-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... klienta w różnych kanałach nie są nową sprawą, ale jest to proces ciągły. Liderzy marketingu stale dążą do uzyskania jednego widoku klienta, jednak wysokie oczekiwania klientów sprawiają, że jest to coraz bardziej złożony i trudny do osiągnięcia cel. Uzyskanie jednolitego spojrzenia na klienta ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... klienta we wszystkich interakcjach z marką. Tymi filarami są: wiarygodność, rozwiązywanie problemów, oczekiwania, czas i wysiłek, personalizacja oraz empatia. Filary pozwalają lepiej zrozumieć, jakie aspekty są szczególnie istotne dla klienta w całym cyklu relacji konsumenta z marką i jej produktami. Cyfryzacja dynamicznie zmienia oczekiwania ...
-
4 największe patologie sprzedaży - nie tylko w branży finansowej
... podejściem trudno dostrzec, że zmienia się klient i jego oczekiwania odnośnie sprzedawców. Zmianom ulegają także sami sprzedawcy i ich oczekiwania wobec firmy oraz mających być dla ... ich o wypisanie w punktach wszystkich argumentów, które powinni użyć, by zniechęcić klienta do zakupu. Po wynotowaniu ich wszystkich argumentów poproś, by w kolejnym ...
-
Prezentacja handlowa: jak ją przygotować?
... klienta podczas najbliższego spotkania? Jeśli myślisz, że możesz poświęcić kilkanaście minut, godzinę a nawet dwie... to nie ma sensu żebyś czytał dalej. Jeśli jednak chcesz poświęcić znacznie więcej czasu i w zamian osiągać rezultaty przekraczające Twoje, a co ważniejsze klienta, oczekiwania ... określone oczekiwania. Będziesz oczekiwał od klienta ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... znajomi. O 3 punkty procentowe spadł też odsetek osób obawiających się długiego oczekiwania na przesyłkę. Wzrósł natomiast odsetek osób, które nie chcą udostępniać swoich danych ... sklepów, stało się już nie tylko przyciągnięcie potencjalnego klienta, ale też jego utrzymanie. Walka o lojalność klienta to dla wielu sklepów najważniejszy obecnie element ...
-
Jakość usług w bankach
... W 96% przypadków telefon został odebrany w ciągu pierwszych trzech dzwonków. Średni czas oczekiwania na połączenie z doradcą wyniósł 29,7 sekund, co dla 84% ... „niesatyfakcjonujących”. Jak się okazuje kontakt telefoniczny jest nie mniej ważny niż kontakt osobisty, a pozyskanie klienta przez email czy telefon jest nie mniej dochodowe, o czym świadczy ...
-
Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?
... klienta ze sklepem, oddziaływanie na jego emocje i zmysły, odpowiadanie na jego oczekiwania. Zwrot towaru to ważny touchpoint klienta z marką, mimo że zapoczątkowany rezygnacją klienta z zakupu. Powody są różne - mógł on źle zrozumieć opis lub zdjęcie towaru, mieć na temat produktu pewne skojarzenia, oczekiwania ... klienta. Według badań uniwersytetów w ...
-
Logistyka a gospodarka
... i obce, koszty finansowe i odsetki, koszty ubytków. Obsługa klienta od strony logistycznej Program obsługi klienta składa się z trzech dużych bloków działań. Tradycyjnie postrzegany ... obsługi za pełną stawkę rynkową, czy zainwestować w możliwości firmy by spełniać oczekiwania rynku. Etap trzeci to MODELOWANIE USŁUG. Jest to ta część projektowania, ...
-
Usługi powszechne TP SA w 2010
... wskaźniki mają największy wpływ na poziom jakości usług odczuwany przez klienta, operator winien podejmować działania, które skutecznie będą poprawiać jakość usług. Poniżej przedstawiono szczegółową analizę wskaźników w ujęciu krajowym i w ujęciu strefowym. 1. Czas oczekiwania na przyłączenie do sieci, w którym zrealizowano 95% zamówień (nie ...
-
Banki powinny znać potrzeby konsumentów
... Nowa era bankowości redefiniuje zachowania klientów w relacji z bankami. Co pozostaje niezmienne, to potrzeby klienta od początku ich uświadomienia do momentu ich ostatecznej realizacji, czyli tzw. podróż klienta (customer journey) oraz wysokie oczekiwania wobec właściwego ich zaspokojenia i interakcji z bankiem na każdym etapie” – zauważa Zbigniew ...
-
Optymistyczna branża e-commerce
... (aż 34, 8% odpowiedzi). Czy prognozy się sprawdzą i klienci faktycznie będą z większą ostrożnością planować wydatki w tym roku - czas pokaże. Czym skusić klienta? Specjalne oferty świąteczne dla swoich klientów przygotowuje aż 64,5% ankietowanych, natomiast 35,5 % sklepów internetowych nie planuje wprowadzenia żadnej specjalnej oferty ...
-
3 czynniki wpływające na sukces i rozwój firmy
... być dziś dbanie o zadowolenie klientów. Po drugie – indywidualne podejście do każdego klienta 82% klientów deklaruje, że podzieli się z firmą istotnymi informacjami o sobie, jeśli ta ... temu nie istniały na rynku, 56% klientów B2C twierdzi, że technologia zmienia ich oczekiwania w stosunku do firm. Odsetek ten wzrasta do 63% w segmencie nabywców B2B, ...
-
Customer experience zmienia reguły rynku. Jak powinien reagować biznes?
... firmy które nie troszczą się o zadowolenie klienta, albo źle zrozumiały jego oczekiwania, to firmy, które długo nie pożyją. ... klienta ma ogromne znacznie dla sukcesu danej firmy i prawidłowego funkcjonowania współczesnego rynku. Obecnych konsumentów nie interesuje jak coś działa, wychodzą z założenia, że ma po prostu spełniać ich oczekiwania ...
-
Zakupy online: jak zatrzymać klientów porzucających koszyki?
... oczekiwania. Mobilne terminale punktów sprzedaży mogą umożliwić klientom dokonywanie zakupów bez konieczności stania w kolejkach – skracając ogólny czas oczekiwania ... czy własnej. Terminale obsługujące DCC rozpoznają walutę kraju, w którym wydano kartę klienta, więc ta opcja jest automatycznie dostępna. Optymalizacja punktów kontaktowych w sklepie ...
-
4 kluczowe trendy w e-commerce. Czym stoi e-handel?
... ważnym trendem w e-commerce jest szybka wysyłka. W rozmaitych badaniach przeprowadzanych wśród klientów, czas oczekiwania na zamówienie należy do najważniejszych aspektów, na podstawie których kupujący oceniają sprzedawców. Sklep może liczyć na uznanie klienta, jeśli produkt dotrze do niego już w następnym dniu, a najpóźniej dwa dni ...
-
Techniki finalizowania sprzedaży
... jest to, aby produkt naprawdę zaspokajał potrzeby klienta i aby żadne istotne pytania klienta nie pozostały bez odpowiedzi. Ponadto klient nie ... , że jeszcze się nie zdecydował. „Wiem” – odpowiadasz w takim wypadku. „Zapisuję tylko pana oczekiwania, aby o żadnym nie zapomnieć.” Następnie możesz kontynuować wypełnianie formularza zamówienia lub ...
-
E-commerce cierpi przez porzucenie koszyka
... także czas oczekiwania na dostawę produktu. Klienci mogą odczuwać dysonans pomiędzy natychmiastowym otrzymywaniem produktu w sklepie stacjonarnym, a kilkoma dniami oczekiwania na niego ... selling, warto zrobić to wcześniej. Dobrym pomysłem będzie także zachęcenie klienta do finalizacji (np. używając call-to-action), a następnie utwierdzenie w tym, że ...
-
Przedświąteczne zachowania konsumentów, czyli jak kupujemy w grudniu?
... niższe mają oczekiwania wobec tworzenia spersonalizowanym ofert; 51% ruchu w sieci w e-commerce generują telefony komórkowe, 40% komputery, 9% tablety. Przy tych statystykach 30% wszystkich zamówień online składanych jest za pomocą smartfonów; Tylko 30% klientów tradycyjnego sklepu wierzy, że opinia doradcy klienta jest prawdziwa; 44 ...
-
Zachowania konsumentów: czy kobiety kupują inaczej niż mężczyźni?
... Dla porównania 70 proc. Polaków zbiera punkty lub posiada kartę stałego klienta. Suma kobiet biorących udział w programach lojalnościowych we wszystkich sześciu ankietowanych krajach ... i kosmetyki (38 proc. kobiet, 29 proc. mężczyzn). - Fakt, że kobiety mają inne oczekiwania w stosunku do zakupów niż mężczyźni nie jest stereotypem, tylko ...
-
Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care
... Social Customer Care. Większe oczekiwania wobec SCC Zagadnienie dotyczące ... klienta w socialu musi być spójne z innymi działaniami. Co prawda, wciąż wielu klientów zwraca uwagę jedynie na czas reakcji moderatorów na profilach lub na procent udzielonych odpowiedzi, a agencje prześcigają się w rankingach Sotrender pod kątem obsługi profili. Oczekiwania ...
-
Unijny projekt szkoleniowy a wybór firmy do jego realizacji
... z tym powinniśmy sprawdzić czy firma zewnętrza jest w stanie zrealizować nasze oczekiwania. Niestety zdarza się, że firma doradczo-szkoleniowa nie ma możliwości przedstawienia wymiernych efektów swojej pracy związanej ze wzrostem sprzedaży, wzrostem jakości obsługi klienta, spadkiem reklamacji czy innych wskaźników. O co więc należy zapytać ...
-
Marketing personalizacją stoi
... potwierdza, że integracja danych pomiędzy odrębnymi zespołami może wpłynąć na podniesienie jakości obsługi klienta. “Wyniki analizy jasno pokazują, że przyszłość marketingu skupiać się będzie wokół poszukiwania odpowiedzi na oczekiwania indywidualnych konsumentów. Dziś specjaliści ds. marketingu oczekują przede wszystkim dostępu do miarodajnych ...
-
Sekrety wielkich handlowców
... klienta miał opóźnienie i klient w ogóle nie dotarł. Szczęście polegało na tym, że klient nie miał szans zobaczyć przemoczonego do suchej nitki, wymiętego handlowca, który musiał wędrować prawie kilometr od swojego samochodu do biura klienta. Handlowiec miał teraz przed sobą trzy godziny oczekiwania ...
-
Idealny salon samochodowy
... ostatniego roku kupili fabrycznie nowy samochód. Respondenci zapytani zostali o oczekiwania w stosunku do salonów dealerskich oraz ich wrażenia z przebiegu procesu sprzedaży. W badaniu podjęto również próbę zdefiniowania cech idealnego salonu dealerskiego z punktu widzenia klienta. Poniżej prezentujemy skrócone wyniki tego projektu. Okazuje się, że ...
-
Ubezpieczenia: obsługa online nie jest priorytetem
... świat szybko się zmienia w innych dziedzinach i jak zmieniają się oczekiwania Klientów w zakresie możliwości obsługi online. Furtką do samoobsługi ubezpieczeń online jest konto klienta Konto klienta online jest kluczowe do umożliwienia sprawnej obsługi ubezpieczeń online dla klienta, ale w Polsce tylko połowa ubezpieczycieli Top10 i Direct je ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... . Każdy punkt kontaktu z zainteresowanym naszą ofertą może zamienić go w klienta. - Co istotne, jak pokazują dane – klienci wielokanałowi kupują więcej i częściej, ... prezes zarządu w Przelewy 24, członek Rady e-Izby. - Rosnące tempo życia wpływa także na oczekiwania klientów co do szybkości dostawy, a o wyborze sklepu decyduje szybkość realizacji ...
-
Banki muszą zrozumieć pokolenie Y
... zatrudniania - obecnie rezygnuje się powoli z zatrudniania osób do bezpośredniej obsługi klienta na rzecz inwestowania w pracowników wsparcia. Liderzy sektora stali się ... rekrutacją pracowników z szerszego grona i utrzymaniem ich. Pokolenie Y Banki muszą zrozumieć oczekiwania nowego pokolenia pracowników. Do 2025 roku aż 72% pracowników będą stanowić ...
-
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
... oczekiwania na dostarczenie przesyłki, rozczarowanie produktem (który np. okazał się inny niż na zdjęciu). Tym samym trud włożony w pozyskanie klienta ...
-
Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?
... być elementem budowania satysfakcji klienta. Bardzo ważne jest umiejscowienie reklamacji na etapie posprzedażowej obsługi klienta. Czy opłaca się źle obsługiwać ... oczekiwania, jak to według niego powinno wyglądać. Jest to dobry początek do zastanowienia się nad funkcjonalnością produktu lub usługi, procesu sprzedaży oraz procesu obsługi klienta ...
-
Marketing liderem w budowaniu customer experience
... ani dział obsługi klienta, ani też dział sprzedaży. Z perspektywy przedsiębiorstw zapewnienie klientom pozytywnych doświadczeń zależy od jakości wewnętrznej współpracy między działami organizacji oraz stopnia wykorzystania posiadanych danych. Kluczowe przy tym jest to, że dane opisujące i określające dążenia, oczekiwania, historię i preferencje ...
-
7 etapów skutecznej sprzedaży
... rozpoznanie – prowadź wywiad z klientem (technologia oferuje różne metody), aby poznać jego sytuację, oczekiwania, potrzeby. Decyduj, czy i w jaki sposób możesz na to odpowiedzieć. Określaj ... Ciebie przykry. Wsłuchaj się w potrzeby klienta – w negocjacjach nad umową również powinieneś słuchać klienta. Gdy słuchasz, klient sam opowie, czego potrzebuje ...
-
Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?
... in. ze względu na to, że równie dynamicznie zmianie ulegają dziś oczekiwania ludzi wobec firm i marek. W najnowszym badaniu Salesforce już kolejny raz ... kontakty z klientami na każdym etapie ich współpracy z firmą – od sprzedaży, przez marketing, obsługę klienta czy wszelkie obszary serwisowe lub logistyczne, z którymi klient może mieć kontakt. ...
-
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
... świadomości klienckiej ważnych dla odbiorcy danych produktów/usług kompetencji oraz atutów, spełniając przy tym jego oczekiwania oraz potrzeby. W comiesięcznych szkoleniach dla pracowników Biura Obsługi Klienta stawiamy na rozwój umiejętności słuchania i wprawnego rozmawiania z konsumentem w sytuacjach nadzwyczajnych. W trakcie szkoleń staramy się ...
-
Dobra i usługi konsumpcyjne: 7 kluczowych trendów i ich wpływ na rynek pracy
... czasie organizacje nie tylko postawią na jeszcze większą automatyzację działań, wykorzystanie sztucznej inteligencji, ale także na nowo zdefiniują obsługę klienta czy oczekiwania wobec swoich zespołów. Automatyzacja procesów i przemysł 4.0 w pełnym rozkwicie Jednym z trendów sektora dóbr i usług konsumpcyjnych jest automatyzacja znacznej części ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... pozyskania jest nawet pięciokrotnie wyższy, niż koszt utrzymania dotychczasowego klienta. W takiej sytuacji przeniesienie akcentu na retencję wydaje się sensownym ... zwiększa efektywność konwersji. W erze AI, commerce media odpowiada na oczekiwania konsumentów, oferując spersonalizowane, natychmiastowe i łatwe w obsłudze doświadczenia zakupowe. To ...