-
Zakupy online: jak odzyskać porzucone koszyki?
... . źle wyglądający check-out, a więc czynnik decydujący o utracie klienta. Badanie „Lost in Transaction” ujawniło szereg czynników zniechęcających klienta do zakupów. Dla co drugiego Polaka jest ... mniej, bo 42 proc. klientów rezygnuje z zakupu przez zbyt długi czas oczekiwania na zamówienie, a średnio co trzeci Polak nie kończy transakcji, jeśli nie ...
-
Czy bank może działać bez papieru?
... przepływem informacji, by zdecydowanie zwiększyć efektywność, poprawić obsługę klienta, a tym samym zyskać przewagę wobec konkurencji. Zastąpienie papieru dokumentami w postaci elektronicznej może mieć zasadnicze znaczenie dla wzrostu satysfakcji klientów. Zmniejszy się czas oczekiwania na realizację zleceń, więcej uwagi personel będzie mógł ...
-
Najskuteczniejsze techniki sprzedaży
... rządzące procesem zakupu. Aby sprzedać, najpierw trzeba przekonać klienta Pomimo zapewnień tradycyjnych szkoleniowców przekonywanie klienta, że czegoś chce lub potrzebuje, jest bardzo ... Czy mógłbyś mi dokładniej powiedzieć, w jaki sposób mój produkt wpisuje się w twoje oczekiwania? KLIENT: Jasne. Zastosuję go w... Czy widzisz, co się dzieje? Klient ...
-
Budowanie marki: jakich błędów unikać?
... im pożądanych doświadczeń z naszą marką, obawiać się trzeba, że poprzez marketing stworzone zostaną oczekiwania, których nie będziemy w stanie spełnić. Stelios Haji-Ioannou, prezes easyGroup i założyciel ... . Nie wystarczy wysłać ludzi na szkolenia z obsługi klienta, aby wyróżnić się na rynku. Największy problem z obsługą klienta nie polega na tym, że ...
-
Nowe cele strategiczne źródłem przewagi konkurencyjnej
... korzystne wyniki w różnych okresach. Polepszenie wydajności operacyjnej (zmniejszenie kosztu obsługi klienta o 25%) miało przynieść korzyści stosunkowo szybko – 80% zamierzonych ... studentów do rozwijania całego swojego potencjału" miał zaspokoić oczekiwania studentów, zapewniając im edukację otwierającą możliwości kariery oraz gwarantującą, ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... najważniejsza. Rzeczą istotną dla sklepów, stało się nie tylko przyciągnięcie klienta, ale też utrzymanie i walka o jego lojalność. Klienci cenią sobie bezpieczeństwo, ... osobowych. Co szósta osoba spośród niekupujących rezygnuje z zakupu z powodu długiego oczekiwania na wysyłkę, a 4% zostało zniechęconych przez znajomych. Co ciekawe, podczas gdy aż ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... i standard budowanych nieruchomości określa się tu nie w oparciu o realne oczekiwania nabywców, ale tak, by zmieścić jak najwięcej metrów PUM-u na danej ... prostu się pokazać, a mailingu nie wystarczy tylko wysłać – trzeba też zaciekawić klienta, wejść w interakcję z nim i systematycznie badać jego potrzeby. Tymczasem stosowane przez deweloperów ...
-
Studia ekonomiczne: jakie perspektywy mają absolwenci?
... . Najpewniej wynika to ze stosunkowo ubogiej oferty zachodnich banków dla klienta indywidualnego. W Polsce ten rynek jest dobrze rozwinięty, a jeśli mieliśmy styczność ... znalazł dobrą, zadowalającą go pracę. Podobnie jak inne firmy, swoje oczekiwania wobec absolwentów szkół wyższych formułujemy względem ukończonego kierunku studiów oraz posiadanych ...
-
B2B marketing - trendy 2015
... relacjami z klientami), aplikacjach mobilnych i narzędziach analityki biznesowej. „W pojęciu customer journey zamykają się potrzeby przeprowadzenia klienta przez proces decyzyjny, skutecznej odpowiedzi na jego oczekiwania przy możliwie spersonalizowanej komunikacji. Po stronie klientów to buduje wrażenie wyjątkowego traktowania i zrozumienia ich ...
-
Klienci narzekają na jakość obsługi i wysokie ceny
... oczekiwania w kolejce do kasy (18 proc.), pomocy pracownika w dokonaniu wyboru (19 proc. niezadowolonych) oraz stosunku postrzeganej jakości produktów do ich ceny (16 proc.). Z naszych doświadczeń wynika, że nie wszystkie aspekty wizyty w sklepie wpływają w tym samym stopniu na zadowolenie klienta ... ryzyko niezadowolenia klienta, ale z drugiej strony ...
-
Polscy konsumenci kochają małe sklepy
... znajomość przez sprzedawcę personalnych potrzeb klienta (61%). Oczywiście nie bez znaczenia pozostają czynniki takie jak: jakość obsługi klienta (58%) czy fachowa wiedza ... i satysfakcję klientom. Nadzieją na przywrócenie zdrowej różnorodności są oczekiwania nowego konsumenta – świadomego, wymagającego, stawiającego na odpowiednią jakość oferty ...
-
Monitor Rynku Pracy II kw. 2018 r.
... na zmianę pracy najliczniejsza jest wśród pracowników handlu i obsługi klienta, w tym kasjerów i sprzedawców (21%). Wyróżnia się na tle pozostałych, zostawiając w tyle robotników ... analizować, czy wśród pracowników postrzegane są jako dobre rozwiązanie, aby oczekiwania zespołu nie rozmijały się z ofertą pracodawcy – podkreśla Monika Hryniszyn, ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2018
... tego sektora. Rozwój naszego segmentu branży koncentruje się na wprowadzaniu nowych rozwiązań, odpowiadających na zmieniające się oczekiwania klientów. Dotyczy on oferty produktów i usług, ale też sposobu obsługi klienta czy nowych kanałów sprzedaży – począwszy od obsługi w wielkopowierzchniowym sklepie, aż po wprowadzanie sprzedaży wielokanałowej ...
-
Sztuczna inteligencja jest już wszędzie?
... , który odpowiadałby na zapytania ze strony klientów w czasie rzeczywistym, maksymalnie redukując czas oczekiwania na odpowiedź. Co warto podkreślić, język koreański jest niezwykle skomplikowany i proste systemy obsługi klienta, niewykorzystujące sztucznej inteligencji, często miały problemy z poprawnym formułowaniem zdań, a udzielane przez nie ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI -
4 sposoby na organizację dostaw w e-commerce
... . Od operatora logistycznego nie zależą działania marketingowe, oferta sklepu, czy też jakość obsługi klienta. W związku z tym te zadania, które są kluczowe dla każdego e-sklepu, nadal ... wysyłki, niewystarczających opcji dostawy, czy też zbyt długiego czasu oczekiwania na przesyłkę. Wyeliminowanie tych problemów oznaczałoby więc także rozwiązanie ...
-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... i korzystnymi ofertami, a marka Adidas osiąga dobre wyniki w jakości produktów, zaufaniu i obsłudze klienta, co można porównać również do innych brandów sportowych: Nike i ... zużycia energii i emisji dwutlenku węgla (31%). Dzięki temu najlepiej zaspokoją oczekiwania konsumentów i efektywnie wpiszą się w ich preferencje. Jednym z istotnych trendów, ...
-
Rozliczenia między firmami a kryzys
... 63% respondentów kluczowym elementem strategii stała się koncentracja na obsłudze klienta. Pomimo ukazanych zmian, respondenci są optymistami w kwestii oceny perspektyw wzrostu PKB, ... duży postęp w kwestii zarządzania ryzykiem. Może to świadczyć, że optymistyczne oczekiwania firm nie muszą być bezpodstawne. Informacje o badaniu Raport Atradius ...
-
Polacy wolą firmy zagraniczne
... zł. Ich zarobki to odpowiednio 11308 zł i 8789 zł brutto. Dział obsługi klienta w zagranicznej firmie płaci swojemu kierownikowi 6965 zł brutto, w polskiej zaś ... TEST Human Resources podkreśla fakt, iż firmy z kapitałem zagranicznym często mają wysokie oczekiwania wobec kandydatów do pracy. „Przede wszystkim wymagana jest znajomość języków obcych, ...
-
Firmy deweloperskie i ich systemy wynagrodzeń
... walka o klienta i pracownika, spowodują, iż rynek nieruchomości w najbliższym czasie może czekać trudny okres. Aby przyciągnąć najlepszych kandydatów, którzy zapewnią firmie zyski, deweloperzy będą musieli zweryfikować swoje systemy wynagradzania pracowników, wynika z analiz międzynarodowej firmy rekrutacyjnej HAYS Poland. „Oczekiwania finansowe ...
-
Rynek pracy dla polskich inżynierów w Niemczech 2013
... rodziną żona, dzieci nie mogą odnaleźć się w obcym kraju. Zbyt wysokie oczekiwania finansowe ze strony polskiego inżyniera. Jak radzą sobie Polscy inżynierowie we ... problemy z rotacją itd. Contracting we współpracy z firmą dostarczającą pracowników minimalizuje ryzyko klienta. Wg badań firm zatrudniających interim managerów, główne tego powody to: ...
-
Klienci B2B a e-commerce
... pośrednictwem serwisu skierowanego do klienta indywidualnego. Stąd też, 83% dostawców B2B zadeklarowało, że są w trakcie wdrażania lub poprawiana swojego systemu sprzedaży online albo planują tego typu działania w ciągu najbliższych 6 miesięcy. „Klienci biznesowi na całym świecie mają wysokie oczekiwania wobec sprzedaży online” – powiedziała ...
-
Rekrutacja synonim rozczarowania?
... Kirejczyk. Te oczekiwania są kosmiczne! 17% osób poszukujących pracy jest rozczarowanych zbyt wysokimi wymaganiami ze strony pracodawców. Rzeczywiście, oczekiwania pracodawców ... , lecz specyfika rynku pracy – sprzedawców czy osób związanych z obsługa klienta zawsze będzie potrzeba więcej, niż historyków sztuki.” – komentuje Krzysztof Kirejczyk. ...
-
Branża transportowa w 2017 i plany na 2018 rok
... administracji działa Aleksandra Lesińska, dziale obsługi przewoźnika – Kamila Romaniuk, a dziale obsługi klienta – Joanna Jędruchniewicz. Rok do roku rośniemy średnio 40 do 50 ... rozwiązania technologiczne, nie tylko spełniające, ale wręcz wyprzedzające oczekiwania klientów i normy prawne oraz wspieranie efektywności flot. Prognozy rynkowe na ...
-
Detaliści muszą inwestować w nowe technologie
... . Millenialsów odwiedza te sklepy stacjonarne, których oferta online spełniła ich oczekiwania – twierdzi Stanisław Bochnak. Realizacja tych oczekiwań jest na wagę lepszych przychodów. ... Wzmocnienie doświadczeń konsumentów staje się kluczowym elementem, który pozwala zatrzymać klienta w sklepie. A gdy sklep nie zapewni mu satysfakcji nie wacha się i ...
-
Czy pandemia COVID-19 trwale zmieni zwyczaje zakupowe Polaków?
... a także preferowane przez nas formy płatności. Ankietowani zmienili także swoje oczekiwania wobec sprzedawców. Ich zdaniem w czasach pandemii koronawirusa powinni się oni skupić ... z klientami – od budowania wizerunku zaufanego sprzedawcy działającego w interesie klienta, przez sprawne rozwiązywanie problemów i upraszczanie wszelkich interakcji, po ...
-
W pandemii liczą się inne benefity dla pracowników
... są niezbędne w obecnym czasie. Są to na przykład wirtualne negocjacje i obsługa klienta czy komunikacja oraz zarządzanie w zdalnym zespole - dodaje ekspertka Manpower. Co ciekawe 12% badanych potwierdziło, że pandemia zmieniła ich oczekiwania od pracodawców w zakresie świadczeń pozapłacowych. W jaki sposób? W tej grupie najwięcej osób ...
-
Automotive w kryzysie: wyższe ceny samochodów i koniec wyprzedaży
... brak choćby jednej z nich powoduje, że auto nie może wyjechać z fabryki do klienta – mówi Jacek Opala. Postój wart miliony W związku z brakiem części, każdy ... spalin, którym muszą sprostać producenci. Do tego należy dodać rosnące oczekiwania samych klientów w zakresie bezpieczeństwa pojazdu czy zaawansowania technologicznego. Można więc powiedzieć, ...
-
Hays: nadchodzą podwyżki wynagrodzeń i trudne rekrutacje pracowników
... proc. firm), sprzedaż (30 proc.), finanse i księgowość (26 proc.) oraz obsługę klienta i produkcję (po 25 proc.). Wyniki badania jednoznacznie pokazują, iż rok ... 2022 przewiduje 36 proc. specjalistów. W sytuacji, gdy obecny pracodawca nie odpowie na oczekiwania finansowe pracownika, ten będzie skłonny poszukiwać dla siebie innego miejsca pracy, ...
-
Marketing szeptany a spam-marketing
... oczekiwania samych twórców. W czym leży więc problem? Po części jest on tworzony przez firmy oferujące usługi z zakresu marketingu szeptanego oraz przyjmowaną przez nie formę podawania faktów i ich interpretacji przez klienta ... 10 losowych case studies). W rezultacie następuje znaczne zbliżenie się klienta do danej marki. Ma to swoje potwierdzenie w ...
-
Perswazja w biznesie
... nam niezbitych dowodów, których szukaliśmy: Theraflu odniósł sukces. Dzięki determinacji naszego klienta marka Theraflu zawojowała amerykański rynek. Dzisiaj nadal czerpie ona korzyści z ... tak magicznego, kosztownego i niespodziewanego, że będzie to zmuszało do oczekiwania na nasz katalog i czytania go, a międzynarodowa prasa będzie musiała pisać o ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... spore ambicje rynkowe. Analizując poczynania konkurencji, sprawdzajmy wszystko, co jest dostępne okiem klienta - to wystarczy. Zwracajmy uwagę na stronę internetową, sposób komunikowania się w ... jaki sposób mu zakomunikować, jak zwrócić jego uwagę, jakie są jego preferencje i oczekiwania). To wszystko daje nam podstawę do wyciągania wniosków, których ...
-
Sektor MSP i strategie wyjścia z kryzysu
... się warunków, zdolność do dostosowania się do zmieniających się potrzeb klienta. Mają jednak problemy m.in. z zarządzaniem kosztami. Małe i średnie przedsiębiorstwa pytane w ... uważa, że ich sprzedaż na eksport wzrośnie. Słabsze niż firm dużych są oczekiwania MSP dotyczące wzrostu zysku netto. Widać wyraźnie, że wychodzenie gospodarki z osłabienia ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
... klienta, jakość zapakowania przesyłki oraz ogólny poziom zadowolenia klienta ... klienta i tym samym - wykreować swój pozytywny wizerunek w jego oczach. Choć wydawać się mogło, że cały tort polskiego e-handlu przejmą duże sklepy to okazało się jednak, że polscy klienci uwielbiają różnorodność i że wiele mniejszych sklepów również spełnia ich oczekiwania ...
-
Rynek pracy specjalistów: handlowcy poszukiwani
... analitycznymi i inteligencją emocjonalną pozawala ona bezbłędnie rozpoznać potrzeby klienta i reagować na pojawiające się z jego strony zastrzeżenia" - dodaje Dagmara ... celów. Często, mimo niewystarczających kompetencji, takie osoby mają duże oczekiwania względem warunków pracy i nie chcą cierpliwie i systematycznie budować swojej pozycji, pomimo ...
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w II kw. 2014
... na stanowiskach wymagających wiedzy specjalistycznej m.in. Merchandising, Marketing czy Programy Lojalnościowe. Specjaliści Ci mają za zadanie pomóc nam zrozumieć współczesnego klienta i jego oczekiwania, zdobyć go, a także sprawić, aby do nas wracał z przyjemnością. Obserwując cały rynek, mogę stwierdzić, że zatrudnienie w sektorze sprzedaży ...