-
E-commerce: co zrobić, żeby boom na zakupy online nie był przejściowy?
... powody do zadowolenia, ale musi też zwrócić uwagę na rosnące wymagania i oczekiwania e-konsumentów – wynika z badania zrealizowanego przez Mobile Institute i Izbę Gospodarki Elektronicznej, którego ... trendy, które będą miały wpływ na ich decyzje. Bezproblemowe rozpoznawanie klienta bez względu na kanał, programy lojalnościowe oparte na płatnościach, ...
-
Rynek nieruchomości w Polsce XII 2011
... sprzedający - zarówno osoby prywatne jak i deweloperzy - będą musieli rewidować swoje oczekiwania i dostosowywać ceny swoich ofert do możliwości kupujących - wynika z analizy serwisu ... r. stały pod znakiem oczekiwania na wejście w życie nowelizacji rekomendacji S Komisji Nadzoru Finansowego. Sprawi ona, że wyliczając zdolność kredytową klienta banki ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 42/2016
... technologicznie i innowacyjnych. Międzynarodowa konkurencja oraz coraz większe oczekiwania ze strony konsumentów, motywują do rozwoju i szukania nowych rozwiązań ... Należy pamiętać, że każdy rynek ma swoją specyfikę. Zupełnie inaczej prowadzi się klienta w Polsce, w USA czy w Szwecji. Zderzenie kulturowe, klimatyczne i nowe doświadczenie, dają ...
-
Firmowe biuletyny elektroniczne
... form banerów i pop-upów. Celem tych internetowych przedsięwzięć jest sprowadzenie potencjalnego klienta na plansze WWW zawierające ofertę usług lub produktów. Jednak, ... magazynów elektronicznych co w rezultacie daje możliwość szybkiej reakcji na oczekiwania odbiorców. Biuletyny elektroniczne to silne narzędzia umożliwiające kształtowanie pozytywnego ...
-
Branża mięsna inwestuje w nowe technologie
... współpracę z klientem w zakresie realizacji indywidualnych zapotrzebowań. Poza podstawowymi składnikami linii ubojowych, które są uwzględnione w projekcie, pozostają jeszcze oczekiwania klienta - mówi Anna Pater. Na początku współpracy następuje dokładne ich rozeznanie, prowadzone są rozmowy w gronie kierownika projektu, konstruktora i technologa ...
-
Likwidacja szkód komunikacyjnych wymaga zmian
... okres naprawy samochodu, jeśli klient skorzysta z usług rekomendowanego przez nas warsztatu. Skróciliśmy czas oczekiwania na rozmowę z naszymi konsultantami przy zgłaszaniu szkody. Nasi rzeczoznawcy przyjeżdżają na miejsce wskazane przez klienta i wszystkie formalności załatwiają na miejscu – mówi Jan Sadowski, ekspert ds. likwidacji szkód w Link4 ...
-
Plany polskich pracodawców II 2013
... najczęściej miały miejsce w działach produkcji, sprzedaży oraz administracji i obsługi klienta. W perspektywie nadchodzącego półrocza przedsiębiorcy częściej niż jeszcze kwartał temu ... płacową ze strony pracowników (48%). Agnieszka Bulik podkreśla, że: „Oczekiwania podwyżki wynagrodzeń, niestety w większości przypadków nie będą spełnione. Wzrost ...
-
Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam?
... jako przydatne i chętnie z nich korzysta. Jak więc skonstruować newsletter, który spełni oczekiwania użytkowników i nie trafi do skrzynki spam? Pierwszym krokiem do nie ... działaniem musimy uzyskać zgodę klienta. Jeśli jej nie dostaliśmy to z dużym prawdopodobieństwem możemy przewidzieć, że umieści nas w skrzynce spam. Zirytowanie klienta to jedna z ...
-
Konsumenci i rozwój technologii zmieniają oblicze handlu
... zmiany w prowadzeniu gospodarstw domowych i samym stylu życia powodują, iż w walce o klienta dziś - jak nigdy dotąd - liczy się wygoda i szybkość. Rosnące potrzeby konsumentów ... trendy, które istotnie zmieniają oblicze sektora detalicznego. Rosnące oczekiwania i potrzeby konsumentów w połączeniu z nieustająco rozwijającymi się technologiami ...
-
5 powodów, dla których retail potrzebuje Big Data
... o skoku sprzedaży. Korzyści odczuwalne są również dla samych klientów. Big Data, wielkie oczekiwania To, o czym mówi badanie The Economist Intelligence Unit, znajduje swoje potwierdzenie w ... które można wziąć pod uwagę w analizach kupujących. Są to np.: mimika klienta, jego reakcja na poszczególne produkty i sposób ich ustawienia w sklepie, nawet na ...
-
Rynek pracy specjalistów 2018
... portalu, a w 2016 roku – 37%. Drugą najbardziej popularną specjalizacją była obsługa klienta (22%), a trzecią – specjaliści ds. IT (15%). Niewiele mniejszym zainteresowaniem pracodawców cieszyli się ... w 2018 roku ma także wpływ na zmieniające się postawy i oczekiwania tej grupy. Jak pokazał raport Pracuj.pl „Na tropie dobrej pracy” , połowa ...
-
Transformacja cyfrowa, czyli przez rozum do serca
... uzyskane i spodziewane korzyści. „Kluczem do zrozumienia dzisiejszego klienta, jego zachowań, potrzeb i oczekiwań jest właśnie cyfryzacja” – mówi ... które podejmują w obszarze cyfryzacji produktów i usług są na pewno trafione i spełniają oczekiwania klienta. Polegają bardziej na przeczuciach, wybierając z szerokiego spektrum dostępnych rozwiązań, ...
-
Co technologia 5G oznacza dla reklamy?
... analityki danych oraz rozszerzona rzeczywistość – to główne oczekiwania konsumentów wobec branży reklamowej w kontekście nadchodzącej rewolucji telekomunikacyjnej związanej z ... przykład, gdy inteligentna lodówka zgłasza, że gotowy do spożycia posiłek klienta jest niedostępny, reklamodawcy mogą wykorzystać te informacje, aby promować (i zamawiać) ...
-
9 kroków do efektywnego uruchomienia chatbota
... będą stanowić dla firmy istotnego obciążenia. Doświadczenie pokazuje, że oczekiwania względem prostych chatbotów bywają zdecydowanie zbyt wygórowane i optymistyczne. Tymczasem ... funkcjonalności – jej dostępność jest często oznaką dojrzałego i systematycznego podejścia do potrzeb klienta i rozwoju (tzw. roadmap’y). Krok 3: Wybór Chatbota i dostawcy ...
-
Powstaje Panattoni Park Gdańsk Airport
... w konkurencyjnej atmosferze, skutkował bardzo atrakcyjnymi warunkami współpracy. Transakcja została zawarta z deweloperem, który rozumiejąc oczekiwania klienta, zaproponował elastyczną ofertę najmu, zabezpieczając obecne potrzeby klienta oraz plany ekspansji. Wierzymy, że planowany obiekt, który będzie jednym z najnowocześniejszych magazynów ...
-
Kredyty online dla każdego
... umawia się na bezpośrednie spotkanie z potencjalnym klientem, na którym przedstawia kompleksową ofertę kredytową. Doradca prezentuje ofertę, która najpełniej trafia w oczekiwania klienta. W przypadku większości umów kredytowych, do ich podpisania potrzebne są tylko dwa dokumenty ze zdjęciem oraz zaświadczenie o zarobkach. Serwis prowadzony ...
-
e-Społeczności w działaniach PR
... opinii pomiędzy uczestnikami, szybką możliwości wskazywania błędów w produktach firmy oraz sposobów ich naprawienia, szybkie rozwiązywanie problemu z produktami (brak konieczności oczekiwania na odpowiedź z firmy - często odpowiedzi od innych użytkowników produktu), recenzje produktów firmy pisane przez użytkowników, zapoznanie się z cechami ...
-
Specjalistyczne sieci franczyzowe w natarciu
... szeroka oferta w wąskiej kategorii, niszowość biznesu, specyficzny klient czy też sprofilowane oczekiwania wobec franczyzobiorcy. Zawsze jednak istotną cechą sieci specjalistycznej pozostaje fachowość i ... ceramicznych. Dzięki temu swoją ofertę firmy te mogą skierować również do klienta profesjonalnego, jak ekip podłogowych czy architektów, jak robi ...
-
Polski konsument 2009
... , dojazd do odległego punktu sprzedaży oferującego lepsze warunki. Wszystkie te koszty w ogólnym bilansie równoważy satysfakcja z wyboru optymalnego produktu spełniającego oczekiwania klienta. Podejmowanie takich działań świadczy o racjonalnym wyborze i proaktywnej postawie konsumenta. Połowa respondentów przyznaje się, że zdarza im się podejmować ...
-
Jak sfinansować wdrożenie systemu IT?
... oddalonej przyszłości. Automatyzacja pracy, zwiększenie wydajności pracowników, lepsza i szybsza obsługa klienta - tego przecież chciałby każdy przedsiębiorca. Wielu z nich jednak ... po zakończeniu naboru wniosków, co w praktyce dla przedsiębiorcy oznacza całe 6 miesięcy oczekiwania na rozstrzygnięcie losów jego firmy. Tak długi czas czekania na ...
-
Dobra niematerialne tworzą wartość firmy
... biznesu w obecnej epoce złożoności, niepewności i ciągłych zmian. Pozostałe wyniki badania: Short-termism, czyli brak strategii długofalowego rozwoju: Powszechne przekonanie, że oczekiwania inwestorów i akcjonariuszy są sprzeczne ze zrównoważonym rozwojem biznesu podziela 60 proc. członków wyższej kadry zarządzającej. Co więcej, 76 proc. z nich ...
-
Urządzenia wielofunkcyjne Canon imageRUNNER ADVANCE 400i oraz 500i
... platforma uniFLOW oferuje konfigurowalne procesy skanowania, które wykorzystują najlepsze technologie OCR i kompresji, aby zoptymalizować obieg dokumentów zgodnie z potrzebami klienta. Platforma uniFLOW umożliwia też bezpieczne drukowanie z dowolnego urządzenia przenośnego. Kolorowy, uchylny ekran dotykowy o przekątnej 17,8 cm sprawia, że ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków: klasa średnia
... tys. złotych. To oczywiście umowne, ale jeśli mamy obecnie czasy naddoboru i klientocentryzmu, to samą reklamą nie wygramy z konkurencją “walki” o względy klienta.” – komentuje M. Gieracz “Nowe pokolenie” Polaków - co można o nas, jako konsumentach powiedzieć po zrealizowaniu badania “ShoppingShow”: coraz więcej z nas liczy pieniądze ...
-
Windows XP: wsparcie tylko do 8 kwietnia 2014r.
... . Firmy muszą sięgać po nowoczesne sposoby komunikacji, współpracy i docierania do klienta, aby utrzymać się w konkurencyjnym otoczeniu. Jaka zatem zmiana dokonała ... średniego biznesu, pozwalający szybko odnaleźć się w informacjach z różnych źródeł i odpowiedzieć na oczekiwania klientów. Pod jego kontrolą pracują zarówno komputery PC, laptopy, jak ...
-
Zmiana dostawcy energii? Polskie firmy są na "tak"
... gazu przez polskie przedsiębiorstwa. Grupę 510 firm zapytano m.in. o oczekiwania wobec dostawców oraz stosunek do oferty dual fuel, dzięki której możliwe jest ... . Ponadto, zapewniamy swoją pomoc w zakresie spełnienia koniecznych procedur i wykonujemy wszystkie czynności w imieniu klienta. To ważne, zwłaszcza że część badanych firm nie decyduje się na ...
-
Poznaj 5 mitów na temat e-commerce
... , coraz to nowsze modele biznesowe, a także zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów. Jak e-commerce będzie zmieniać się w ciągu nadchodzących dziesięciu lat ... , zamiast myśleć w kategorii kanałów, będą postrzegać punkty kontaktu klienta współdziałające razem, aby dostarczyć klientowi zintegrowane, spójne doświadczenie marki. Wzrost ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyków. L’Oréal ciągle nr 1
... ,9 mld, za co w znacznej mierze odpowiada sukces osiągnięty w budowaniu lojalności klienta i większym ukierunkowaniu na jego potrzeby. Najprężniej rosnącymi markami okazały się Lancô ... są gotowi bez większego bólu zmieniać marki i potrafią spełniać ich oczekiwania związane z większą personalizacją oferty. Marki lokalne takie jak Boots, nr 7 ( ...
-
Rynek pracy, czyli wszechobecna automatyzacja
... gdzie właściwie co rusz pojawiają się nowe profesje. Pracodawcy zmieniają oczekiwania wobec kompetencji, które powinni posiadać pracownicy, a modyfikacje nie omijają również ... ale też samodzielnie się uczy. Analogiczne trendy zaznaczają się w obsłudze klienta, gdzie odpowiedzi na podstawowe pytania zostają powierzone botom, a człowiek z krwi i ...
-
Handel detaliczny, czyli chatboty i hiperpersonalizacja
... wręcz zmianom. Oczekiwania i wymagania kupujących rosną, a zainteresowanie ich i przywiązanie do konkretnej marki staje się coraz większym ... lub w jednym sklepie. Wywiera to presję na marki, aby zapewnić, że doświadczenia klienta są zoptymalizowane dla każdego kanału. Tradycyjna ścieżka zakupowa uległa zmianie i obecnie obejmuje rozbudowane ...
-
Sprzedaż B2B bazuje na kredycie kupieckim
... Z opracowania wynika m.in., że przeciętny czas oczekiwania na zapłatę wynosi w naszym kraju 55 dni, podczas gdy w Europie Wschodniej jest to ... ubiegłym roku. - Pomimo stosowanych metod zarządzania wierzytelnościami, takimi jak ocena zdolności kredytowej potencjalnego klienta przed podjęciem decyzji o przyznaniu kredytu handlowego oraz monitowanie, tak ...
-
Ruszają wyprzedaże i zwroty towaru. Ile traci handel?
... a końcem grudnia mogą stanowić nawet 30 proc. całości rocznej sprzedaży. Walka o klienta w tym okresie jest tym bardziej zacięta, że tuż po świętach rusza okres wyprzedaży ... liczby osób poprzez szerokie działania marketingowe. Mniejsi przedsiębiorcy narzekają, że oczekiwania klientów wykreowane przez duże korporacje zmuszają ich do obniżania cen, ...
-
Sprawdź, czy potrzebujesz systemu ERP. 4 przesłanki wdrożenia
... odwracają się od tych firm, które się w tym kierunku nie rozwijają. Nowoczesny system ERP pozwala zapamiętać wszystkie informacje dotyczące kontrahenta i klienta. Informacje np. związane z przypisanym dla danej firmy rabatem, są łatwo dostępne, podpięte pod odpowiedniej osoby/projektu i widoczne w systemie. Zasoby, które mogą ...
-
iPhone, Windows 8, Google Glass. 3 porażki w projektowaniu user experience
... zawsze towarzyszy dreszcz podniecenia oraz dość wygórowane oczekiwania. Doświadczenie jednak już niejednokrotnie pokazało, że nowe dziecko inżynierów może okazać się ... produkt, nim ten trafi na rynek. Dzięki doskonałemu user experience rozwiązuje problemy klienta, trafia idealnie w jego bolączki. Te znane, jak i te nieodkryte, niezdefiniowane – ...
Tematy: user experience, projektowanie UX -
Dobry czas dla alkoholi premium
... optymistyczne dla producentów i dystrybutorów. Czy jednak walczyć o klienta można wyłącznie niską ceną? Paradoksalnie, dla niektórych firm ratunkiem może być zwrot w stronę ... dotrzymana. Wymagający klient jest gotów zapłacić więcej, ale w zamian ma także wyższe oczekiwania. Sukces produktu będzie zależał od tego, czy zostaną one spełnione i czy ...
Tematy: alkohol, rynek alkoholi, sprzedaż alkoholu, spożycie alkoholu, alkohole, alkohole premium, piwo, wino, brandy, koniak, whisky, gin, rum -
Kupno samochodu: jakie kryteria są kluczowe?
... . Jego autorzy zapytali Polaków z czynnym prawem jazdy o kryteria, oczekiwania i potrzeby, jakimi kierują się podczas kupna samochodu. Okazuje się, co w zasadzie nie ... informacji przy wyborze samochodu to dowód na to, że indywidualne podejście do klienta i ekspercka wiedza budują zaufanie. To w salonie klient ma szansę nie tylko dotknąć, zobaczyć i ...