-
Lojalność klientów - rodzaje
... Konsekwencje globalizacji będą coraz bardziej wyrównywać oczekiwania współczesnych konsumentów względem marek, a także tworzyć podobne warunki budowy lojalności tych konsumentów przez przedsiębiorstwa. Lojalność wobec kategorii produktu Ten rodzaj lojalności wiąże się z preferencjami klienta wobec konkretnej kategorii produktu w porównaniu z innymi ...
-
Jak stworzyć biznesplan - część 1
... Należy się dokładnie zastanowić czy to co będziesz oferował dobrze spełni oczekiwania klientów. Cena jakiej zażądasz za produkt/usługę zależy od kilku czynników. Pomyśl ... postaram się omówić te najważniejsze. Sprzedawcy detaliczni - łatwy dostęp do klienta, jednak produkt musi przynieść sprzedawcy atrakcyjną marżę. Przedstawiciele - Specjalistyczne ...
Tematy: -
Cloud computing a bezpieczeństwo
... jak również technologii, które (prawie całkowicie) uniemożliwią pracownikom dostawców przechwytywanie danych klienta. Obecnie każda firma, która chce oferować usługi "in-the-cloud", może ... stabilne 24 godziny na dobę. Naturalnie, klienci zawsze mieli takie oczekiwania, bo - jak wiadomo - serwery off-line nie mogą dostarczać uaktualnień. Z drugiej ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... , jednak dla zagranicznych marek jest już narzędziem nowatorskiej obsługi klienta i prezentacji produktów. Omnichannel w obsłudze klienta Wielokanałowość w sklepie internetowym nie powinna ograniczać się jedynie do ... można spocząć na laurach. Żeby sklepy mogły oferować konsumentom zakupy spełniające ich oczekiwania, muszą wykazywać się większą ...
-
Co wpływa na wzrost sprzedaży?
... jakość danych opisujących klientów i ich działania (33%). Typowe oczekiwania klientów względem przedstawicieli handlowych i sprzedawców W relacji handlowej 83% klientów chce interakcji na poziomie, jaki jest w stanie zagwarantować osobisty konsultant, który rozumie potrzeby klienta i jest w stanie znaleźć adekwatne rozwiązania. W opozycji do niego ...
-
Koszyk Roku 2022: znamy najbardziej przyjazne sklepy internetowe
... zakończenie procesu zakupowego przez klienta. Jak najszybsze przejście niezbędnych ... oczekiwania na maila z kodem do rejestracji konta - tłumaczy Adam Miziołek, Country Manager Twisto w Polsce. Koszyk zakupowy - jak to robią najlepsi Koszyk to najwrażliwszy element procesu zakupowego. Źle skonstruowany, może prowadzić do porzucenia go przez klienta ...
-
Zarządzanie jakością w firmie
... plany i oczekiwania, a rozmowa będzie bardziej rzeczowa. Przygotowanie argumentacji ułatwi ci wykorzystanie metody KMO. Trzy zasady KMO (Korzyści – Metody – Oczekiwania) ... procedury projektowania nowych produktów, produkt będzie zgodny ze specyfikacją, oczekiwaniami klienta, poprawa wizerunku firmy i pozyskiwanie nowych klientów itp. Rozmowa ...
-
E-faktury niedoceniane w Polsce
... zmiany z papierowej faktury na elektroniczną przebiegał w sposób dla klienta najbardziej dogodny po podjęciu przez klienta decyzji o przejściu na e-fakturę w pierwszym miesiącu klient otrzymuje ... się do ochrony środowiska, niegromadzenie makulatury, krótki czas oczekiwania na rachunki, stały dostęp do dokumentów oraz bezpieczeństwo systemu ...
-
Jak zostać królem customer experience?
... specjalnej metodologii KPMG Sześciu Filarów™ Customer Experience, pozwalającej zrozumieć prawdziwe doświadczenia widziane oczami klienta we wszystkich interakcjach z marką. Tymi filarami są: wiarygodność, rozwiązywanie problemów, oczekiwania, czas i wysiłek, personalizacja oraz empatia. Metodologia Sześciu Filarów™ jest szczególnie użyteczna dla ...
-
Konsultant IT potrzebny od zaraz. Na czym polega jego praca?
... część swojej pracy, testujemy ją samodzielnie i sprawdzamy, czy spełnia nasze oczekiwania - mówi Anna Żmudka z Capgemini. Jednocześnie konsultant musi pozostawać w ciągłym kontakcie ... , gdzie osoby z naszego zespołu były zaangażowane w projektowanie rozwiązania dla klienta, a obecnie są odpowiedzialne za wdrażanie poszczególnych procesów jak i całych ...
-
Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?
... . Dziś pozyskanie i zatrzymanie klienta staje się coraz bardziej skomplikowane, a konsumenci – wymagający”, komentuje Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Tendencje pojawiające się w dziedzinie customer experience zmieniają się tak samo błyskawicznie jak ulegają zmianie oczekiwania i preferencje kupujących. Właściwie ...
-
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
... . Tymi filarami są: Wiarygodność, Rozwiązywanie problemów, Oczekiwania, Czas i wysiłek, Personalizacja oraz Empatia. Filary pozwalają lepiej zrozumieć, jakie aspekty są szczególnie istotne dla klienta w całym cyklu relacji z marką i jej produktami, co przekłada się na satysfakcję i lojalność klienta oraz skłonność do rekomendacji marki. W raporcie ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... stały się istotnym czynnikiem konkurencyjności. Oczekiwania klientów w tym zakresie systematycznie rosną, ponieważ coraz więcej osób przenosi aktywność zakupową do internetu, a konsument w tym kanale jest równie wymagający co w tradycyjnym sklepie. Rośnie jednocześnie liczba e-sprzedawców, którzy walczą o klienta jakością obsługi, a nie tylko ceną ...
-
Crowley: nowa oferta na Internet
... i zarządzaniem siecią. Nasza nowa oferta została opracowana by spełnić te oczekiwania klientów” – mówi Dariusz Terlecki, Dyrektor Sprzedaży w Crowley Data Poland. Użytkownikom ... dopasowaną do potrzeb klienta gwarancję SLA, oraz szeroki wachlarz usług dodanych, dobieranych zgodnie ze specyfiką działania i oczekiwaniami klienta. W pakiecie tym jest ...
-
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
... tym miejscu polskie placówki zdobyły aż 98,2% pełnych aprobaty głosów: Podczas oczekiwania oceniłam czystość i porządek w środku. Podłoga była czysta. Oświetlenie działało bez ... . A oto, co podobało się polskim klientom najbardziej: Bardzo otwarte podejście do klienta, sposób rozmowy i aktywne słuchanie. Miła i rzeczowa obsługa oraz propozycja ...
-
Logistyka w firmie - informacje praktyczne
... klienta: osiągnięcie określonej zyskowności, satysfakcji klienta, jakości realizowanych procesów. Informacja piąta – Produkt logistyczny to zbiór życzeń i oczekiwań klienta ... w trakcie promocji marketingowej i budowany przed terminem promocji, zapas spekulacyjny – tworzony z oczekiwania na zwyżki cen, zmiany kursów walutowych, zapas martwy ...
-
E-commerce: dlaczego klienci porzucają koszyk?
... wybrać produkt, który spełni ich wszystkie oczekiwania. Finalizacja zamówienia nie zawsze jasna Sprawny i przejrzysty proces zamówienia może wpłynąć na budowanie zaufania konsumentów do sklepu internetowego. Decydując się na jego ułatwianie trzeba pamiętać o tym, by odpowiednio przeprowadzić klienta przez poszczególne etapy i wyraźnie informować ...
-
Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y
... smartfonów. Autorzy badania przeanalizowali m.in. współczesne modele podejmowania decyzji zakupowych oraz oczekiwania wobec doradców zatrudnionych w sklepach. Internet ciągle podnosi sklepom ... jest umiejętne zarządzanie komunikacją we wszystkich kanałach kontaktu klienta ze sklepem oraz wchodzenie w indywidualne interakcje 1 na 1 jeszcze przed ...
-
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
... buty, które oglądał, to może zwróci uwagę na inne. W skutecznym remarketingu nie chodzi o spamowanie reklamami. 5. Brak zrozumienia klienta Każdy biznes powinien rozumieć oczekiwania i potrzeby klienta. Mimo to, niewiele podmiotów decyduje się na najprostsze rozwiązanie - zapytanie klientów o opinię. Najpopularniejszym sposobem jest ankieta, która ...
-
Polski rynek GSM 2004/2005
... spowodowało kilkunastoprocentowy spadek ARPU (średni przychód na klienta), ale jednocześnie o ponad 1/3 spadł koszt pozyskania klienta (SAC). Ostatecznie tak wysoka dynamika ... ” – mówi Krzysztof Pawlak, analityk rynku telekomunikacyjnego w GfK Polonia. Jeśli chodzi o oczekiwania rynku i kształtujące się, bądź jeszcze nie widoczne, ale dające się ...
-
Programy lojalnościowe w stagnacji
... widać „niedosycenie” programami lojalnościowymi w kinach i sklepach z odzieżą – w obu przypadkach co piąty badany wyraża chęć uczestnictwa w nich. Systematyczność lojalnego klienta Systematyczność, a raczej „nieuzasadniona systematyczność” to główna wada programów lojalnościowych dla niemal 40% ich uczestników. Wbrew pozorom, nieatrakcyjne nagrody ...
-
Mobilny internet: porównanie cen VIII 2009
... usługi wynosi natomiast ok. 55 zł z VAT dla klienta post-paid oraz ok. 36 zł z VAT dla klienta biznesowego. Ponadto klient musi zdecydować się na rodzaj ... danych w promocyjnych cenach. Zdaniem Urzędu taka różnorodność ofert stanowi odpowiedź na oczekiwania konsumentów, którzy w coraz większym stopniu wykorzystują Internet, nie tylko mobilny. Z ...
-
Jak radzą sobie firmy innowacyjne w kryzysie?
... cenie, wzrosła liczba klientów (29% firm), wzrosła również jakość obsługi klienta (23% firm). Eksperci zauważają, iż te doświadczenia są zapewne jednym z ... ich konkurencyjność pod względem jakości produktów i usług, nowatorstwa, jakości obsługi klienta, a także pod względem promocji i dystrybucji istotnie wzrosła. Wpływ inwestycji w innowacje na ...
-
Globalni konsumenci a kanały sprzedaży
... treści cyfrowych w każdej chwili i każdym miejscu. Handlowcy dzięki nowoczesnym technologiom mogą zaspokoić najbardziej zindywidualizowane potrzeby, wciągając klienta niejako, we współtworzenie produktu spełniającego jego oczekiwania niemal w 100 proc. W/w trend jest także mocno zauważalny na polskim rynku począwszy od sieci handlowych, które ...
-
Branża e-commerce a Gwiazdka 2012
... za zakupy kilku produktów”, “kupony rabatowe”, “nowe produkty”. Jak dotrzeć do klienta? Wśród ankietowanych właścicieli e-sklepów najpopularniejszym rozwiązaniem jest inwestycja w reklamę internetową i ... oczekiwania konsumentów. Bogaty asortyment a także nowe sposoby dostawy - szybkie i wygodne dla obu stron - pozwolą zrealizować oczekiwania nawet ...
-
Mobilna strona internetowa kluczem do sukcesu
... dadzą nam odpowiedź, czy nasza strona w wersji mobilnej spełnia oczekiwania klientów. Techniczny aspekt wersji mobilnej Twórcy stron internetowych w wersji mobilnej powinni ... subdomeny) może być efektywniejsze, nie tylko w aspekcie SEO, ale także przywiązania klienta do marki. Przy takim rozwiązaniu, możemy użytkownikom mobilnym serwować innego ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2014
... . Polecam— pisze Domi w opinii o sklepie z listopada 2014. Bardzo dobry sklep z profesjonalnym podejściem do klienta. Świetna opcja live-chatu, w razie jakiegokolwiek problemu wszystko rozwiązane momentalnie. Towar super jakości w pełni spełniający moje oczekiwania. Na pewno dokonam tam jeszcze zakupów. Dodatkowym plusem jest, że sklep współpracuje ...
-
Oferty pracy: sprzedawcy poszukiwani
... i sprzedaży wygenerowały: Mazowsze, Dolny Śląsk, Śląsk, Wielkopolska oraz Małopolska. Jakie oczekiwania mają pracodawcy? Bez wątpienia praca sprzedawcy nie jest zajęciem dla ... pracy doradców klienta czy przedstawicieli handlowych. Dodatkowo często wymaga się od nich także coachingu sprzedażowego podległego personelu. Opiekun klienta – sprzedawca ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2015
... strategii cyfrowej respondenci uznali spójność obsługi klienta we wszystkich kanałach, jakość usług i ich personalizację. Walka z czasem i o klienta Jak pokazuje badanie, szybka ... tej chwili ulega to zmianie – w centrum zostaje postawiony konsument, a także jego oczekiwania i potrzeby – komentuje Jurgen Gürner, szef marketingu GFT. Jednak w drodze do ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 44/2015
... klienta detalicznego Banku Pekao SA. Nawiązanie współpracy na tym etapie daje więc perspektywę dłuższej relacji, znacznie bardziej rozbudowanej niż w czasie studiów. Studenci są dla banków coraz ważniejszą i coraz bardziej interesującą grupą klientów, mimo że ich oczekiwania ... z karty trzeba dodatkowo płacić. Oczekiwania tej grupy klientów dotyczą ...
-
Budowanie marki: banki w tyle za motoryzacją i telekomami
... bankowej, doszliśmy do wniosku, że polskie banki nie w pełni spełniają oczekiwania klientów, którzy są nadal bardzo konserwatywni i postrzegają je jako instytucje zaufania ... to dobrze postrzegane pod względem przejrzystości oferty, dostępności czy obsługi klienta. Spośród innych badanych kategorii najbliżej wizerunku idealnego były: e-commerce, ...
-
Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?
... przez ciebie produkty i usługi. Na wizerunek marki składają się wyobrażenia, oczekiwania, odczucia i skojarzenia, dotyczące wszystkich płaszczyzn działalności sklepu, począwszy od ... kompletnych informacji, które będą mogli udzielać klientom. 2. Dbałość o każdego klienta Indywidualne podejście i spersonalizowana oferta powodują, że odbiorca staje się ...
-
Monitor Rynku Pracy I kw. 2018 r.
... kierowniczy (77%). Poniżej średniej uplasowali się specjaliście (72%), sprzedawcy i pracownicy obsługi klienta (63%) oraz robotnicy niewykwalifikowani (54%). Pracę zamierza zmienić co drugi ... , wiele osób, które zmieniły pracę uzyskało zatrudnienie spełniające wszystkie ich oczekiwania. To oznacza, że o ile tendencje na rynku pracy się utrzymają, ...
-
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
... były praktycznie niewidoczne dla mających sprecyzowane oczekiwania i wymagania, a często także kapryśnych klientów. Mówiąc wprost, rozczarowujące ... klienta w czasie. W swojej najprostszej formie wskaźnik CLV oblicza się, dodając zyski z danego klienta wygenerowane w okresie współpracy, a następnie pomniejszając je o koszt pozyskania tego klienta ...
-
E-klienci. Wydają, ale wymagają
... marka udzieli im odpowiedzi maksymalnie w ciągu 3 godzin. Dla co 4. klienta możliwy czas oczekiwania jest jeszcze krótszy i wynosi maksymalnie godzinę. Marka musi być ... jakich korzystają podczas e-zakupów, będą dostępne także offline. Co to za oczekiwania? Konsumenci chcą przede wszystkim w sklepach stacjonarnych korzystać z atrakcyjnych promocji ...