... muszą dawać klientom radość – najlepiej dopasowaną do nich indywidualnie Oczekiwania konsumentów zmieniają się i znaczenie technologii rośnie. Nowi gracze ...
-
TPSA naruszyła prawo
... niemożności komunikacji telefonicznej w ramach systemu "Błękitnej Linii" (długi czas oczekiwania na połączenie). Brakuje ponadto ciągłości w prowadzeniu spraw, reakcje na ... abonenta) oraz kompetencje do podejmowania wiążących decyzji w stosunku do klienta (termin realizacji - dwa miesiące) - reorganizacja systemu zapewniająca taką ilość doradców ...
-
Błękitna Linia po kontroli
... oraz jednoczesna likwidacja większości Biur Obsługi Klienta w kraju (w ich miejsce wprowadzono zaledwie 24 Punkty Obsługi Klienta). Często występującym problemem była ... sprawą był brak możliwości kontaktu z konsultantem lub konieczność długiego oczekiwania na połączenie. Trudności sprawiało również uzgodnienie z konsultantem stanu faktycznego, a ...
-
Blog jako narzędzie marketingowe
... rynku. Dodatkową możliwością jest wdrożenie idei blogu przez menedżerów obsługi klienta – w takich wypadkach mogą oni traktować swoje blogi jako fora wymiany doświadczeń z ... informacji, oczekują, że znajdą tam to, czego właśnie szukają. Jeśli te oczekiwania nie zostaną spełnione, blog umrze szybko z powodu braku czytelników. STRATEGIA KORZYSTANIA ...
-
Mity polskiej telekomunikacji
... olimpijską. * dla dziennikarzy istotnym jest zaprezentowanie informacji pokazującej kolejnego niezadowolonego klienta operatora, a nawet kilkuset klientów (na 11 mln abonentów telefonii ... płaconych podatków. Tylko bowiem rosnący rynek jest w stanie spełnić oczekiwania społeczeństwa. Dlatego też przedstawiam niektóre z spośród wielu mitów, jakimi ten ...
-
Lokata i kredyt z aukcji
... oferty osób i instytucji bądź też stworzyć własną aukcję, precyzując w niej swoje oczekiwania. Jawność ofert składanych w aukcjach powoduje, że każda kolejna licytacja jest ... pozwolić bankom i innym instytucjom finansowym znacząco obniżyć koszty dotarcia do Klienta, a tym samym zaoferować tańsze produkty. W przyszłości platforma ma umożliwić ...
-
Finansowanie pomostowe: kredyt czy zaliczka na realizację projektu?
... się on charakteryzować elastycznością. Nie jest obecnie możliwe dokładne określenie czasu oczekiwania na refinansowanie poniesionych wydatków przez instytucje unijne. Na ... kredyt unijny. W przypadku zaś, jeśli dotacja nie zostanie przyznana, poniesione przez klienta koszty nie zostaną uznane jako kwalifikowane, a kredyt unijny uzyskuje status ...
-
Branża HoReCa perspektywiczna
... dla gastronomii jest inny, bo zupełnie inna jest grupa docelowa, jej oczekiwania odnośnie informacji i profesjonalnej obsługi - mówi Wojciech Tomczak, rzecznik prasowy Unilevera. ... sposoby stylizacji potraw. - Narzędzia wspierające sprzedaż na rynku detalicznym, obsługę i edukację klienta są nieco inne niż w przypadku kanału HoReCa. Dlatego też ...
-
Jakie korzyści daje firmowa strona internetowa?
... zaufanie do marki. Ważne również, aby strona WWW była użyteczna dla klienta. Powinna być tak skonstruowana, aby Internauta nie miał problemów z poruszaniem ... identyfikacyjne, jak NIP, REGON czy KRS. Tak wykonana strona WWW spełnia oczekiwania klientów, jest funkcjonalna i stanowi doskonały fundament do prowadzenia wszelkich działań marketingowych, ...
-
Czym jest kultura korporacyjna?
... zachęciło to pracowników do podjęcia kolejnej próby. Kiedy budujemy nadzieje i oczekiwania ludzi po to, by je później zburzyć, dużo trudniej będzie tych ... jak i programy rozwoju zdolności przywódczych; zarówno seminaria z dziedziny obsługi klienta, jak i projekty usprawnienia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Rozwiązania te są wprowadzane, ale ...
-
Seniorzy lubią kupować
... wyświetlaczy. W Polsce handlowcy nie zwracają jeszcze takiej uwagi na specyficzne oczekiwania emerytów. Szybko jednak powinni zmienić nastawienie, bowiem nim przeminie ... , telefony komórkowe, lodówki i zmywarki do naczyń. Trzeba zmiany podejścia do klienta Rynek handlu detalicznego wydaje się nie w pełni zauważać potencjał zakupowy emerytów. ...
-
Odpowiedzialny biznes w Polsce 2010
... szkoleń. W efekcie jedna osoba została na stałe zatrudniona w dziale obsługi klienta w firmie, a pozostałe osoby zdobyły cenną wiedzę oraz praktyczne umiejętności ... W raporcie przedstawione zostały przedsięwzięcia, które zaczęto realizować w odpowiedzi na oczekiwania wobec firmy oraz rezultaty, jakie osiągnięto we współpracy ze wszystkimi grupami ...
-
Internet LTE w Cyfrowym Polsacie
... oczekiwania ponad 65% testerów. Ponad 60% użytkowników osiągało maksymalne prędkości powyżej 11 Mb/s, a 75% - powyżej 5 Mb/s. Ponad 50% klientów generowało ruch nie większy niż 5 GB, a kolejne 33% od 5 do 20 GB. Pozytywnie oceniono wygodę korzystania z usługi, szybkość łącza oraz obsługę klienta ... maksymalizując korzyści dla klienta. Użytkownicy mają ...
-
Przywództwo w zarządzaniu przez jakość
... zjednywać sobie różnych interesariuszy. Nie mniej ważna jest realizacja koncepcji klienta wewnętrznego. Twierdzi się nawet, że odpowiednia komunikacja i partnerski sposób ... . Oakland 1995) pojęcie to jest tożsame z pojęciem lidera i kierownictwa. 2. Wygórowane oczekiwania. Od przywódców oczekuje się wielu umiejętności, wręcz idealnego postępowania. Na ...
-
Marketing usług
... obiecujesz, promując produkt. Klienci szybko zorientują się, czy wykonana przez Ciebie usługa spełnia ich oczekiwania i od tego uzależnią ewentualne dalsze kontakty z Twoją firmą. Jakość produktów wartościuj z punktu widzenia klienta, a nie wyłącznie za pomocą własnych kryteriów oceny. Spełnianie oczekiwań klientów powinno być dla ...
-
Rynek pracy: dane GUS a rzeczywistość
... Specjaliści doskonale wiedzą, że są poszukiwani przez pracodawców i z tego powodu ich oczekiwania finansowe często przewyższają założony przez pracodawcę budżet na dane stanowisko. Problem z ... zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn - są to stanowiska związane z obsługą klienta, jak również stanowiska sprzedażowe, np. pracownicy call center czy ...
-
Rynek nieruchomości w Polsce II 2012
... walut, spadku popytu na mieszkania i wydłużeniu czasu sprzedaży, zbywcy zwiększyli swoje oczekiwania - oferują je w cenie 8071 zł za m2. Mimo niekorzystnej koniunktury ... czyli wahaniach kursów, które mogą doprowadzić do skokowego wzrostu miesięcznego obciążenia klienta. Przed takimi konsekwencjami chce klientów uchronić Komisja Nadzoru Finansowego ...
-
Konsumenci a usługi ubezpieczeniowe
... reakcji ubezpieczyciela na zmieniające się potrzeby klienta to dwie najważniejsze przyczyny zmiany towarzystwa ubezpieczeń na życie. Przypadki, gdy kontakt między ubezpieczycielem, a klientem kończy się w chwili podpisania umowy nie należą do rzadkości – mówi Piotr Popowski. – Oczekiwania i świadomość klientów w zakresie ubezpieczeń rosną. Nasze ...
-
Zaległe płatności: polskie firmy unikają windykacji
... . – „Warto reagować natychmiast po dacie wymagalności. Znacząco skróci to czas oczekiwania na płatność i pozwoli na bieżąco regulować własne zobowiązania”. 7 ... zatem – wystawiaj faktury z siedmiodniowym terminem płatności, zamiast z trzydziestodniowym. Sprawdź czy warto kredytować klienta, w sytuacji gdy on nie wywiązuje się ze zobowiązań, bo to może ...
-
Outsourcing - dlaczego się nie udaje?
... . Również niedopasowanie stron, różnice kulturowe – stanowią jedynie 8% powodów. Większość problemów leży po stronie klienta - zlecającego. W tym – co zaskakujące – prawie jedna czwarta powodów to niesprecyzowane oczekiwania ze strony klienta. Poważną przeszkodą są też różne interesy obydwu stron, które stanowią jedną czwartą wszystkich niepowodzeń ...
-
Kształtowanie cen w oparciu o konkurencję
... jest ślepe zapatrzenie się w ceny konkurencji i niedostrzeganie wartości, jaką produkt ma dla klienta. Być może poprzez bardziej efektywne komunikowanie czynników wartości produktu można ... tego, aby być pod tym względem najlepszym. Niska cena rodzi niskie oczekiwania i klient bywa często pozytywnie zaskoczony jakością danego produktu. Klienci ...
-
Identyfikacja wizualna banku nie jest bez znaczenia
... my musimy im dać, zaproponować i wyjść do przodu, przed oczekiwania. Permanentnie myślimy o przyszłości. Kluczowe, aby studio projektowe zawsze przechodziło z ... rynku Open Finance. Organizacja ta zaproponowała klientom sale obsługi klienta w kolorach granatowych, fioletowych i pomarańczowych. Animuszu dodawały opływowe kształty białych biurek. Do ...
-
E-administracja w Europie 2014
... nowe technologie obecne są w każdym obszarze naszego codziennego życia, rosną oczekiwania dotyczące funkcjonowania narzędzi administracji oraz jakości usług. Ich użytkownicy ... biura obsługi klienta i reagują na sygnały z mediów społecznościowych. Planowanie sposobu organizacji usług w firmach rozpoczyna się od klienta. W przypadku usług publicznych ...
-
Oferta banków powinna być zróżnicowana
... Deloitte zrealizowane przy wsparciu Millward Brown sprawdzało preferencje i oczekiwania firm w zakresie korzystania z produktów bankowych, preferowanych kanałów dostępu, preferencji ... , charakteryzujący się standaryzacją i maksymalnym uproszczeniem oferty oraz obsługą klienta bez pośrednictwa dedykowanego doradcy. Nacisk jest położony na obniżenie ...
-
E-commerce: jak budować relacje z klientem?
... boi się że będą musieli za długo czekać na dostawę. Możemy w prosty sposób zniwelować ten efekt informując klienta o statusie jego zamówienia. Do dyspozycji mamy powiadomienia SMS i mailowe. Nasz klient będzie spokojniejszy wiedząc ... na nie. Dzięki temu możemy zaangażować klientów w życie naszej marki i pozwolić lepiej wyrażać swoje oczekiwania ...
-
Światowy rynek ubezpieczeń 2016
... przedziałów wiekowych. To zdaje się wskazywać, że klienci z Generacji Y mają wyższe oczekiwania co do standardu kanałów cyfrowych niż starsi klienci. Zważywszy ... klientów ubezpieczeniowych z całego świata na podstawie badania „Głos Klienta” przeprowadzonego przez Capgemini oraz wyjątkowego Wskaźnika Doświadczenia Konsumenckiego [Customer Experience ...
-
Efektywność zmian w e-commerce można mierzyć. Zobacz, jak to zrobić
... klientów e-sklepu i przeprowadzić moderowaną dyskusję opartą o ich opinie, oczekiwania i pomysły. Wnioski wyciągnięte z takiego panelu pomogą w lepszej realizacji potrzeb konsumentów ... dopasuje się do ich potrzeb, a jednocześnie w sposób nienachalny będzie skłaniać klienta do zakupu. W ten sposób potencjalny klient może zobaczyć bestsellery sklepu ...
-
Aplikacje mobilne piętą achillesową ubezpieczeń
... 84% konsumentów. Tymczasem zgłoszenie szkody i oględziny przez aplikację mobilną klienta umożliwia znaczną optymalizację procesu po stronie ubezpieczyciela. Czytaj także: - UOKiK: ... cyfrowych. Cyfrowi Polacy szybko adaptują wygodne rozwiązania i w ten sposób budują oczekiwania, jak powinna wyglądać dobra obsługa w każdej z branż. Z tego względu ...
-
Co zrobić, żeby przetrwać? Wyzwania placówek bankowych
... . Poprzez zastosowanie beaconów, możliwa jest identyfikacja klienta tuż po jego wejściu do oddziału, a następnie nawiązanie z nim interakcji za pośrednictwem smartfona. Korzystając z telefonu klient może wskazać cel swojej wizyty (np. założenie konta) i na bieżąco monitorować czas oczekiwania w kolejce. Z kolei obsługa od pierwszych chwil ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 37/2016
... dopasowany do potrzeb nabywców. Współpracujemy z nimi bardzo blisko, żeby poznawać ich oczekiwania i produkować dokładnie takie produkty, jakich potrzebują. To klient definiuje, co chce ... funkcjonalnością. Ale z naszego punktu widzenia najważniejsza jest bliskość i wsłuchanie się w potrzeby klienta, tak aby nie być daleko jego potrzeb i żeby rynek nam ...
-
Co czeka polski rynek e-commerce?
... M-commerce rośnie w siłę. Kto i jak kupuje przez telefon? - Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku? Media społecznościowe pomagają w sprzedaży Już od dłuższego czasu ... roku coraz więcej e-sklepów będzie przykładać większą wagę do logistyki. Oczekiwania kupujących online i aktywnie działająca konkurencja sprawiają, że przedsiębiorcy będą pracować ...